SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wees blij dat ik jou niet genoemd heb in de TTquote:
* Rafeiro begint zichzelf irritant te vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij dat ik jou niet genoemd heb in de TT
Ik zorg er dan natuurlijk wel voor dat het zo'n inbouwgeval is en die hoort dan bij het huisquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel even in het samenlevingscontract vastleggen dat de afwasmachine van haar is dan.
Maar hoe zit het met de vaatwasser?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zorg er dan natuurlijk wel voor dat het zo'n inbouwgeval is en die hoort dan bij het huis
Wel even in het samenlevingscontract vastleggen dat het huis van haar is dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zorg er dan natuurlijk wel voor dat het zo'n inbouwgeval is en die hoort dan bij het huis
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de vaatwasser?
Verrassend.quote:
Hij was wel geraden in het vorige topic. Helaas wel het eerst door spijkerbroek.quote:
Het schuurtje mag ze hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel even in het samenlevingscontract vastleggen dat het huis van haar is dan.
Had ze met de trein gereisd?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, mw. MM kwam net thuis met allerlei spannende verhalen...
Nee, dagje uit met haar werk, treinloos...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had ze met de trein gereisd?
Ik mis Lilian d'r gekrijs, dus daarom een 2e gok op Fruitcake.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrek, dat zou best kunnen, ja.
Dat duurt nog wel een uurtje of 3, gok ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
En slaap lekker voor straks.
Gelukkig hou ik niet van chocolade. Hoef ik daar mijn geld niet aan uit te geven. Bij Tony Chocolonely betaal je vooral voor het merk. En het is populair bij de jeugd, dus ze kunnen het duur maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Heb laatst een Tony's Chocolonely reepje gekocht, pleuris duur en niet te vreten.
Afrader mocht je het overwegen
Die met dat zeezout er in vind ik wel lekker!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:05 schreef Rafeiro het volgende:
Heb laatst een Tony's Chocolonely reepje gekocht, pleuris duur en niet te vreten.
Afrader mocht je het overwegen
Dat is toch veel geld, super voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag trouwens een financiële meevaller. Een foutje van de salarisadminstratie in mijn voordeel. En ik hoef het niet terug te betalen. Toch iets van 100 euro.
Aldi heeft een lekkerdere en goedkopere variant en ze hebben vooral sinds kort een andere lekkere chocola: melkchocola met honing, amandelen en zeezout (vandaag bij de Duitse Lidl ook gezien)quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met dat zeezout er in vind ik wel lekker!
hoeraquote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag trouwens een financiële meevaller. Een foutje van de salarisadminstratie in mijn voordeel. En ik hoef het niet terug te betalen. Toch iets van 100 euro.
Dan tune ik even in om mee te luisteren.quote:
Ik zie dat Tool in de wachtrij staat... Tune ook weer even in.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan tune ik even in om mee te luisteren.
Volgend jaar in de Ziggo Domequote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie dat Tool in de wachtrij staat... Tune ook weer even in.
Ik heb een kaartjequote:
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:30 schreef moemoe het volgende:
.
Ook even meeluisteren naar de keuze van ok01.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:30 schreef moemoe het volgende:
.
Ook even meeluisteren naar de keuze van ok01.
Ik kwam gisteren tijdens mijn voedersessie niet boven de 3 luisteraars uit, maar kan ook liggen aan de muziekkeuzequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren tijdens mijn voedersessie niet boven de 3 luisteraars uit, maar kan ook liggen aan de muziekkeuze.
Truste en leuk dat je kwam luisterenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu wel afhaken en richting bed.
Dank je wel ok01 en alvast welterusten allemaal
Sleep tightquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu wel afhaken en richting bed.
Dank je wel ok01 en alvast welterusten allemaal
Het was niet mijn beste voedersessiequote:
Leuk toch, dan kunnen de mensen meegenieten van jouw smaak zonder dat je perse DJ bent. Ideaalquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:38 schreef ok01 het volgende:
Ik ben toch wel een beetje indirect aan het draaien zo
Preciesquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was niet mijn beste voedersessie.
[..]
Leuk toch, dan kunnen de mensen meegenieten van jouw smaak zonder dat je perse DJ bent. Ideaal.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello kersverse pappa.
Hoe is het leven in de luiers?
Yesquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]Coolcool!
Talk Talk is altijd awesome!
quote:
Zegt genoeg.quote:
Awwquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:53 schreef ToT het volgende:
Hoihoi!
Ja super!
Hij zit nu momenteel wel in een ontwikkelingssprongetje dus is hij deze dagen wel hangerig en zeurderig, maar verder is alles super!
Nahw, ik ben wel benieuwd naar zijn/haar naam. Mag ook per DMquote:
Hij heet mini-ToTquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:55 schreef moemoe het volgende:
Nahw, ik ben wel benieuwd naar zijn naam. Mag ook per DM.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Nahw, ik ben wel benieuwd naar zijn/haar naam. Mag ook per DM.
Fear of the Dark is gewoon de Engelstalige rockversie van Schijn een lichie op mij van Drukwerkquote:
Ik vind deze toch wel het leukstequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een awesome nummer, maar ja; zowat al hun nummers zijn awesome!
Zijn die verfblikken inmiddels al weg?quote:
Zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fear of the Dark is gewoon de Engelstalige rockversie van Schijn een lichie op mij van Drukwerk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fear of the Dark is gewoon de Engelstalige rockversie van Schijn een lichie op mij van Drukwerk
Sowquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Ja dat Zwitsal-logo ziet er vrij brak uit van dichtbij, maar fuck it!
De uitgeprinte en uitgesneden mal die ik er voor gebruikt had, zag er na afloop zo uit:
[ afbeelding ]Creepy he?
Damn! Daar zou ik nog nachtmerries van krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
De uitgeprinte en uitgesneden mal die ik er voor gebruikt had, zag er na afloop zo uit:
[ afbeelding ]Creepy he?
Whehe ja onderhand wel, ja!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn die verfblikken inmiddels al weg?
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Damn! Daar zou ik nog nachtmerries van krijgen
Ze konden er gelukkig hartelijk om lachen, maar ik had 'm voor de zekerheid wel ff in een spoiler gezet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:04 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die schrokken zich dood waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
[ afbeelding ]Creepy he?
Nope, maar ik zie enige gelijkenissen idd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je de serie The Mentalist? Daar komt onderstaande smiley veelvuldig terug.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is alweer morgen. Ik ga slapen. Truste
Thanks, ok
Trustequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks, ok
Good nightquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks, ok
Meestal getekend in de buurt van een slachtoffer, gewoon even ter infoquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar ik zie enige gelijkenissen idd!![]()
Alleen ff spiegelen en er oortjes bij tekenen en je hebt de eerste poging van mijn Zwitsalpoppetje!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal getekend in de buurt van een slachtoffer, gewoon even ter info.
Ik had er gewoon even zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:13 schreef moemoe het volgende:
Justin Timberlake in de wachtrij... Ik ben zeer benieuwd....
* moemoe doet een dansjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had er gewoon even zin in![]()
Ik weet alleen nietof het een goed idee was om het vlak na Radiohead te doen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:29 schreef moemoe het volgende:
Ik ga ook weer even verder.
Bedankt ok01 voor de fijne deuntjes.
Daar moet koffie thee in en rap.quote:
Maar thee zonder graag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 05:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar moet koffie thee in en rap.
Thee dan weliswaar zonder drap.
Met suiker of een zoetje?
Of zonder? Wat moet je?
Daar wachten we dan ook al opquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar thee zonder graag.
Op vrijdag komt er geen rijmpje van mij. Dan trakteer ik rond de klok van 8 uur, op iets lekkers.
Had je via webmail niet even kunnen kijken of het klopte?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 05:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop vandaag een reactie op een mailtje te krijgen dat ik gestuurd heb naar een mail adres dat ik enkel nog in mijn geheugen had (en nu hopen dat het klopt)
PC die dood is gegaan is dan toch net niet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 07:57 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Tielse kermiskoek:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Goede keuze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:27 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Ik heb een dagje vrij genomen. En nu kan ik dus wel genieten van de traktatie van Melting
Ik kan het ene nog wel los zien van het andere. Kermis in Tiel heeft overigens ook wel een slechte reputatie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:25 schreef peaceman het volgende:
Ik houd niet zo van kermis, dus laat de koek ook aan me voorbij gaan...
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:25 schreef peaceman het volgende:
Ik houd niet zo van kermis, dus laat de koek ook aan me voorbij gaan...
Goedemorgen
quote:
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |