rest van de OP is ook niet meer je van hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:34 schreef Meridiaan het volgende:
Titel is enigszins mislukt. Mag niet baten.
Ja die kaarten zijn zo duur. Ik vind 60 euro ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Maar... uiteindelijk ook kaarten voor zondagavond.
Weet niet of het niet klopte ofzo, maar klikte eerst op de donderdag link, was dress rehearsal dag. Zou ik zelf niet zo erg vinden. Niet de meet + greet optie maar die andere. Waren die kaartjes 200 euro per kaartje! Dat kan toch niet geklopt hebben?
Yes, zit in een whatsgroep met allemaal internationale fans zo leuk. Mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan enzo. Mensen uit Bolivia, Azerbaijan, Brazillie, Nieuw-Zeeland, Kazachstan, Oekraine, Rusland etc.quote:
Haha gaaf. Dan is Tilburg ineens niet meer een kuteind.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Yes, zit in een whatsgroep met allemaal internationale fans zo leuk. Mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan enzo. Mensen uit Bolivia, Azerbaijan, Brazillie, Nieuw-Zeeland, Kazachstan, Oekraine, Rusland etc.
En hoe was het? Zondag gaan mijn vrouw en ik. Vanavond het album nog eens draaien!quote:Op woensdag 11 september 2019 20:39 schreef PimD het volgende:
Morgen naar de dress rehearsal. Zooo benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Stiekem ben ik wel benieuwd!quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:24 schreef Momo... het volgende:
Ook nog niks gelekt naar buiten qua setlist en lange video's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan het vanavond meemaken!
quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd!
Al hoorde ik dat:Dat zou echt super super gaaf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan het vanavond meemaken!The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Ja, en hoe vet was/is die piano solo van 'mquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:21 schreef chansadres het volgende:
Laatste special guest was trouwens Robby Valentine op piano.
Ben vooral erg benieuwd naar die "other tales".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet deden hoorNee.
quote:Op zondag 15 september 2019 00:32 schreef PimD het volgende:
Ontiegelijk veel beter dan de try-out/dress rehearsal. Wat een bazen allemaal.
Ik blijf het jammer vinden dat zeKlopt inderdaad, als ik had gegokt wel nummer ze van Ambeon zouden dan zou dat dit nummer geweest zijn. Ik vond de uitvoering sowieso wat minder. Simone stond daar een beetje als een vis het uit water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet deden hoor
Verder was het gewoon 2,5 uur genieten uiteraard. De Ayreon biertjes gedronken, beide waren goed te drinken en ik vind ze lekker smaken. Zoals bij Ayreon hoort een lange rij. En nu wachten op de dvd.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Eens maar alles wat extra was is meegenomen. Heb wel genoten van die extra tales, al was de flow wel anders. Verder fantastischquote:Op zondag 15 september 2019 22:09 schreef Ayreon84 het volgende:
Wow, echt genoten van de uitvoering van Into The Electric Castle vanmiddag. Maar bij die 2 uur ITEC had het van mij ook mogen blijven, ik vond Other Tales niet zo geslaagd. Dan hadden ze nog beter wat knallers uit de Ayreon catalogus mogen spelen.
Maar heel blij dat ik ITEC nu een keer helemaal live gezien heb!
Die is sinds zondag in de VS op tour dus die was niet in Tilburg hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 22:57 schreef Momo... het volgende:
Trouwens meerdere mensen zeiden dat ze Cristina Scabbia van Lacuna Coil in het publiek zagen tijdens middag show
Er waren meerdere mensen op het balkon die dat gezien zouden hebben, zou het een look alike zijn dan Lekker spel meespelenquote:Op maandag 16 september 2019 15:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die is sinds zondag in de VS op tour dus die was niet in Tilburg hoor.
Op twitter zeker?quote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Er waren meerdere mensen op het balkon die dat gezien zouden hebben, zou het een look alike zijn dan Lekker spel meespelen
Nee we stonden naast mensen op het balkon en die waren zeker ervan dat ze Cristina gezien hadden.quote:
had je anders nooit gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2019 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik zet vast een reminder voor september 2021 in mijn agenda.
Ik moet helaas de dvd wel kopen ik heb niet het gehele podium kunnen zien tijdens het optreden.
Nee hoe kom je daar nu bij. Wie doet nu zoiets een dvd kopen van een concert waar je bij bent geweest?quote:Op maandag 16 september 2019 20:44 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
had je anders nooit gedaan natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life's like music, get the rhythm..
Daarom heb ik tegenwoordig ook standaard herriestoppers mee van alpine. Kost maar 25 euro en het brengt de volume van een concert terug naar een zeer aangenaam zonder dat het de muziek of de zang vervormt of verstoort. Ze zouden die dingen eigenlijk bijna moeten verplichten, maar aan de andere kant schiet dat ook weer door naar de betutteling kant. Al scheelt het misschien wel weer kosten in de zorg (minder hoorbeschadiging onder de mensen, dus minder kosten aan gehoorapparaten die vergoed moeten worden).quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:47 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijke avond gehad. Geluid vond ik wel hard, maar dat is tegenwoordig bij elk concert.
Ik vond het eigenlijk maar niks dat ie ALLES herschreven had. Dat ie er z'n eigen draai aan gaf, prima. Eigen teksten, prima. Maar sommige stukken hadden gewoon moeten zijn zoals op de plaat. Vind ikquote:Op donderdag 19 september 2019 18:09 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik was verrast (heb me bewust ook niet echt van te voren ingelezen enzo) door John deLancie, maar wat een geweldig gekozen stem, niet alleen als stem, maar natuurlijk ook zijn ervaring als Q en Discord (star trek en my little pony).
Hmm... Ja, ik sta er dubbel in, als 'we doen de plaat ItEC integraal', had hij de stukken (grotendeels) intact moeten laten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:34 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk maar niks dat ie ALLES herschreven had. Dat ie er z'n eigen draai aan gaf, prima. Eigen teksten, prima. Maar sommige stukken hadden gewoon moeten zijn zoals op de plaat. Vind ik
Ook nog Epica en Kamelot albums dit jaar. Hopelijk allemaal zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:43 schreef chansadres het volgende:
Vooral 2020 release in de titel! Zo snel!
twitter:arjenlucassen twitterde op maandag 11-05-2020 om 13:56:51 I’m very proud to tell you that the new Ayreon album will be released with a genuine 25-page comic book! It’s illustrated by the renowned artist @FelixBuscamares. Here is a sneak peek, the pages are animated by @davidletelier. I hope you like it!
https://t.co/feEdrfpS8C reageer retweet
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Momo het volgende:twitter:arjenlucassen twitterde op maandag 11-05-2020 om 13:56:51 I’m very proud to tell you that the new Ayreon album will be released with a genuine 25-page comic book! It’s illustrated by the renowned artist @:FelixBuscamares. Here is a sneak peek, the pages are animated by @:davidletelier. I hope you like it!
https://t.co/feEdrfpS8C reageer retweet
Beetje rommelige trailer. Denk dat ik nog niet meteen ga pre-orderen . Misschien eerst 1 track ervan luisteren mits ie voortijdig gereleased wordt..quote:
netjes, dat was nog niet duidelijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Tokus het volgende:
en twee sings te beluisteren:
https://ayreon.bandcamp.com/album/transitus
Ik zie niks op de pagina dat je kan afspelenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Tokus het volgende:
en twee sings te beluisteren:
https://ayreon.bandcamp.com/album/transitus
ze zijn weggehaald. Als je het album op bandcamp bestelt, krijg je ze weer geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie niks op de pagina dat je kan afspelen
mij ook niet.. te rommelig en geen vette snelle ritmesecties. en teveel zeurende cheesy tekst.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:32 schreef PimD het volgende:
Ik moet zeggen dat de trailer me nog niet zo greep...
Snel gevondenquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:49 schreef Momo het volgende:
Later op de dag met videoclip waarschijnlijk
Lekker lang! En die hellscore koor sectie op het eind is echt geniaalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:11 schreef Momo het volgende:
Eerste single van nieuwe Star One project
Wees gerust, op de nieuwe plaat staan wel wat songs die ook best op de 1e konden staan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
Niet de Star One van het eerste album qua sound, maar toch wel lekker
oja die had ik al gelezen, dacht al dat ik de naam kendequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef Tokus het volgende:
Ik had onlangs nog een gesprekje met Arjen over de nieuwe Star One cd:
https://www.metalfan.nl/interviews.php?id=1269
PFF ZEG DAT WEL.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wees gerust, op de nieuwe plaat staan wel wat songs die ook best op de 1e konden staan.
niks op af te dingenquote:
ik weet niet of ik ze beter vind. Eigenlijk wel net zo goed, alleen net een beetje anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PFF ZEG DAT WEL.
De versie van hand on the clock van Irene is beter dan die van Floor,
en JC Kuypers zingt 28 days gewoon beter dan Russell allen.
die van floor is te ingetogen, irene zingt met meer gevoelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ze beter vind. Eigenlijk wel net zo goed, alleen net een beetje anders.
Jaycee is wel de 'onddekking' van dit album. Hij deed pas mee in de live shows en mag nu ook mee op een album zingen. Tering zeg, wat is die gast een baas Zingt zo fff beter dan Russel Allenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |