quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:03 schreef Mrmime het volgende:
Misschien al vele malen gevraagd maar heeft iemand een linkje waar ik online kan kijken? Mijn kastje van de tv ligt eruit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Laat ze nou gewoon gasten uitnodigen die tenminste een beetje verstand van F1 hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij komt echt over alsof er geen hersencel meer in zijn hoofd zit, wat een domme vragen en opmerkingen...
Hij wil gewoon expres wat lollig doen ter vermaak. Is een hele aardige normale kerel, persoonlijke ervaring mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij komt echt over alsof er geen hersencel meer in zijn hoofd zit, wat een domme vragen en opmerkingen...
Ik vond hem aan het begin van het jaar al wel prima, maar ik vind het wel irritant dat ze hetzelfde deuntje na afloop spelen, klinkt het alsof we opnieuw gaan beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2018 20:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Steeds meer fan van de F1 tune... lekker spanning opbouwen!
Inloggen op ziggo of KPN op je computer. Zo mogelijk is het.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:03 schreef Mrmime het volgende:
Misschien al vele malen gevraagd maar heeft iemand een linkje waar ik online kan kijken? Mijn kastje van de tv ligt eruit![]()
nou en hij is mooi en de teamsportopmerking vond ik wel een goeie.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lollig? Dom is wat anders dan lollig in mijn beleving. Geloof best dat hij heel aardig is, alleen heeft hij hier niks te zoeken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wil gewoon expres wat lollig doen ter vermaak. Is een hele aardige normale kerel, persoonlijke ervaring mee.
Geldt voor vele studiogasten.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lollig? Dom is wat anders dan lollig in mijn beleving. Geloof best dat hij heel aardig is, alleen heeft hij hier niks te zoeken.
deed het zeer?quote:
Mwah, zo erg als deze heb ik dit seizoen nog niet meegemaakt.quote:
Wat ik al eerder zei, die extra gasten zitten er niet voor de deskundigheid maar voor het casual gevoel dat ze willen nadoen van Voetbal Inside.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lollig? Dom is wat anders dan lollig in mijn beleving. Geloof best dat hij heel aardig is, alleen heeft hij hier niks te zoeken.
In b4 max ramt hem eraf want hij is nog boos.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
In b4 opgeblazen Renault motor in de opwarmronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |