rest van de OP is ook niet meer je van hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:34 schreef Meridiaan het volgende:
Titel is enigszins mislukt. Mag niet baten.
Ja die kaarten zijn zo duur. Ik vind 60 euro ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:17 schreef Panthera1984 het volgende:
Maar... uiteindelijk ook kaarten voor zondagavond.
Weet niet of het niet klopte ofzo, maar klikte eerst op de donderdag link, was dress rehearsal dag. Zou ik zelf niet zo erg vinden. Niet de meet + greet optie maar die andere. Waren die kaartjes 200 euro per kaartje! Dat kan toch niet geklopt hebben?
Yes, zit in een whatsgroep met allemaal internationale fans zo leuk. Mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan enzo. Mensen uit Bolivia, Azerbaijan, Brazillie, Nieuw-Zeeland, Kazachstan, Oekraine, Rusland etc.quote:
Haha gaaf. Dan is Tilburg ineens niet meer een kuteind.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Yes, zit in een whatsgroep met allemaal internationale fans zo leuk. Mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan enzo. Mensen uit Bolivia, Azerbaijan, Brazillie, Nieuw-Zeeland, Kazachstan, Oekraine, Rusland etc.
En hoe was het? Zondag gaan mijn vrouw en ik. Vanavond het album nog eens draaien!quote:Op woensdag 11 september 2019 20:39 schreef PimD het volgende:
Morgen naar de dress rehearsal. Zooo benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Stiekem ben ik wel benieuwd!quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:24 schreef Momo... het volgende:
Ook nog niks gelekt naar buiten qua setlist en lange video's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan het vanavond meemaken!
quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd!
Al hoorde ik dat:Dat zou echt super super gaaf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan het vanavond meemaken!The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |