Als Gio aanblijft, meen ik uit de grond van mn hart: liever niet.quote:
dumfriesgodquote:Op zondag 28 oktober 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat soort Eredivisie middelmaat voor bedragen rond de 4 miljoen mislukken toch veel te vaak, dus kan je beter niet aan beginnen. Voor jullie was het eigenlijk wel te hopen dat die Sinisterra een succes zou worden zodat Feyenoord vaker in die regionen zou willen scouten.
Lijkt me toch wel dat Feyenoord iemand als Boskamp kan verleiden om wat scoutingsklusjes te doen om de club te helpen.
Dumfries had natuurlijk bij Feyenoord net zo hard in de malaise gedeeld.quote:
jouw Vermeer had het beter gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2018 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je moet wat als je kansloos derde staat/wordt/gaat worden.
Waarom? Dat is voor Feyenoord toch een hele leuke prijs?quote:
gaan ze ook niet pakkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Dat is voor Feyenoord toch een hele leuke prijs?
Gaat mij meer om de beste EL ticket dan om die beker.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De beker pakken is het ergste wat kon gebeuren vorig jaar . Een waardeloos seizoen werd verbloemd door de winst van de flutbeker . Flutbeker stelde ons in staat om te spelen voor de fruitschaal, wat Gio de meest succesvolle coach ever maaktquote:Op zondag 28 oktober 2018 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je moet wat als je kansloos derde staat/wordt/gaat worden.
Voor zwolle is het idd een leuke prijs en mijn jew-dar slaat zwaar op tiltquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt erg ja, de eerste trainer sinds Van Marwijk die ook maar iets wint met Feyenoord. Bah, bah wat erg.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De beker pakken is het ergste wat kon gebeuren vorig jaar . Een waardeloos seizoen werd verbloemd door de winst van de flutbeker . Flutbeker stelde ons in staat om te spelen voor de fruitschaal, wat Gio de meest succesvolle coach ever maakt
Zonder de beker zou de crises eerder zijn uitgebroken , zou het niet zo moeilijk zijn om onze trainer te verslaan . En zou Mvg de volle laag krijgen over zijn mislukte aankopen
Maar het besef is daar nog niet hoe ver we zijn weggezakt tov onze concurenten . Hoe langer we in ontkenning leven, hoe lastiger het zal worden om de tijd te keren( Ik hoorde meedere Feyenoord spelers praten over een evt kampioenschap, gas yourself)
Dat EL ticket pakt Feyenoord toch wel met de derde plaats.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de beste EL ticket dan om die beker.
absoluut maar die is echt wel een stukje beter dan Bijlow, dat zal best wel een talent zijn maar komt nog te kortquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook niet vies van een blundertje op zijn tijd anders.
Feyenoord kan hem beter laten staan en hopen dat hij zich kan ontwikkelen, derde worden ze toch wel. Dan heb je nog de hoop dat hij goed genoeg wordt om wat kapitaal te vertegenwoordigen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut maar die is echt wel een stukje beter dan Bijlow, dat zal best wel een talent zijn maar komt nog te kort
Volgend seizoen zijn we gewoon geplaatst in de voorrondes, in 13/14 verloor Feyenoord tweemaal van Kuban Krasnodar en dat seizoen vervalt dus nu in de plaats voor het puntje van dit seizoen. Er wijzigt nauwelijks dus iets.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat EL ticket pakt Feyenoord toch wel met de derde plaats.
En dan als ongeplaatst team lekker door de voorrondes komen.
zo kan je het ook zien en dat doen ze waarschijnlijk ook maar ik heb tot nu toe niet het idee dat dit een enorm talent is dat af en toe een foutje maakt, eerder gewoon een middelmatige keeper die dat doetquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan hem beter laten staan en hopen dat hij zich kan ontwikkelen, derde worden ze toch wel. Dan heb je nog de hoop dat hij goed genoeg wordt om wat kapitaal te vertegenwoordigen.
Als je niet af en toe blundert speel je niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook niet vies van een blundertje op zijn tijd anders.
In de derde voorronde, maar daarna heb je nog een ronde en dan zijn jullie niet geplaatst toch?quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn we gewoon geplaatst in de voorrondes, in 13/14 verloor Feyenoord tweemaal van Kuban Krasnodar en dat seizoen vervalt dus nu in de plaats voor het puntje van dit seizoen. Er wijzigt nauwelijks dus iets.
Pas als we volgend seizoen niet presteren zijn we de lul, dan vervalt ons meest succesvolle jaar.
Geen idee hoor, maar als Feyenoord zou ik echt maar weer wat jeugd in het elftal gooien.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo kan je het ook zien en dat doen ze waarschijnlijk ook maar ik heb tot nu toe niet het idee dat dit een enorm talent is dat af en toe een foutje maakt, eerder gewoon een middelmatige keeper die dat doet
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dumfries had natuurlijk bij Feyenoord net zo hard in de malaise gedeeld.
Dit seizoen waren we geplaatst, maar het zal er wel om hangen. Ga maar van 60/40 uit.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de derde voorronde, maar daarna heb je nog een ronde en dan zijn jullie niet geplaatst toch?
Bij Ajax en PSV mislukken net zoveel spelers die van de subtop komen hoor. PSV heeft nu nog Ramselaartje op de bank zitten en Ajax heeft Labyad op de tribune.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
De reden dat die spelers van subtoppers die wij halen zo vaak falen en bij PSV en Ajax iets vaker slagen is ook omdat bij ons verwacht wordt dat ze de kar trekken en ze daar gewoon de waterdragers zijn naast betere spelers.
Maar goed zelfs als Feyenoord geplaatst is en tegen een ongeplaatste ploeg uit het Oostblok moet is het nog knap lastig.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit seizoen waren we geplaatst, maar het zal er wel om hangen. Ga maar van 60/40 uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |