die discussie heb ik helemaal geen zin in johquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom werd er dan wel een boycot ingevoerd voor ZA ten tijde van de apartheid? De economische impact was uiteraard slechts beperkt maar zeker niet onbestaande of nihil.
En geld stinkt inderdaad niet. Heb gewoon een schijthekel aan dat gedoe over mensenrechten en gezeur over dat er hier zogenaamd vanalles mis loopt terwijl er met geen woord gerept wordt over apenlanden zoals Saudi-Arabië. Ook van bij de usual suspects hoor je daar heel weinig over (die er geen geldelijk belang bij hebben).
Ik heb er persoonlijk wel wat ingeleverde welvaart voor over om die achterlijke ideologie die gevoed wordt door SA (het wahabisme) dat zich ook als gif verspreidt in Europa voor eens en altijd te elimineren
er is als ik het goed begrijp ook nog steeds olie in Saoudi Arabiequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is dat nog steeds 95% kerosine..
Ja, maar als die op is moeten we ze te paard aanvallen ipv met straaljagersquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is als ik het goed begrijp ook nog steeds olie in Saoudi Arabie
tegen die tijd is het al zeker 7 of 8 procentquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, maar als die op is moeten we ze te paard aanvallen ipv met straaljagers
Of waarschijnlijker, elektrische drones
Gaat niet gebeuren zolang ze nog triljoenen euro's aan geld hebben waar iedereen een graantje van probeert mee te pikken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:50 schreef Maharski het volgende:
Saoudi-Arabië, daar zou de hele wereld zich eens eensgezind tegen moeten verenigen. Vies land.
Ik laat het toch gewoon toe?quote:
Bewijs is er meer dan genoeg. RNA en DNA is een deel van dat bewijs.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:15 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al bewijzen voor je god gevonden? Dus iets meer dan alleen "het RNA/DNA proces" waar je ooit mee kwam?
Ja joh, doodnormaalquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik laat het toch gewoon toe?
Zoiets gaat gewoon veel te ver, maar ja mensen die niet gelovig zijn moeten gewoon even wat scholing krijgen. Normaal lijkt mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |