Het album 'liedjes met een hoepeltje erom' staat op Spotify.quote:Op maandag 19 november 2018 06:05 schreef Amsel het volgende:
Weet iemand toevallig op Spotify een goede playlist voor sinterklaasliedjes die een beetje lekker ouderwets en gezellig klinken, zonder uptempo house beat eronder? Ik zoek liedjes die klinken zoals mijn jeugd
Gevondenquote:Op maandag 19 november 2018 07:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het album 'liedjes met een hoepeltje erom' staat op Spotify.
En ook een album dat gewoon "Sinterklaasliedjes" heet, een rode cd met gele letters en een boot erop die tussen pepernoten vaart. Die laatste spelen wij meestal af. Dat zijn gewoon kinderen die zonder housebeat en met een normale stem zingen
Ageeth de Haan iddquote:Op maandag 19 november 2018 06:05 schreef Amsel het volgende:
Weet iemand toevallig op Spotify een goede playlist voor sinterklaasliedjes die een beetje lekker ouderwets en gezellig klinken, zonder uptempo house beat eronder? Ik zoek liedjes die klinken zoals mijn jeugd
Liedjesalmanak - herfst & winter en de lente & zomer. En idd Ageethquote:Op maandag 19 november 2018 06:05 schreef Amsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik denk dat het traktatiebeleid bij veel ouders ergens onderaan de prioriteitenlijst staat bij het kiezen van een geschikte school. Ik vind het zelf veel belangrijker dat de manier waarop het onderwijs gegeven wordt past bij onze kinderen. Misschien ben ik daar dan simpel in, maar ik kan me niet voorstellen dat een traktatiebeleid doorslaggevend is bij de schoolkeuze.quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:39 schreef L-E het volgende:
Kinderen worden niet obees van een zakje haribo eens in de twee weken. Maar waarom je als ouder kiest voor een school met een gezond-traktatie-beleid en dat dan volledig negeert als je eigen kind trakteert begrijp ik niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |