Dat is een beslissing waar PSV niet over mag klagen, maar mooi meegenomen natuurlijk.quote:
WAS JIJ HET SOMS?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan deden de mods het niet eens, kan je nagaan
En de commentator had het alleen erover dat Zoet ervoor stond. Ja, dat zie ik ook nog wel. Maar die andere gast had er amper iets mee te maken toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat was toch geen hinderlijk buitenspel. Eriksen viesmatig trouwens.
Ik heb totale paniek en hysterie kunnen voorkomen inderdaadquote:
Ik ben trots op je Taglianoquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb totale paniek en hysterie kunnen voorkomen inderdaad
Die van Inter wel, goedmakertjequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen buitenspel
Dankjewelquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Tagliano
Dat is jouw avond
Kane staat achter de keeper, dus als beoordeeld is dat hij meedeed aan het spel is het wel buitenspel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen buitenspel
Dat had ik bij die gast van UB40.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds ik uitgevonden heb dat hij blank is voelt het niet meer hetzelfde
Je bedavonturen mag je voor je houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds ik uitgevonden heb dat hij blank is voelt het niet meer hetzelfde
Je bent zelf een zjinquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tottenham zal daar niet bij mee zjin.
Niks nee. JAAAAAAquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de commentator had het alleen erover dat Zoet ervoor stond. Ja, dat zie ik ook nog wel. Maar die andere gast had er amper iets mee te maken toch?
Maar hoe deed hij dan mee?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kane staat achter de keeper, dus als beoordeeld is dat hij meedeed aan het spel is het wel buitenspel.
Hij deed niet mee. Staat helemaal bij paal terwijl bal andere kant op gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kane staat achter de keeper, dus als beoordeeld is dat hij meedeed aan het spel is het wel buitenspel.
Die heeft er niets mee te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heel volwassen ja, jezus christus.
niet echt een verrassing ookquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Tottenham is overduidelijk beter.
Ga je homoseksualiteit niet op mij projecteren en kom gewoon uit de kast.. GayGayMMquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedavonturen mag je voor je houden
PSV heeft spelers die kunnen domineren tegen de kutclubs uit Nederland. Maar spelers als een Hendrix in de CL kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:35 schreef Confetti het volgende:
PSV is wel echt een maatje minder dan Ajax. Geen enkel moment indruk kunnen maken in de CL.
Je vergeet voor het gemak even dat PSV een aantal weken terug Ajax met 3-0 klop gaf?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:35 schreef Confetti het volgende:
PSV is wel echt een maatje minder dan Ajax. Geen enkel moment indruk kunnen maken in de CL.
zodat we niet stijgen op de coefficientielijst en ajax volgend seizoen weer extra wedstrijden moet spelen om cl te halenquote:
Soms heb je een voorkeur voor een bepaalde ploeg in de Eredivisie.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken bij een wedstrijd PSV-Tottenham?
Ik neem aan dat Ajax nog steeds bovenaan de coëfficientenlijst van dit jaar staat?quote:
Niet happenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat PSV een aantal weken terug Ajax met 3-0 klop gaf?
Dit is de Eredivisie nietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Soms heb je een voorkeur voor een bepaalde ploeg in de Eredivisie.
Een kutclub als Ajax.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV heeft spelers die kunnen domineren tegen de kutclubs uit Nederland. Maar spelers als een Hendrix in de CL kan natuurlijk niet.
En Zoet in de CL ook niet.
Topniveau van Ajax ligt hoger, maar de standaarddeviatie ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:35 schreef Confetti het volgende:
Natuurlijk, waan van de dag he. Ajax gewonnen dus ze zijn de beste. En vandaag is het weer stoer om af te geven op PSV.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat PSV een aantal weken terug Ajax met 3-0 klop gaf?
watquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:35 schreef Confetti het volgende:
Ja, ik ben voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Soms heb je een voorkeur voor een bepaalde ploeg in de Eredivisie.
Dat weet ik wel zeker. Ajax durft namelijk gewoon te voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef skysherrif het volgende:
Toch denk ik niet dat ajax veel meer punten dan PSV zou halen in deze poule.
Yes, meer punten gehaald dan bijvoorbeeld heel Oekraine bij elkaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ajax nog steeds bovenaan de coëfficientenlijst van dit jaar staat?
Dat kan haast nietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor Feyenoord.
Maar als jij graag meer voorrondewedstrijden wil spelen met Ajax de komende jaren
Genotquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, meer punten gehaald dan bijvoorbeeld heel Oekraine bij elkaar.
Het is ook wel net even wat anders als je tegen AEK, het slechtste Bayern van deze eeuw en Benfica (waar je met mazzel thuis van wint) moet dan wanneer je tegen Barca, Inter en Spurs moet.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:35 schreef Confetti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |