Jup, hij zal een rare nasmaak eraan hebben, want hij haalde als invaller voor Alesi zijn enige podium in de GP van San Marino van 1994, niet de fijnste GP om dit te doenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 08:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Pfff... Volgens mij moeten we dan terug naar de jaren 94 of 95 voor de laatste Italiaan, Nicola Larini? Of zit er nog een spaghettivreter tussen?
Dat zijn er 2quote:Op donderdag 1 november 2018 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom niet verder dan Lella Lombardi en Giovanna Amati
Klopt helemaalquote:Op donderdag 1 november 2018 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maria Teresa de Fillipis of zoiets
F1 Aurora race, ook wel het Brits F1 kampioenschap genoemd. Ze won een race op Brands Hatch in 1980. Later dat jaar probeerde ze zich nog te kwalificeren voor de Britse Grand Prix, maar slaagde daar niet in.quote:Op donderdag 1 november 2018 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
DG en DW (die dus blijkbaar een non championship race won?) zal ik schuldig moeten blijven
Goed genoegquote:Op donderdag 1 november 2018 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er een gok op doen: Desiree Wilsonliams. Het zal ongetwijfeld niet kloppen.
Die vijfde ga ik echt nooit op komen, deze zegt me nog wel iets.
Divina Galica!quote:Op donderdag 1 november 2018 23:10 schreef sasquatsch het volgende:
DG zou je, denk ik, het beste kunnen vertalen als Goddelijke Kauw. Ze heeft een Slavische achternaam.
quote:
Bijna, maar net niet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
Een Duitser, volgens mij. Ergens in een GP van Duitsland.
Hans Meier of zo?
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:03 schreef Doevelaer het volgende:
Wie wist het te presteren om in 1 race weekend een DNQ, DNF en DSQ te behalen?
Niet kwalificeren, toch starten en uitvallen en daarna alsnog gediskwalificeerd worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???
Dat kan als je stiekem toch de race start, ook al mocht dat officieel niet na een DNQ (en daar kwam de raceleiding dus pas achter toen ie al lang en breed gestart was)quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan je een DNF oplopen als je al een DNQ hebt? Dan staat er toch een DNS achter je naam en geen DNF???
Als je niet kwalificeert dan mag je niet starten. Dus hoe kan je dan gediskwalificeerd worden en niet finishen???quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet kwalificeren, toch starten en uitvallen en daarna alsnog gediskwalificeerd worden.
Tussenstand:quote:
Wat Sasquatch zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Lol wut?!quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:34 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat kan als je stiekem toch de race start, ook al mocht dat officieel niet na een DNQ (en daar kwam de raceleiding dus pas achter toen ie al lang en breed gestart was)
Dat zou je nu niet meer voor elkaar krijgenquote:
Neuh, maar je zou 't nu zelfs niet meer voor elkaar krijgen om pitspoezen op de grid te krijgen..quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou je nu niet meer voor elkaar krijgen
Heeft hij intussen gefixerterdquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:23 schreef JayHovah het volgende:
ik wacht nog met smart tot Nattekat deze voor mij in de OP zet...
Detroit, US East, jazekerquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jack Brabham, Bruce McLaren zijn zekerheidjes. Verder John Surtees en Emerson Fittipaldi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |