Tambay, Prost en Arnoux kloppen en ook het jaartal, maar niet de GP.quote:Op zaterdag 17 november 2018 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Pironi kon ook nog maar voor mijn gevoel zat Tambay erbij. Ik blijf bij Duitsland 83
GP van Frankrijk!quote:Op zaterdag 17 november 2018 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tambay, Prost en Arnoux kloppen en ook het jaartal, maar niet de GP.
Geen gok.quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Sas, ik zou zeggen: geef Mex de punten want ik vind het al knap dat hij de coureurs en het jaar goed heeft. Als we moeten wachten op iemand die de juiste GP gaat gokken zal het nog wel ff duren vrees is...
Nope. Dat was 82 met Pironi ipv Tambay.quote:
Prima, want ik ben morgen toch de hele dag op de kartbaan (als toeschouwer)quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Sas, ik zou zeggen: geef Mex de punten want ik vind het al knap dat hij de coureurs en het jaar goed heeft. Als we moeten wachten op iemand die de juiste GP gaat gokken zal het nog wel ff duren vrees is...
Het was in de Grand Prix van San Marino.quote:Op zaterdag 17 november 2018 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wordt het een gokwedstrijd, want die 3 hebben de meerderheid van de GPs gewonnen dat jaar, daar pas ik voor
Indonesië?quote:Op maandag 19 november 2018 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië sinds 2009, Italië sinds 2006, Frankrijk zelfs al sinds 1996... deze landen wachten al jaren op een coureur die weer eens een race wint. Maar welk land wacht daar nu al het langst op?
Carlos Reutemann heeft in de jaren 70 ook gewonnen.quote:Op maandag 19 november 2018 10:24 schreef JayHovah het volgende:
Argentinië? (Fangio als laatste...?)
Je moet 1 antwoord geven, niet 2quote:
Fuck it, alsnog Mexico dan.quote:Op maandag 19 november 2018 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet 1 antwoord geven, niet 2
Er is nog één land voor Nieuw-Zeeland. Al scheelde het weinig of dat land had nog wel een keer een race gewonnen. En Bira heeft alleen non-championship races gewonnen, die tel ik niet mee.
Ja dat is dus goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |