Zal kijken of ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien moet je nog iets verder teruglezen
Naar binnen volgens mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat die deur van dat huisje naar buiten toe open? Anders gaat dat nooit passen
Heb net een en ander voor je uitgelegd in het kort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal kijken of ik daar zin in heb
Een twijfelaar kan er vast wel in. maar niet dat bed wat Jeff en Jess nu hebben denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet dan verandert worden denk ik
Ach Shelley verandert ook met het uur van gedachtequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Shelly weet nog steeds niet dat het weer niet door gaat?
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Niet gehoord, dus denk het niet. Maar Gerrie praat zo met haar en dan hoort ze het wel. Mike had het haar moeten vertellen vind ik want die veranderde de afspraak opeens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Dat denk ik ook niet. Is ook een behoorlijk gevaarte om te verplaatsenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een twijfelaar kan er vast wel in. maar niet dat bed wat Jeff en Jess nu hebben denk ik
Ik denk niet dat Shelley hier problemen mee heeft. Ze wil gewoon een plekje hebben dat warm is en minder geluid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij weet Gerrit het ook nog nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet gehoord, dus denk het niet. Maar Gerrie praat zo met haar en dan hoort ze het wel. Mike had het haar moeten vertellen vind ik want die veranderde de afspraak opeens.
Volgens Mike past het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Is ook een behoorlijk gevaarte om te verplaatsen
Die zat er toch bij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Ook maar ff een vraag; weten Merel en Sleepbeen al dat Lotus bij Mike heeft geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook maar ff een vraag; weten Merel en Sleepbeen al dat Lotus bij Mike heeft geslapen?
junkie krijgt ff geen aandacht, dus maar ff een peuk doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
Lotus doet gelijk of ze verkering heeft met Mike, die raakt hij niet meer kwijt
Voor als nog lijkt het of hun gewonnen hebben........maar daar komen ze nog wel achter.......afgezonderd van de rest, minder kunnen roddelen geen ruimte van de winter om lekker te kunnen kletsen met de anderen....... terwijl Mike heerlijk omringd is door andere vrouwen......denk dat Jess dat niet trekt........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
2-Persoons bed gaat naar huisje Mike begreep ik. Kan er niemand meer bij. Gelukt Jessie!
De één heeft een bakkus van een crackhoer(Brenda) en de ander mag wel eens gaan denken om af te gaan vallen inplaats van te gaan roddelen.....Wat een wijfen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:02 schreef Jian het volgende:
Hoor die 2 achterbakse wijven (Jessie en Merel) nou eens roddelen. Wat een hersenloos ongedierte is dat ook!
Echt. Bah. Naar mensquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een tyfuswijf die Merel, als je het over een jaloerse kut hebt.....
Deze teek mag de hele dag aan mij zuigen, geen probleem...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:02 schreef mazaru het volgende:
Tja Mike... die teek raak je niet meer zomaar kwijt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze teek mag de hele dag aan mij zuigen, geen probleem...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef pollewop77 het volgende:
Gadverdamme wat een kutwijven in die iglo... snel dichtritsen en over de poort gooien met iglo en al
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De één heeft een bakkus van een crackhoer(Brenda) en de ander mag wel eens gaan denken om af te gaan vallen inplaats van te gaan roddelen.....Wat een wijfen...
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Merel moet je ook niet in je omgeving hebben hoor.....
Wat stokert.....
Vreselijk wijf.....Lotte was er niets bij....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |