Ho ho dat heet SFEER.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit was best wel gênant
Wedstrijd duurt 94min, niet te snel zorgen maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
0-0 na 20 min tegen fucking Groningen
lol
mwoa dit is wel tot nu toe de slechtste 1e helft van PSV dit seizoen. Ik dacht dat ze veel sterker waren, maar dit belooft veel goeds voor Ajax dit seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV ontsnapt tegen de nummer 18
Iemand is mad.quote:
Zou ook niet meer dan normaal zijn dat ze op een gegeven moment een dipje krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV zit in een dip.
(Tenminste, ik neem aan dat ze niet altijd zo teringslecht spelen als woensdag en vandaag)
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa dit is wel tot nu toe de slechtste 1e helft van PSV dit seizoen. Ik dacht dat ze veel sterker waren, maar dit belooft veel goeds voor Ajax dit seizoen.
Wanneer komt de dip van Ajax?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet meer dan normaal zijn dat ze op een gegeven moment een dipje krijgen.
Nu weet ik waarom ze in de cl falen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa dit is wel tot nu toe de slechtste 1e helft van PSV dit seizoen. Ik dacht dat ze veel sterker waren, maar dit belooft veel goeds voor Ajax dit seizoen.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed PSV scoort altijd wel, en aangezien Groningen niet kan afmaken is dit eigenlijk al gespeeld.
Ik hoop het niet, maar ik ga pas uit van eventueel puntverlies van PSV als ze naar De Kuip moeten.quote:
Je kan ook na weken eindelijk toegeven dat PSV gewoon beter was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had Ajax hier.
Op die dag zeker, dat is niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan ook na weken eindelijk toegeven dat PSV gewoon beter was.
okequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op die dag zeker, dat is niet te ontkennen.
Qua huidige selecties? Absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |