SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat overleeft hij nietquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
19:00 - 05:00 Melting Golden Oldies
Nee, die had ik er op dat moment ook niet bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen vrouw die je dreigde te vermoorden dus?
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
19:00 - 05:00 Melting Golden Oldies
Classic rock dan?quote:
quote:
Niet tot 5.00 uur in ieder geval.quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Heb ik iets gemist of zo? Waar is Melting in godsnaam mee bezig de laatste tijd
Toen jij dacht dat je de uitzending van Melting gemist had, had Melting zelf de uitzending gemist.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen jij dacht dat je de uitzending van Melting gemist had, had Melting zelf de uitzending gemist.
En werd hij ongewild nachtbraker.
Ongewilde nachtbraker, hier kan ik me goed in vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen jij dacht dat je de uitzending van Melting gemist had, had Melting zelf de uitzending gemist.
En werd hij ongewild nachtbraker.
Als je over zijn hoofd likt mag je een wens doen. Daarna goed boenen zodat hij shined en dan hopen dat je mazzel hebt en je wens uitkomt. Melting heeft daar zelf geen nadere invloed op. Heel raar ritueel wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het zou ook nog wel eens 19:02 uur kunnen wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat maar, mensen. Het hele plan gaat niet door. Melting kan niet om 19:00 draaien.
Elf heeft zijn slot verlengd tot 19:01.
Daar gaat onze marathonuitzending van Melting
Als iemand iets vraagt geef ik gewoon netjes antwoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit moet ik nog erg lang aanhoren volgens mij.
Fijne avondquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet ervandoor, heb een diner met studentenvereniging.
Laters
Ik ken wel raardere rituelen. De laatste keer kwam mijn wens gewoon uit overigens.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je over zijn hoofd likt mag je een wens doen. Daarna goed boenen zodat hij shined en dan hopen dat je mazzel hebt en je wens uitkomt. Melting heeft daar zelf geen nadere invloed op. Heel raar ritueel wel.
Nee hoor. We zeggen niks dus hoef je het ook niet aan te horen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit moet ik nog erg lang aanhoren volgens mij.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je over zijn hoofd likt mag je een wens doen. Daarna goed boenen zodat hij shined en dan hopen dat je mazzel hebt en je wens uitkomt. Melting heeft daar zelf geen nadere invloed op. Heel raar ritueel wel.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat maar, mensen. Het hele plan gaat niet door. Melting kan niet om 19:00 draaien.
Elf heeft zijn slot verlengd tot 19:01.
Daar gaat onze marathonuitzending van Melting
quote:
quote:
quote:Programma van vandaag
17:30 - 19:02 DJ11 - Nut Case
19:02 - 21:00 Melting - Golden Oldies
Ga je melk drinken?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zo nog twee nieuwe platen draaien en de racist uithangen...
Engelse vriend: "I'm gonna drink a white coffee"quote:
Is dit een liefdesverklaring aan livelink?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Livelink, ben je er nog? Let op....
Wat dat betreft is koffie verkeerd wel een hele anti-racistische term. Tenminste als je racisme alleen ziet als iets waar alleen witte mensen zich aan kunnen bezondigen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Engelse vriend: "I'm gonna drink a white coffee"
Ik: "Racist!"
Hij: "Ehmmm.. a Caucasian coffee!"
Muzikale liefdesverklaringquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een liefdesverklaring aan livelink?
Ik ben er nog, ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Livelink, ben je er nog? Let op....
Dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muzikale liefdesverklaringVolgens mij kan Livelink de muziek van FINNEAS wel waarderen, vandaar.
De term "witte mensen" vind ik al hartstikke racistisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat dat betreft is koffie verkeerd wel een hele anti-racistische term. Tenminste als je racisme alleen ziet als iets waar alleen witte mensen zich aan kunnen bezondigen.
Ja, ik twijfelde ook, maar kwam niet tot een politiek correcte formulering.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De term "witte mensen" vind ik al hartstikke racistisch.
Ik ook. Gebruikt door mensen zonder eigenwaarde. En los van de politieke lading erachter, is het ook taalkundig bijzonder storend dat we Nederlandse woorden inruilen voor slechte Engelse vertalingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De term "witte mensen" vind ik al hartstikke racistisch.
Deze vind ik anders ook mooi. Ik kende dit nog niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan moet het mooiste nieuwe nummer van de show nog komen....
Hazesquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan moet het mooiste nieuwe nummer van de show nog komen....
Ik ben op de basisschool vaak voor "witte" uitgescholden omdat ik gewoon erg bleek was (en nog steeds wel wat ben).quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Gebruikt door mensen zonder eigenwaarde. En los van de politieke lading erachter, is het ook taalkundig bijzonder storend dat we Nederlandse woorden inruilen voor slechte Engelse vertalingen.
Ik heb echt helemaal niks tegen mensen met een andere huidskleur dan de mijne, maar de mijne was blank, is blank en blijft blank. Een vel papier is wit.
Ik voor "rooie", maar ik vermoed dat dat niet veel met mijn huidskleur te maken had.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben op de basisschool vaak voor "witte" uitgescholden omdat ik gewoon erg bleek was (en nog steeds wel wat ben).
En nu moeten we dit scheldwoord maar gewoon accepteren omdat de werkelijke term ineens racistisch zou zijn?
Ik vond het vorige nummer ook stukken beter.quote:
Dat doen die populaire stations ook steeds.....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar.... Ik blijf dit stug draaien de komende weken![]()
Shalom!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Elfletterig![]()
Het eten is klaar, de keuken is één grote bende. Ik laat later wel even weten of Joods eten een succes is of niet.
Ik dus ookquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doen die populaire stations ook steeds.....
Smakelijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef livelink het volgende:
Het eten is klaar, de keuken is één grote bende. Ik laat later wel even weten of Joods eten een succes is of niet.
Eet ze. Wel netjes bidden vooraf hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik ken alleen het Onze Vader.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet ze. Wel netjes bidden vooraf hè?
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal. Veel plezier met de 9 uur durende marathonshow van Melting
We zijn er nog wel als je terugkomtquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal. Veel plezier met de 9 uur durende marathonshow van Melting
Ik ben de hele avond weg, maar kan het tweede deel van de show gewoon nog meemakenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We zijn er nog wel als je terugkomt
quote:
Tja, maar die zit kosher te schransen.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, maar die zit kosher te schransen.
Now that we found love, maar van wie?
Een zware jongen met zn matties.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, maar die zit kosher te schransen.
Now that we found love, maar van wie?
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:18 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor nu heel wat anders maar ben dan ook in het voor aan het luisteren voor morgen.
Even snel om boodschappen, dan de rest van Clutching at Straws en dan schakel ik ook in.
Mooi, morgen kan ik ook niet luisteren...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer is zaterdag. Daarvoor beloof ik niet meer te gaan draaien.
Ik heb een vakantie voor de deurquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer is zaterdag. Daarvoor beloof ik niet meer te gaan draaien.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een vakantie voor de deurMisschien draai ik wat vaker dan.
Nu roept helaas de muzikale donderdagavond-plicht.
Bedankt en tot later
Ook al gedraaid, zie ik nu...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een vakantie voor de deurMisschien draai ik wat vaker dan.
Nu roept helaas de muzikale donderdagavond-plicht.
Bedankt en tot later
Hij gaat door tot 5:00 uur.quote:
En dan wordt hij weer wakker met een gedichtje...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij gaat door tot 5:00 uur.
Duurt idd langer dan 30 secondenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:23 schreef Melting het volgende:
Dit is de (te lange) versie zie ik nu...... even afkappen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je je microfoon openstaan, Melting?
Ik niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik zou verwachten dat je deze wel kent, Mad.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik was vergeten uit te tunen, maar nu ben ik er dan weer echt.
Ik leef nog. Het eten was te eten, alleen iets te veel gekruid. En het toetje bevatte appel en walnoten, maar de verhouding was niet helemaal goed. Te veel noot in vergelijking tot appel. En hij moest kaneelpoeder erbij doen. Die hadden we niet meer, dus toen heeft hij maar een kaneelstokje in de blender gegooid. Dat heeft wat te veel kaneelpoeder opgeleverd, dus nu heb ik een droge mond.
Eerlijk gezegd heeft de wijn het toetje nog min of meer gered
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik leef nog. Het eten was te eten, alleen iets te veel gekruid. En het toetje bevatte appel en walnoten, maar de verhouding was niet helemaal goed. Te veel noot in vergelijking tot appel. En hij moest kaneelpoeder erbij doen. Die hadden we niet meer, dus toen heeft hij maar een kaneelstokje in de blender gegooid. Dat heeft wat te veel kaneelpoeder opgeleverd, dus nu heb ik een droge mond.
Hoezo op z'n Jiddisch vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:33 schreef livelink het volgende:
en dan draait Melting vast Hava Nagilaquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Meteen genezen van het Joodse geloof dus
Deze van The Christians vond ik wel toepasselijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dan draait Melting vast Hava Nagila
Holly dus als enige van FGTH...quote:
Mijn zoon had een schoolopdracht in de herfstvakantie dat hij een maaltijd moest bereiden volgens een zelf gekozen geloof. Hij heeft Joods gekozen. Maar het is gelukkig weer achter de rug. Alleen nog een verslag maken en wij moeten geloof ik er voor tekenen dat hij alles zelf heeft gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo op z'n Jiddisch vandaag?
FGTH - Ferry Cross The Mercy?
Goeie vraag. Volgens mij niet. Was dat niet die ene van FC Liverpool en ..... ?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Holly dus als enige van FGTH...
Was dit die benefiet single vanwege de Hillsborough slachtoffers?
Nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon had een schoolopdracht in de herfstvakantie dat hij een maaltijd moest bereiden volgens een zelf gekozen geloof. Hij heeft Joods gekozen. Maar het is gelukkig weer achter de rug. Alleen nog een verslag maken en wij moeten geloof ik er voor tekenen dat hij alles zelf heeft gedaan.
Ferry Cross The Mersey was in ieder geval de song...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goeie vraag. Volgens mij niet. Was dat niet die ene van FC Liverpool en ..... ?
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:41 schreef brother52 het volgende:
En ingetuned.... Marillion kan wachten...
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:41 schreef brother52 het volgende:
En ingetuned.... Marillion kan wachten...
Ja, foto's zat. En kaneelstokje in de blender is geen aanrader kan ik je zeggen. Als ik het had geweten had ik nog even kaneelpoeder gehaald.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice!
Foto's gemaakt als bewijs?
Kaneelstokjes in de blender is wel een unicum...
Dat kan ik me voorstellen, da's gewoon hout.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, foto's zat. En kaneelstokje in de blender is geen aanrader kan ik je zeggen. Als ik het had geweten had ik nog even kaneelpoeder gehaald.
Marillion kom overeen tijdje pas maar Fish staat morgen in het Paard en speelt heel Clutching at Straws.quote:
Ah, dat laatste had ik wel gelezen, dus ik vond het wel typisch dat ze allebei hier in NL zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marillion kom overeen tijdje pas maar Fish staat morgen in het Paard en speelt heel Clutching at Straws.
Ik laat 'm aan Livelink dan...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:45 schreef Melting het volgende:
De volgende plaat kennen we allemaal.
Oh, dat lijkt me best bijzonder. Ik heb zijn eerste album en dat is wel een album dat ik regelmatig luister.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Marillion kom overeen tijdje pas maar Fish staat morgen in het Paard en speelt heel Clutching at Straws.
Wel vreemd hoor, dat jullie Joods eten op zowel World Pasta Day als Greasy Food Dayquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, foto's zat. En kaneelstokje in de blender is geen aanrader kan ik je zeggen. Als ik het had geweten had ik nog even kaneelpoeder gehaald.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef livelink het volgende:
I think we're alone now van Tiffany?
Haar rokjes mogen inmiddels wel iets langer.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar rokjes mogen inmiddels wel iets langer.
Wel sproeten nog steeds...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Haar rokjes mogen inmiddels wel iets langer.
Je fantaseert gewoon een Tiffany. Of een breakfast, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Eigenlijk moet ik nog een keer een relatie aangaan met een Tiffany, dan kan ik Breakfast at Tiffany's eten.
...
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |