Ja gewoon gebruiken als een soort populariteitsmeter app idd..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb dat ook met mannen. Denk dat ze ze sparen ofzo.
Buitenlandse studentes bijles geven is toch dikke prima?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wel als ze in de stad wonen ja.. Het zijn hier meestal buitenlandse studenten die Nederlands willen leren (Grunn)
Of plattelandsvrouwen met hun baby op de foto die al 10 jaar niet in de stad geweest zijn..
Dit ja, en soms doet het pijn, maar de ervaringen die je ervoor terug krijgt zijn het ruimschoots waardquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In mijn beleving is er maar 1 manier en dat is er vol voor gaan als het klikt. En ja, dan stoot je ook wel eens je hoofd. Maar als je te druk bent om niet gekwetst te raken ben je ook te druk om iets te laten ontstaan.
Je hoofd stoten hoort er gewoon bij.
Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:
En ik had van het voorjaar een beetje wat Hestia heeft.. direct na de eerste date smoorverliefd.. en na de tweede hield ze van me..
Na een week of wat en een paar keer aangeven dat ze ietsje pietsje minder hard van stapel moest lopen om mij warm te krijgen heb ik er maar een einde aan gebreid..
Het weekend daarop had ze een nieuwe.. en die was helemaal het einde.. smoorverliefd etc..
Daar is ze nog steeds mee.. dus ik best verbaast: tot ze vertelde dat ie maar eens in de twee week kan afspreken..![]()
Echt he een achtbaanritje was er niets bij..
Wel jammer want in bed waren het alle attracties in 1..
Maargoed dat compleet verstikkende trek ik dus zelfs dan niet..
Ja hoor.. Erg leuk enzo.. Maar ze gaan ook allemaal weer weg na een poosje..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenlandse studentes bijles geven is toch dikke prima?
Een relatie met een vooraf bekende einddatum kan heel verfrissend en fijn zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja hoor.. Erg leuk enzo.. Maar ze gaan ook allemaal weer weg na een poosje..
Seks is het punt niet..
Oh?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
How you doin' ?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
Dit was er zo eentje idd.. Compleet afhankelijk en iedere seconde bevestiging nodig.. tot je op den duur gewoon automatisch reageert.. En daar nam ze ook echt vol overtuiging genoegen mee..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.
Ja......toen hij nog enthousiast was....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh?
Daar hadden we het toch gisteren over? Die jongen?
Hadden jullie het er net over of heeft die dit zo zonder aanleiding gestuurd?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja......toen hij nog enthousiast was....
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Precies, vaak de verstikkende types.. Niets voor mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.
Ik red me wel hoor.....had ik hem ontmoet was het misschien ingewikkelder geworden......ik ga gewoon weer vrolijk verder neuzenquote:
Ja, kan soms enige tijd duren voor die persoon jou te zien krijgt op de stapel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
Oh dus daarom zeg je nietsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hadden jullie het er net over of heeft die dit zo zonder aanleiding gestuurd?
Yup, zijn vaak ook mensen die ik echt niet geliked heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer van de energie vind ik dat altijd.. Moet dan eerst weer opladen voordat ik aan de volgende mislukking begin..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....
Jammer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....
Deze ziet er leuk uit maar kan het mij echt niet herinneren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, zijn vaak ook mensen die ik echt niet geliked heb.
Misschien zat ie naast je en heeft ie zichzelf gelikte op jouw telefoon toen je even niet oplette..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze ziet er leuk uit maar kan het mij echt niet herinneren.
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Misschien zat ie naast je en heeft ie zichzelf gelikte op jouw telefoon toen je even niet oplette..
Ja dan ben je gewoon vergeetachtig..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk
nee, ik.heb je Tinder gehacked.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:30 schreef dop het volgende:
[..]
nee, ik.heb je Tinder gehacked.Had je er wel goed uit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie er hartstikke goed uit voor mijn leeftijd 👴quote:
Ach.....het is ook wel leerzaam....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jammer van de energie vind ik dat altijd.. Moet dan eerst weer opladen voordat ik aan de volgende mislukking begin..
Oh dat is jammer zeg. Maar idd wel fijn dat hij eerlijk is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn punt is kennelijk niet duidelijk te maken. Ik geef het op.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
en liefde is gewoon niet rationeel uit te leggen
Oh maar ieder zn ding ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh dat is jammer zeg. Maar idd wel fijn dat hij eerlijk is.
Ik ben al bijna 2 jaar vrijgezel nu en daarvoor 10 jaar een relatie gehad. Dus ik hop niet van de ene naar de andere relatie omdat ik niet alleen kan zijn. En hij is nog enthousiaster dan ik ben en dat hoeft hij echt niet te veinzen alleen voor seks hoor
Verliefdheid/ liefde is je kwetsbaar opstellen en dat kan goed of fout gaan. Maar dat kan altijd.
En hoewel we naar elkaar hebben uitgesproken dat het niet meer als daten voelt is het ook nog niet echt zo officieel dat we elkaar al gaan voorstellen of het aan de hele buitenwereld bekend maken. Ik wilde alleen aangeven dat hij gewoon hier thuis komt en dat dat gewoon al heel "normaal" voelt ipv zoals anderen echt een date in een restaurant doen of wat anders ondernemen. Hij zei ook dat "daten" is om te kijken of je iemand echt leuk vindt en dat wist hij al wel.
En natuurlijk kun je elkaar niet na een week écht kennen. Maar blijkbaar kende ik mijn ex na 10 jaar ook niet echt toen hij het plotseling uitmaakte.
We genieten gewoon lekker van dit moment, leren elkaar steeds beter kennen en liefde is gewoon niet rationeel uit te leggen
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar worden mensen tegenwoordig allemaal boos over?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Net een match die zowel afstand als leeftijd verborgen had.
Dus ik vissen hoe het zat, want meestal hebben ze dan meer te verbergen.
Werd ze boos omdat ze beide niet wilde vertellen. Daarna was de match opgeheven...
Zijn heel veel vrouwen die een hekel aan mannen lijken te hebben.. tenminste zo reageren ze dan..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar worden mensen tegenwoordig allemaal boos over?
Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zijn heel veel vrouwen die een hekel aan mannen lijken te hebben.. tenminste zo reageren ze dan..
Das wel een beetje vrouw eigen.. Ook als het uit gaat.. dan kun je echt niets meer goed doen..
Lijkt een soort zelfbescherming ofzo..
Je ego moet natuurlijk wel gestreeld enzo..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?
Kik een optie?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Iemand op Tinder met 1 foto en too good to be true. Wel in gesprek, maar wil eigenlijk meer foto's, enkel niet m'n nr geven
Aandacht. En misschien zit die ene spannende stoere boy er ook eens tussenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?
Heeft die geen instagram?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Iemand op Tinder met 1 foto en too good to be true. Wel in gesprek, maar wil eigenlijk meer foto's, enkel niet m'n nr geven
Dan is het bullshit.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"
Gewoon doenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. wij mannen zijn heel helder..quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Red fucking flag hahahaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is impulsief fout?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:51 schreef Horney_Joe het volgende:
Wat een bizarre redenatie om je eigen impulsieve bui goed te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seksquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef Allures het volgende:
Ik like ook wel eens als ik denk catfishis grappig
Afdingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks
Heb ik best een breezer of bigmac voor overquote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Nou, tweede date met IT-er is gepland. Door vakantie pas over twee weken helaas. Ondertussen wel een leuke match op Tinder, ben benieuwd! Kijken of ik meer dan alleen rampen uit die app kan halen![]()
Metalhead word niks meer, alleen vriendschappelijk. En oppernerd doet nog steeds weinig, dus daar zit denk ik niks meer in...
Speltip 1: Spreid je winkansenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
Kan prima toch, hoeft niet altijd direct neuken of een relatie te zijn. Buiten dat, kan altijd nog iets groeien.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke match op Tinder, zoekt ze alleen vriendschap.. En het dan raar vinden dat mannen afhaken..
Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.
Bij mij eindigt dat meestal in heel veel fwb's.. Ook leuk.. Maar niet wat ik uiteindelijk wil..quote:
Alleen wordt Tinder overduidelijk gemarket als een datingapp. Op de homepage staat nota bene in koeienletters: Match. Chat. Date.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef Dven het volgende:
Kan prima toch, hoeft niet altijd direct neuken of een relatie te zijn. Buiten dat, kan altijd nog iets groeien.
So I guess you can say things are getting pretty serious?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Heb nu 1 match die ik echt onwijs leuk vind en tinder en zo boeit mij ook niet meer echt nu.
Uhm eerst maar een date zien te regelen...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:28 schreef Horney_Joe het volgende:
[..]
So I guess you can say things are getting pretty serious?
Moet je wel ff je nummer PM'en.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Uhm eerst maar een date zien te regelen...
Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wordt Tinder overduidelijk gemarket als een datingapp. Op de homepage staat nota bene in koeienletters: Match. Chat. Date.
Om nieuwe vrienden te maken zijn er genoeg andere apps/sites.
Je kunt ook stellen dat die muts een beetje naief is.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:33 schreef Dven het volgende:
Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet?
Ik ben ook absoluut geen serial dater. Veel komt dus niet verder dan wat kletsen. En zodra ik serieus iets zou voelen is dat ook afgelopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
Ik kwam daar laatste vakantie achter jaquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet?
Niet echt vergelijkbaar. Hij adverteerde blijkbaar met valse intenties, terwijl die muts adverteerde in haar naieve onschuld...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kwam daar laatste vakantie achter ja![]()
Had afgesproken met een couchsurfer voor een meet. Dacht hij is ergens in de 30 ofzo.. Voor gezellig wat drinken.
Kom ik daar.. Blijkt die boven het restaurant waar ik dacht afgesproken te hebben te wonen. Deed die open in een soort van kleine short. Geen shirt aan ofzo... Was die nog boven de 50 ook.
fuck
Ja maar reageerde op Dven dat die app daar blijkbaar ook al voor wordt gebruiktquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar. Hij adverteerde blijkbaar met valse intenties, terwijl die muts adverteerde in haar naieve onschuld...
Oké, maar mensen met valse intenties vind je overal, dus dat is niet zo heel verwonderlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar reageerde op Dven dat die app daar blijkbaar ook al voor wordt gebruikt
Ja minimale leefttijd op 30 zetten :pquote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??
Ik heb het 2 weken geprobeerd, maar heb het toen van m'n foon gegooid...
Dunno, ik ben iig even door de profielen heen en heb er geen matches aan over gehouden.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??
Want?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want?
Natuurlijk werkt het ook voor 30+. Niet voor iedere 30+ vrouw of man, maar waarom niet? Zat 30+ mannen op Tinder (hallo!). Sommigen zijn zelfs bereid om een gesprek met je te starten. En soms zelfs om te daten. En heel soms zelfs met meer in het achterhoofd dan alleen maar seks.
Geprobeerd... maar ik ben er al een tijdje achter dat Tinder niet mijn doelgroep is...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja minimale leefttijd op 30 zetten :p
Geen idee, ik doe niet aan Tinder. Maar heb je een open relatie dan? Aangezien je al een relatie hebt volgens je FoBo. Wellicht dat dat de culprit is en niet de leeftijd...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm.....toch eens even over nadenken dan over Tinder.....☺☺quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want?
Natuurlijk werkt het ook voor 30+. Niet voor iedere 30+ vrouw of man, maar waarom niet? Zat 30+ mannen op Tinder (hallo!). Sommigen zijn zelfs bereid om een gesprek met je te starten. En soms zelfs om te daten. En heel soms zelfs met meer in het achterhoofd dan alleen maar seks.
Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geprobeerd... maar ik ben er al een tijdje achter dat Tinder niet mijn doelgroep is...
Ik ben inmiddels al een tijd gescheiden.... ik zal het aanpassen! Dank voor het aangeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet aan Tinder. Maar heb je een open relatie dan? Aangezien je al een relatie hebt volgens je FoBo. Wellicht dat dat de culprit is en niet de leeftijd...
Op de een of andere manier klinkt die naam juist stukken minder serieus.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 21:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |