abonnement Unibet Coolblue
pi_182776643
Tjaa waar moet ik beginnen.

Ik en mijn vriendin hadden ruzie en toen ben ik weg gegaan , ze appte toen als je niet terugkomt ben ik er klaar mee.

De volgende ochtend ging het door en vroeg ik wat wil je nu dat het uit is ?
ze andwoorde weet ik niet dus ik vroeg heb je er aan zitten denken om het uit te maken toen zei ze ja.
Na een hoop heen en weer kwam het er op neer dat ze zei dat ze me niet meer leuk vind en dat het al een tijd minder is, en het niet meer gaat werken.

Na vele vragen of ze niks wilde veranderen aan de relatie of het niet nog een keer wilde proberen kwam daar nee uit en dat het niks met mij te maken had.

Het gekke is dat ze nu gewoon mij appt net "Als eerst" en weltrusten zegt voor ze gaat slapen etc.

Het is nu 2 dagen uit en de relatie duurde 2 jaar.

Ik merkte wel dat het wat minder goed ging en vroeg ook als er iets is zeg het me alsjeblieft waarop ze elke keer andwoorde nee er is niks ik hou van je, Ik snap er dus niks van en als de ruzie niet was gebeurt had ze waarschijnlijk ook gewoon niks gezegd.

Wat moet/kan ik nu doen?
Ik zou er alles aan willen doen om de relatie weer goed te krijgen, maar ik wil nu niet als een bezetene blijven spammen of ze het nog een keer wil proberen.

Ze zegt dat ze nog van me houd maar me niet meer leuk vind.

Ik heb de ochtend na de ruzie veel dingen gezegd die ik niet meende ik heb gepusht totdat ze eindelijk zei het is uit .
Help?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:13:32 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182776713
quote:
Ik heb de ochtend na de ruzie veel dingen gezegd die ik niet meende ik heb gepusht totdat ze eindelijk zei het is uit .
Dan is er toch geen 'wat nu?' meer?
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:26:16 #3
35723 crew  GGMM
pi_182776897
ze vind :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:05:29 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182777651
Ja, nu ben je weer single he? Ze vindt je niet meer leuk genoeg om in de relatie te blijven. Klaar. Over. Uit. Jij kunt wel heel veel willen maar zij wil dat niet, en voor een relatie heb je 2 mensen nodig die willen, dus, ja. Jammer maar helaas.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182779899
Tja. En nu? Ehhh, Ben & Jerry's eten, Sinead o Connor opzetten, even janken, facebookstatus wijzigen, kleurspoelinkje in je haar in een tint rood ofzo, even flink shoppen en je vrouwenteam optrommelen om je op te kalefateren. Dan ben je met 2 weken weer de oude. Oh, wacht, je bent een man. Man up? Op naar de kroeg met je maten?
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_182779967
Je leven gewoon weer oppakken en doorgaan
pi_182780667
Als zij jou niet meer leuk vindt, is dat een heel duidelijk signaal dat ze niet meer verder wilt. Maar ze heeft moeite om het direct tegen je te zeggen. Of is je enige vraag of je haar moet blijven stalken of niet? Beter van niet. Je wilt niet nog dieper vallen. Inderdaad ff Sinead o Connor/uitjanken.
pi_182780799
Waarom ben je niet terug gegaan toen ze dat vroeg? En waarover ging de ruzie?
Sowieso helpt het niet om dingen te zeggen die je niet meent... :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182781090
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:47 schreef Nebulanus het volgende:
Als zij jou niet meer leuk vindt, is dat een heel duidelijk signaal dat ze niet meer verder wilt. Maar ze heeft moeite om het direct tegen je te zeggen. Of is je enige vraag of je haar moet blijven stalken of niet? Beter van niet. Je wilt niet nog dieper vallen. Inderdaad ff Sinead o Connor/uitjanken.
Shuhada 'Davitt is redelijk om te janken inderdaad _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182781623
Lekker toch, kan je weer alles neuken wat los en vastzit.

Kan ook in een relatie, maar dan moet je een beetje opletten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182781799
Zorg ervoor dat ze je gaat missen, dat doe je door letterlijk geen enkele vorm van aandacht aan haar te schenken. Ik weet dat het moeilijk is, echt waar. Maar als jij het volhoudt om 1 á 2 weken geen contact met haar op te nemen, zal zij dat wel doen. Dit is misschien wel het beste wat je kan doen om je relatie te redden.
pi_182781809
Geen ouwe koffie opwarme, de breuk is gemaakt.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 01:34:03 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182785249
ze vind _O- :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182789947
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:52 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom ben je niet terug gegaan toen ze dat vroeg? En waarover ging de ruzie?
Sowieso helpt het niet om dingen te zeggen die je niet meent... :N
De ruzie ging over iets stoms ze was moe en een beetje chagrijnig en toen zei ik dus ik had thuis ook in bed kunnen liggen en niks kunnen doen, en toen na een opmerking van haar ben ik weg gegaan.
Help?
pi_182790102
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:33 schreef Anoniemestudent91 het volgende:
Zorg ervoor dat ze je gaat missen, dat doe je door letterlijk geen enkele vorm van aandacht aan haar te schenken. Ik weet dat het moeilijk is, echt waar. Maar als jij het volhoudt om 1 á 2 weken geen contact met haar op te nemen, zal zij dat wel doen. Dit is misschien wel het beste wat je kan doen om je relatie te redden.
Dit heb ik nu dus gedaan ben benieuwd hoop dat ik het volhoud om niks te sturen.

Het punt is dat er iets soortgelijks is gebeurt na de eerste 5 maanden van de relatie alleen was dit duidelijker en vertelde ze dat ze misschien te snel een nieuwe relatie met mij was gestart en dat ze erg onzeker over haarzelf was en te veel met zichzelf zat en er een (tijdelijk) eind aan wilde maken (aan de relatie).
Alleen toen zei ik wacht dit weekend nog af denk je nog hetzelfde na dit weekend dan geef ik je wat tijd voor jezelf. we hebben toen wat leuke dingen gedaan en toen was het weer goed, ze heeft ook altijd regelmatig stemmingswisselingen.

En heeft wel is gezegd dat ze dacht dat ze mij niet verdiende.
Help?
pi_182790901
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:05 schreef Nick098098 het volgende:

[..]

Dit heb ik nu dus gedaan ben benieuwd hoop dat ik het volhoud om niks te sturen.

Het punt is dat er iets soortgelijks is gebeurt na de eerste 5 maanden van de relatie alleen was dit duidelijker en vertelde ze dat ze misschien te snel een nieuwe relatie met mij was gestart en dat ze erg onzeker over haarzelf was en te veel met zichzelf zat en er een (tijdelijk) eind aan wilde maken (aan de relatie).
Alleen toen zei ik wacht dit weekend nog af denk je nog hetzelfde na dit weekend dan geef ik je wat tijd voor jezelf. we hebben toen wat leuke dingen gedaan en toen was het weer goed, ze heeft ook altijd regelmatig stemmingswisselingen.

En heeft wel is gezegd dat ze dacht dat ze mij niet verdiende.
Klinkt op een aantal punten als mijn vorige relatie.
Moet eerlijk zeggen dat ik haar toen niet die afstand gaf waar ze eigenlijk wel aan toe was.
Het enige goede wat ik zou kunnen bedenken voor jou is, aangeven dat je er voor haar bent wanneer zij daar behoefte aan heeft. Maar blijf wel op afstand, het moet uit haarzelf komen.
pi_182792046
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:56 schreef Anoniemestudent91 het volgende:

[..]

Klinkt op een aantal punten als mijn vorige relatie.
Moet eerlijk zeggen dat ik haar toen niet die afstand gaf waar ze eigenlijk wel aan toe was.
Het enige goede wat ik zou kunnen bedenken voor jou is, aangeven dat je er voor haar bent wanneer zij daar behoefte aan heeft. Maar blijf wel op afstand, het moet uit haarzelf komen.
Ja zoiets heb ik dus gedaan ik heb gezegd dat als zij der aan toe is ik face to face een gesprek wil hebben en dat ik snap dat ze nu rust wil en heb hierna niks meer gezegd en kreeg als reactie ja.

Heb hier niet meer op gereageerd verder
Help?
pi_182793396
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:56 schreef Anoniemestudent91 het volgende:

[..]

Klinkt op een aantal punten als mijn vorige relatie.
Moet eerlijk zeggen dat ik haar toen niet die afstand gaf waar ze eigenlijk wel aan toe was.
Het enige goede wat ik zou kunnen bedenken voor jou is, aangeven dat je er voor haar bent wanneer zij daar behoefte aan heeft. Maar blijf wel op afstand, het moet uit haarzelf komen.
Met dat aangeven dat jij voor haar klaar staat, mocht zij toch weer iets voor jou gaan voelen, doe je dat hele afstand nemen weer teniet.

De psychologie van afstand nemen is namelijk dat je haar het gevoel geeft dat jouw interesse en afectie geen gegarandeerd gegeven is voor haar. Dat dat iets waardevols is waar zij haar best voor moet doen.
Ook de gedachte dat je haar een beetje lucht geeft door afstand te nemen, doe je teniet met dat ik-sta-altijd-voor-je-klaar. Want ondanks dat je praktisch gezien even niks meer van je zal laten horen, legt zo'n emotionele toewijding een druk op haar => Jij ziet haar nog steeds als de liefde van je leven en als zij jou niet leuk vindt doet ze jou pijn.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182837596
Fuck haar, doorgaan met je leven.

[ Bericht 82% gewijzigd door Hoevrouwenjeziekmaken op 30-10-2018 16:19:15 ]
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
pi_182838514
Laten gaan en verder gaan met je leven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_182842756
Klinkt helaas als einde oefening. Niks meer laten weten, en proberen door te gaan.
Anders kunnen de dagen heel lang duren.
pi_182843135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:09 schreef Nick098098 het volgende:
Tjaa waar moet ik beginnen.

Ik en mijn vriendin...
Hier gaat het al fout... ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182850790
Heel simpel, als ze je niet meer leuk vindt, dan is het gewoon klaar.

Toen ik zelf iets soortgelijks meemaakte, heb ik niks meer gedaan en ben daarna een stuk gelukkiger geworden.

[ Bericht 76% gewijzigd door hebikweer op 31-10-2018 08:07:35 ]
  woensdag 31 oktober 2018 @ 07:56:42 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182850813
Niks. Relatie is voorbij dus haar absoluut geen seconde aandacht meer geven. Daar maak je het alleen voor jezelf lastiger mee en op het moment dat zij tegen een nieuwe vent aanloopt is ze je direct vergeten. Next.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182851603
Dat jullie de openingspost kunnen lezen. Mij lukt het niet.

Wat is een zevind?
  Forum Admin woensdag 31 oktober 2018 @ 09:40:51 #26
35723 crew  GGMM
pi_182851682
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat jullie de openingspost kunnen lezen. Mij lukt het niet.
Komt omdat wij niet autistisch zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182852195
Waarom zeg je dingen die je niet meent? Daar moet je wat aan doen.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2018 @ 22:17:26 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182866539
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat jullie de openingspost kunnen lezen. Mij lukt het niet.

Wat is een zevind?
Behalve een spelfoutje en een spatie teveel zie ik weinig lastigs aan de OP. Het woord zevind komt er bijvoorbeeld al niet in voor. Je kunt er ook een beetje doorheen kijken toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2018 @ 22:18:21 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182866557
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:13 schreef Deckard het volgende:
Waarom zeg je dingen die je niet meent? Daar moet je wat aan doen.
Zoiets is inderdaad zelden handig en nog minder als de stemming er toch al niet lekker in zit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2018 @ 22:23:13 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182866655
Iemand eerst zo'n beetje voor het blok zetten om te zeggen dat ze het uit wil maken en dat dan vervolgens jammer vinden moet je toch aan het denken zetten of dat nou zo handig was.
Waarschijnlijk zou het toch wel mis gaan, maar nu gaf je haar wellicht de indruk dat je er sowieso al rekening mee hield.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_183266249
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand eerst zo'n beetje voor het blok zetten om te zeggen dat ze het uit wil maken en dat dan vervolgens jammer vinden moet je toch aan het denken zetten of dat nou zo handig was.
Waarschijnlijk zou het toch wel mis gaan, maar nu gaf je haar wellicht de indruk dat je er sowieso al rekening mee hield.
Dit klopt helemaal ik ben nu ook gaan inzien dat als het door was gegaan ik het waarschijnlijk zelf had uitgemaakt maarja de eerste week dan is het gewoon flink afzien 2 jaar is niet niks.

Ze heeft nog contact met me opgezocht maar nadat ik heb laten weten niet zo veel behoefte hieraan te hebben, heeft ze me geblokkeerd.

Ze stuurt nog wel is via andere platformen iets kinderachtigs maar hier reageer ik niet op en laat het dan gaan.
Help?
pi_183266280
Hier kan dus een slotje op
Help?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')