Hmm ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar het ziet er met dat andere beeld wel genuanceerder uit. Kan het wel wat beter begrijpen dat hij toegekend werd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef fetX het volgende:
Ok, die eerste goal was dus gewoon terecht.
niets is terechtquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:24 schreef fetX het volgende:
Ok, die eerste goal was dus gewoon terecht.
Die beelden vanaf de zijkant geven een vertekend beeld. Dolberg raakt Bijlow amper.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm ben ik het niet mee eens eigenlijk, maar het ziet er met dat andere beeld wel genuanceerder uit. Kan het wel wat beter begrijpen dat hij toegekend werd.
Kun je toch niks meer over zeggen na zo'n rode kaart. Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Ook als je ziet dat die twee tegengoals dus één keer een overtreding van Dolberg is die door de VAR niet gecommuniceerd wordt met Kuipers (belachelijk gewoon) en de tweede is een schot dat wordt aangeraakt. Nou, het is wat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef RvLaak het volgende:
Kijk hier op m'n werk op de aaipet... Jezus wat is Feyenoord onthutsend slecht... Beschamend gewoon
Ook niet op de aaipet is Feyenoord onthutsend slecht. Echt heel slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef RvLaak het volgende:
Kijk hier op m'n werk op de aaipet... Jezus wat is Feyenoord onthutsend slecht... Beschamend gewoon
Feyenoord is al twee seizoenen kut. Omdat ze tegen de grote rivaal spelen valt het extra opquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef RvLaak het volgende:
Eerste was geen overtreding, uit andere hoek kan je het goed zien.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je toch niks meer over zeggen na zo'n rode kaart. Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Ook als je ziet dat die twee tegengoals dus één keer een overtreding van Dolberg is die door de VAR niet gecommuniceerd wordt met Kuipers (belachelijk gewoon) en de tweede is een schot dat wordt aangeraakt. Nou, het is wat.
Volgens mij schampte Dolberg ‘m alleen maarquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je toch niks meer over zeggen na zo'n rode kaart. Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Ook als je ziet dat die twee tegengoals dus één keer een overtreding van Dolberg is die door de VAR niet gecommuniceerd wordt met Kuipers (belachelijk gewoon) en de tweede is een schot dat wordt aangeraakt. Nou, het is wat.
Alleen had Oranje van Spanje toen kunnen winnen. Feyenoord maakt nog geen kans al stellen ze zestien spelers op.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:29 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord had zich duidelijk voorgenomen om heel hard de wedstrijd in gegaan. Deels uit angst dat Ajax gaat voetballen. Maar bij Toornstra zag je al gelijk dat fout zou gaan. Beetje vergelijkbare instelling als Oranje in 2010 tegen Spanje had in de wk finale. Angst en er daardoor een keiharde wedstrijd van willen maken...te hard dus.
Ik vind het wel meevallen, Toornstra en Vilhena spelen belabberd en dat kost ons aardig wat controle, maar defensief doen ze het best behoorlijk en voorin komen ze er af en toe behoorlijk uit (vPersie-Berghuis-Jørgensen staat prima). De 1-0 en 2-0 vallen helaas behoorlijk lullig, maar dat kan gebeuren als je zo hard op de defensie leunt en je keeper misschien nog niet op het gewenste niveau zit voor een Klassieker uit.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:26 schreef RvLaak het volgende:
Kwam omdat er toen geen var was en wel een slappe scheidsquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Alleen had Oranje van Spanje toen kunnen winnen. Feyenoord maakt nog geen kans al stellen ze zestien spelers op.
Misschien is hij geblesseerd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:32 schreef Oldground het volgende:
Van Persie eruit
Deze coach. Wat een mongool.
Prima partij van Webb toen. Voldoende geel gegeven.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kwam omdat er toen geen var was en wel een slappe scheids
Gio? Ja, in z’n hoofdquote:
En ook iemand met een vrije trap en een afstandsschot, wel zo handig als je niet in de buurt komt van het vijandelijke doel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:33 schreef Haringkop het volgende:
Van Persie, de enige die nog iets kon betekenen. Wat.een.armoe.
Je wordt gewoon afgestraft door een slechte opstelling, een slechte coach en selectie die al twee kaar stilstaat omdat we niet doorselecteren. Gio eruit, volgens jaar derde-vierde worden met meer jeugdspelers in de basis en weer kijken waar we over twee jaar staan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, Toornstra en Vilhena spelen belabberd en dat kost ons aardig wat controle, maar defensief doen ze het best behoorlijk en voorin komen ze er af en toe behoorlijk uit (vPersie-Berghuis-Jørgensen staat prima). De 1-0 en 2-0 vallen helaas behoorlijk lullig, maar dat kan gebeuren als je zo hard op de defensie leunt en je keeper misschien nog niet op het gewenste niveau zit voor een Klassieker uit.
Ik denk dat zonder die rode kaart we best aardig mee hadden kunnen doen, Ajax creëert weinig.
Nee Vilhena, Bottegod, vd Heijden en Clasie bakken er lekker veel vanquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra kan echt niet meer mee. Zo genant om te zien.
Ik snap echt niet dat Ayoub dan niet in mag vallen. Die is ongeveer in alles beter dan Toornstra.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra kan echt niet meer mee. Zo genant om te zien.
Waar slaat deze opmerking op?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee Vilhena, Bottegod, vd Heijden en Clasie bakken er lekker veel van
Dat er buiten Toornstra om nog wel een stuk of 4 5 zijn die gewoon echt niet meer mee kunnen. (en dat eigenlijk nooit echt gekund hebben vd Heijden bijv.)quote:
Clasie speelt best goed eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee Vilhena, Bottegod, vd Heijden en Clasie bakken er lekker veel van
Maar Toornstra is de verpersoonlijking van matigheid. Voor VD Heijden en Botteghin hebben we niet eens alternatieven. Voor Toornstra wel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er buiten Toornstra om nog wel een stuk of 4 5 zijn die gewoon echt niet meer mee kunnen. (en dat eigenlijk nooit echt gekund hebben vd Heijden bijv.)
Dat maakt het extra treurig, vind je ook niet?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Toornstra is de verpersoonlijking van matigheid. Voor VD Heijden en Botteghin hebben we niet eens alternatieven. Voor Toornstra wel.
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt het extra treurig, vind je ook niet?
Niks..die denkt aan zijn geiten in Marokko met hun mooie sikquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:45 schreef macca728 het volgende:
Wat zal Ayoub denken als hij Vilhena en Toornstra elke week ziet spelen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |