Meer bidden tot Allah.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:45 schreef macca728 het volgende:
Wat zal Ayoub denken als hij Vilhena en Toornstra elke week ziet spelen ??
Ze spelen dan ook met zijn tienen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook met zijn tienen.
Bij Toornstra is dat echt op een heel ander niveau, dat zie je hopelijk zelf ookquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er buiten Toornstra om nog wel een stuk of 4 5 zijn die gewoon echt niet meer mee kunnen. (en dat eigenlijk nooit echt gekund hebben vd Heijden bijv.)
Vilhena/Toornstra/vd Heijden, dat is me echt om het even.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Toornstra is dat echt op een heel ander niveau, dat zie je hopelijk zelf ook
Ik Toornstra, alleen voor Ayoubquote:
padum tsssjquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vooral Clasie erg sterk. Die begint langzaam zijn vorm weer te vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Jørgensen, Clasie en Botteghin vandaag goed spelen, zeker gezien de omstandigheden.
Als je met goed niet slecht bedoelt, dan ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Jørgensen, Clasie en Botteghin vandaag goed spelen, zeker gezien de omstandigheden.
Scherp. Mes scherp.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jorgensen speelt slecht... Bot en Clasie wel oke ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van Bronkhorst is net zo voorspelbaar als de kalender...quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
Gio na de wedstrijd: “eerste helft was natuurlijk niet goed. Komen al heel snel met 10 man te staan. Dan probeer je de schade te beperken
Over de tweede helft ben ik trots op hoe we ons hebben herpakt. Kregen nog een paar kanjes, die moet je dan op dit niveau benutten als je nog terug wilt komen in de wedstrijd. Dan deden we niet, maar al met al is dit een uitslag waar ik mee kan leven.”
Zoiets zal het wel worden, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:03 schreef KillemWieft het volgende:
Gio na de wedstrijd: “eerste helft was natuurlijk niet goed. Komen al heel snel met 10 man te staan. Dan probeer je de schade te beperken
Over de tweede helft ben ik trots op hoe we ons hebben herpakt. Kregen nog een paar kanjes, die moet je dan op dit niveau benutten als je nog terug wilt komen in de wedstrijd. Dan deden we niet, maar al met al is dit een uitslag waar ik mee kan leven.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |