ALLES wordt beoordeeld... alleen de VAR bepaald of de scheids moet kijken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De willekeur zit nu in wat wel en niet nogmaals wordt beoordeeld.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je had al twee rode kaarten moeten hebben.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Toornstra had ook al rood moeten hebben, dus met één rode kaart kom je eigenlijk goed weg.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ze hadden er al 2 moeten hebben (lol)
quote:
Volgens mij hadden we een 2e rode kaart moeten krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het hadden er zelfs al 2 kunnen zijn.
alles behalve voetballen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zijn die kutrotterdammers aan het doen man?
bepaaldquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
ALLES wordt beoordeeld... alleen de VAR bepaald of de scheids moet kijken.
Het kon. Maar via VAR en dat is volgens het ‘het moet overduidelijk fout zijn’ regeltje niet correct.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel wat later in. Ik zie dat we al een rode kaart hebben
Terecht of niet?
Net als JanCeesquote:
Als je zo'n Toornstra in al zijn middelmaat ziet voetballen. Dan doet het toch wel pijn dat wij met 1500 netto in de maand naar huis gaan.quote:
bepaaldquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Clasie moet eens stoppen met lullen alsof 'ie uit Rabat komt.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:48 schreef bombmannl het volgende:
Clasie gaat dit tempo nooit volhouden. Hij heeft overgewicht.
[..]
[..]
Het was niet duidelijk dat ik op de tweede beoordeling van de scheidsrechter doelde?quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |