Hij heeft wel gelijkquote:
Ik vond Adriaan gelijk hebben. Het gaat over de uitbarsting van Adriaan op dat geflopte evenement. Daar had Adriaan 100% gelijk inquote:
Niet alles wat in het nadeel van de Broeders gezegd wordt, is terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Adriaan gelijk hebben. Het gaat over de uitbarsting van Adriaan op dat geflopte evenement. Daar had Adriaan 100% gelijk in
Hopelijk komt de nieuwe bij J & J liggen! Het is Jessie dus gelukt een huisje in te pikken voor J & J?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Eigenlijk een stomme vraag na 5 jaar utopia, alsof iemand dat weet hier
Dat het luie donders zijn en amper wat hebben gedaan voor dat evenement is onbetwistbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet alles wat in het nadeel van de Broeders gezegd wordt, is terecht
beter dat zij zich af zonderen, dat andere huisje gaat gezellig wordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk komt de nieuwe bij J & J liggen! Het is Jessie dus gelukt een huisje in te pikken voor J & J?![]()
Het zijn luie donders, maar Tim heeft wel veel gedaan voor het evenement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat het luie donders zijn en amper wat hebben gedaan voor dat evenement is onbetwistbaar.
Ongelofelijk inderdaad! Profiteur 1ste klas!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:43 schreef mazaru het volgende:
Als hij vind dat ik niet genoeg doe!!![]()
![]()
![]()
![]()
Duh!! Het ligt de hele godganse dag languit in zijn nest en dan beledigd zijn dat mensen vinden dat hij te weinig doet
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:41 schreef Crabapple het volgende:
Weet Shel al dat de huisjesindeling weer is veranderd?
Adriaan ligt samen met Lotus in de caravan (behalve vannacht, toen lag Lotus bij Mike)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb maar even wat terug gelezen, maar waarom is er nog steeds gedoe over de slaapplaatsen. Er zijn twee huisjes en een caravan, nu slaapt alleen Adriaan in de caravan? En waarom is John naar huis gegaan?
In dit geval sneu voor Shelley die net ging verhuizen. Jessie met haar bitch Brenda bij Mike om hem over te halen. Walgelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beter dat zij zich af zonderen, dat andere huisje gaat gezellig worden
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beter dat zij zich af zonderen, dat andere huisje gaat gezellig worden
Ah thanks, En waar slaapt de rest dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Adriaan ligt samen met Lotus in de caravan (behalve vannacht, toen lag Lotus bij Mike)
John wilde naar zijn vrouwtje
John was er 3 maanden geleden al klaar mee en zijn wijfie mist hem zegt hij. De grote klus van de silo mag een ander nu doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb maar even wat terug gelezen, maar waarom is er nog steeds gedoe over de slaapplaatsen. Er zijn twee huisjes en een caravan, nu slaapt alleen Adriaan in de caravan? En waarom is John naar huis gegaan?
De bikkels Hiske en Christel nog steeds buiten in een hangmatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah thanks, En waar slaapt de rest dan?Heb heel lang niet gekeken, dus niet echt meer op de hoogte van alles
En er staat een tweepersoonsbedquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:47 schreef pollewop77 het volgende:
Dus als het goed is gaan Jef en Jes in het 2-persoonshuisje van Sjon en Mike
Mike gaat dus naar het limburgse huisje samen met Shelley en Merel. Ik gok dat Lotus er ook gaat liggen, want het is 4-persoons
Silo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
John was er 3 maanden geleden al klaar mee en zijn wijfie mist hem zegt hij. De grote klus van de silo mag een ander nu doen.
Wow, dat is wel stoer ik zou toch liever in een huisje slapen ben nogal een kou kleumquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
De bikkels Hiske en Christel nog steeds buiten in een hangmat
Bquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
2-Persoons bed gaat naar huisje Mike begreep ik. Kan er niemand meer bij. Gelukt Jessie!
Vreselijk he, stom mokkelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
2-Persoons bed gaat naar huisje Mike begreep ik. Kan er niemand meer bij. Gelukt Jessie!
Op dit moment:quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah thanks, En waar slaapt de rest dan?Heb heel lang niet gekeken, dus niet echt meer op de hoogte van alles
Ik vind het ook echt stoer. Iedereen jankt over kou en een slaapplaats terwijl ze binnen liggen en die twee hoor je nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow, dat is wel stoer ik zou toch liever in een huisje slapen ben nogal een kou kleum
Hij is op zijn pikkie getrapt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef pollewop77 het volgende:
Wat is Tim aan't afgeven op Adriaan
Alsof hij wel al wat gepresteerd heeft in utopia
Komt binnenkort en wordt aangepast als gezamenlijke ruimte en werkplek. Enorm groot ding en de grond is al voorbereid. Wim helpt hen, de klusjesman van Uto1.quote:
Gaat die deur van dat huisje naar buiten toe open? Anders gaat dat nooit passenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Huisje voor hen is in aanbouw!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow, dat is wel stoer ik zou toch liever in een huisje slapen ben nogal een kou kleum
Nee, Naar binnen toequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die deur van dat huisje naar buiten toe open? Anders gaat dat nooit passen
Zal kijken of ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog iets verder teruglezen
Naar binnen volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die deur van dat huisje naar buiten toe open? Anders gaat dat nooit passen
Heb net een en ander voor je uitgelegd in het kort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal kijken of ik daar zin in heb
Een twijfelaar kan er vast wel in. maar niet dat bed wat Jeff en Jess nu hebben denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet dan verandert worden denk ik
Ach Shelley verandert ook met het uur van gedachtequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Shelly weet nog steeds niet dat het weer niet door gaat?
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Niet gehoord, dus denk het niet. Maar Gerrie praat zo met haar en dan hoort ze het wel. Mike had het haar moeten vertellen vind ik want die veranderde de afspraak opeens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Dat denk ik ook niet. Is ook een behoorlijk gevaarte om te verplaatsenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een twijfelaar kan er vast wel in. maar niet dat bed wat Jeff en Jess nu hebben denk ik
Ik denk niet dat Shelley hier problemen mee heeft. Ze wil gewoon een plekje hebben dat warm is en minder geluid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij weet Gerrit het ook nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet gehoord, dus denk het niet. Maar Gerrie praat zo met haar en dan hoort ze het wel. Mike had het haar moeten vertellen vind ik want die veranderde de afspraak opeens.
Volgens Mike past het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Is ook een behoorlijk gevaarte om te verplaatsen
Die zat er toch bij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Ook maar ff een vraag; weten Merel en Sleepbeen al dat Lotus bij Mike heeft geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook maar ff een vraag; weten Merel en Sleepbeen al dat Lotus bij Mike heeft geslapen?
junkie krijgt ff geen aandacht, dus maar ff een peuk doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
Lotus doet gelijk of ze verkering heeft met Mike, die raakt hij niet meer kwijt
Voor als nog lijkt het of hun gewonnen hebben........maar daar komen ze nog wel achter.......afgezonderd van de rest, minder kunnen roddelen geen ruimte van de winter om lekker te kunnen kletsen met de anderen....... terwijl Mike heerlijk omringd is door andere vrouwen......denk dat Jess dat niet trekt........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De één heeft een bakkus van een crackhoer(Brenda) en de ander mag wel eens gaan denken om af te gaan vallen inplaats van te gaan roddelen.....Wat een wijfen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:02 schreef Jian het volgende:
Hoor die 2 achterbakse wijven (Jessie en Merel) nou eens roddelen. Wat een hersenloos ongedierte is dat ook!
Echt. Bah. Naar mensquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een tyfuswijf die Merel, als je het over een jaloerse kut hebt.....
Deze teek mag de hele dag aan mij zuigen, geen probleem...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:02 schreef mazaru het volgende:
Tja Mike... die teek raak je niet meer zomaar kwijt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze teek mag de hele dag aan mij zuigen, geen probleem...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef pollewop77 het volgende:
Gadverdamme wat een kutwijven in die iglo... snel dichtritsen en over de poort gooien met iglo en al
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De één heeft een bakkus van een crackhoer(Brenda) en de ander mag wel eens gaan denken om af te gaan vallen inplaats van te gaan roddelen.....Wat een wijfen...
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Merel moet je ook niet in je omgeving hebben hoor.....
Wat stokert.....
Vreselijk wijf.....Lotte was er niets bij....quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Merel heeft Lotus gewoon thuis een vriend zitten.
Stel ontevreden lelijke sufkutten. Voor deze drie graag een publiekstem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; ik heb het ook
ben het zo zat hier
utopia moe
Iglo.... Brenda, Merel,Jess
En volgens mij is Merijn niet eens haar vriend maar een exquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Merel is Lotus haar ex niet har ex maar gewoon haar vriend.
Ook geen ex hoor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
En volgens mij is Merijn niet eens haar vriend maar een ex
imaginairy ex ook danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook geen ex hoor...
Imaginairy frend.
ze ligt zelf voor een stoomwalsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel gooit in 10 minuten ff iedereen voor de Bus.
hoe komt ze erop !quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Giggio het volgende:
nee merel jij hebt diepgang ...... van een bodemloze put
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
Merel: En beter doet Lotus MIJN slippers uit, want als die kapot gaan, dan pleeg ik hier een moord hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.
Ja, mamaJes heb ff een stok tegen zijn ruggegraat aan gespijkerd.... kon hij niet omkiepenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Jeff trouwens nog levend gesignaleerd na al die drank en drugs vannacht?
Doet Jessie wel ff, geen probleemquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.
En daarna heeft ze zelf nog een slaappilletje genomen uit Jeffry zijn pillenpotjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, mamaJes heb ff een stok tegen zijn ruggegraat aan gespijkerd.... kon hij niet omkiepen
niet alle studenten zijn snuggerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:13 schreef yaello het volgende:
Zou Gerrit nou echt niet doorhebben dat hij een lulletje rozenwater is? Ook hoe hij nu bij Shelley zit terwijl ze zich aan het opmaken is. Hij zit zo diep in haar hol
Hij heeft helemaal geen gelijk. Wat heeft Tim op de kaart gezet . Hoe je daar de boel kunt oplichten. Ja als hij zo naar buiten gezien wilt worden.quote:
De indeling lijkt nu geregeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:13 schreef Jian het volgende:
Ik mag toch zo hopen dat Lotus zich ten koste van die Merel dat nieuwe huisje in vecht
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen beloofd en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De indeling lijkt nu geregeld
Niet dat Shelley er al wat vanaf weet, maar toch.
Die zit al aan de rosbiefquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst wordt John thuis onderhanden genomen door de Kärcher
Jessie vertelt het nu aan Shelley en die vindt het goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen belooft en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!
Dat durft ze niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen belooft en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!
Zit er weer bij als een zielig hondjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef yaello het volgende:
Gerrit is vooralsnog stil, zal straks wel in huilen uitbarsten
Bedden zijn om op te liggen en het is warm. Lekker wel hoor, je moet het eens proberen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef eskil het volgende:
Waarom gaat Lotus eigenlijk op dat bed liggen, maf wijf hoor.
Omdat de groep het al aan ziet komen dat er weer problemen zijn zodra er een nieuwe inwoner binnen komt, want dan beginnen Jes en Jef opnieuwquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Wat is het verschil of shell in Mikes hutje slaap waar mike slaap en Ger af en toe kan komen of dat ze met Mike en Merel in dat Limbohutje slaapt
Ik was er al bang voor ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie vertelt het nu aan Shelley en die vindt het goed
Uiteindelijk is het belangrijkste, dat Jut en Kut hun eigen hok hebben. Voor de rest zou ze het liefst loden schoenen kopen voor alle anderen en in de vijver pleuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Wat is het verschil of shell in Mikes hutje slaap waar mike slaap en Ger af en toe kan komen of dat ze met Mike en Merel in dat Limbohutje slaapt
Hahahaha gaat om of je je gelijk wel haalt. Je zin krijgt. Jankeballuh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Duhuhquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedden zijn om op te liggen en het is warm. Lekker wel hoor, je moet het eens proberen.
dat dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
Jeff heeft echt niet door dat hij van zijn probleem, iedereens probleem maakt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie ziet gewoon haar privé-neukhuisje als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Gooi Merel uit het Limbohut en dan is het Merels probleemquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie ziet gewoon haar privé-neukhuisje als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Nou, ik denk eerder dat dit het probleem van Jes en Jef is en dat het de groep niet zo heel veel kan schelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat de groep het al aan ziet komen dat er weer problemen zijn zodra er een nieuwe inwoner binnen komt, want dan beginnen Jes en Jef opnieuw
Wat. Een. Dombo...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef yaello het volgende:
Gerrit geeft nu even een lezing over egoïsme, moet hem bekend voorkomen
Ja erg hequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef krabje het volgende:
ow jef je moet jezelf eens horen praten![]()
![]()
![]()
Ik heb iemand thuiszitten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:28 schreef Zeyina het volgende:
Merel haar 'gezicht' aan het redden. Ik mis die jongen nu wel heel erg hoor.
Raakt kant nog wal wat die gozer zegt,quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:27 schreef krabje het volgende:
en nu liegt jef dat het niet om shel gaat hahahahaha,het is wel degelijk persoonlijk.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat nog wat worden ooit
sjeff mot in het verpleeghuis een eigen kamer
int zhuis ook
wat een Inbuseeel
zei ik ook alquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Raakt kant nog wal wat die gozer zegt, sterker.
Precies. Daarom. Gezicht aan het redden. Nu met gejank van: Ik mis mijn vriendje zo ergquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb iemand thuiszitten.
Vorige week nog, dat ze zeker wist dat haar gevoel voor Mike wederzijds was. En dat ze voor zichzelf ging kiezen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat nog wat worden ooit
sjeff mot in het verpleeghuis een eigen kamer
int zhuis ook
wat een Inbuseeel
Separeercelletje dan maar.quote:
guten tagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:29 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb zelden iemand zo dom horen lullen als jef![]()
Da ken nog ff nie... er is geen bauwertquote:
Exact.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. Daarom. Gezicht aan het redden. Nu met gejank van: Ik mis mijn vriendje zo erg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:33 schreef kaatje50 het volgende:
Volhouden Shelley. Als er straks een nieuwe komt, is het weer Jeff's probleem
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
He he eindelijk laat ze zich horen.
Vies eng jaloers ventje.quote:
Ja gelukkig wel, was al bang dat ze niet zou durven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
He he eindelijk laat ze zich horen.
Wow.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:34 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh. Weer minder blaadjes aan de boom![]()
![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dat zou ik ook krijgen van zo'n wijfquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:34 schreef Poezewoes het volgende:
Jeff heeft weer die waanzinnige blik in zijn ogen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Krijg zo langzamerhand medelijden met dat joch ☹️
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Echt, als het mijn zoon was had ik hem aan zijn haren weggesleept..
Was thuis vast geen land mee te bezeilen. Afrika hielp ook niet. Dan maar het gesticht Utopia.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als je Jeff bedoelt die heeft al zo weinig haarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zijn moeke raadde hem met bezoek aan om maar weer met de medicatie te beginnen, want dan was hij veel leukerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel. Die jongen heeft nog een lange weg te gaan, voordat het kwartje gaat vallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was thuis vast geen land mee te bezeilen. Afrika hielp ook niet. Dan maar het gesticht Utopia.
Dan had ze het niet over slaapmedicatie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zijn moeke raadde hem met bezoek aan om maar weer met de medicatie te beginnen, want dan was hij veel leuker
kistjes, dacht ik, het friese drankjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Zeyina het volgende:
Jessie komt aanlopen: Heyyy. Wij kunnen zo onze kist bij de poort zetten schat
Jessie tegen Christel: Wij komen nu met een oplossing en ........
Ooit loopt Utopia af, dan komt hij weer thuis en waarschijnlijk nog verwarder dan dat hij erin gingquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was thuis vast geen land mee te bezeilen. Afrika hielp ook niet. Dan maar het gesticht Utopia.
En dan daarna nieuwe inwoner erbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Jian het volgende:
Nou Shel, kom op, pak je kist en zet m vast in het huisje bij Mike.
Oh, ik verstond kistjes (van de drank)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:37 schreef Zeyina het volgende:
Jessie komt aanlopen: Heyyy. Wij kunnen zo onze kist bij de poort zetten schat
Jessie tegen Christel: Wij komen nu met een oplossing en ........
en laat Gerrit lekker helpen sjouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Jian het volgende:
Nou Shel, kom op, pak je kist en zet m vast in het huisje bij Mike.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kistjes, dacht ik, het friese drankje
Oh. Ik verstond kist, maar kan het verkeerd gehoord hebben hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ik verstond kistjes (van de drank)
Als hij niet oppast wordt het daarna gedwongen opname......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ooit loopt Utopia af, dan komt hij weer thuis en waarschijnlijk nog verwarder dan dat hij erin ging
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan daarna nieuwe inwoner erbij.
Die moet dan dus bij Jess en Jeffry in het huisje![]()
Eerder een politiecel. Zo snel nemen ze je niet meer op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij niet oppast wordt het daarna gedwongen opname......
Daar dacht ik ook al aan, als moeder breekt dat je hart toch!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij niet oppast wordt het daarna gedwongen opname......
Klopt helemaal en politie dumpt je bij familie..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder een politiecel. Zo snel nemen ze je niet meer op.
Nou ja als je ook een gevaar voor andere wordt......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerder een politiecel. Zo snel nemen ze je niet meer op.
Ja. als wij al die blik herkennen in zijn ogen als ouders zie je dit toch ook, trouwens zijn drankgebruik is ook weer toegenomen dus vaders zal misschien wel weer schrijven.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, als moeder breekt dat je hart toch!
Bedoel je Mike en Lotus, of ze seks hebben gehad?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bedoel je Mike en Lotus, of ze seks hebben gehad?
Mike heeft nog shagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:43 schreef krabje het volgende:
iedereen dus verplicht afkicken van roken,omdat foon en laptop het niet doen![]()
![]()
![]()
Ik heb gelezen wat er vannacht gebeurd is, geen seks.quote:
Precies, ik zou het niet bij schrijven laten. Hup aan de poort, Jessie een knal voor haar harses en Jeff mee naar huis. Geen febo die mij tegenhoudtquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja. als wij al die blik herkennen in zijn ogen als ouders zie je dit toch ook, trouwens zijn drankgebruik is ook weer toegenomen dus vaders zal misschien wel weer schrijven.....
Je begrijpt alle onderliggende zaken niet helemaal ben ik bang, goed opletten en goed lezenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:40 schreef chufi het volgende:
Het voorstel van Jessie was om het probleem van Mike en Shell samen te verhuizen naar hun hutje Dan blijft dat probleem toch hetzelfde..
Je vriendin gaat dan samen met de buurman bij de overbuurvrouw wonen
nee het was nur streicheln en kitzelnquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb gelezen wat er vannacht gebeurd is, geen seks.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het was nur streicheln en kitzeln
Gaat om rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap waarom mogen die Yurt inwoners samenspannen met stemmen maar adriaan heeft gezegd op hun te stemmen en ze zijn van de rel.
Eens, een beetje aktie mag er daar wel komen,quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Die broeders ben ik ook zat, afzetten is leuk, maar verzin dat wat anders ofzo, zie nu heel luie gasten die constant snoepjes en chips en nootjes aan het vreten zijn in die yurt
Oh ik was het al weer vergetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:50 schreef Crabapple het volgende:
Nog allemaal verdrietig door John's vertrek
Om zijn probleem dat van anderen te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:28 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom is die friese lul in godsnaam Utopia in te gaan?
met tent en al over de schutting pleurenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Die broeders ben ik ook zat, afzetten is leuk, maar verzin dat wat anders ofzo, zie nu heel luie gasten die constant snoepjes en chips en nootjes aan het vreten zijn in die yurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |