quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat de persconferentie is?
Of gewoon één centraal topic. Dat lijkt me echt een goed idee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:53 schreef Tarado het volgende:
is er geen andere manier te bedenken dan iedere keer die nieuwe topics voor een race, tijdelijk slotje of zo?
Minimaal twee centrale topics, in een topic passen al die ego's niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of gewoon één centraal topic. Dat lijkt me echt een goed idee.
Sowwwwwquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Minimaal twee centrale topics, in een topic passen al die ego's niet.
Wel leuk dat ze steeds meer doen, nu nog wat extra mankracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:39 schreef maan_man het volgende:
Ziggo komt nu ook met wat interviews van de donderdag:
Ik vind het niet zoveel toevoegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:39 schreef maan_man het volgende:
Ziggo komt nu ook met wat interviews van de donderdag:
Zolang meer zendtijd voor Olav komt betekend dat er minder tijd voor Sjek Pooij is zeg ik DOEN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het niet zoveel toevoegen.
Beter wat extra mankracht tijdens het verslaan van de race zoals hierboven gezegd.
Hij zegt zelf dat pole hem niks boeit, zolang hij maar in de race kan scoren (was voor de race van vorige week)quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
Zouden RB en Renault het aandurven om de motor van Max in Q3 maximaal op te schroeven om Max nog een record te laten pakken?
En een voordeel voor onze bandenfluisteraar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:30 schreef TAV74 het volgende:
Wat zien die banden er allemaal snel verrot uitKan de race wel interessant maken zondag,
Pole is hier niet gunstig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:33 schreef beantherio het volgende:
Tijd om lekker voorbarig te gaan worden!![]()
Pole Max!![]()
![]()
Winst Max!![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat pole hem niks boeit, zolang hij maar in de race kan scoren (was voor de race van vorige week)
Echt? Dat is wel groot nieuws!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:02 schreef RiennevanPlus het volgende:
Snelste tijd voor Max in eerste vrije training.
Hij heeft nog geen pole, was de eerste vrije training.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omg pole en win wordt een makkie.
FTFYquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:24 schreef Zorro het volgende:
Vettel kan duidelijk niet met de druk omgaan.
Zul je zien dat het nu WEL gaat regenenquote:
Die kans is aanwezig geloof ik (morgen regen).quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zul je zien dat het nu WEL gaat regenen
En doe stond op ultra'squote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:44 schreef beantherio het volgende:
Niemand komt in de buurt van Max momenteel
Lol dat hoorde ik nu pas.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:47 schreef Ranah het volgende:
de motor doet het niet zoals zou moeten legt max uit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:48 schreef twiFight het volgende:
"The engine isn't doing what it's supposed to do."
Ja, vooraan rijden, daar issie niet voor gemaakt hoor, even checken wat er mis is
Hoezo? hij staat toch weer zo vooraan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:49 schreef Zorro het volgende:
Ale er iets aan de motor moet gebeuren wat gridstraf betekent ga ik met dingen gooien.
en is ook leuker om te volgen dan alleen rondjes vooraanquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hoezo? hij staat toch weer zo vooraan.
Rondje van Max was ook niet vlekkeloos. Eerste sector ging niet helemaal goed.quote:
Klopt. Op Sky dachten ze zelfs even dat hij de snelle ronde afgebroken had.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rondje van Max was ook niet vlekkeloos. Eerste sector ging niet helemaal goed.
Vandoorne heeft ook nog niet op de hypersoft gereden (nu wel).quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef beantherio het volgende:
Zelfs nu ze op een circuit rijden waar hun motor de beste is is McLaren laatste
Dit is wel dramatisch idd. Ik koop iig nooit geen McLaren!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:56 schreef beantherio het volgende:
Zelfs nu ze op een circuit rijden waar hun motor de beste is is McLaren laatste
Slechte rondjes vooral voor zover ik het kon zien.quote:
slechte rondjes zijn bij Mercedes normaal voldoende om voor Hartley te staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Slechte rondjes vooral voor zover ik het kon zien.
Voor dat geld koop ik wel een paar Red Bulls.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is wel dramatisch idd. Ik koop iig nooit geen McLaren!
Long runsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:20 schreef ShaoliN het volgende:
Heeft Max nog wel gereden na zijn snelste rondje?
Accu is ook Franse troep.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alle lampjes gingen ook uit dus misschien niet
Zelfde als RIC laatste tijd. Complete power loss.quote:
kan gewoon straffeloos vervangen wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:25 schreef DeeBee het volgende:
RIP
Definitief einde tijdperk
Max overdrivet de auto altijd
Etc. Etc.
Weet je dit zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan gewoon straffeloos vervangen worden
Twingo... ja hoor. Vandaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand een Renault hier?
Slaat die van jou ook wel eens zomaar af?
Kan toch de motor uit Texas weer monteren?quote:
Nee die wil niet in ijle luchtquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan toch de motor uit Texas weer monteren?
Renaults met een start-stop-systeem wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand een Renault hier?
Slaat die van jou ook wel eens zomaar af?
Het is gewoon hetzelfde als bij RIC de laatste tijd. Complete power loss. Lampjes op stuur ook weg etc. Je kon het ook prima horen.quote:
Als het gridstraf oplevert is het nog steeds kut.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:29 schreef northernlight81 het volgende:
Beter dat hij nu kapot gaat dan morgen of overmorgen.. het zat er ook weer een keer aan te komen 😔
Ok. Mooi resultaat dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yep, nieuwe aero als ik het herinner.
Neus ook. En de recentste Honda spec, GAS heeft nu een oude spec.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yep, nieuwe aero als ik het herinner.
Het is sowieso kut, maar als het dan gebeurt is dit het beste moment.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het gridstraf oplevert is het nog steeds kut.
Ik verwacht zondag idd dnf, als die pole er maar isquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Het ging natuurlijk ook al veel te lang goed, kapotte motor zat er aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |