SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik voel een boel shows aankomen....quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij een nieuw plugin kan ik nu veel makkelijker bekijken wat ik aan songs heb en zo dus kiezen uit de collectie.
Zo vertelt het systeem me net dat ik nog ruim 116.000 tracks nooit afgespeeld heb...
quote:
Wie mogen deze leuke dames zijn danquote:
Rooster jezelf even tot mei 2019quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Dankzij een nieuw plugin kan ik nu veel makkelijker bekijken wat ik aan songs heb en zo dus kiezen uit de collectie.
Zo vertelt het systeem me net dat ik nog ruim 116.000 tracks nooit afgespeeld heb...
De cast van de originele Charmed, waar dit de titelsong van is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie mogen deze leuke dames zijn dan
Dat was toen een best leuke serie.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De cast van de originele Charmed, waar dit de titelsong van is.
De dames van Charmed. Een rare heksen/tovenaarsserie met lekkere dames en heren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wie mogen deze leuke dames zijn dan
Even verlengen dan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je kan ook al niet de Halloweenspecial meepikkenquote:Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, 7 uur gewerkt gisteren. Helaas dus al die heerlijke DJs gemist gisteren
Vandaag lekker een vak doorgekeken en wat voetbal gekeken. Ik lijd altijd aan zondagsblues dus ik heb het maar rustig aan gedaan vandaag.
quote:
Ow, ik ken het dus alleen als non-stop tune van het Haunted House, op 100 meter afstand van ons hotelraam...quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De cast van de originele Charmed, waar dit de titelsong van is.
Beterquote:Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
Vandaag lekker een vak doorgekeken en wat voetbal gekeken. Ik lijd altijd aan zondagsblues dus ik heb het maar rustig aan gedaan vandaag.
MadMaster plays something he didn't play before (part 412)quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rooster jezelf even tot mei 2019
Voor als MM straks stopt:quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
Hallo, Lennonquote:
Echte grunnigers, heerlijkquote:
Dat heb ik allemaal niet meer gezien. Ik ben eerder afgehaakt denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al was na de castwisselingen de lol er wel een beetje vanaf.
En nu is er kennelijk een nieuwe serie.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster plays something he didn't play before (part 412)
Shannon Doherty werd ineens uit de serie geschreven en ervoor kwam een ander in de plaats. Toevallig hadden ze opeens nog een nichtje ofzo die ook toevallig heks was, waar ze eerder niks van wisten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet meer gezien. Ik ben eerder afgehaakt denk ik.
Okay dat kan ik me niet meer echt herinneren. Ik kan me wel voorstellen dat het daarna minder geworden is. Zij speelde wel erg goed.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shannon Doherty werd ineens uit de serie geschreven en ervoor kwam een ander in de plaats. Toevallig hadden ze opeens nog een nichtje ofzo die ook toevallig heks was, waar ze eerder niks van wisten.
Beetje vet vlees in de hete pan mieteren, dan heb je die olie niet nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, wokolie die ik had ineens verdwenen, moet ff naar de appie
Weggegooid met die 4 flessen Ketjap Anus...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, wokolie die ik had ineens verdwenen, moet ff naar de appie
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weggegooid met die 4 flessen Ketjap Anus...
Ik ben echt blij dat ik hun één keer live heb mogen meemaken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
Heerlijke stem![]()
Doet me een beetje denken aan Colin Vearncombe(Black) die Wonderful Life zong.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik hun één keer live heb mogen meemaken.
Die stem gat door merg en been, prachtig!
Die is gewoon echt slecht...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze laten zich cremeren. Dan heb je Talk Talkpoeder.
Slecht hoorquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat slaat nergens op.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
Iemand heeft de drumset van Toto gestolen.
Nee, deze zitten in de single zelf opgenomen, aan het begin en aan het einde.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
Die klokken mogen ook wel in je Halloweenshow, MadMaster. Of ken ik ze daar al van?
nope, nog nagevraagd bij huisgenoot, die had ze ook niet gezienquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weggegooid met die 4 flessen Ketjap Anus...
Je kent ze uit Londen. Is de Big Ben.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:07 schreef livelink het volgende:
Die klokken mogen ook wel in je Halloweenshow, MadMaster. Of ken ik ze daar al van?
Uitverkocht...quote:
Woon je boven de winkel of zo? En als provinciaaltje verbaas ik me er nog steeds over dat de AH op zondag open is en ook nog na 21.00quote:
In Groningen zijn de AH's én Jumbo's en een Coop in de binnenstad nog tot 22:00 open op zondagenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Woon je boven de winkel of zo? En als provinciaaltje verbaas ik me er nog steeds over dat de AH op zondag open is en ook nog na 21.00
Onze AH gaat om elke dag om 20.00 al dicht en is elke zondag sowieso gesloten.
Mijn buurt-Vomar gaat om 21:00 dicht, de AH XL om 22:00.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Woon je boven de winkel of zo? En als provinciaaltje verbaas ik me er nog steeds over dat de AH op zondag open is en ook nog na 21.00
Onze AH gaat om 20.00 al dicht en elke zondag.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kent ze uit Londen. Is de Big Ben.
Do ze hips hopz, joe doont stopz.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
De eerste live mix die op 12 inch single uitgebracht werd en nog een hit(je) werd ook...
Ik ben zo blij dat onze AH elke zondag open is. Erg handig....quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, wat een show was ditquote:
All in the Family zullen ze ook niet snel herhalen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Man, wat een show was dit
Dit zou in deze tijden na een paar afleveringen al gecancelled worden met al die speciale sneeuwvlokjes tegenwoordig.
Married with children zie ik af en toe nog wel voorbij komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
All in the Family zullen ze ook niet snel herhalen.
Volgens mij bij Veronica nog. Ik kan het niet vaak genoeg zien. Net als Fawlty Towers.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Married with children zie ik af en toe nog wel voorbij komen.
Maar dan op van die zenders die oude series goedkoop inkopen als vulling.
Fawlty Towers. Wat een bazenserie was dat. Samen met Monty Python het epitoom van Britse humorquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij bij Veronica nog. Ik kan het niet vaak genoeg zien. Net als Fawlty Towers.
Kan geen toeval zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
"Breaking Us In Two" wordt wel heel toepasselijk zo....
Maar gelukkig niet minder mooiquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Fawlty Towers liever dan Married with children. Sowieso Monty Pythonquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij bij Veronica nog. Ik kan het niet vaak genoeg zien. Net als Fawlty Towers.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Tip: draai De Bom van Doe Maar maar even niet.quote:
22.00 dicht en 300m ervandaan ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergeet Blackadder, A Bit of Fry and Laurie en vele anderenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Fawlty Towers. Wat een bazenserie was dat. Samen met Monty Python het epitoom van Britse humor
Er zit weer iets aan te komen met John Cleese. Was weer te grappig om te zien, maar ik kreeg even niet alles mee, dus geen idee of het om een film gaat, of iets anders. Die man is ondanks zijn leeftijd nog net zo hilarisch en scherp.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Fawlty Towers. Wat een bazenserie was dat. Samen met Monty Python het epitoom van Britse humor
Laat staan "The End Of The World", van bijvoorbeeld R.E.M.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: draai De Bom van Doe Maar maar even niet.
Number one, number two.. past wel bij het in tweeën breken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl voor de break een ander nummer van Joe Jackson bezig was...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl voor de break een ander nummer van Joe Jackson bezig was...
Trinity, That's my number!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
ik geef de schuld maar aan de wintertijd. Maar ik vond My number two dan toch mooier dan breaking us in two.
Ik bedoelde het niet eens als woordgrap, nu zie ik inderdaad dat dat toevallig ook de buitentemperatuur isquote:
Ik post straks het lijstje wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
En een half uurtje verlengd zie ik![]()
Ben wel benieuwd hoeveel nooit eerder gedraaide nummers je vanavond hebt gedraaid, MadMaster.
Het zat plotseling in mijn kop toen jullie over Joe J begonnen. Thanks voor het snelle draaien.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
Dit klinkt anders wel lekker modern. Dit hoor je nog genoeg in de top 40 reeksen van tegenwoordig.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Je tag is fout. Het nummer is 002345709.
Bel 32 16 8 dan.quote:
Denk dat je er niet vrolijker van zou worden als ze het wél deed. Als ze dat nog kan, dat is..quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je er niet vrolijker van zou worden als ze het wél deed. Als ze dat nog kan, dat is..
Die reclame op tv na 12 uur of zo.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bel 32 16 8 dan.
Rosie staat ligt te wachten.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die reclame op tv na 12 uur of zo.![]()
Ja, nu roep je het over jezelf en ons daarbij af.quote:
Dat die gedraaid wordt, bedoel je? Niks mis meequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nu roep je het over jezelf en ons daarbij af.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat die gedraaid wordt, bedoel je? Niks mis mee
Doeg!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Puzzel is klaar. Wij gaan Suits kijken en luisteren nog wel even tot 22:00 uur mee.
MadMaster bedankt voor de muziekjes!
Veel plezier en fijne avondquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Puzzel is klaar. Wij gaan Suits kijken en luisteren nog wel even tot 22:00 uur mee.
MadMaster bedankt voor de muziekjes!
Wanneer wil je waar in het openbaar protesteren?quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Die titel heeft me getriggerd. Ik ben offended.
Ik zie je morgen wel op het Journaal als je op het Malieveld hebt staan protesteren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Die titel heeft me getriggerd. Ik ben offended.
Er is nog een gezellige strook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer wil je waar in het openbaar protesteren?
Ik neem al mijn sneeuwvlokvrienden mee en we gaan zeer effectieve staakborden maken en rond het Groninger stadhuis paraderen. Dat zal ze leren!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer wil je waar in het openbaar protesteren?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik neem al mijn sneeuwvlokvrienden mee en we gaan zeer effectieve staakborden maken en rond het Groninger stadhuis paraderen. Dat zal ze leren!
YES! We doen ertoe!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
R49 staat nu op de dodenlijst denk ik.
Kwestie van te laat politiek correct zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Dit kan nu natuurlijk niet meer....
Ik zal dat zo nog even verstevigen dan.quote:
Kinderen voor Kinderen - tietenliedquote:
ik zit wel te luisteren hoor, en die kwam niet voorbijquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen - tietenlied
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof wij Tijd voor Max hebben.quote:
Ben na nummer 13 afgehaakt eerlijk gezegd...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij gaat mij te snel. Dat is niet te volgen op mijn leeftijd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof wij Tijd voor Max hebben.
Badum pssj!
Ik vind het heerlijk. Echt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel slecht van mr. Moroder, is ook geen 70-90 werk...
Die jongens zijn dan ook steengoed.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit geniaal op een hele rare manier...
Ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit geniaal op een hele rare manier...
Die ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bar'bra Streisand.
Oehoehoehoee....
Bij ons een lekker opstootje na afloop van de wedstrijdquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd, messen kunnen weer een half jaartje opgeborgen worden...
Vroegâh deed men dat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Wat hou ik toch van disco![]()
![]()
![]()
Waarom kon dit niet in clubs gedraaid worden tegenwoordig in plaats van alle populaire zooi van nu?
Heb je nu een stadionverbod?quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons een lekker opstootje na afloop van de wedstrijd
Weet ik, maar toen was ik helaas nog een ster in de hemel (of zoiets)quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh deed men dat.
Maar dat was in de jaren 80 niet populair meer...
Je bent in de verkeerde tijd geboren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Wat hou ik toch van disco![]()
![]()
![]()
Waarom kon dit niet in clubs gedraaid worden tegenwoordig in plaats van alle populaire zooi van nu?
quote:
Ik was net binnen en ben daar gebleven, stelletje mafklappersquote:
Ja, dat heb ik me al jaren gerealiseerd helaas...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent in de verkeerde tijd geboren.
Vanwege het rookverbod?quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Bij ons een lekker opstootje na afloop van de wedstrijd
In de zomertijd zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent in de verkeerde tijd geboren.
geen idee wat de aanleiding was maar er zijn rake klappen uitgedeeld! Echt zo super stom en nutteloosquote:
Nee hoor, ik ben gewoon een wintertijdkindquote:
Ow shoot, dat had ik kunnen doenquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
just me is met haar asbak gaan keilen.
Ja, dat is inderdaad stom. Kun je ook nog als team geschorst voor worden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
geen idee wat de aanleiding was maar er zijn rake klappen uitgedeeld! Echt zo super stom en nutteloos
Dat zeg ik: verkeerde tijd. Ik ben een zomervakantiekindquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een wintertijdkind
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: verkeerde tijd. Ik ben een zomervakantiekind
Oh...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: verkeerde tijd. Ik ben een zomervakantiekind
Lucky is duidelijk tegen geweldquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan kan je je peuk weer op je buur uitdrukken.
Van mij mag hetquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad stom. Kun je ook nog als team geschorst voor worden.
Tsssk zo erg ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, waar zien jullie just me voor aan?! Met asbakken gooien, peuken uitdrukken...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, maar ik kon vanmiddag niet...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg, waar zien jullie just me voor aan?! Met asbakken gooien, peuken uitdrukken...
Dat doet ze niet zelf, daar heeft ze haar mannetjes voor!
Lucky gelukkig wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon vanmiddag niet...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg, waar zien jullie just me voor aan?! Met asbakken gooien, peuken uitdrukken...
Ik geef wel een seintje wanneer de return wedstrijd isquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geef wel een seintje wanneer de return wedstrijd is
*asbakken door het hele park een beetje meeneemt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie de 'just' in de eerste zin niet, vond ik al vreemd, toen las ik de tweede zin en zag ik de 'ze' en dacht ik huh...quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik voorzie een Radio49-schoonveeg-meet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*asbakken door het hele park een beetje meeneemt.
MT the Bassman slaat er op los met zijn sneeuwvlokjesprotestborden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik voorzie een Radio49-schoonveeg-meet.
en dan ga jij over een kwartier voor het eggiequote:Op zondag 28 oktober 2018 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank u alvast zeer hartelijk., DJ Mad!
Geen Frankrijk alsjeblieft.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgende R49 meet in Parijs dan maar?
quote:20:00 : The Doors - Wintertime Love
20:03 : Yello - The Race
20:06 : Lois Lane - Amsterdamned
20:10 : Mike Oldfield - Shadow On The Wall
20:15 : ZZ Top - La Grange
20:19 : Monyaka - Go Deh Yaka (Go To The Top)
20:23 : The Stranglers - Always The Sun
20:27 : Pretenders - Message Of Love
20:30 : Gonzales - I Haven't Stopped Dancing Yet
20:34 : Joy Division - Transmission
20:38 : Kim Wilde - Chequered Love
20:41 : Cockney Rebel - Sebastian
20:46 : The Smiths - How Soon Is Now?
20:52 : Deborah Harry - French Kissing In The USA (12in)
20:57 : Jefferson Airplane - Somebody To Love
21:00 : Talk Talk - Today
21:04 : Marsha Raven - Catch Me
21:08 : Roxette - Sleeping In My Car
21:11 : Grandmaster Flash & The Furious Five - The Adventures Of Grandmaster Flash On The Wheels Of Steel
21:17 : Joe Jackson - Breaking Us In Two
21:19 : Joe Jackson - Be My Number Two
21:22 : The Go-Go's - We Got the Beat
21:24 : The Three Degrees - Givin' Up Givin' In
21:28 : Trinity - 002 345 79 (That's My Number)
21:31 : Orchestral Manoeuvres in the Dark - Genetic Engineering
21:35 : Elvis Presley - Way Down
21:38 : The Cure - Killing An Arab
21:40 : Giorgio Moroder - Racer (promo single mix)
21:44 : Osdorp Posse - Zie Je De Cyclus?
21:48 : Donna Summer - No More Tears (Enough Is Enough)
21:52 : Hank The Knife & The Jets - Guitar King
21:55 : Electric Light Orchestra - Turn To Stone
22:00 : Disney - Main Street Electrical Parade
Ik sla dan helaas over. Heb geen goede herinneringen aan Eurodisney.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Shang Hai of Hong Kong dan graag.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Niet té enthousiast, mensen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla dan helaas over. Heb geen goede herinneringen aan Eurodisney.
kijken of ik mijn airmiles nog kan inwisselenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shang Hai of Hong Kong dan graag.
Die staan nog mij bucketlist...
Ik denk dat we peace dan ff moeten vragen of er nog een potje is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shang Hai of Hong Kong dan graag.
Die staan nog mij bucketlist...
Nou nou. Ik heb nog zat rugzakken staan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Niet té enthousiast, mensen.
Als ze ouder dan 5 jaar zijn, zijn ze vanaf 1 november niet meer geldig. Just saying.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
kijken of ik mijn airmiles nog kan inwisselen
Zal toch wel?quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat we peace dan ff moeten vragen of er nog een potje is.
Moet lukken idd. Tenzij peace er met ons geld vandoor is.quote:
Dat moet voor 1 november begreep ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
kijken of ik mijn airmiles nog kan inwisselen
site is overbelast, maar zoveel heb ik er nietquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze ouder dan 5 jaar zijn, zijn ze vanaf 1 november niet meer geldig. Just saying.
dit nummer blijf je de hele nacht horenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik krijg een beetje adhd van dit nummer ofzoik ben er geen fan van
Dan raad ik je aan om niet naar Eurodisney te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Het is een rustgevend nummer, ergo, het is je kookkunst wat ADHD veroorzaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet naar Eurodisney te gaan.
Gewoon zometeen Carnaval Festival beluisteren.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
was ik ook niet van planquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog 7 minuten, even doorbijten nog...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel mensen zijn er na dat bezoek in het gekkenhuis beland? Om gek van te worden, dit de hele dag aan te moeten horen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 5 jaar was dat geloof ik al het geval.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik zie trouwens dat het helemaal geen Eurodisney meer heet, maar Disneyland Parijs.
Ik loop weer jaren achter waarschijnlijk.
ook daar was ik niet van plan heen te gaanquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik zie trouwens dat het helemaal geen Eurodisney meer heet, maar Disneyland Parijs.
Ik loop weer jaren achter waarschijnlijk.
Ik zou een attractiepark in de winter niet eens zo erg vinden. Kou kan ik prima hebben, en je hoeft nergens voor te wachtenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben 1 keer in Eurodisney geweest. Begin december. Ster-vens-koud, maar nergens rijen
Nou, ik zat er heel dichtbij kan ik je vertellen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er na dat bezoek in het gekkenhuis beland? Om gek van te worden, dit de hele dag aan te moeten horen.
Stamt dit nummer uit die tijd?quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 5 jaar was dat geloof ik al het geval.
Eurodisney is failliet gegaan..
Nou, de WinterEfteling is vaak stervensdruk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou een attractiepark in de winter niet eens zo erg vinden. Kou kan ik prima hebben, en je hoeft nergens voor te wachten
Ik ben er tijdens de kerst-versie geweest, begin december.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou een attractiepark in de winter niet eens zo erg vinden. Kou kan ik prima hebben, en je hoeft nergens voor te wachten
Nee, dit komt oorspronkelijk uit de jaren 60 op synthesizer en Disney heeft het bewerkt tot dit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stamt dit nummer uit die tijd?
Ik wou net zeggen, kijken door de ogen van een kindquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens de kerst-versie geweest, begin december.
Begon het echt te sneeuwen.![]()
Dan ben ik ineens weer een kleuter...
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is nu gewoon een uitdaging geworden. 10 minuten geluisterd, nu ga ik hem potverdikkeme ook helemaal afluisteren!
Ik heb nog zo'n 30 andere, speciale thema versies van deze tune, dus we kunnen wel eens een thema show er van maken...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is nu gewoon een uitdaging geworden. 10 minuten geluisterd, nu ga ik hem potverdikkeme ook helemaal afluisteren!
Doe mij dat toegangskaartje en dat geld maar...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik begrijp niet wat mensen aantrekkelijk vinden aan zo'n attractiepark. Al kreeg ik geld toe, brr.
Och, het kind in mij kan al die achtbanen en wildwaterbanen wel waarderen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik begrijp niet wat mensen aantrekkelijk vinden aan zo'n attractiepark. Al kreeg ik geld toe, brr.
Ik vond het wel super leukquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Samequote:Op zondag 28 oktober 2018 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, het kind in mij kan al die achtbanen en wildwaterbanen wel waarderen.
#teamluckyquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik wijk af, want voor de rest ziet iedereen het zitten.
ik vind achtbanen superkut, dan houdt het al snel op voor mij, zo'n attractiepark...quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij heeft meegeluisterd op de boordradio.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Dat was het dan echt.
En dankzij de deuntjes hier heeft ónze' Max nog gewonnen ook...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nogmaals dank, Mad! Over het laatste nummer wil ik het graag niet meer hebben, ondanks het feit dat je het speciaal voor mij draaide.
Ik hou wel van zweefmolens. Daar zou ik de hele dag wel in kunnen zitten denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit soort attracties vindt mijn maag niet fijn trouwens. Daar kom ik groen uit.
[ afbeelding ]
Wat goed van die jongen! Wereldtalent. Eerst 2e worden vanaf de 18e positie en nu nog winnen ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Dat was het dan echt.
En dankzij de deuntjes hier heeft ónze' Max nog gewonnen ook...
[ afbeelding ]
Waar was je dan in de Efteling tijdens onze meet?quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou wel van zweefmolens. Daar zou ik de hele dag wel in kunnen zitten denk ik.
Ja, sorryquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar was je dan in de Efteling tijdens onze meet?
Zat ik alleen in de zweefmolen...
Niet zoveel drinkenquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi geweest. Nog ff lam op de bank hangen en dan naar bed.
Truste
Ja, lekker hè, ik liet het ook nog even aan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
zowaar een gup die niet direct uit de toon valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |