sooowquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik maak nog kans bij je moeder.
Ja, die heeft mooiere reportages gedaan vooralsnog dan Svitolina.quote:
Als ze in drie wint gaat ze samen met of Stephens of Kerber toch door volgens die tabel?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:40 schreef DeeBee het volgende:
Wel loller dat Kiki zowel bij winst (in drie sets) nog eruit kan, als bij verlies (in drie sets) nog door kan.
http://www.wtatennis.com/node/239241
Als Kerber ook in 3 wint dan hebben ze evenveel punten...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze in drie wint gaat ze samen met of Stephens of Kerber toch door volgens die tabel?
Jup opnieuw een leuke pot. Vraag me alleen of hoe het gaat lopen mocht Wozni eerste set verliezen. Dan kan het wel eens snel gaan.quote:
Niet als Kerber ook in 3 wint, dan hebben ze alle 3 er twee gewonnen en 5-4 in setstanden en Kiki gewonnen van Kerber, Stephens van Kiki en Kerber van Stephens en brengt de gameratio de beslissing.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze in drie wint gaat ze samen met of Stephens of Kerber toch door volgens die tabel?
Ahjaquote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet als Kerber ook in 3 wint, dan hebben ze alle 3 er twee gewonnen en 5-4 in setstanden en Kiki gewonnen van Kerber, Stephens van Kiki en Kerber van Stephens en brengt de gameratio de beslissing.
Ja, was ze sowieso al bijna zeker van.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 15:45 schreef Max23 het volgende:
Svitolina pakt set 2 en is daardoor door denk ik?
Dat 2de scenario zal nooit gebeuren, denk ik. Als Bertens morgen in 3 sets verliest, is Stephens al zeker van de halve finale en denk ik dat ze zich niet heel erg zal inspannen tegen Kerber..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:40 schreef DeeBee het volgende:
Wel loller dat Kiki zowel bij winst (in drie sets) nog eruit kan, als bij verlies (in drie sets) nog door kan.
http://www.wtatennis.com/node/239241
Da's scenario 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Kiki eerste set verliest en tweede set makkelijk wint en in derde set uitloopt naar 5-0 en alsnog verliest met 5-7 na zeven matchpoints.
quote:Caroline Wozniacki heeft uitleg voor uitschakeling in WTA Finals: ze kampt sinds zomer met auto-immuunziekte
De Deense Caroline Wozniacki (WTA 3) heeft donderdag na haar uitschakeling in de poulefase van de WTA Finals in Singapore (hardcourt/7 miljoen dollar) bekendgemaakt te kampen met de auto-immuunziekte reumatoīde artritis. De 28-jarige Wozniacki, die medicijnen neemt en in behandeling is om de kwaal onder controle te krijgen, denkt niet dat de ziekte haar tenniscarričre zal beīnvloeden.
Wozniacki kreeg de diagnose afgelopen augustus, voor de start van de US Open. De Deense legt op de website van WTA uit hoe ze tijdens de zomer op een ochtend wakker werd en haar armen niet meer over haar hoofd kon tillen. Ze ging langs bij artsen in Montreal, waar ze te weten kwam dat ze leed aan reumatoīde artritis, een auto-immuunziekte die een zwelling van de gewrichten en vermoeidheid kan veroorzaken.
“In het begin was het een echte shock”, legt Wozniacki op de site van WTA uit. “Je voelt dat je de fitste atleet bent, en plots moet je met de ziekte afrekenen. Maar ik moest positief blijven, en er zijn manieren om je beter te gaan voelen. Ik bezocht de beste arts en startte de behandeling. Ik ben blij dat het seizoen er nu opzit en ik me nog beter kan verzorgen. Bij sommige mensen stopt het gewoon, en bij andere evolueert het traagjes. Met mij gaat het goed. Het is een ziekte waar je dagen hebt dat je niet uit bed geraakt, en andere momenten dat je niets voelt. Maar de medicijnen die ik neem zijn super en ik maak me geen zorgen.”
Begin deze maand schreef Wozniacki nog de China Open op haar naam. Toen kende ze dus haar diagnose al. “Die zege betekende veel voor mij. Je stelt jezelf uiteraard vragen, maar de winst gaf me het geloof dat niets me kon afremmen. Ik kan er niets aan veranderen en ga keihard werken.”
Ja, de druk van de prumjur liek ligt bij Kiki momenteel, Osaka komt iets te makkelijk door die servicegames...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:32 schreef EP3 het volgende:
Osaka wint haar servicegames wel wat makkelijker momenteel; 3-2.
Ff een potje neuken tijdens de fysiobreakquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kiki oogt gespannen, nooit een goed teken.
Sow koekoekquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ff een potje neuken tijdens de fysiobreak
Remkoderijkegod.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ff een potje neuken tijdens de fysiobreak
Die geeft niet op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe werkt het als Osaka opgeeft vwb het set-saldo van Kiki? Wordt het dan een 2-0 overwinning? Kan dat nog rullevant zijn?
Dan vallen alle wedstrijden van Osaka weg denk ik. En is Bertens doorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe werkt het als Osaka opgeeft vwb het set-saldo van Kiki? Wordt het dan een 2-0 overwinning? Kan dat nog rullevant zijn?
Dan is ze automatisch door, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Lijkt me niet, die is wel dusdanig talentvol en nog jong en lijkt zo enorm rustig en volwassen op de baan. Maar je weet het nooit in de WTA.....quote:
Dan valt 1 overwinning van Stephens ook weg en als Kerber dan van Stephens wint dan hebben ze toch alle 3 1 keer gewonnen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan vallen alle wedstrijden van Osaka weg denk ik. En is Bertens door
Ja, als de wedstrijden van Osaka wegvallen (sowieso raar als dat zou gebeuren), ben je nog niks verderquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan valt 1 overwinning van Stephens ook weg en als Kerber dan van Stephens wint dan hebben ze toch alle 3 1 keer gewonnen?
Dat hoop ik niet, want dan wordt straks alles gelijk mocht Kerber in drie winnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan vallen alle wedstrijden van Osaka weg denk ik. En is Bertens door
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Maar ja dan gaat ze door ja. Man man man.
Bij gewone toernooitjes vervallen de resultaten tegen die speelster. Komt iedereen in de poule op 1 overwinning. Wint Kerber verliest ze op onderling resultaat van Stephens. Wint Stephens van Kerber, dan is Kiki door op onderling resultaat zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik lees ergens dat bij een opgave Bertens de resterende games wint, dus 6-3 6-0.
Lijkt me ook het meest logische, anders word je wel erg benadeeld als d'n Kiek zijnde.quote:
Over een jaar of 10 ook. Werkeloos.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:54 schreef trein2000 het volgende:
* trein2000 heeft college maar kijkt tennis
Ja klopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:59 schreef Norrage het volgende:
Nou..Beetje anticlimax, maar wel fijn....
Kiki wel verdiend...
Kerber heeft dan helemaal geen zege hequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bij gewone toernooitjes vervallen de resultaten tegen die speelster. Komt iedereen in de poule op 1 overwinning. Wint Kerber verliest ze op onderling resultaat van Stephens. Wint Stephens van Kerber, dan is Kiki door op onderling resultaat zou ik zeggen.
En bedanktquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 ook. Werkeloos.
Alle punten na opgave gaan naar bertens 6-3 6-0quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar hoe het nu gaat qua set-/matchsaldo?? 1-0 winst of 2-0 winst? Of worden er van andere speelsters ook resultaten geschrapt?
6-3, 6-0 voor Kiki.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar hoe het nu gaat qua set-/matchsaldo?? 1-0 winst of 2-0 winst? Of worden er van andere speelsters ook resultaten geschrapt?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alle punten na opgave gaan naar bertens 6-3 6-0
Dat realiseerde ik mij later ook. Ik moet eerst nadenken en dan typen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kerber heeft dan helemaal geen zege he
(maar goed, dat scenario maakt toch niet verder uit)
Geniaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:02 schreef Szura het volgende:
Als Stephens doorgaat, zijn de nrs 6-9 door
Ja, maar ze kunnen ook allemaal van elkaar verliezen en winnen. Ik heb zelden of nooit een top 10 gezien waarbij de verschillen zo klein zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:02 schreef Szura het volgende:
Het is geen Grand Slamquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geniaal.
Vooral van Svitolina vind ik dat verassend...
Ik zag dat vorig jaar Caroline Garcia de poule wonquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:02 schreef Szura het volgende:
op zich wel logisch die hebben gemiddeld minder wedstrijden gespeeld dan de top 4 dit jaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:02 schreef Szura het volgende:
Ook duidelijk gezien de vele 3-setters ook nu. Alleen Pliskova heeft wat straight setters gespeeldquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen ook allemaal van elkaar verliezen en winnen. Ik heb zelden of nooit een top 10 gezien waarbij de verschillen zo klein zijn.
als kerber wint gok ik dat ze 1e isquote:
Maakt de competitie wel n stuk interessanter, eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook duidelijk gezien de vele 3-setters ook nu. Alleen Pliskova heeft wat straight setters gespeeld
Maar de hele top 20 is gelijkwaardig geloof ik. Het is bizarEigenlijk stak alleen Halep er nog behoorlijk bovenuit, maar die was sinds de USO ook niks meer waard (en begrijpelijk achteraf).
nu al zin in...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:18 schreef EP3 het volgende:
Kerber - Stephens gaat n kraker worden, denk ik.
Damn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze kan gewoon nog 5e worden van de wereld. Wat een genot zou dat zijn
Ik ben voor Kerbie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:18 schreef EP3 het volgende:
Kerber - Stephens gaat n kraker worden, denk ik.
Wel zuur eigenlijk de regel. Hebben ze zich uit de naad gewerkt om Osaka te verslaan, en dan mag Kiki het met een opgave doen. Die zal wel wat verser aan de halve finales beginnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:13 schreef KingRadler het volgende:
Kiki Bertens has advanced to the semifinals. The winner of tonight’s Kerber-Stephens match will also advance.
• If Kerber wins tonight, Bertens will be the group winner, Kerber second
• If Stephens wins tonight, Stephens will be the group winner, Bertens second
quote:.@kikibertens has now tallied 12 Top 10 wins in 2018, the most since Serena Williams also posted 12 in 2014. Prior to this season, Bertens had 3 Top 10 wins in her career.
Kerber 45-17quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]
op zich wel logisch die hebben gemiddeld minder wedstrijden gespeeld dan de top 4 dit jaar.
En de laatstgenoemden hebben juist in het laatste deel van het jaar het meest gespeeld in de hoop de Finals te halen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:25 schreef andre77 het volgende:
[..]
Kerber 45-17
Wozniacki 40-15
Osaka 42-17
Kvitova 47-14
Stephens 33-18
Svitolina 39-15
Pliskova 47-21
Bertens 44-21
De bovenste 4 hebben dus 237 partijen gespeeld, de onderste 4 238 partijen.
Zeg dan niets, als je het niet weet.
Ja, indrukwekkend. En ze had Sloane ook kunnen ( of ms zelfs moeten ) hebben.quote:
Klopt. Maar die heeft zichzelf en vooral haar lichaam weer hervonden. Met een paar kilo extra lijkt ze weer helemaal de oude. Ik vind haar ook het meest overtuigend spelen van het spelersveld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geniaal.
Vooral van Svitolina vind ik dat verassend...
Heeft ze kilo's extra gekregen in 2 weken tijd? knap.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:33 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Klopt. Maar die heeft zichzelf en vooral haar lichaam weer hervonden. Met een paar kilo extra lijkt ze weer helemaal de oude. Ik vind haar ook het meest overtuigend spelen van het spelersveld.
En tot aan begin april (winst in Charleston) heeft ze eigenlijk amper punten te verdedigen, dus zakken zal ze dan niet..quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze kan gewoon nog 5e worden van de wereld. Wat een genot zou dat zijn
Nou ja, niet in twee weken natuurlijk. Maar nadat ze afscheid heeft genomen van Thierry Ascione begin september is ze er zeker weer fitter uit gaan zien en daarmee lijkt ze haar vorm ook teruggevonden te hebben. En ze heeft natuurlijk twee weken vrij gehad (en ergens op tropisch strand vakantie gehouden zag ik), dus lijkt goed uitgerust.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft ze kilo's extra gekregen in 2 weken tijd? knap.
Maar laten we zeggen dat ze in ieder geval haar vorm terug heeft gekregen.
Pliskova en Bertens hebben de meeste wedstrijden gespeeld (van de 8 speelsters aanwezig).quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:11 schreef KingRadler het volgende:
[..]
op zich wel logisch die hebben gemiddeld minder wedstrijden gespeeld dan de top 4 dit jaar.
9de nog altijd: https://live-tennis.eu/nl/wta-ranglijst-live. De directe concurrenten pakken ook hun puntjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is bekend welke plaats op de ranglijst ze met het bereiken van de halve finale al te pakken heeft?
Hmmh slaat wel een flinke bres naar de nummer 10 en zoals hierboven gememoreerd: kan alleen maar meer worden komende maanden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
9de nog altijd: https://live-tennis.eu/nl/wta-ranglijst-live. De directe concurrenten pakken ook hun puntjes.
Klopt, als Kiki nog een rondje zou overleven, dan staat ze gewoon een halve Grand Slam finale aan punten voor op de nummer 10.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh slaat wel een flinke bres naar de nummer 10 en zoals hierboven gememoreerd: kan alleen maar meer worden komende maanden.
Nr 10-20 oid gaan nog wel een toernooitje spelen hierna, wel pak minder punten. En voor hun nadelig dat juist de nr's 6 7 9 en evt Stephens ver komen en inderdaad een gat slaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh slaat wel een flinke bres naar de nummer 10 en zoals hierboven gememoreerd: kan alleen maar meer worden komende maanden.
Vreemd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:30 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, indrukwekkend. En ze had Sloane ook kunnen ( of ms zelfs moeten ) hebben.
Weet niet hoe jij telt, maar ik kom maar tot 2 in de link die je hier deelt, namelijk de winst op Kerber, QF in Doha en de winst op Haleb in de finale van de Australian Open.Je bedoelt 2017. Dan tel ik er 13.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vreemd...
Als ik zo tel had Wozniacki er vorig jaar 14...
http://www.wtatennis.com/(...)wozniacki%20#matches
VORIG JAARquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:23 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet niet hoe jij telt, maar ik kom maar tot 2 in de link die je hier deelt, namelijk de winst op Kerber, QF in Doha en de winst op Haleb in de finale van de Australian Open.Je bedoelt 2017. Dan tel ik er 13.
Ohja, dan overtel ik er 1. Maar de statistiek slaat desalniettemin nergens op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:23 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet niet hoe jij telt, maar ik kom maar tot 2 in de link die je hier deelt, namelijk de winst op Kerber, QF in Doha en de winst op Haleb in de finale van de Australian Open.Je bedoelt 2017. Dan tel ik er 13.
Eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja, dan overtel ik er 1. Maar de statistiek slaat desalniettemin nergens op.
Moet je ook ff de NOS tweetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:30 schreef Norrage het volgende:
Ze hebben het op basis van mijn tweet (En een paar anderen was het ook opgevallen) al gecorrigeerd
Maakt geen zak uit, want Kerber geeft t meteen weer weg: 1-0 in sets voor Sloane.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:25 schreef Mykonos het volgende:
Rebreak![]()
Eerst komt Sloane met geweldig verdediging op SP, maar dan een zeldzame fout in deze set.
Ja, ik moest ook opeens verder zoeken.quote:
Bertens uit concentratie brengenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:05 schreef Szura het volgende:
Wat staat Svitolina daar idioot te doen bij het net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:46 schreef Max23 het volgende:
Wel leuk dat Ellen Degeneres de referee is
Percentage van Kiki denk ik. Wat zou dat zijn, procent of 20? En Fatima kruipt niet meer zovaak op hem héquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Rae heeft een viesdikke kop gekregen zeg. Wat zal hij nou verdienen in zo'n jaartje?
Toch best lekker vangen dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Percentage van Kiki denk ik. Wat zou dat zijn, procent of 20? En Fatima kruipt niet meer zovaak op hem hé
Moet me dinsdag weer in die kelder melden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
valt ook niet mee, die UWV verplichtingen
Smerige dikzakquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was al om 08:30 op maar toen weer in slaap gevallen. Man man man man man.
Kiki zet vanaf nu alles op alles om te winnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon vanuit d'r benen doortennissen, simpel.
Door meteen te breaken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:05 schreef Wuwwa het volgende:
Hoe moet Kiki dit omdraaien in de tweede set?
Dacht ik ook. Voor de inhoud zal ze m niet hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou die coach haar neukertje zijn
In de games van Svito neemt ze meer risico's en lijkt ze het punt sneller te willen pakken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:22 schreef MaLo het volgende:
Waarom maakt ze die punten niet als Svit serveert en lukt op eigen serve bijna alles.
Onnodig, denk ik. Als ze uit balans is kan ze dan beter die hoge spinballen slaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de games van Svito neemt ze meer risico's en lijkt ze het punt sneller te willen pakken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat vinden jullie van de tattoo van Svitolina jongens?
Die tattoo ok, maar die puntigr knieen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 11:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat vinden jullie van de tattoo van Svitolina jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |