quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens Merel heeft Lotus gewoon thuis een vriend zitten.
Stel ontevreden lelijke sufkutten. Voor deze drie graag een publiekstem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; ik heb het ook
ben het zo zat hier
utopia moe
Iglo.... Brenda, Merel,Jess
En volgens mij is Merijn niet eens haar vriend maar een exquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Merel is Lotus haar ex niet har ex maar gewoon haar vriend.
Ook geen ex hoor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
En volgens mij is Merijn niet eens haar vriend maar een ex
imaginairy ex ook danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook geen ex hoor...
Imaginairy frend.
ze ligt zelf voor een stoomwalsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel gooit in 10 minuten ff iedereen voor de Bus.
hoe komt ze erop !quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Giggio het volgende:
nee merel jij hebt diepgang ...... van een bodemloze put
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
Merel: En beter doet Lotus MIJN slippers uit, want als die kapot gaan, dan pleeg ik hier een moord hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.
Ja, mamaJes heb ff een stok tegen zijn ruggegraat aan gespijkerd.... kon hij niet omkiepenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Jeff trouwens nog levend gesignaleerd na al die drank en drugs vannacht?
Doet Jessie wel ff, geen probleemquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die bitch fight wil ik wel meemaken... Dus 3, 2, 1 wie molt ff die slippers.
En daarna heeft ze zelf nog een slaappilletje genomen uit Jeffry zijn pillenpotjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, mamaJes heb ff een stok tegen zijn ruggegraat aan gespijkerd.... kon hij niet omkiepen
niet alle studenten zijn snuggerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:13 schreef yaello het volgende:
Zou Gerrit nou echt niet doorhebben dat hij een lulletje rozenwater is? Ook hoe hij nu bij Shelley zit terwijl ze zich aan het opmaken is. Hij zit zo diep in haar hol
Hij heeft helemaal geen gelijk. Wat heeft Tim op de kaart gezet . Hoe je daar de boel kunt oplichten. Ja als hij zo naar buiten gezien wilt worden.quote:
De indeling lijkt nu geregeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:13 schreef Jian het volgende:
Ik mag toch zo hopen dat Lotus zich ten koste van die Merel dat nieuwe huisje in vecht
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen beloofd en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De indeling lijkt nu geregeld
Niet dat Shelley er al wat vanaf weet, maar toch.
Die zit al aan de rosbiefquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst wordt John thuis onderhanden genomen door de Kärcher
Jessie vertelt het nu aan Shelley en die vindt het goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen belooft en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!
Dat durft ze niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Shelley erbij was, maar als ik dat fout heb dan hoop ik (tegen beter weten in) dat Shelley haar poot dwars zet en zegt. Die plek is mij door Mike vanmorgen belooft en die sta ik dus niet af, zoek het maar uit maar niet weer over mijn rug. Klaar!
Zit er weer bij als een zielig hondjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef yaello het volgende:
Gerrit is vooralsnog stil, zal straks wel in huilen uitbarsten
Bedden zijn om op te liggen en het is warm. Lekker wel hoor, je moet het eens proberen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:16 schreef eskil het volgende:
Waarom gaat Lotus eigenlijk op dat bed liggen, maf wijf hoor.
Omdat de groep het al aan ziet komen dat er weer problemen zijn zodra er een nieuwe inwoner binnen komt, want dan beginnen Jes en Jef opnieuwquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Wat is het verschil of shell in Mikes hutje slaap waar mike slaap en Ger af en toe kan komen of dat ze met Mike en Merel in dat Limbohutje slaapt
Ik was er al bang voor ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jessie vertelt het nu aan Shelley en die vindt het goed
Uiteindelijk is het belangrijkste, dat Jut en Kut hun eigen hok hebben. Voor de rest zou ze het liefst loden schoenen kopen voor alle anderen en in de vijver pleuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Wat is het verschil of shell in Mikes hutje slaap waar mike slaap en Ger af en toe kan komen of dat ze met Mike en Merel in dat Limbohutje slaapt
Hahahaha gaat om of je je gelijk wel haalt. Je zin krijgt. Jankeballuh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:21 schreef chufi het volgende:
Duhuhquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedden zijn om op te liggen en het is warm. Lekker wel hoor, je moet het eens proberen.
dat dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
Jeff heeft echt niet door dat hij van zijn probleem, iedereens probleem maakt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie ziet gewoon haar privé-neukhuisje als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Gooi Merel uit het Limbohut en dan is het Merels probleemquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie ziet gewoon haar privé-neukhuisje als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Nou, ik denk eerder dat dit het probleem van Jes en Jef is en dat het de groep niet zo heel veel kan schelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat de groep het al aan ziet komen dat er weer problemen zijn zodra er een nieuwe inwoner binnen komt, want dan beginnen Jes en Jef opnieuw
Wat. Een. Dombo...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef yaello het volgende:
Gerrit geeft nu even een lezing over egoïsme, moet hem bekend voorkomen
Ja erg hequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:26 schreef krabje het volgende:
ow jef je moet jezelf eens horen praten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |