abonnement Unibet Coolblue
pi_182833660
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik vind het echt niet erg om in het openbaar een praatje te maken, maar als het alleen maar om in iemands broekje te komen is (en dat heb je echt wel snel door) vind ik het creepy. Hier in R&P lees ik ook heel vaak de tip dat mannen random vrouwen aan moeten spreken. Maar dat werkt echt niet volgens mij hoor. Zijn de meeste vrouwen niet van gediend.
Wanneer is iemand niet random naar jouw idee want volgens mij vinden mensen het veel te leuk om in een of ander extreem wereldbeeld te denken.

In een kroeg ontstaan er mega veel ONS's en zelfs relaties met totale vreemden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182833722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:28 schreef Allures het volgende:
Het ging hier om vrouwen aanspreken om dates te scoren, een fwb zelfs

En nu word dat al gedraaid tot gewoon even praten over het weer
Dus zelfs richting jezelf kun je niet aangeven dat dat er achter zat en moet het nu een andere kant op geluld worden
Dat vind ik sociaal beperkter dan niet zitten te wachten op kerels die over het weer beginnen omdat ze in je broekje willen
Volgens mij heb jij dat ervan gemaakt.

Het is gewoon heel simpel: hoe meer mensen jij ontmoet en aanspreekt (ongeacht waar), hoe groter de kans dat je met iemand een klik hebt, hoe groter de kans dat je iemand ontmoet waar je meer dan oppervlakkig contact zal hebben in de toekomst. Dus meer kans op een partner, meer kans op een fwb, meer kans op een gewone vriend, meer kans op een grote kennissenkring.
pi_182833821
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik had pas nog zo'n situatie met een wildvreemde bij mn huis en dat vond ik echt creepy hoor. Ik kwam thuis met boodschappen en hij was bij iemand anders in de straat op bezoek geweest en stond bij zn auto te klungelen. Ik maak in de deuropening van de centrale hal een praatje met een buurman en loop daarna met mn fiets naar de berging. Kom ik terug, is die gast toen de buurman naar buiten ging naar binnen geglipt. Stond hij in de hal en zei hij van zal ik helpen met de boodschappen tillen en ik vind je leuk en ik wil wel een bakje drinken dan kunnen we elkaar leren kennen. Echt WTF :o
Ik heb hem duidelijk afgewezen en hem de deur uit gezet. Wat een creep.

Ik vind het echt niet erg om in het openbaar een praatje te maken, maar als het alleen maar om in iemands broekje te komen is (en dat heb je echt wel snel door) vind ik het creepy. Hier in R&P lees ik ook heel vaak de tip dat mannen random vrouwen aan moeten spreken. Maar dat werkt echt niet volgens mij hoor. Zijn de meeste vrouwen niet van gediend.
Ik ken anders aardig wat vrouwen die balen dat mannen door tinder helemaal verpest zijn en ze daardoor nooit meer aangesproken worden.

Het is allemaal perceptie.
pi_182833828
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wanneer is iemand niet random naar jouw idee want volgens mij vinden mensen het veel te leuk om in een of ander extreem wereldbeeld te denken.

In een kroeg ontstaan er mega veel ONS's en zelfs relaties met totale vreemden.
Ja het ligt dus een beetje aan de setting ook. In een kroeg is het normaler om op iemand af te stappen dan wanneer iemand gewoon over straat loopt. Dan vind ik het toch raar als iemand opeens een heel gesprek wil aanknopen ipv alleen elkaar begroeten als je elkaar passeert.

Maar als je elke dag met het OV rijdt en al een paar keer dezelfde persoon hebt gezien, kort mee hebt gepraat, dan snap ik wel dat je op een gegeven moment meer probeert.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:41:17 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182833834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij dat ervan gemaakt.

Het is gewoon heel simpel: hoe meer mensen jij ontmoet en aanspreekt (ongeacht waar), hoe groter de kans dat je met iemand een klik hebt, hoe groter de kans dat je iemand ontmoet waar je meer dan oppervlakkig contact zal hebben in de toekomst. Dus meer kans op een partner, meer kans op een fwb, meer kans op een gewone vriend, meer kans op een grote kennissenkring.
Deze gedachtengang is wel een beetje de reden dat Tinder enzo zo fucked up zijn, met mannen die alles rechts swipen. Als je 10.000x "geile foto" stuurt, krijg je vast wel een keer reactie.
Daar hou ik dan weer niet zo van.
pi_182833857
Ik heb niet de intentie een FwB te scoren als ik een individu aanspreek voor een gesprekje.

Evt dat ik wel individuen aanspreek om de kans daarop te vergroten.

Is nogal een verschil naar mijn mening. De intentie is uitvinden of iemand leuk is. Meer niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182833869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:42 schreef ludovico het volgende:
Ik heb niet de intentie een FwB te scoren als ik een individu aanspreek voor een gesprekje.

Evt dat ik wel individuen aanspreek om de kans daarop te vergroten.

Is nogal een verschil naar mijn mening. De intentie is uitvinden of iemand leuk is. Meer niet.
Je hoopt het stiekem, dat is toch hetzelfde als de intentie hebben? Godverdomme. Alsof mensen Latijn spreken _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:43:53 #233
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182833880
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik had pas nog zo'n situatie met een wildvreemde bij mn huis en dat vond ik echt creepy hoor. Ik kwam thuis met boodschappen en hij was bij iemand anders in de straat op bezoek geweest en stond bij zn auto te klungelen. Ik maak in de deuropening van de centrale hal een praatje met een buurman en loop daarna met mn fiets naar de berging. Kom ik terug, is die gast toen de buurman naar buiten ging naar binnen geglipt. Stond hij in de hal en zei hij van zal ik helpen met de boodschappen tillen en ik vind je leuk en ik wil wel een bakje drinken dan kunnen we elkaar leren kennen. Echt WTF :o
Ik heb hem duidelijk afgewezen en hem de deur uit gezet. Wat een creep.

Ik vind het echt niet erg om in het openbaar een praatje te maken, maar als het alleen maar om in iemands broekje te komen is (en dat heb je echt wel snel door) vind ik het creepy. Hier in R&P lees ik ook heel vaak de tip dat mannen random vrouwen aan moeten spreken. Maar dat werkt echt niet volgens mij hoor. Zijn de meeste vrouwen niet van gediend.
Nooit zo van het random vrouwen aanspreken geweest maar de keren dat ik het heb gedaan waren wel succesvol.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182833888
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:41 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja het ligt dus een beetje aan de setting ook. In een kroeg is het normaler om op iemand af te stappen dan wanneer iemand gewoon over straat loopt. Dan vind ik het toch raar als iemand opeens een heel gesprek wil aanknopen ipv alleen elkaar begroeten als je elkaar passeert.

Maar als je elke dag met het OV rijdt en al een paar keer dezelfde persoon hebt gezien, kort mee hebt gepraat, dan snap ik wel dat je op een gegeven moment meer probeert.
Kan wel sneller ook hoor. Als je een klik merkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182833921
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je hoopt het stiekem, dat is toch hetzelfde als de intentie hebben? Godverdomme. Alsof mensen Latijn spreken _O-
Zou me leuk lijken als ik een leuk persoon tegenkom dat meer wilt. Betekent dat ik daarop actief zit te hopen als ik iemand aanspreek? Ik heb niet zoveel verwachtingen van een vreemde hoor, je zou erg vaak teleurgesteld worden kan ik je vertellen.
Leuke gesprekken heb ik met mannen en vrouwen, seksueel aantrekkelijk en niet seksueel aantrekkelijk. Gewoon omdat het leuk is. Het klopt zeker dat ik eerder aantrekkelijke vrouwen aanspreek maar dat sluit overige mensen niet uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182833940
Allebei al klaar, dus ze vertrekt zo al. Nu komen de zenuwen toch echt wel.
pi_182833948
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:41 schreef Kreator het volgende:

Deze gedachtengang is wel een beetje de reden dat Tinder enzo zo fucked up zijn, met mannen die alles rechts swipen. Als je 10.000x "geile foto" stuurt, krijg je vast wel een keer reactie.
Daar hou ik dan weer niet zo van.
Er is nog wel een groot verschil tussen sociaal zijn en dickpics sturen volgens mij.

Als je mensen wil leren kennen moet je gewoon actie ondernemen. Volgens mij is dat altijd zo geweest.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:47:39 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182833951
Maargoed, conclusie:
De ene vindt het niet erg, de ander wel :+

And move on.. nog dates?
pi_182833965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Allebei al klaar, dus ze vertrekt zo al. Nu komen de zenuwen toch echt wel.
Succes en veel plezier O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182833966
Misschien wat minder verwachtingen hebben dus als je mensen aanspreekt? Lijkt me nogal kansloos te hopen dat iemand je vrouw wordt als je een vreemde aanspreekt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182833979
Kut man, ze gooit d'r nog effe een: babe, ik heb zin in je! Tegenaan.

Ik ben niet klaar voor seks, dus benieuwd hoe dit gaat lopen.
pi_182833988
En edit, letterlijk lichamelijk niet klaar, apen benen enzo :')

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2018 12:49:28 ]
pi_182833995
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:48 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Succes en veel plezier O+
Thanks, we zullen 't zien.
pi_182834026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:42 schreef ludovico het volgende:
Ik heb niet de intentie een FwB te scoren als ik een individu aanspreek voor een gesprekje.

Evt dat ik wel individuen aanspreek om de kans daarop te vergroten.

Is nogal een verschil naar mijn mening. De intentie is uitvinden of iemand leuk is. Meer niet.
Ik heb nog nooit de intentie gehad om een fwb te vinden. Dat is meer een by-product.

En aanspreken doe ik eigenlijk gewoon voor de interactie zelf. Ik hou er ook helemaal niet van om met een koptelefoon op mijn hoofd in het openbaar te zijn. Als ik muziek wil luisteren doe ik dat wel thuis, dat klinkt vele malen beter. Als ik met rust gelaten wil worden heb ik ook genoeg alternatieven.

Mensen zijn gewoon leuk. Nou ja, een klein deel van de mensen, maar het is gewoon prettig om contact met anderen te hebben. Vind ik.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:52:10 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182834035
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
En edit, letterlijk lichamelijk niet klaar, apen benen enzo :')
Goed gepland wel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182834043
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
En edit, letterlijk lichamelijk niet klaar, apen benen enzo :')
Always be prepared!
pi_182834050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is nog wel een groot verschil tussen sociaal zijn en dickpics sturen volgens mij.

Als je mensen wil leren kennen moet je gewoon actie ondernemen. Volgens mij is dat altijd zo geweest.
Vooral dit. Actie ondernemen. En naar mijn idee werkt dat het beste zonder verwachtingen. En dus zonder verdere intenties.

Verdere framing "je hebt verborgen intenties" slaan nergens op naarijn mening.

Niks mis met oprechte interesse in een ander persoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:53:21 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182834052
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, conclusie:
De ene vindt het niet erg, de ander wel :+

And move on.. nog dates?
Dit weekend naar Plovdiv. Naar het meisje dat een half jaar geleden m'n hart gebroken heeft :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:53:33 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182834054
quote:
18s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Always be prepared!
Zo denken mannen er alleen over ;)
pi_182834129
Haha nou ik meestal ook wel, maar ik ben echt van plan me te gedragen zeg maar, daarom heb ik me lichamelijk niet voorbereid zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')