Twee seizoenen terug steeg die boven zichzelf uit maar voor de rest is het kut met peren . Hopen dat we hem aan NAC kunnen slijten voor een paar tonquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is nooit een goede speler geweest.
Het voetbalelftal van de jostiband...quote:
Denk 8 ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel zouden we nu voor Jorgensen krijgen, miljoentje of 2/3 maximaal?
denk dat we z’n vrouw beter kennen verkopenquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In Belgiëquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ergens een middenmotertje.
Kan wel voetballen hoor maar ik vind hem achter de spitsen eigenlijk beter. Je ziet dat hij dat best goed kan wanneer hij niet zo diep staat.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kapiteintje, vrind! Zo is het. Zeg het ze.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Feyenoord verkopen ze spelers pas als inmiddels voor iedereen duidelijk is dat ze maar de helft waard zijn van het bedrag wat er ooit op hun geboden is.
Zeker, maar is nog lang niet zo scherp als in zijn eerste seizoen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan wel voetballen hoor maar ik vind hem achter de spitsen eigenlijk beter. Je ziet dat hij dat best goed kan wanneer hij niet zo diep staat.
Mono god, hoe is het?quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapiteintje, vrind! Zo is het. Zeg het ze.
Maar normaal doen gaat helaas niet zo goed in dat koppie van hem.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef TC03 het volgende:
Zowaar een schot op goal. En iedereen hier maar haten op Berghuis altijd. Tenminste iemand die kan voetballen.
Gio zal in de rust zo meteen een donderspeech geven , wacht maar afquote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef macca728 het volgende:
Pak maar nog 3 rode kaarten, wordt het 3-0 en staken
Stuk mindere spelers ook he.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeker, maar is nog lang niet zo scherp als in zijn eerste seizoen.
Lekker rustig dagje. Heb mij bij de 1-1 van gisteravond tegen Heracles kunnen neer leggen. Relax voetbalmiddagje, vannacht werken.quote:
Zo voorspelbaar komt hij wel over ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gio zal in de rust zo meteen een donderspeech geven , wacht maar af
Had wel moeten schieten bij die kans ernet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:13 schreef TC03 het volgende:
Zowaar een schot op goal. En iedereen hier maar haten op Berghuis altijd. Tenminste iemand die kan voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |