Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
Dembele is echt écht een trieste rukker.
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He GGMM. Insgelijks zoals altijd.
Hoe is de wedstrijd?
Er was niets aan de hand joh.quote:
Dat gejank en gehuil. Wat een wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik vind het een prima speler
Wat een walgelijke speler die Lozana.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas 3 minuten aan het kjken, maar tot nu toe is Tottenham beter.
En is Lozano alweer één keer naar de grond gegaan.
dronkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is er eigenlijk met Bergwijn? (Staat niet op Teletekst)
Ja nou? Dan kan het toch nog wel een trieste rukker zijn?quote:
Zie hem gewoon liever ook als spits dan De Jong, heeft hij volgens mij bij jong psv ook gespeeld?quote:
Dat. Als iemand nou gewoon die stok in die trommelaar zijn eeeeeh keel duwt.quote:
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoordquote:
Was dat niet op 24 oktober?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoord
Die duurt om de één of andere reden alleen best lang
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere leuke samenvatting van PSV-Feyenoord
Die duurt om de één of andere reden alleen best lang
Eens. Irritant dat PSV nooit probeert te voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
Nog geen 10 dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat het precies 8 jaar geleden is.
Ja Benfica is dan ook geen Tottenham.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Behoorlijk niveau verschil met gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |