Jup, match dus verwijderd en had d'r nr niet. Reageert ook niet op m'n nieuwe tinder account waar ik haar een superlike heb gegeven om d'r aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het echt oprecht naar voor je pizzapuntje....ze laat je écht zitten nu?
Had je hier nog iets op teruggestuurd? misschien is ze daarom afgeschrokken ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Kut man, ze gooit d'r nog effe een: babe, ik heb zin in je! Tegenaan.
Ik ben niet klaar voor seks, dus benieuwd hoe dit gaat lopen.
Pfftt echt stom zeg. Snap het ook echt niet waarom je zoiets zou doe doen. Wees dan gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jup, match dus verwijderd en had d'r nr niet. Reageert ook niet op m'n nieuwe tinder account waar ik haar een superlike heb gegeven om d'r aandacht te trekken.
Goed, ik zou nooit afspreken met iemand voordat ik hun nummer heb, maar dan nog. Doet er niet toe. Kutstreek hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jup, match dus verwijderd en had d'r nr niet. Reageert ook niet op m'n nieuwe tinder account waar ik haar een superlike heb gegeven om d'r aandacht te trekken.
Vage shit zoiets, hier ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nee, alleen gestuurd : haha, rij voorzichtig! Tot straks xquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:17 schreef Feddd het volgende:
[..]
Had je hier nog iets op teruggestuurd? misschien is ze daarom afgeschrokken ofzo?
nog steeds geen reden om niet op te komen dagen zonder iets te laten weten.
Ik sprak haar nu 3 dagen, maar ze woonde vrij in de buurt, en ze stelde zelf voor om vandaag dan meteen af te spreken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vage shit zoiets, hier ook wel eens gehad.
Hoelang hebben jullie met elkaar gepraat voordat jullie zouden afspreken?
Watskeburtquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:20 schreef quickstepster het volgende:
Door mijn eerdere tinderdebacle spreek ik idd ook alleen maar af als ik een nummer heb. Niet dat dat etterbakken tegenhoud om zo kinderachtig te zijn helaas.
Zijn we er 100% zeker van dat het een haar is? Want volgens mij is er niets anders dan op tinder gechat geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Wtf Pizza?
Wat een naar mens.![]()
![]()
Heb je haar niet kunnen vinden op social media?
Zelfs met nummer zitten er zat tussen die vaag lopen te doen. Adres geven zou ik hier ook niet zomaar doen met al die mafketels ertussen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed, ik zou nooit afspreken met iemand voordat ik hun nummer heb, maar dan nog. Doet er niet toe. Kutstreek hoor.
Apart dat ze je dan zo laat zitten terwijl ze het zelf voorstelt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik sprak haar nu 3 dagen, maar ze woonde vrij in de buurt, en ze stelde zelf voor om vandaag dan meteen af te spreken.
Hoe bedoel je? Pizzapunt zou toch op date gaat met een vrouw?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn we er 100% zeker van dat het een haar is? Want volgens mij is er niets anders dan op tinder gechat geweest.
Tinder is voor mij dan ook direct afspreken of erg snel door naar de gebruikelijke social media.
volgens mij bedoelt ie of het niet een Catfish is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Pizzapunt zou toch op date gaat met een vrouw?
Oh zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:43 schreef Feddd het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ie of het niet een Catfish is.
"Op date gaan met iemand waarvan ze het vermoeden heeft dat het een vrouw is" is feitelijk juister.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Pizzapunt zou toch op date gaat met een vrouw?
Oh zo. Ja maar dan zouden wij het ook allemaal bij vermoedens kunnen houden. Niets is zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
"Op date gaan met iemand waarvan ze het vermoeden heeft dat het een vrouw is" is feitelijk juister.
Eerste bijna tinderdate heeft me net als Pizza's date nu doet, geghost. Opeens weg met date in het vooruitzicht.quote:
Wat als iemand dat nou niet heeft?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Daarom ga ik als het een leuk gesprek is gelijk op zoek naar social media en google
Don't trust nobody
Lijkt me verschrikkelijk vermoeiend om zo te moeten daten. Maar dat heb ik sowieso wel vaker als ik jouw posts lees.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Daarom ga ik als het een leuk gesprek is gelijk op zoek naar social media en google
Don't trust nobody
Ja das lastig danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat als iemand dat nou niet heeft?
Omdat ik op social media zoek?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk vermoeiend om zo te moeten daten. Maar dat heb ik sowieso wel vaker als ik jouw posts lees.
Dan zou je toch juist een berichtje kunnen sturen dat je het eng vind?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis een optie dat de zogenaamde vrouw bang werd maar die kans lijkt mij wat klein als je zelf voorstelt af te spreken.
Ja dat denk ik ook dus denk dat die kans klein is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist een berichtje kunnen sturen dat je het eng vind?
Ja, lijkt me serieus kut dat het je overkomt. En dat dat dan je insteek is. Haalt alle fun weg die ik met daten associeer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik op social media zoek?
Heb nu te vaak gehad dat mensen gewoon totaal andere personen zijn dan hun dating account doet voordoen. Liegen over lengte of gewoonweg lelijk.
Beter voorkomen dus.
Nou ja spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, lijkt me serieus kut dat het je overkomt. En dat dat dan je insteek is. Haalt alle fun weg die ik met daten associeer.
Gaat dat lukken met enkel een voornaam?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Don't trust nobody
In m'n stamkroeg komen er altijd wel een stuk of 6quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:47 schreef Kreator het volgende:
Ik stel een vrouwfunding voor.
"Help Pizza de winter door en doneer je leukste lesbienne."
Ik zou het toch leuker vinden wanneer iemand gewoon aan mij vraagt 'kan ik je toevoegen op /insertmedia' in plaats van met het mes tussen de tanden alle voornaamgenoten in de regio op facebook gaat afstruinen om te zien of ik er tussensta.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik op social media zoek?
Heb nu te vaak gehad dat mensen gewoon totaal andere personen zijn dan hun dating account doet voordoen. Liegen over lengte of gewoonweg lelijk.
Beter voorkomen dus.
Ik spreek sowieso niet af voor een beetje appen. En dan komen er ook wel wat foto's heen en weer. Als ik aanvoel dat het allemaal niet kosher is dan laat ik het mooi zijn beloop. Maar goed, vervelend dat er dat soort volk rondloopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja spreek uit ervaring.
Geloof dat ik 3 dates heb gehad met date intentie en 2 waarvan ik eigenlijk al wist dat het niet meer dan vriendschap zou worden.
4 van de 5 hebben gelogen over hun lengte.
3 van de 5 hadden verdomd goede foto;'s voor hun datingapps....
Dus mja
Vaak welquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat dat lukken met enkel een voornaam?
Het mes tussen de tandenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het toch leuker vinden wanneer iemand gewoon aan mij vraagt 'kan ik je toevoegen op /insertmedia' in plaats van met het mes tussen de tanden alle voornaamgenoten in de regio op facebook gaat afstruinen om te zien of ik er tussensta.
Ik zie er beter uit dan op mijn foto's, dat is vaak wel een pluspunt bij een date. Al kan dat ook gewoon zijn omdat ze IRL niet durven te zeggen hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
4 van de 5 hebben gelogen over hun lengte.
3 van de 5 hadden verdomd goede foto;'s voor hun datingapps....
Dus mja
Oh dat sowieso niet, behalve als het een hit-and-run is waarbij binnen een paar woorden een afspraak voor binnen een uur wordt vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het mes tussen de tanden![]()
Ik vraag het ook vaak hoor.
Maar weet niet of ik nog met iemand af zou spreken alleen op basis van de foto's van de datingapps.
Hangt volgens mij af van de whatsapp instellingen, maar als iemand je verwijderd kan het zijn dat de profiel foto niet meer zichtbaar is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als je dan besluit om telefoonnummers uit te wisselen en het wordt uiteindelijk toch niks.....hoe weet je dan of die ander jouw telefoonnummer ook verwijderd heeft?
Ben je er bang voor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het maakt het inderdaad niet makkelijker om nog te durven daten....
Interesseert mij echt helemaal niets wat een ander met mijn telefoonnummer doet. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als je dan besluit om telefoonnummers uit te wisselen en het wordt uiteindelijk toch niks.....hoe weet je dan of die ander jouw telefoonnummer ook verwijderd heeft?
Heb ik ook gehad ja. Datum gepland voor date. Ze was ziek. Kan gebeuren. Na paar dagen gevraagd hoe het ging en zo en voor nieuwe date. Niks meer gehoord. Snap dat nooit. Prima als je niet meer wil afspreken omdat je wat leukers hebt lopen maar zeg dat gewoon. Zijn toch volwassen mensen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Eerste bijna tinderdate heeft me net als Pizza's date nu doet, geghost. Opeens weg met date in het vooruitzicht.
Zou er denk ik geen prettig gevoel bij hebben, maar da's gewoon een gevoel denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Interesseert mij echt helemaal niets wat een ander met mijn telefoonnummer doet. Veel plezier ermee.
Op Whatsapp zie je dan geen profielfoto meer vaak. Maar ik blokkeer ze dan zelf vaak gewoon voor de zekerheid ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Bang is een groot woord......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ben je er bang voor?
Doe mij maar veel dates met aantrekkelijke deernes, no problemo.
Ook al blijft 95% niet hangen. Care.
Vraag me überhaupt af wat jij wilt. Zou je niet gewoon alle datingapps verwijderen en stoppen met die onzin?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het mes tussen de tanden![]()
Ik vraag het ook vaak hoor.
Maar weet niet of ik nog met iemand af zou spreken alleen op basis van de foto's van de datingapps.
Dat weet je niet, net als met foto's die je verstuurd naar elkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat maakt dat uit? Ik kreeg van dates die op niets uitliepen maanden later soms nog een berichtje, omdat ze aan me dachten of benieuwd waren hoe het ging. Dat staat hun toch helemaal vrij? Als het totaal ongewenst is, dan zou ik dat wel zeggen. En als ze daar niets mee doen, blokkeren. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dit al meerdere malen gehad, zo flauw inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad ja. Datum gepland voor date. Ze was ziek. Kan gebeuren. Na paar dagen gevraagd hoe het ging en zo en voor nieuwe date. Niks meer gehoord. Snap dat nooit. Prima als je niet meer wil afspreken omdat je wat leukers hebt lopen maar zeg dat gewoon. Zijn toch volwassen mensen.
Waarom?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me überhaupt af wat jij wilt. Zou je niet gewoon alle datingapps verwijderen en stoppen met die onzin?
Raar maar inderdaad enigszins gebruikelijk gedrag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef Feddd het volgende:
[..]
Dit al meerdere malen gehad, zo flauw inderdaad.
Wat wil je? Wil je daten en mensen ontmoeten of speel je liever een kritisch spelletje en blijf je hangen in verliefde gevoelens op onbereikbare mensen.quote:
Op basis van wat k net zeg kom je met dit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat wil je? Wil je daten en mensen ontmoeten of speel je liever een kritisch spelletje en blijf je hangen in verliefde gevoelens op onbereikbare mensen.
Ik kan me er niet druk om maken. Is allemaal zo geblokkeerd en buiten dat schat ik mezelf niet slecht in voor wat betreft het erkennen van psycho bitchesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou er denk ik geen prettig gevoel bij hebben, maar da's gewoon een gevoel denk ik
Ken je langer dan vandaag. Aan alles valt te merken dat je het eigenlijk gewoon keihard aan het ontwijken bent. Je speelt een spelletje. Misschien uit angst om mensen te ontmoeten. Misschien omdat het goed is voor je ego (denk je misschien) om mensen af te wijzen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op basis van wat k net zeg kom je met dit?![]()
En ja ga niet met de eerste de beste op date... Zie niet in waarom ik dat zou moeten doen?
Voldoende mensenkennis opgedaan dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken. Is allemaal zo geblokkeerd en buiten dat schat ik mezelf niet slecht in voor wat betreft het erkennen van psycho bitches
Oh nee, ik begrijp mensen niet en wil dat in de regel helemaal ook niet denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voldoende mensenkennis opgedaan dus
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh nee, ik begrijp mensen niet en wil dat in de regel helemaal ook niet denk ikMaar alarmbellen signaleren kan iedereen wel.
Wat zit je nou weer onaardig te doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ken je langer dan vandaag. Aan alles valt te merken dat je het eigenlijk gewoon keihard aan het ontwijken bent. Je speelt een spelletje. Misschien uit angst om mensen te ontmoeten. Misschien omdat het goed is voor je ego (denk je misschien) om mensen af te wijzen..
Geen idee, maar je lijkt jezelf volledig te saboteren als je meer zou willen van die apps.
Genoeg leuke mensen, neem een voorbeeld aan Debsterr. Zij leerde tenminste een beetje mensen kennen. Hoeveel dates heb je nou gehad in 6 maanden tijd?
Ja snap ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:26 schreef Dven het volgende:
Zoals dagen enkel chatten op tinder en dan afspreken een zeer grote alarmbel is wat mij betreft.
Stuur die maar door naar mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:26 schreef Dven het volgende:
Zoals dagen enkel chatten op tinder en dan afspreken een zeer grote alarmbel is wat mij betreft.
Kun je nog meer op tinder dan chatten dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:26 schreef Dven het volgende:
Naar verluid date jij enkel in de Groninger contreien en daar kan ik je niet aan helpenquote:
Twente.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar verluid date jij enkel in de Groninger contreien en daar kan ik je niet aan helpen
Op tinder helemaal geen rate, dus gewoon even je naam of telefoonnummer aan de ander geven. "ik vertrouw jou dus jij kan mij ook vertrouwen". Dus in de regel krijg je dan een telefoonnummer of naam terug. Want de man moet natuurlijk wel degene zijn die toevoegt ipv andersomquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je nog meer op tinder dan chatten dan?
Tinder n00b hier, wat bedoel je?
po-te-to/po-ta-toquote:
Ik snap er geen rate van wat hier nu staatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Op tinder helemaal geen rate, dus gewoon even je naam of telefoonnummer aan de ander geven. "ik vertrouw jou dus jij kan mij ook vertrouwen". Dus in de regel krijg je dan een telefoonnummer of naam terug. Want de man moet natuurlijk wel degene zijn die toevoegt ipv andersom
Dat maakt verder toch niet uit, zolang iemand je niet lastig valt oid kunnen ze er vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Klopt inderdaad....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat maakt verder toch niet uit, zolang iemand je niet lastig valt oid kunnen ze er vrij weinig mee.
Wat doe ik nou weer in dit verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ken je langer dan vandaag. Aan alles valt te merken dat je het eigenlijk gewoon keihard aan het ontwijken bent. Je speelt een spelletje. Misschien uit angst om mensen te ontmoeten. Misschien omdat het goed is voor je ego (denk je misschien) om mensen af te wijzen..
Geen idee, maar je lijkt jezelf volledig te saboteren als je meer zou willen van die apps.
Genoeg leuke mensen, neem een voorbeeld aan Debsterr. Zij leerde tenminste een beetje mensen kennen. Hoeveel dates heb je nou gehad in 6 maanden tijd?
Oh ja, ik was in het Engels tegen een collega aan het praten en pardoes schrijf ik 'rate' ipv 'reet'quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik snap er geen rate van wat hier nu staat
De benchmark zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer in dit verhaal?
Ik heb geen idee maar blijkbaar leer je mensen kennen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer in dit verhaal?
Haha, oke helder. Ja dan doe ik het op gevoel goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja, ik was in het Engels tegen een collega aan het praten en pardoes schrijf ik 'rate' ipv 'reet'
Anyway, met tinder kan je niets. In principe kan je het best de regel aanhouden : Chatten en binnen een paar uur afspreken of uiterlijk binnen 2 dagen telefoonnummer of facebook hebben
Ik heb wel mensen leren kennen ja, soms kan het echt geen kwaad om gewoon in het diepe te springen en wel met de eerste de beste op date te gaan. Maar ieder z'n eigen ding tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar blijkbaar leer je mensen kennen.
Nou ja. Die ene in Amsterdam wist ik niets meer dan het contact op tinder en dat was geen succes :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen leren kennen ja, soms kan het echt geen kwaad om gewoon in het diepe te springen en wel met de eerste de beste op date te gaan. Maar ieder z'n eigen ding toch?
Ondertussen heb ik alweer bijna 2 maanden verkering![]()
Waarover twijfel je? Innerlijk, uiterlijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:57 schreef Anneloos het volgende:
Op date gaan als je al twijfels hebt? Doen of niet doen?
Doen: omdat ik het wel gezellig met hem heb en hem eventueel in persoon kan afwijzen.
Niet doen: omdat ik hem dan misschien hoop geef en hij boos kan worden waarom ik het niet eerder heb gezegd..
How
Duidelijk doen toch. Alsof je verplicht bent je eigen gedachtes en gevoelens direct met iemand die de status van buitenstaander nog maar net verlaten heeft moet delen. Donder eens op met dat softe gedoe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:57 schreef Anneloos het volgende:
Doen: omdat ik het wel gezellig met hem heb en hem eventueel in persoon kan afwijzen.
Niet doen: omdat ik hem dan misschien hoop geef en hij boos kan worden waarom ik het niet eerder heb gezegd..
How
Als je het werkelijk niet weet gewoon gaan en bij het duidelijke besef dat je niet meer wil dat gelijk mededelen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:57 schreef Anneloos het volgende:
How
Top innerlijk, goed uiterlijk. Maar ik heb ook pas één date gehad en het gevoel is er niet.. daarnaast denk ik nog veel aan iemandquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Waarover twijfel je? Innerlijk, uiterlijk?
Dat laatste kan wel een beetje een ding zijn. Is het vers uit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Top innerlijk, goed uiterlijk. Maar ik heb ook pas één date gehad en het gevoel is er niet.. daarnaast denk ik nog veel aan iemand
Zou het niet doen, als hij leuk genoeg was zou je toch niet twijfelen? Dit brengt je in een situatie waar je niet in wil zitten, geloof me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:57 schreef Anneloos het volgende:
How
Denk dat dit in 95% van alle gevallen ook zo is..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:02 schreef Anneloos het volgende:
Oke, jullie hebben ook wel gelijk.. ik wil gewoon niemand aan het lijntje houden en ben altijd bang dat wanneer de vonk bij date 1 nog niet is overgeslagen dat het dan niet meer komt
Als je wat dates verder bent en je zit er nog mee is het wellicht wel eerlijk om te melden dat je wat twijfels hebt. Of om te vragen wat zijn verwachtingen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:02 schreef Anneloos het volgende:
Oke, jullie hebben ook wel gelijk.. ik wil gewoon niemand aan het lijntje houden en ben altijd bang dat wanneer de vonk bij date 1 nog niet is overgeslagen dat het dan niet meer komt
Nee.. het was niet eens een relatie.. iemand waarmee ik enkele maanden contact had en toen een tijdje ben gaat daten. Als ik aan hem denk dan draait mijn maag..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat laatste kan wel een beetje een ding zijn. Is het vers uit?
Zeg het eens, meneer met het waardeloze advies.quote:
Iets kan ook groeien naar gelang er tijd overheen gaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:02 schreef Anneloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |