Ja en dat is ook juist niet de bedoeling, zie de regelementen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
Het idee is wel leuk, maar dit is natuurlijk zo te googlen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frentzen, Villeneuve, Michael Schumacher
correct, jij mag een vraag bedenkenquote:
Als je de vraag heb goedgekeurd, vergeet dan ook niet een puntje uit te delen en de stand bij te werkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
correct, jij mag een vraag bedenken
Qua tijd of qua rondjes of qua afstand?quote:
Check. Slechts 14 rondjes gereden, in totaal 52,92 km in 24 minuten en 35s.quote:
Ik denk dat je Spanje 1975 bedoelt. Die werd na 109 km afgevlagd door de regen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:38 schreef JayHovah het volgende:
Ik dacht de Öistereichring ergens in de 70er jaren...
Huub Rothergatter? De ex-manager van Joske...?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
Oke nieuwe vraag:
Welke coureur heeft de kortste carrière qua racekilometers?
Neenquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Huub Rothergatter? De ex-manager van Joske...?
Niet volgens Wikipedia.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Correct
Tussenstand:
Mexicanobakker 2
sasquatsch 1
Goudenvis 1
Onterecht, zo blijktquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is wel wat discussie over, er schijnt een of andere coureur te zijn die in 1953 ook een 'paar meter' heeft gereden, maar meestal wordt dit 'record' aan Apicella toegeschreven, zover ik weet.
Eind jaren 80 en begin jaren 90 waren er zoveel teams dat er 'pre-qualifying' was. Sommige rijders kwamen daar onmogelijk doorheen. Welke coureur, die in 1990 14 keer niet door de prequalifying wist te komen, heeft het 'record' van meeste pogingen (die 14) om te starten in de race, zonder ook maar 1 keer te starten?
ah, wikipedia noemt inderdaad ook die gozer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet volgens Wikipedia.
https://en.m.wikipedia.or(...)a_One_driver_records
Nope, het is een Italiaan die voor EuroBrun reed.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onterecht, zo blijkt
https://m.sportskeeda.com(...)areer-in-the-history
En om je vraag te beantwoorden
Perry McCarthy?
Zie OP. Vraagsteller beslist!quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef Goudenvis het volgende:
Op wikipedia staat inderdaad dat Loof het minst aantal meters heeft van de coureurs die zich hebben gekwalificeerd voor minstens 1 race. Wat beslist de racecontrol?
Lauda en prost, 1986? Was een halve punt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andere vraag dan maar
Wat is het kleinste verschil ooit geweest in het coureurskampioenschap tussen de nummer 1 en 2, en in welk jaar was dit?
Alleen een ander jaartal (1984), maar aangezien je de namen goed noemt vind ik het prima. (En dat wordt toch gokken)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lauda en prost, 1986? Was een halve punt.
Ook niet, die heeft zelfs nog nooit punten gescoord.quote:
Pfff... Volgens mij moeten we dan terug naar de jaren 94 of 95 voor de laatste Italiaan, Nicola Larini? Of zit er nog een spaghettivreter tussen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet, die heeft zelfs nog nooit punten gescoord.
Als je terug in de tijd gaat en de eerstvolgende Italiaan pakt die in een Ferrari zat, dan heb je de goeie
Jup, hij zal een rare nasmaak eraan hebben, want hij haalde als invaller voor Alesi zijn enige podium in de GP van San Marino van 1994, niet de fijnste GP om dit te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Pfff... Volgens mij moeten we dan terug naar de jaren 94 of 95 voor de laatste Italiaan, Nicola Larini? Of zit er nog een spaghettivreter tussen?
Dat zijn er 2quote:Op donderdag 1 november 2018 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom niet verder dan Lella Lombardi en Giovanna Amati
Klopt helemaalquote:Op donderdag 1 november 2018 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maria Teresa de Fillipis of zoiets
F1 Aurora race, ook wel het Brits F1 kampioenschap genoemd. Ze won een race op Brands Hatch in 1980. Later dat jaar probeerde ze zich nog te kwalificeren voor de Britse Grand Prix, maar slaagde daar niet in.quote:Op donderdag 1 november 2018 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
DG en DW (die dus blijkbaar een non championship race won?) zal ik schuldig moeten blijven
Goed genoegquote:Op donderdag 1 november 2018 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er een gok op doen: Desiree Wilsonliams. Het zal ongetwijfeld niet kloppen.
Die vijfde ga ik echt nooit op komen, deze zegt me nog wel iets.
Divina Galica!quote:Op donderdag 1 november 2018 23:10 schreef sasquatsch het volgende:
DG zou je, denk ik, het beste kunnen vertalen als Goddelijke Kauw. Ze heeft een Slavische achternaam.
quote:
Bijna, maar net niet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Een Duitser, volgens mij. Ergens in een GP van Duitsland.
Hans Meier of zo?
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:03 schreef Doevelaer het volgende:
Wie wist het te presteren om in 1 race weekend een DNQ, DNF en DSQ te behalen?
Niet kwalificeren, toch starten en uitvallen en daarna alsnog gediskwalificeerd worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???
Dat kan als je stiekem toch de race start, ook al mocht dat officieel niet na een DNQ (en daar kwam de raceleiding dus pas achter toen ie al lang en breed gestart was)quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???
Als je niet kwalificeert dan mag je niet starten. Dus hoe kan je dan gediskwalificeerd worden en niet finishen???quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet kwalificeren, toch starten en uitvallen en daarna alsnog gediskwalificeerd worden.
Tussenstand:quote:
Wat Sasquatch zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Lol wut?!quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:34 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat kan als je stiekem toch de race start, ook al mocht dat officieel niet na een DNQ (en daar kwam de raceleiding dus pas achter toen ie al lang en breed gestart was)
Dat zou je nu niet meer voor elkaar krijgenquote:
Neuh, maar je zou 't nu zelfs niet meer voor elkaar krijgen om pitspoezen op de grid te krijgen..quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou je nu niet meer voor elkaar krijgen
Heeft hij intussen gefixerterdquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:23 schreef JayHovah het volgende:
ik wacht nog met smart tot Nattekat deze voor mij in de OP zet...
Detroit, US East, jazekerquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jack Brabham, Bruce McLaren zijn zekerheidjes. Verder John Surtees en Emerson Fittipaldi
quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onofre marimon, Duitsland, 1954?
Maldonadoquote:Op maandag 5 november 2018 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noem 5 coureurs met precies 1 overwinning
Tussenstand:quote:Op maandag 5 november 2018 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maldonado
Kovalainen
Bandini
Kubica
Trulli
Correct.quote:
Acer.quote:Op maandag 5 november 2018 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 2001 reed Team Prost met oude Ferrari-motoren, maar deze werden hernoemd om sponsorredenen. Naar welke sponsor?
Dit wist je uit je hoofd? Knap.quote:Op zondag 4 november 2018 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onofre marimon, Duitsland, 1954?
Zakspeed?quote:Op maandag 5 november 2018 17:08 schreef Smacked_Actor het volgende:
Welk team gebruikte voor het laatst Zakspeed motoren?
Tyrell?quote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef Smacked_Actor het volgende:
Ik snapte al niet waarom je Zakspeed schreef...![]()
ik bedoel Yamaha motoren... excuus
Vraag is dus welk team voor het laatst Yamaha motoren gebruikte.
Zakspeed gebruikte ook Yamaha motorenquote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef Smacked_Actor het volgende:
Ik snapte al niet waarom je Zakspeed schreef...![]()
ik bedoel Yamaha motoren... excuus
Vraag is dus welk team voor het laatst Yamaha motoren gebruikte.
Check!quote:
Oh dat puntje is voor Samsquanch hoor, ik had er maar 1 goed en dat was ook nog een gokje...quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussenstand:
7 Mexicanobakker
5 Sasquatsch
2 Goudenvis
1 Jayhovah
1 Doevelaer
1 RingBewoner
2 SmackedActor
wel het nadeel van zulke vragen, heeft een iemand er 9 goed, pakt iemand anders natuurlijk de 10e
Nee, het punt is voor jou. Jij maakt hem af. Dit is bijvoorbeeld ook bij de Fok! Movie Trivia (FMT) de manier van punten geven als er meerdere antwoorden gevraagd worden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Oh dat puntje is voor Samsquanch hoor, ik had er maar 1 goed en dat was ook nog een gokje...
Ok, wie was de eerste Finse wereldkampioen?quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, het punt is voor jou. Jij maakt hem af. Dit is bijvoorbeeld ook bij de Fok! Movie Trivia (FMT) de manier van punten geven als er meerdere antwoorden gevraagd worden.
Keke Rosberg?quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:41 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Ok, wie was de eerste Finse wereldkampioen?
quote:
Tussenstand:quote:
Toch welquote:
Rikky von Opelquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noem 1 coureur die zich heeft geprobeerd te kwalificeren/een race heeft gereden uit de volgende landen:
En voor de bonus mag iemand ook nog een coureur uit Liechtenstein noemen
Dan mag je de stand bijwerken en sas een nieuwe vaag stellen...quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh my bad, ik was dit vergetenantwoord is uiteraard goed
Klopt!quote:Op zondag 11 november 2018 11:15 schreef Smacked_Actor het volgende:
Mario Andretti zei dit maar over wie...
Edit: gokje, Chris Amon?
Hij was eerder, ruim ookquote:Op zondag 11 november 2018 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt!
P.S. wil je je antwoord niet editen? Nu weet ik niet zeker of jij eerder was.
Je bedoelt vast Abbaquote:Op zondag 11 november 2018 13:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Maak de zin af:
Slim Borgudd reed voor ATS en Tyrrell en.....
Arrows.quote:Op zondag 11 november 2018 13:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Maak de zin af:
...taxi Borgudd & Sons.quote:Op zondag 11 november 2018 13:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
Maak de zin af:
Vooruit, ik wilde eigenlijk horen ''...en was drummer bij ABBA''.quote:
Alonso heeft getest in een Jaguar, die is mentaal al een paar maanden gepensioneerd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:13 schreef THEFXR het volgende:
welke oude gepensioneerde F1 champ ging testen in een Jaguar?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:35 schreef sasquatsch het volgende:
Niki Lauda?
Aangezien hij een tijdje teambaas was van Jaguar.
Bobby Rahal.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:05 schreef sasquatsch het volgende:
Welke oud-coureur was voor Niki Lauda de teambaas bij Jaguar?
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij Montoya ook nog een keer, maar de details weet ik niet
Je zit behoorlijk in de goede richting.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet een pitlichtincident zijn ten tijde van die achterlijke SC regels. Wanneer, geen idee. Mijn gevoel zegt Canada 2008, maar dat kan niet want daar gingen ze kegelen.
Volgens mij won die juist die Grand Prix.quote:
Dit gisteravond nogmaals gelezen en 100x over nagedacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noem 4 coureurs (A,B,C,D) die elkaars teamgenoot zijn geweest
Dus:
A is teamgenoot geweest van B
A van C
A van D
B van C
B van D
C van D
Op verschillende momenten (en na 1973, want daarvoor had je nog wel eens teams van 5/6 man, al betwijfel ik dat veel mensen 4 man uit zulke teams kan opnoemen), mag ook voor 1 race zijn geweest, maar mag ook voor een heel seizoen zijn geweest, of voor 10 seizoenen etc.
Klopt, z'n eerste overwinning volgens mij.quote:Op donderdag 15 november 2018 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij won die juist die Grand Prix.
Weet niet of er anderen zijn maar dat is ook het antwoord waar ik aan dacht jaquote:Op donderdag 15 november 2018 10:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit gisteravond nogmaals gelezen en 100x over nagedacht.
*Geen punten meer mee te verdienen, dat begrijp ik. Vroeg me gewoon af wie 't waren.
Herbert
Irvine
Barrichello
Schumacher
Herbert & Irvine - Jaguar '00
Herbert & Barrichello - Stewart '99
Herbert & Schumacher - Benetton '95
Irvine & Barrichello - Jordan '94
Irvine & Schumacher - Ferrari '96 t/m '99
Barrichello & Schumacher - Ferrari '00 t/m '05
[..]
Klopt, z'n eerste overwinning volgens mij.
In dat geval, voor de volledige volledigheid; Irvine en Barrichello waren in '93 ook teamgenoten tijdens de laatste 2 races.quote:Op donderdag 15 november 2018 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet niet of er anderen zijn maar dat is ook het antwoord waar ik aan dacht ja
(Voor de volledigheid, Herbert en Schumacher waren teamgenoot sinds Japan '94)
Goed idee...quote:Op donderdag 15 november 2018 18:39 schreef Doevelaer het volgende:
Zal ik t anders gewoon zeggen en een nieuwe vraag doen?
Bellof heeft alleen maar voor Tyrrell gereden, dus dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 15 november 2018 10:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In dat geval, voor de volledige volledigheid; Irvine en Barrichello waren in '93 ook teamgenoten tijdens de laatste 2 races.
Gespiekt op StatsF1:
Prost, Lauda, Bellof & Watson zijn ook allemaal elkaars teamgenoten geweest.
Huh, klopt. Maar t staat er toch echt bij statsf1quote:Op donderdag 15 november 2018 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bellof heeft alleen maar voor Tyrrell gereden, dus dat lijkt me sterk.
T waren Fisichella en Massa.quote:
Yes!quote:Op donderdag 15 november 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neig naar Michael Andretti
Jij zoekt ook echt niks op hoorquote:Op donderdag 15 november 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neig naar Michael Andretti
Klopt, ik weet uit mijn hoofd dat hij in 1993 13 races reed voordat men bij McLaren klaar met hem was en ze Mika Hakkinen in de auto hadden gezet, die vervolgens Senna bij zijn eerste kwalificatie bij McLaren versloeg.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zoekt ook echt niks op hoor
uhuquote:Op donderdag 15 november 2018 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik weet uit mijn hoofd dat hij in 1993 13 races reed voordat men bij McLaren klaar met hem was en ze Mika Hakkinen in de auto hadden gezet, die vervolgens Senna bij zijn eerste kwalificatie bij McLaren versloeg.
Eaglequote:Op donderdag 15 november 2018 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noem een Amerikaanse constructeur die een race heeft gewonnen
Zeker weten.quote:
En daar klaag je bij deze vraag over?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zoekt ook echt niks op hoor
Nooit gewonnen inderdaad, maar ook nog nooit een podium.quote:Op donderdag 15 november 2018 21:06 schreef JayHovah het volgende:
Die Andretti vraag wist ik ook wel binnen 5 seconde hoor...
OT: Lewis heeft nog nooit gewonnen in...India?
Mijn parate kennis is niet heel goed over de F1, dus doe een gok. Raikonnen en... Grosjean?quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:31 schreef JayHovah het volgende:
In 2010 maakte Lotus weer een comback in de Formule 1, met welke twee coureurs stonden ze aan de start in Australië dat jaar?
Die is goed... Ik was zelf helemaal vergeten dat Trulli ook in de Lotus had geredenquote:
Yes!quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:17 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat er destijds een team was met het Lotus logo op de voorvleugel steuntjes... Uhm...Pacific?
Coureur is goed, team niet...quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:09 schreef sasquatsch het volgende:
Christian Fittipaldi voor Minardi?
Gokje: wat Fransen in de jaren 80?quote:Op zaterdag 17 november 2018 00:43 schreef sasquatsch het volgende:
Wanneer (welke Grand Prix) stonden er voor het laatst 3 coureurs met dezelfde nationaliteit op het podium?
quote:Op zaterdag 17 november 2018 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gokje: wat Fransen in de jaren 80?
Tambay, Prost en Arnoux kloppen en ook het jaartal, maar niet de GP.quote:Op zaterdag 17 november 2018 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Pironi kon ook nog maar voor mijn gevoel zat Tambay erbij. Ik blijf bij Duitsland 83
GP van Frankrijk!quote:Op zaterdag 17 november 2018 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tambay, Prost en Arnoux kloppen en ook het jaartal, maar niet de GP.
Geen gok.quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Sas, ik zou zeggen: geef Mex de punten want ik vind het al knap dat hij de coureurs en het jaar goed heeft. Als we moeten wachten op iemand die de juiste GP gaat gokken zal het nog wel ff duren vrees is...
Nope. Dat was 82 met Pironi ipv Tambay.quote:
Prima, want ik ben morgen toch de hele dag op de kartbaan (als toeschouwer)quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Sas, ik zou zeggen: geef Mex de punten want ik vind het al knap dat hij de coureurs en het jaar goed heeft. Als we moeten wachten op iemand die de juiste GP gaat gokken zal het nog wel ff duren vrees is...
Het was in de Grand Prix van San Marino.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wordt het een gokwedstrijd, want die 3 hebben de meerderheid van de GPs gewonnen dat jaar, daar pas ik voor
Indonesië?quote:Op maandag 19 november 2018 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië sinds 2009, Italië sinds 2006, Frankrijk zelfs al sinds 1996... deze landen wachten al jaren op een coureur die weer eens een race wint. Maar welk land wacht daar nu al het langst op?
Carlos Reutemann heeft in de jaren 70 ook gewonnen.quote:Op maandag 19 november 2018 10:24 schreef JayHovah het volgende:
Argentinië? (Fangio als laatste...?)
Je moet 1 antwoord geven, niet 2quote:
Fuck it, alsnog Mexico dan.quote:Op maandag 19 november 2018 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet 1 antwoord geven, niet 2
Er is nog één land voor Nieuw-Zeeland. Al scheelde het weinig of dat land had nog wel een keer een race gewonnen. En Bira heeft alleen non-championship races gewonnen, die tel ik niet mee.
Ja dat is dus goedquote:
Ik zal mezelf de punten toekennen dan.quote:
Opgezocht. 3 duos.quote:
Nadat ik mijn antwoord had gepost vond ik dat pa Stuck na WO2 nog wel races heeft gereden.quote:Op maandag 19 november 2018 19:08 schreef sasquatsch het volgende:
Ascari, maar ook dat was met de vader voor WO2.
Correct!quote:Op maandag 19 november 2018 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Stuck: vader Hans en zoon Hans
Al was Hans sr volgens mij wel voor WO2.
Nee, die was pas 36 toen hij zijn laatste race won (Zandvoort 1985).quote:
Ja, maar niet de oudste.quote:
Heb ik inmiddels ook gedaan, omdat ik vrij zeker wist dat Fangio niet de oudste was, maar niet meer erop kon komen wie dat wel was. De oudste winnaar was 53quote:Op maandag 19 november 2018 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
Damn. Ik ga het opzoeken (maar niet posten uiteraard).
Volgens nu.nl was het de familie Parnellquote:Op maandag 19 november 2018 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
Al was Hans sr volgens mij wel voor WO2.
Correct!
quote:Op maandag 19 november 2018 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens nu.nl was het de familie Parnell
https://www.nu.nl/formule(...)en-in-formule-1.html
Ik kom niet op z'n achternaam.quote:Op maandag 19 november 2018 21:00 schreef sasquatsch het volgende:
Om de rest even op weg te helpen, hij deelde de overwinning met Fangio, wiens eigen wagen eerder in die race uitviel. Hiermee werd deze race ook de eerste race met een gedeelde overwinning.
Hij heeft ook het hoogste percentage podiums (85%) op zijn naam staan (als we alleen kijken naar coureurs die meer dan één race gereden hebben).
Deze race was tevens zijn laatste omdat hij het niet eens was met de beslissing om zijn auto aan Fangio af te staan en hij het team verliet.
Correct!quote:
De Durex-sponsoring van Hesketh?quote:Op woensdag 21 november 2018 07:36 schreef Bluurgh het volgende:
Waardoor en door welk team werd de F1 in 1976 voor het grootste gedeelte van het seizoen niet uitgezonden in Engeland?
De Durex sponsoring van Surtees?quote:Op woensdag 21 november 2018 09:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Durex-sponsoring van Hesketh?
Ah, dat was hem dusquote:Op woensdag 21 november 2018 10:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De Durex sponsoring van Surtees?
quote:Op woensdag 21 november 2018 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dat was hem dus. Had Hesketh dan Penthouse?
Klopt!quote:Op woensdag 21 november 2018 10:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De Durex sponsoring van Surtees?
Jep!quote:Op woensdag 21 november 2018 19:28 schreef Wombcat het volgende:
Alonso deed dat ook over Piquet (zal 2009 zijn geweest).
Ik had dit net vorige week gelezen, wist alleen niet meer zeker of er nog eentje tussen zat.quote:
Gp van Nederland, verkeerde volkslied voor Ronnie Peterson. Het jaar moet ik gokken...82?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Toen Max Verstappen de GP van Spanje won in 2016, was het niet de eerste keer dat het Wilhelmus werd gespeeld voor de winnaar. Het is één keer eerder gebeurd (maar dat was een fout, het was niet omdat de winnaar Nederlands was). Wanneer was dat?
Toen was 'ie al 4 jaar dood.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:55 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Gp van Nederland, verkeerde volkslied voor Ronnie Peterson. Het jaar moet ik gokken...82?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |