Mee eens, dat is wel anders. En je blijft makkelijker op studentikoze voet verder leven dan wanneer je lekker burgerlijk samenwoont.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Om veel te sparen hoef je niet per se bij je ouders te wonen. Ik en velen andere vrienden wonen gewoon nog in studentenhuizen terwijl we een fulltime baan hebben. Tja, dan kan je wel hard sparen als je een huur hebt van 450 incl.....
sure. Helaas wordt het naar mate je ouder wordt lastiger om te leven. Sterkte.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en de rest van je leven wel..... investeren in je toekomst noemen ze dat. Bewonderingswaardig vind ik.
Wat is 'ouder worden', en wat is 'leven' dan?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
sure. Helaas wordt het naar mate je ouder wordt lastiger om te leven. Sterkte.
Ach, uiteindelijk heb je er geen fuck aan. Of je nou 1300 of 1500 hypotheek gaat betalen. Lekker boeiend allemaal. Die paar honderd gaat het verschil niet meer maken als je een goede baan hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Om veel te sparen hoef je niet per se bij je ouders te wonen. Ik en velen andere vrienden wonen gewoon nog in studentenhuizen terwijl we een fulltime baan hebben. Tja, dan kan je wel hard sparen als je een huur hebt van 450 incl.....
Naja de millenials van tegenwoordig boeit het een stuk minder of ze 2000 euro verdienen of 3000 euro. Ze zoeken naar een doel in hun leven, een maatschappelijk hoger doel. En verder zijn andere zaken veel belangrijker dan dat bij bijv. de babyboomers. Vroeger was er een hele andere mentaliteit. En om dit te doen zijn dit soort stappen misschien wel verstandig.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb je er geen fuck aan. Of je nou 1300 of 1500 hypotheek gaat betalen. Lekker boeiend allemaal. Die paar honderd gaat het verschil niet meer maken als je een goede baan hebt.
Kijk hier hou ik van, kritische vragen stellen. Goed bezig ouwe!quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is 'ouder worden', en wat is 'leven' dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |