quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat de persconferentie is?
Of gewoon één centraal topic. Dat lijkt me echt een goed idee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:53 schreef Tarado het volgende:
is er geen andere manier te bedenken dan iedere keer die nieuwe topics voor een race, tijdelijk slotje of zo?
Minimaal twee centrale topics, in een topic passen al die ego's niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 08:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of gewoon één centraal topic. Dat lijkt me echt een goed idee.
Sowwwwwquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Minimaal twee centrale topics, in een topic passen al die ego's niet.
Wel leuk dat ze steeds meer doen, nu nog wat extra mankracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:39 schreef maan_man het volgende:
Ziggo komt nu ook met wat interviews van de donderdag:
Ik vind het niet zoveel toevoegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:39 schreef maan_man het volgende:
Ziggo komt nu ook met wat interviews van de donderdag:
Zolang meer zendtijd voor Olav komt betekend dat er minder tijd voor Sjek Pooij is zeg ik DOEN!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het niet zoveel toevoegen.
Beter wat extra mankracht tijdens het verslaan van de race zoals hierboven gezegd.
Hij zegt zelf dat pole hem niks boeit, zolang hij maar in de race kan scoren (was voor de race van vorige week)quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
Zouden RB en Renault het aandurven om de motor van Max in Q3 maximaal op te schroeven om Max nog een record te laten pakken?
En een voordeel voor onze bandenfluisteraar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:30 schreef TAV74 het volgende:
Wat zien die banden er allemaal snel verrot uitKan de race wel interessant maken zondag,
Pole is hier niet gunstig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:33 schreef beantherio het volgende:
Tijd om lekker voorbarig te gaan worden!![]()
Pole Max!![]()
![]()
Winst Max!![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat pole hem niks boeit, zolang hij maar in de race kan scoren (was voor de race van vorige week)
Echt? Dat is wel groot nieuws!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:02 schreef RiennevanPlus het volgende:
Snelste tijd voor Max in eerste vrije training.
Hij heeft nog geen pole, was de eerste vrije training.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omg pole en win wordt een makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |