abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182816792
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Gio krijgt vast wel een club op basis van zijn verleden bij topclubs als Arsenal, Barca, Rangers.

Wat jij zegt kan je bijvoorbeeld ook van Cocu zeggen; weinig identiteit van die trainer zie je terug in de tactiek, maar pakte wel prijzen met PSV en dus stond Fener op de stoep.
Je kunt Fenerbahce toch onmogelijk vergelijken met clubs als Arsenal of Barcelona. Lees ook eens wat daar gebeurd is afgelopen maanden. Dat kun je nooit als voorbeeld gebruiken.
pi_182816798
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De beker pakken is het ergste wat kon gebeuren vorig jaar . Een waardeloos seizoen werd verbloemd door de winst van de flutbeker . Flutbeker stelde ons in staat om te spelen voor de fruitschaal, wat Gio de meest succesvolle coach ever maakt

Zonder de beker zou de crises eerder zijn uitgebroken , zou het niet zo moeilijk zijn om onze trainer te verslaan . En zou Mvg de volle laag krijgen over zijn mislukte aankopen

Maar het besef is daar nog niet hoe ver we zijn weggezakt tov onze concurenten . Hoe langer we in ontkenning leven, hoe lastiger het zal worden om de tijd te keren( Ik hoorde meedere Feyenoord spelers praten over een evt kampioenschap, gas yourself :r )

[..]

Voor zwolle is het idd een leuke prijs en mijn jew-dar slaat zwaar op tilt
Vers van de pers

'Ik denk dat we over genoeg kwaliteit beschikken''

Feyenoord staat momenteel tien punten achter op koploper PSV. De Rotterdammers verloren gisteren de Klassieker pijnlijk met 3-0. Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden hebben nog altijd veel vertrouwen in een goede afloop, maar willen niet over het kampioenschap praten.

"Het heeft geen zin om nu naar de koppositie te gaan kijken,'' vertelt Botteghin in gesprek met NUsport.nl. ''We moeten vooral naar onszelf kijken en van wedstrijd tot wedstrijd leven.'' De verdediger wil Feyenoord nog niet afschrijven voor de titel.

"Ik denk dat we over genoeg kwaliteit beschikken. We hebben met grotendeels deze selectie de afgelopen jaren vijf prijzen gewonnen. Dat was daarvoor al jaren niet gelukt. Soms heb je gewoon een periode dat het even niet loopt."

Van der Heijden hoopt te leren van de nederlaag. "We moeten de positieve dingen van de wedstrijd tegen Ajax meenemen naar volgende week en leren dat we in elk geval met elf man op het veld moeten blijven staan.''

De verdediger hoopt vooral dat snel het vertrouwen gaat terugkomen bij Feyenoord. "Hopelijk kunnen we dan weer wat dichterbij komen bij PSV en Ajax. Het was een frustrerende middag, maar we moeten niet in zak en as zitten. Het seizoen duurt nog lang."

Kampioenschap ? Yeah right _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182816813
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:43 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Erger me daar helemaal kapot aan.
Dat soort zaken bepalen wel de sfeer in je groep lijkt me. Als er maar genoeg rondlopen die het allemaal wel best vinden en nog nooit iets gewonnen hebben in hun carriere, dan gaat de lat vanzelf naar beneden.
pi_182816844
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vers van de pers

'Ik denk dat we over genoeg kwaliteit beschikken''

Feyenoord staat momenteel tien punten achter op koploper PSV. De Rotterdammers verloren gisteren de Klassieker pijnlijk met 3-0. Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden hebben nog altijd veel vertrouwen in een goede afloop, maar willen niet over het kampioenschap praten.

"Het heeft geen zin om nu naar de koppositie te gaan kijken,'' vertelt Botteghin in gesprek met NUsport.nl. ''We moeten vooral naar onszelf kijken en van wedstrijd tot wedstrijd leven.'' De verdediger wil Feyenoord nog niet afschrijven voor de titel.

"Ik denk dat we over genoeg kwaliteit beschikken. We hebben met grotendeels deze selectie de afgelopen jaren vijf prijzen gewonnen. Dat was daarvoor al jaren niet gelukt. Soms heb je gewoon een periode dat het even niet loopt."

Van der Heijden hoopt te leren van de nederlaag. "We moeten de positieve dingen van de wedstrijd tegen Ajax meenemen naar volgende week en leren dat we in elk geval met elf man op het veld moeten blijven staan.''

De verdediger hoopt vooral dat snel het vertrouwen gaat terugkomen bij Feyenoord. "Hopelijk kunnen we dan weer wat dichterbij komen bij PSV en Ajax. Het was een frustrerende middag, maar we moeten niet in zak en as zitten. Het seizoen duurt nog lang."

Kampioenschap ? Yeah right _O-
Er zit op de geniale bevliegingen van v. Persie na echt werkelijk niets van een kampioenselftal in.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:11:39 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182816929
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat soort zaken bepalen wel de sfeer in je groep lijkt me. Als er maar genoeg rondlopen die het allemaal wel best vinden en nog nooit iets gewonnen hebben in hun carriere, dan gaat de lat vanzelf naar beneden.
En het helpt natuurlijk niet als dan ook nog een deel van het publiek gaat zingen en klappen nadat je zojuist bent uitgeschakeld door een of andere D-club in Europa.
pi_182816983
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:11 schreef fetX het volgende:

[..]

En het helpt natuurlijk niet als dan ook nog een deel van het publiek gaat zingen en klappen nadat je zojuist bent uitgeschakeld door een of andere D-club in Europa.
Weet je wat het gewoon is, slecht resultaat dat kan. Maar slecht resultaat zonder gestaag werken naar de toekomst kan bij een club als Feyenoord niet. Je zag vorig jaar dat de rek op was en dat Ajax en PSV gingen komen. Dan moet het roer weer om en moet je gaan bouwen.

Je kunt niet zeggen dat je doel is 1x in de zoveel jaar kampioen worden en dan geen tactiek en geen duidelijk technisch beleid voeren dat je daar gaat brengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 16:14:33 ]
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:17:44 #257
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182817079
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Weet je wat het gewoon is, slecht resultaat dat kan. Maar slecht resultaat zonder gestaag werken naar de toekomst kan bij een club als Feyenoord niet. Je zag vorig jaar dat de rek op was en dat Ajax en PSV gingen komen. Dan moet het roer weer om en moet je gaan bouwen.

Je kunt niet zeggen dat je doel is 1x in de zoveel jaar kampioen worden en dan geen tactiek en geen duidelijk technisch beleid voeren dat je daar gaat brengen.
Klopt. Je kunt nu dit seizoen bijvoorbeeld langzaamaan wat jeugd de kans gaan geven en kijken of het wat is/hoe ze zich ontwikkelen. Kampioen worden we niet en derde toch wel.

Ik zie het alleen niet gebeuren met deze technische staf en bestuur.
pi_182817260
In de zomer 5 miljoen voor Clasie neerleggen en dan komt het allemaal goed.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:30:28 #259
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182817344
Je moet gio en van geel eruit knuppelen als aanhang en de enige manier door dit te doen is het hoofdkantoor te bekogelen met eieren, bakstenen en poep wanneer Jan de Jong er in zit. Dan pas begrijpt meneertje 't. Daar sta ja dan!


Dit is jullie leider.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182817433
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je kunt Fenerbahce toch onmogelijk vergelijken met clubs als Arsenal of Barcelona. Lees ook eens wat daar gebeurd is afgelopen maanden. Dat kun je nooit als voorbeeld gebruiken.
Dat vergelijk ik ook niet qua clubs, ik zeg alleen dat zijn historie bij Europese topclubs hem kan helpen in zijn carrière. Wat er daar gebeurt verder doet ook helemaal niet ter zake.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:36:22 #261
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182817450
Zware sanctie voor stJuste. Ik denk dat Feyenoord in deze situatie het hoofd moet buigen, maar ik had - in vergelijking met andere overtredingen die twee wedstrijden schorsing krijgen - twee+een wedstrijden schorsing genoeg gevonden. Zeker als je bedenkt dat hij in feite vier wedstrijden moet missen, ookal is dat geen argument om op te voeren tegen de schorsing.
Makkelijk tweede.
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:50:43 #262
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182817751
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:30 schreef govie het volgende:
Je moet gio en van geel eruit knuppelen als aanhang en de enige manier door dit te doen is het hoofdkantoor te bekogelen met eieren, bakstenen en poep wanneer Jan de Jong er in zit. Dan pas begrijpt meneertje 't. Daar sta ja dan!


Dit is jullie leider.
Bekogelen met poep :')
pi_182817771
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat vergelijk ik ook niet qua clubs, ik zeg alleen dat zijn historie bij Europese topclubs hem kan helpen in zijn carrière. Wat er daar gebeurt verder doet ook helemaal niet ter zake.
Ah op die manier. Ja, dat is altijd wel het geval. Het zal in ieder geval niet tegen hem werken.
pi_182817824
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt. Je kunt nu dit seizoen bijvoorbeeld langzaamaan wat jeugd de kans gaan geven en kijken of het wat is/hoe ze zich ontwikkelen. Kampioen worden we niet en derde toch wel.

Ik zie het alleen niet gebeuren met deze technische staf en bestuur.
Ik vind het argument 'niet goed genoeg' altijd wat gemakkelijk bij jeugdspelers opgeplakt. Ze kosten niks dus ze worden vaak als wegwerpmateriaal gebruikt, terwijl het verleden heeft geleerd dat uit nood geboren de kans geven toch prima ontwikkeling kan opleveren.

Maargoed, als ik het goed begreep komen de jeugdspelers ook amper aan fatsoenlijke wedstrijden spelen toe omdat van Geel het niet nodig vond om mee te doen met de Jupiler League? Zo wordt de stap naar het eerste ook wel heel groot gemaakt ja.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 16:55:10 ]
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:55:03 #265
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182817846
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het argument 'niet goed genoeg' altijd wat gemakkelijk bij jeugdspelers opgeplakt. Ze kosten niks dus ze worden vaak als wegwerpmateriaal gebruikt, terwijl het verleden heeft geleerd dat uit nood geboren de kans geven toch prima ontwikkeling kan opleveren.
Je moet ze ook de tijd geven. Daarom is het goed om er z.s.m. mee te beginnen en ze alvast te laten ruiken aan het grote werk.
pi_182817897
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Je moet ze ook de tijd geven. Daarom is het goed om er z.s.m. mee te beginnen en ze alvast te laten ruiken aan het grote werk.
Ik vind dat Gio ook niet consequent omgaat met nieuwe spelers en met wisselspelers. De ene (Larsson) mag blijven spelen onder het mom 'moet zich aanpassen aan het elftal en speelstijl' en de andere wordt afgeserveerd na 3 slechte invalbeurten en dan geldt dat argument ineens niet meer. Dat zien de wisselspelers en de jeugdspelers ook.

Is die Sinisterra nog niet fit of is dat wederom een pareltje van van Geel? En er liep toch nog een leuk donker spelertje in de jeugd?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 16:58:22 ]
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:58:07 #267
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182817917
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:50 schreef fetX het volgende:

[..]

Bekogelen met poep :')
Klaas is al uitwerpselen aan het verzamelen
Makkelijk tweede.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:03:07 #268
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182818005
Die feyenoord supporters vinden alles best, zolang ze maar iedere zondag naar antivoetbal kunnen kijken. Als je naar een hoofdklasseclub gaat kijken is de manier van voetbal vaak attractiever om naar te kijken, dan die van feyenoord en dat is al jaren zo. Vooral niet zeuren stelletje kakkerlakken, gewoon blijven wegkijken dus!

Mooiste voorbeeld trencin thuis, het wordt 1-1, we zijn uitgeschakeld in europa en de kuip vierde het als een overwinning. De interviews waren ook alsof er iets was gewonnen en ga zo maar door... Het is gewoon een club voor losers. Wat ze hadden moeten doen is betalen voor die trainer, want die kreeg voor elkaar om met een sloot semiprofs mooi voetbal te laten zien bij hun thuis en in de kuip. De eerste de beste profiessionele tegenstander met wel degelijk voetbal won natuurlijk van trencin maar dat terzijde. Serieus, misschien moeten ze gewoon die knuppel halen van trencin want die weet tenminste wat we willen zien. En dan graag die andere gozer als voorzitter, kunnen we de rotterdamse minister van propaganda en slechte grappen gelijk afzetten! Wat misschien nog een beter plan is om de club te verkopen zoals van hooijdonk al eerder heeft geopperd. Ik denk echt dat er wat ondernemingsmentaliteit nodig is in de leiding om dit schip op koers te houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door govie op 29-10-2018 17:10:48 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:10:14 #269
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182818165
Gisteren in een kroeg vol Feyenoorders zitten kijken en soms mij erg negatief uitgelaten over het spel, beleid etc etc. Dan krijg je kreten van 'Dan ga je toch lekkur een andere club supoorten!!'. En hoe vaak heb ik gisteren 'trap die kk jood neer!!' gehoord?

De meeste Feyenoord supporters houden volgens mij niet eens van voetbal. Ik begin me steeds meer te schamen als Feyenoord supporter. Kijk voortaan maar weer met een select gezelschap.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182818227
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Eindelijk koos Gio voor jeugd. En doet moet hij veel vaker doen. Zeker dit seizoen, valt toch niks meer te winnen.

Maar Bijlow is nu gewogen en te licht bevonden. Na 10 wedstrijden al zeker 4 blunders gemaakt en maakt ook geen zekere indruk.
Maar ook hier koos Gio eerst voor Jones, die begon het jaar als aanvoerder.

En Bijlow moet je uitlenen, speel lekker met Vermeer verder.(maar die mag Gio blijkbaar niet)
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:14:49 #271
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182818248
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:10 schreef satecl het volgende:
Gisteren in een kroeg vol Feyenoorders zitten kijken en soms mij erg negatief uitgelaten over het spel, beleid etc etc. Dan krijg je kreten van 'Dan ga je toch lekkur een andere club supoorten!!'. En hoe vaak heb ik gisteren 'trap die kk jood neer!!' gehoord?

De meeste Feyenoord supporters houden volgens mij niet eens van voetbal. Ik begin me steeds meer te schamen als Feyenoord supporter. Kijk voortaan maar weer met een select gezelschap.
Ik weet niet waar jij naartoe gaat, maar dat soort mensen heb ik gelukkig niet om me heen :{
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:15:15 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182818261
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar ook hier koos Gio eerst voor Jones, die begon het jaar als aanvoerder.

En Bijlow moet je uitlenen, speel lekker met Vermeer verder.(maar die mag Gio blijkbaar niet)
Had Jong Feyenoord 'gewoon' in de Keuken divisie gespeeld had Vermeer gewoon onze 1e doelman geweest. Ik blijf het zeggen: Dat is onze grootste fout van de afgelopen 7 jaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:15:44 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182818274
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij naartoe gaat, maar dat soort mensen heb ik gelukkig niet om me heen :{
Dan ga jij zeker ook nooit naar De Kuip?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182818278
Zeker maar die fout kan je herstellen door jeugd uit te lenen aan een satellietclub bv.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:16:26 #275
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182818284
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:15 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan ga jij zeker ook nooit naar De Kuip?
Ik heb gewoon een seizoenkaart op een normaal vak.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')