Wie wordt nu jullie beste speler? Misschien S. Kalou terughalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
BREAKING NEWS
VAN PERSIE STOPT AAN HET EINDE VAN HET SEIZOEN
echt hehquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Ze deleten alle topics i.p.v. ze te sluiten. Skysherrif faalt nu al op alle fronten
Snuif lijm. Gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de beste speler na Cruiff in de nederlandse voetbalhistorie
Niet fucken met die strijderquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah onlogisch gaat nu weer rebelse jongen uithangen?
Eerder een type Tonny Vilhena.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef superniger het volgende:
Tottenham mist een type als Edgar Davids.
Dit komend van een Ajaciedquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Mag wel wat meer pit in dat stadion
Wanneer ben jij in het stadion geweest?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kent de Europese avonden niet in de Arena.
KNOTSGEK
Lol. Welke drugs gebruik jij?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de beste speler na Cruiff in de nederlandse voetbalhistorie
Wat ben jij hoogst incompetent.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lijkt het ja, maar ik krijg er vrji weinig van mee.
Stop gewoon met happen op Klaas. Dan houdt het gauw genoeg opquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Lol. Welke drugs gebruik jij?
Volgendr keer ee kwart proberen.
Wie gaat er dan ook schoonmaken en water verwijderen van een zinkend schipquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lijkt het ja, maar ik krijg er vrji weinig van mee.
skysheriffquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
Ik wou zeggen _Guitarist_ maar volgens mij is hij nooit begonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
Geinig, vandaag moest ik nog rob jetten spelen in een simulatiedebat.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Rob Jetten of Skysherrif
wie begint matiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |