abonnement Unibet Coolblue
pi_182697795
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:19:31 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182697857
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat erom wat de afspraak is. Als ik aangeef bv 16 uur pas te kunnen aangeven hoe of wat en hij vindt dat goed.
Dan ga ik er vanuit dat ie wacht met andere plannen of dat als hij ecjt iets anders plant, dit gelijk laat weten.
Niet dat als ik dan zeg dat ik toch wel kan, dat hij aangeeft al tig uur geleden een andere afspraak te hebben gemaakt.
Nou ze gaf aan dat het waarschijnlijk niets werd omdat ze een drukke dag had.. en dat ze het nog wel zou laten weten...

Als het ging zoals jij schetst dan is het een ander verhaal idd..

Maargoed jaloerse controlefreak dus lekker voor gezien houden zou ik zeggen.. daar ga je je heel lang aan doodergeren als je geen grens stelt.. (tenminste dat zou voor mij gelden)
pi_182697933
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nou ze gaf aan dat het waarschijnlijk niets werd omdat ze een drukke dag had.. en dat ze het nog wel zou laten weten...

Als het ging zoals jij schetst dan is het een ander verhaal idd..

Maargoed jaloerse controlefreak dus lekker voor gezien houden zou ik zeggen.. daar ga je je heel lang aan doodergeren als je geen grens stelt.. (tenminste dat zou voor mij gelden)
We hadden afgesproken dat ik op een gegeven moment zou laten weten ja/nee...het was wel de intentie om elkaar te zien

Maar idd...dit soort moeilijkheden, vreemd gedrag. Dit bezorgt me stress en dat is niet fijn.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:26:04 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182698002
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef Brybry het volgende:

[..]

We hadden afgesproken dat ik op een gegeven moment zou laten weten ja/nee...het was wel de intentie om elkaar te zien

Maar idd...dit soort moeilijkheden, vreemd gedrag. Dit bezorgt me stress en dat is niet fijn.
Mannen snappen de intentie van vrouwen niet he? Dat moet je in drievoud uittekenen op a3 formaat.. en daar dan een handleiding bij maken enzo.. O-)
pi_182698036
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:23 schreef Brybry het volgende:

[..]

We hadden afgesproken dat ik op een gegeven moment zou laten weten ja/nee...het was wel de intentie om elkaar te zien

Maar idd...dit soort moeilijkheden, vreemd gedrag. Dit bezorgt me stress en dat is niet fijn.
Och, de seks is "best wel ok." dus dat klinkt niet alsof je naar het andere heelal wordt geschoten van genot.

Daarnaast is de communicatie tussen jullie matig dus zoek maar een hobby.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182698106
als iemand je stress geeft en maar 'best oke' is dan slaat het niet echt de juiste kant op door he
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:49:33 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182698564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:30 schreef Allures het volgende:
als iemand je stress geeft en maar 'best oke' is dan slaat het niet echt de juiste kant op door he
Eens.

Het mag wel wat leuker zijn dan dat. Maar dat wist je zelf ook al.
pi_182698677
Jullie hebben gelijk!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:56:58 #9
545 dop
:copyright: dop
pi_182698710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:55 schreef Brybry het volgende:
Jullie hebben gelijk!
Jij hebt gelijk.
Je word niet gezien, en dat levert je stress op.
En dat is niet fijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182698744
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:56 schreef dop het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk.
Je word niet gezien, en dat levert je stress op.
En dat is niet fijn.
Dat ook ja :)
pi_182701061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:55 schreef Brybry het volgende:
Jullie hebben gelijk!
Niet te veel van die gekkies aantrekken. Daten is altijd wel stressvol, niet alles nu gaan opgeven met de chick/gast omdat Allures dat advies geeft. _O-
pi_182705536
Ik spreek m'n date van een tijd geleden langzaam aan weer. Zeer leuk meisje, helemaal m'n type.

1 date bij mij thuis gehad. Klikte goed, wou vaker afspreken en gaf aan me leuk te vinden. Toen kreeg ik koudwatervrees en heb ik haar 3 weken genegeerd terwijl ze me wel appte.

Nu spijt want ze is zeer cute.
Gelukkig reageert ze nu weer, want ze negeerde mij toen ik na 3 weken weer contact zocht.

Nu niet teveel appen en pushen en maar hopen dat ze nog eens wil afspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 03:14:53 ]
pi_182706220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:17 schreef Restyler het volgende:

[..]

Niet te veel van die gekkies aantrekken. Daten is altijd wel stressvol, niet alles nu gaan opgeven met de chick/gast omdat Allures dat advies geeft. _O-
Staat je goed, die wrok
Zou koesteren
  woensdag 24 oktober 2018 @ 07:54:52 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182706590
Tinder helemaal veranderd :'( Niet goed voor m'n autisme dit. Zelfs al is het in principe een vooruitgang :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182706686
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 03:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik spreek m'n date van een tijd geleden langzaam aan weer. Zeer leuk meisje, helemaal m'n type.

1 date bij mij thuis gehad. Klikte goed, wou vaker afspreken en gaf aan me leuk te vinden. Toen kreeg ik koudwatervrees en heb ik haar 3 weken genegeerd terwijl ze me wel appte.

Nu spijt want ze is zeer cute.
Gelukkig reageert ze nu weer, want ze negeerde mij toen ik na 3 weken weer contact zocht.

Nu niet teveel appen en pushen en maar hopen dat ze nog eens wil afspreken.
Fijn dat je nu toch een tweede kans krijgt. Idd hopen dat ze ook nog wil afspreken.

Dven wat is er nu zo veranderd aan Tinder dan?

Ik geloof dat ik onze afspraakjes hier ook niet echt meer mag posten. Allebei gisteren wel uitgesproken dat het niet echt meer als daten voelt en hij had me in een bepaalde situatie tegen iemand ook gewoon al "mn vriendin " genoemd :o *;
pi_182706799
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:03 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik onze afspraakjes hier ook niet echt meer mag posten. Allebei gisteren wel uitgesproken dat het niet echt meer als daten voelt en hij had me in een bepaalde situatie tegen iemand ook gewoon al "mn vriendin " genoemd :o *;
Wat leuk voor je! O+
pi_182706847
Aah Hestia....zo te lezen heb je een echte leukerd aan de haak geslagen....geniet ervan!
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 08:54:49 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182707237
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:03 schreef _Hestia_ het volgende:
. Allebei gisteren wel uitgesproken dat het niet echt meer als daten voelt en hij had me in een bepaalde situatie tegen iemand ook gewoon al "mn vriendin " genoemd :o *;
Jij gaat echt in een versnelling waar ik me zeer onprettig bij zou voelen. Na nog geen week in een relatie.
Waarom zou je dat dan in hemelsnaam al uitspreken? Je kent iemand dan toch nog helemaal niet echt?
pi_182707389
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:03 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik onze afspraakjes hier ook niet echt meer mag posten. Allebei gisteren wel uitgesproken dat het niet echt meer als daten voelt en hij had me in een bepaalde situatie tegen iemand ook gewoon al "mn vriendin " genoemd :o *;
Is dat die sportschoolgozer, of die ene die zijn verjaardag afgelopen weekend had?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182707422
Het is gewoon echt een leukerd idd en we praten ook superveel met elkaar en het voelt gewoon echt goed. Dus tja waarom niet dan?
Niet dat we nou al Facebook official doen en alles, maar maandag vroeg hij al of ik die andere man dus al had gezegd dat het eenmalig was (had ik idd al gedaan) en toen vroeg hij dus ook al "dus jij wilt echt samen met mij verder?" *;
Als het zo duidelijk is dan gaan we er gewoon voor. Zijn allebei heel erg van in het hier en nu leven en we zien wel hoe het loopt :s)

quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is dat die sportschoolgozer, of die ene die zijn verjaardag afgelopen weekend had?
Sportschoolgozer die ik op sportschoolparty had ontmoet. Dus niet die van paar weken geleden.
pi_182707479
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:14 schreef _Hestia_ het volgende:
Het is gewoon echt een leukerd idd en we praten ook superveel met elkaar en het voelt gewoon echt goed. Dus tja waarom niet dan?
Niet dat we nou al Facebook official doen en alles, maar maandag vroeg hij al of ik die andere man dus al had gezegd dat het eenmalig was (had ik idd al gedaan) en toen vroeg hij dus ook al "dus jij wilt echt samen met mij verder?" *;
Als het zo duidelijk is dan gaan we er gewoon voor. Zijn allebei heel erg van in het hier en nu leven en we zien wel hoe het loopt :s)

[..]

Sportschoolgozer die ik op sportschoolparty had ontmoet. Dus niet die van paar weken geleden.
Dus die ken je echt letterlijk een week?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182707532
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus die ken je echt letterlijk een week?
Dit is wel heel snel idd.

(Hallo iedereen, ik lurk al heel lang mee; nu eindelijk een accountje aangemaakt :@ )
pi_182707563
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus die ken je echt letterlijk een week?
zo ongeveer iedereen is leuk als je elkaar maar een paar dagen kent
  woensdag 24 oktober 2018 @ 09:26:22 #24
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182707578
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus die ken je echt letterlijk een week?
Is idd wel wat aan de snelle kant om officieel te noemen maar bij degenen waar ik een relatie mee had was voelde het na date 2 meestal ook al gewoon goed en had ik er wel (voorzichtig) vertrouwen in dat het serieus zou worden. Vind het vooral leuk dat ze zo enthousiast en blij is.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 09:29:01 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182707610
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:23 schreef Horney_Joe het volgende:

(Hallo iedereen, ik lurk al heel lang mee; nu eindelijk een accountje aangemaakt :@ )
Welkom. Verwarrende username vs vrouw-status. 8-).
  woensdag 24 oktober 2018 @ 09:33:36 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182707662
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Welkom. Verwarrende username vs vrouw-status. 8-).
De vrouwelijke variant van Hungry_joe?
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 09:37:26 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182707740
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Is idd wel wat aan de snelle kant om officieel te noemen maar bij degenen waar ik een relatie mee had was voelde het na date 2 meestal ook al gewoon goed en had ik er wel (voorzichtig) vertrouwen in dat het serieus zou worden. Vind het vooral leuk dat ze zo enthousiast en blij is.
Hoe het voelt en hoe je het uitspreekt zijn wel twee verschillende dingen vind ik.

Maar goed. Misschien is het enthousiasme uiten in het topic anders gegaan dan het irl contact.
pi_182707742
Oops... ik ben een man :)
pi_182707789
Hier een tijdje rustig aan gedaan qua daten maar nu wat lijntjes lopen via Tinder en Bumble. Waarschijnlijk kan ik volgende week ook een date-verslag posten.
pi_182707791
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe het voelt en hoe je het uitspreekt zijn wel twee verschillende dingen vind ik.

Maar goed. Misschien is het enthousiasme uiten in het topic anders gegaan dan het irl contact.
Zou ook nog eens kunnen. Ik ben van mening dat als je elkaar twee keer gezien hebt ofzo, en dan binnen een week gaan roepen dat je exclusief bent, dat je niet helemaal in orde bent. Maar ik ben dan ook een cynische lul.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 09:46:50 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182707893
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou ook nog eens kunnen. Ik ben van mening dat als je elkaar twee keer gezien hebt ofzo, en dan binnen een week gaan roepen dat je exclusief bent, dat je niet helemaal in orde bent. Maar ik ben dan ook een cynische lul.
Eens. Zijn wij al exclusief?
pi_182707945
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Eens. Zijn wij al exclusief?
Al jaren toch? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:27:31 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182708608
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De vrouwelijke variant van Hungry_joe?
Hangry_Joanna?
pi_182708686
Woops, vlucht naar Nederland gemist... Maar het voelde wel heel goed aan met deze vrouw. Samen naar Bologna over een paar dagen.

Wel een goede eerste date toch? Samen op vakantie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:31:02 #35
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182708692
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe het voelt en hoe je het uitspreekt zijn wel twee verschillende dingen vind ik.

Maar goed. Misschien is het enthousiasme uiten in het topic anders gegaan dan het irl contact.
Ik zou zelf ook wat voorzichtiger zijn maar als hun er beiden hetzelfde instaan dan cool no?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:33:47 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182708749
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou ook nog eens kunnen. Ik ben van mening dat als je elkaar twee keer gezien hebt ofzo, en dan binnen een week gaan roepen dat je exclusief bent, dat je niet helemaal in orde bent. Maar ik ben dan ook een cynische lul.
Exclusiviteitroepen vind ik sowieso niets maar met bijvoorbeeld m'n ex woonde ik in principe na de eerste date al samen en hadden we beide voor niets anders dan enkel elkaar maar oog.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182708774
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Exclusiviteitroepen vind ik sowieso niets maar met bijvoorbeeld m'n ex woonde ik in principe na de eerste date al samen en hadden we beide voor niets anders dan enkel elkaar maar oog.
Wat?!? 8)7
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:39:25 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182708869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:35 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Wat?!? 8)7
Staat er volgens mij vrij duidelijk toch? Samenwonen is natuurlijk een groot woord maar aangezien ze m'n buurvrouw was sliepen we vanaf dag één samen. Absoluut geen spijt van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182708993
Goedemorgen allemaal,
Ik kom hier af en toe op fok, en meestal vooral lurkend. In het verleden heb ik hier wel eens vaker in de datingtopics gepost.
Inmiddels ben ik weer een paar maanden single en begonnen met daten dmv Tinder en Happn.
Ik zal even een korte samenvatting geven van mijn avonturen van de afgelopen maanden.

De eerste date die ik had toen het net uit was was via Happn, ik was met de gedachte begonnen om een beetje afleiding te zoeken en we zien wel waar het schip strand.
Maar wat een fantastische meid was dat meteen, er was meteen een goede klik we brachten veel tijd door en ik had er echt een heel goed gevoel bij.
We hebben uiteindelijk een week of 5 gedate, maar zij had uiteindelijk toch haar twijfels en miste iets terwijl ik ondertussen behoorlijk verliefd op haar geworden was. :{
Dus na die 5 weken stopte het helaas voor mij. Gek genoeg had ik hier meer moeite mee dan het beëindigen van m'n relatie kort voor ik haar leerde kennen.

Vervolgens de apps weer geïnstalleerd en weer verder gaan kijken, met wat leuke meiden in contact gekomen.
Afgesproken met een van die meiden, maar zij werd kort voor onze date ziek. Date even uitgesteld, daarna bleek ze toch nog te veel met haar ex bezig te zijn dus helemaal afgeblazen.
Volgende meid liet duidelijk weten nergens naar op zoek te zijn en gewoon even plezier te willen hebben, dus dat was prima voor een keer :)

Dit patroon herhaalde zich de tijd daarna, kwam meestal niet verder dan 1 of 2 dates omdat de klik er niet was of omdat ik te pussy was om een move te maken.
Ook aardig wat afzeggingen van meiden om verschillende redenen. :(

Ook mijn meest bizarre date ooit in die periode gehad, redelijk wat gesproken met die meid voor we afspraken. gesprekken waren leuk, ze was niet super knap maar er was wel een klik.
Toen we elkaar dus voor het eerst ontmoette schrok ik me dood. Ik weet het niet zeker, heb het ook niet durven vragen maar het leek er sterk op dat deze dame niet was geboren als vrouw. :X
Toch maar even beleefd een drankje gedronken en toen vriendelijk verteld dat ik niet het idee had dat het iets zou worden. :W

Tot ik een week of 3 geleden in contact kwam met een leuke meid, nadeel was wel al meteen dat ze op een uur rijden van me af woont.
De gesprekken waren leuk dus toch maar er voor gegaan en wat afgesproken. Eerste date was meteen bij haar thuis, samen veel gekletst en een filmpje gekeken.
allebei behoorlijk enthousiast en de weken daarna ook regelmatig afgesproken en veel tijd samen doorgebracht.

Tot ze afgelopen weekend naar mij toe zou komen nadat ze even een paar dagen weg was geweest. Ze appte me 's ochtends dat ze niet zou komen, de reden was dat ze niet lekker in d'r vel zat. Terwijl ze me dagen daarvoor bleef appen hoe graag ze me weer wilde zien enzo.
Appt ze me later op de dag dat ze met me wil praten, dus ik haar even gebeld.
Ze voelde zich een beetje rot omdat er iets was met d'r moeder, niks geks dus. Tot ze zei dat ze me nog iets moest vertellen. toen zei ze: "Ik vertrouw je niet".
Dus mijn eerste reactie was, WTF hoezo dat? Dat kon ze dan weer niet echt vertellen.Ik heb aangegeven dat ik er even over na moest denken wat ik met die informatie moest en dat we elkaar later op de dag wel weer zouden spreken.

Later appt ze dat ze toch wil langs komen dus ze is die avond uiteindelijk toch nog bij mij.
hebben leuke avond gehad, ook de dag er na nog gewoon leuke dingen gedaan samen, maar ze had geen woord meer gezegd over ons gesprek van de dag er voor.
Dus uiteindelijk ben ik er toch maar weer over begonnen want het zat me toch niet echt lekker.
Toen had ik het gedaan, want ik had er niet zo lang mee moeten wachten.
ze is toen boos naar huis gegaan, onderweg belde ze me nog dat ze er wel klaar mee was.
En vanaf maandag is ze me continu aan het appen en bellen dat ze er spijt van heeft en het toch wil proberen en dat dat vertrouwensissue kwam omdat ze niet zo lekker in d'r vel zat op dat moment vanwege de situatie met haar moeder.

Ik had overigens aangegeven dat vertrouwen in een relatie voor mij wel echt een heel belangrijk punt is, en dat als ik een relatie aan wil gaan dat het wel echt heel goed moet voelen. Ik ga niet meer voor de "het is wel leuk en we zien wel waar het schip strand".
Plus het feit dat ze aangaf dat ze er wel klaar mee was heb ik ook als zodanig opgepakt, maar nu ze daar op terug komt is er bij mij ook weer twijfel.
Maar ik ben vooral bang dat als ik het nog een kans wil geven dat ik niet meer het gevoel wat er was terug krijg, en wil haar ook geen valse hoop geven.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:50:48 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182709115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:45 schreef Feddd het volgende:
Plus het feit dat ze aangaf dat ze er wel klaar mee was heb ik ook als zodanig opgepakt, maar nu ze daar op terug komt is er bij mij ook weer twijfel.
Ze doet raar, moet je van houden. zo niet, lekker afkappen.
pi_182709312
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe het voelt en hoe je het uitspreekt zijn wel twee verschillende dingen vind ik.

Maar goed. Misschien is het enthousiasme uiten in het topic anders gegaan dan het irl contact.
Haha nee hoor want dat gaat precies zo en ik denk dat jij kotsneigingen van onze appjes krijgt.

En ja, sinds vrijdag dus en alleen maandag elkaar niet gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 24-10-2018 12:39:03 ]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:02:15 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709353
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze doet raar, moet je van houden. zo niet, lekker afkappen.
100.024

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'( GEMIST :'(

Nouja, dan bij de 200K maar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:03:06 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182709366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:02 schreef Dven het volgende:
100.024

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'( GEMIST :'(

Nouja, dan bij de 200K maar.
Ik heb de 100.003 gezien,d us dat was al heel wat :P
150.000 mag ook wel hoor :P
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:03:29 #44
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182709376
@fedddd Ja die laatste klinkt niet als iemand waar je relaxed mee kan daten.
pi_182709467
Wat is een 100.024?
pi_182709489
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:08 schreef Horney_Joe het volgende:
Wat is een 100.024?
aantal gemiddelde dates voor de een relatie is

Sorry kon niet laten liggen ;(
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:10:33 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182709512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:08 schreef Horney_Joe het volgende:
Wat is een 100.024?
Aantal keren seks
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 11:11:19 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182709524
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zou zelf ook wat voorzichtiger zijn maar als hun er beiden hetzelfde instaan dan cool no?
Zeker! Ieder z'n ding. was ook niet oordelend bedoeld, maar vanuit mezelf geredeneerd
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:14:17 #49
545 dop
:copyright: dop
pi_182709575
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou ook nog eens kunnen. Ik ben van mening dat als je elkaar twee keer gezien hebt ofzo, en dan binnen een week gaan roepen dat je exclusief bent, dat je niet helemaal in orde bent. Maar ik ben dan ook een cynische lul.
je kunt niet een beetje voorzichtig verliefd zijn/worden.
Ik denk dat het een kwaliteit is al je er wel gelijk voor durft te gaan.
(Liefde en verliefdheid gebeurt niet met je verstand)
Vind zelf de, we neuken wel maar weet niet of ik je al leuk genoeg vind houding veel lastiger.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182709740
Een kwaliteit nog wel _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 11:25:09 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182709754
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:14 schreef dop het volgende:

[..]

je kunt niet een beetje voorzichtig verliefd zijn/worden.
Ik denk dat het een kwaliteit is al je er wel gelijk voor durft te gaan.
(Liefde en verliefdheid gebeurt niet met je verstand)
Vind zelf de, we neuken wel maar weet niet of ik je al leuk genoeg vind houding veel lastiger.
Dat betwist toch ook niemand. Waar wat mij betreft het verschil zit tussen mezelf en in dit geval Hestia, is dat ik dat zelf voorzichtiger zou opbouwen.
Het gevoel kan hetzelfde zijn (ik ga zelf ook 0% of 100% voor iemand), maar hoe je dat uitvoert kan wel verschillen. Een verliefdheid is na 4 dagen gewoon iets compleet anders dan het gevoel dat je de rest van je leven met iemand wil doorbrengen omdat je die persoon zo fijn vindt.
Ik denk dat het onmogelijk is om een persoon na een paar dagen écht goed te kennen. Zo goed dat je vuistdiep in een relatie zit.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:25:23 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709760
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb de 100.003 gezien,d us dat was al heel wat :P
150.000 mag ook wel hoor :P
Ik wilde nog wel een feesttopic voor je maken :'(

Dan maar bij 150 inderdaad.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:26:13 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709772
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aantal keren seks
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 11:26:45 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182709779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik wilde nog wel een feesttopic voor je maken :'(

Dan maar bij 150 inderdaad.
Ik ben er ook bijna met dit account. Misschien is je fetish sexe-onafhankelijk, dan kunnen we verder stuiteren.
pi_182709784
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aantal keren seks
Dan moet ik er nog een hoop.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:27:31 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182709795
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben er ook bijna met dit account. Misschien is je fetish sexe-onafhankelijk, dan kunnen we verder stuiteren.
Altijd goed om elkaar een wederdienst te bewijzen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182709916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:14 schreef dop het volgende:

[..]

je kunt niet een beetje voorzichtig verliefd zijn/worden.
Ik denk dat het een kwaliteit is al je er wel gelijk voor durft te gaan.
(Liefde en verliefdheid gebeurt niet met je verstand)
Vind zelf de, we neuken wel maar weet niet of ik je al leuk genoeg vind houding veel lastiger.
Die vind ik ook heel lastig....
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:38:08 #58
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_182710002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Exclusiviteitroepen vind ik sowieso niets maar met bijvoorbeeld m'n ex woonde ik in principe na de eerste date al samen en hadden we beide voor niets anders dan enkel elkaar maar oog.
Zelfde hier (zonder het samenwonen dan); met mijn ex was dat zo (11 jaar volgehouden) en ook met mijn huidige vriendin.

En tja, labeltjes als vriendin, verkering, relatie of exclusief daten... je kunt best na 1 date exclusief voor iemand gaan, maar dat kan na date 4 alweer klaar zijn of juist jaren duren. Ik snap het enthousiasme wel.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:49:20 #59
545 dop
:copyright: dop
pi_182710225
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat betwist toch ook niemand. Waar wat mij betreft het verschil zit tussen mezelf en in dit geval Hestia, is dat ik dat zelf voorzichtiger zou opbouwen.
Het gevoel kan hetzelfde zijn (ik ga zelf ook 0% of 100% voor iemand), maar hoe je dat uitvoert kan wel verschillen. Een verliefdheid is na 4 dagen gewoon iets compleet anders dan het gevoel dat je de rest van je leven met iemand wil doorbrengen omdat je die persoon zo fijn vindt.
Ik denk dat het onmogelijk is om een persoon na een paar dagen écht goed te kennen. Zo goed dat je vuistdiep in een relatie zit.
Ik kan je volgen en natuurlijk is er een verschil tussen verliefd zijn en weten dat je van iemand houd en samen oud wil worden.
Maar tussen die 2 zijn heel veel gradaties.
Waar bij je het allemaal een relatie noemt, en elkaar exclusief ziet en als je vriend(in) ziet.

Genieten van de liefde en verliefdheid zonder vraagtekens en gedoe over de toekomst kan gewoon heel lekker zijn.

Geef je liefde, ze kunnen hem niet van je stelen.
Het is jou liefde hij is oprecht en is van jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 24-10-2018 12:07:48 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182710320
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zou ook nog eens kunnen. Ik ben van mening dat als je elkaar twee keer gezien hebt ofzo, en dan binnen een week gaan roepen dat je exclusief bent, dat je niet helemaal in orde bent. Maar ik ben dan ook een cynische lul.
Tja als je daarin dus wel op dezelfde golflengte zit (beiden willen dat graag uitspreken naar ellkaar) en het enthousiasme gelijk oploopt moet je dat vooral lekker doen mi.
pi_182710645
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan moet ik er nog een hoop.
Mss iemand dichterbij zoeken ipv 200km reizen voor een stel tieten ;)
pi_182710765
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:09 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Mss iemand dichterbij zoeken ipv 200km reizen voor een stel tieten ;)
Dat was Dven, ouwe kloonbaas.Wel opletten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182710913
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:49 schreef dop het volgende:

[..]


Geef je liefde, ze kunnen hem niet van je stelen.
Het is jou liefde hij is oprecht en is van jou.
waar koop je die tegel?
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 12:26:12 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182710947
Zou ik wel eerst de taal- en stijlfout eruit halen.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:27:29 #65
545 dop
:copyright: dop
pi_182710969
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:24 schreef Allures het volgende:

[..]

waar koop je die tegel?
😀
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:32:11 #66
545 dop
:copyright: dop
pi_182711041
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:26 schreef Kreator het volgende:
Zou ik wel eerst de taal- en stijlfout eruit halen.
het is maar waar je prioriteiten liggen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 12:32:40 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182711045
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:32 schreef dop het volgende:

[..]

het is maar waar je prioriteiten liggen.
Voor een tegeltje zou ieders prioriteit bij een correcte spelling moeten liggen.
pi_182711888
De typefout er gewoon inlaten inderdaad, die hoort erbij O+
pi_182712109
Ik stuurde haar dat Ch!pz weer gaat optreden, stuurt ze dit terug:


Ze is gewoon voorbestemd voor me. O+ Vanavond weer afspreken.
pi_182712277
Ksst! Jij hebt een relatie, wegwezen hier! :6

O+ :D
pi_182713082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:17 schreef Themeparktommy het volgende:
De typefout er gewoon inlaten inderdaad, die hoort erbij O+
Speciaal voor jouw
pi_182713509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:08 schreef alpeko het volgende:

[..]

Speciaal voor jouw
:D
pi_182714300
Ik zou met zoveel enthousiasme in het begin echt in mijn broek schijten dat het migaat.
pi_182714776
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:53 schreef Chai het volgende:
Tja als je daarin dus wel op dezelfde golflengte zit (beiden willen dat graag uitspreken naar ellkaar) en het enthousiasme gelijk oploopt moet je dat vooral lekker doen mi.
Tuurlijk, maar het is ook gewoon een stukje zelfbescherming om dat niet te doen. Scheelt een hoop teleurstelling als het toch niet matcht. En stuiterend in de bus zitten vanwege chemie op een leuke date in de middag, en dezelfde avond hoteldebotel zijn op een andere man, vind ik allemaal toch wel heel snel.

Ik vraag me dan af of je niet net zo snel weer iemand anders nog leuker gaat vinden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 15:53:51 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182714901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is ook gewoon een stukje zelfbescherming om dat niet te doen.
.
En ook date-relatiebescherming.
Iemand kan best een tijd met je meegaan in je enthousiasme maar van binnen toch iets minder voelen. Dat merk je pas na een tijdje.
Niet iedereen vindt dat mega-snel-blij zijn prettig.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:13:17 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182715352
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat was Dven, ouwe kloonbaas.Wel opletten.
En nog steeds goedkoper dan naar de hoeren gaan O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182715372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:13 schreef Dven het volgende:

[..]

En nog steeds goedkoper dan naar de hoeren gaan O+
Dat deed je toch ook? Maakt dan verder niet uit toch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182716087
Mannen weten over het algemeen ook dat ze oprechtheid of commitment moeten veinzen om seks te krijgen.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:00:21 #80
545 dop
:copyright: dop
pi_182716167
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het is ook gewoon een stukje zelfbescherming om dat niet te doen. Scheelt een hoop teleurstelling als het toch niet matcht.
Als je iemand leuk vind en het loopt toch stuk, dan is daar altijd teleurstelling.
Je liefde niet, of minder tonen veranderd daar niets aan.
Met je hoofd kun je daar eeuwig in cirkels blijven gaan.
Had ik.maar iets meer mijn liefde getoond, of had ik maar iets minder enthousiast gedaan.
Daar zit ook het stukje golflengte.
In de liefde zijn we allemaal soms gekwetste kindjes die van uit eerde ervaringen handelen.
Daar door zijn we naar mijn mening vaak te voorzichtig en bang.
Hoe de ander daar mee omgaat daar kun je jezelf niet tegen beschermen.
Het is telkens de zelfde liefde voor een ander.
Dit zit in jezelf en die liefde is eindeloos.
Of de ander zijn liefde kan tonen kun je niet beïnvloeden door je eigen liefde te doseren.
Je kunt het niet Beredeneren met je hoofd.
Je kunt het alleen voelen.
En dat gaat het makkelijkst als je ook je eigen gevoelens mag tonen.
En ja dat is soms best spannend.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:22:03 #81
545 dop
:copyright: dop
pi_182716631
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:55 schreef Horney_Joe het volgende:
Mannen weten over het algemeen ook dat ze oprechtheid of commitment moeten veinzen om seks te krijgen.
spreek voor jezelf!
Ik zou mezelf daar niet goed bij voelen, dan maar geen sex.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182716723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:55 schreef Horney_Joe het volgende:
Mannen weten over het algemeen ook dat ze oprechtheid of commitment moeten veinzen om seks te krijgen.
Dat er mannen zijn die zo in het leven staan ontken ik niet. Het idee dat het veinzen van commitment noodzakelijk is om seks te kunnen krijgen is absurd. Het idee dat vrouwen totaal seksloze wezens zijn voordat er zicht is op een relatie is dat ook. Als je leuk bent en de aantrekkingskracht is wederzijds dan kan je óók met vrouwen een leuke 'no strings attached' nacht hebben. Daar is geen enkel geveins voor nodig. Het idee dat kerels dit enkel doen zodat ze zelf niet hoeven te sjorren is behoorlijk sneu. Ga dan alsjeblieft een leuke dame zoeken waar je wel aantrekkingskracht mee ervaart. En als dat niet lukt moet je zelf misschien eens leuker worden.
pi_182716931
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:00 schreef dop het volgende:

[..]

Als je iemand leuk vind en het loopt toch stuk, dan is daar altijd teleurstelling.
Je liefde niet, of minder tonen veranderd daar niets aan.
Met je hoofd kun je daar eeuwig in cirkels blijven gaan.
Had ik.maar iets meer mijn liefde getoond, of had ik maar iets minder enthousiast gedaan.
Daar zit ook het stukje golflengte.
In de liefde zijn we allemaal soms gekwetste kindjes die van uit eerde ervaringen handelen.
Daar door zijn we naar mijn mening vaak te voorzichtig en bang.
Hoe de ander daar mee omgaat daar kun je jezelf niet tegen beschermen.
Het is telkens de zelfde liefde voor een ander.
Dit zit in jezelf en die liefde is eindeloos.
Of de ander zijn liefde kan tonen kun je niet beïnvloeden door je eigen liefde te doseren.
Je kunt het niet Beredeneren met je hoofd.
Je kunt het alleen voelen.
En dat gaat het makkelijkst als je ook je eigen gevoelens mag tonen.
En ja dat is soms best spannend.
In mijn beleving is er maar 1 manier en dat is er vol voor gaan als het klikt. En ja, dan stoot je ook wel eens je hoofd. Maar als je te druk bent om niet gekwetst te raken ben je ook te druk om iets te laten ontstaan.

Je hoofd stoten hoort er gewoon bij.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:33:58 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182716950
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



En ik maar denken dat ze potentie had ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:34:39 #85
545 dop
:copyright: dop
pi_182716973
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In mijn beleving is er maar 1 manier en dat is er vol voor gaan als het klikt. En ja, dan stoot je ook wel eens je hoofd. Maar als je te druk bent om niet gekwetst te raken ben je ook te druk om iets te laten ontstaan.

Je hoofd stoten hoort er gewoon bij.
precies, jij snapt het.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182716987
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef Dven het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

[ afbeelding ]

En ik maar denken dat ze potentie had ;(
_O-
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:36:08 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182716999
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
It was uh greet, I have fokked very much today!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182717075
Dven is hier de grappenmaker zie ik al
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:39:51 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717076
Oh... Tinder doet ook al aan poedelnaakte vrouwen.. die kreeg een like van me natuurlijk.. :Y)
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:40:34 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717089
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:39 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh... Tinder doet ook al aan poedelnaakte vrouwen.. die kreeg een like van me natuurlijk.. :Y)
Hangt een beetje van de vrouw af of ik zou liken of niet _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:41:56 #91
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Hangt een beetje van de vrouw af of ik zou liken of niet _O-
Het was haar achterkant terwijl ze over haar schouder keek... iek vin helemaal maui :Y
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:42:32 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717129
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het was haar achterkant terwijl ze over haar schouder keek... iek vin helemaal maui :Y
:~ , eerst liken dan likken :9
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:43:32 #93
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:42 schreef Dven het volgende:

[..]

:~ , eerst liken dan likken :9
Mja.. eerst even een maandje in quarantaine hoor.. :{w
pi_182717153
Eerst maar een match jongens :D
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:45:10 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717199
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mja.. eerst even een maandje in quarantaine hoor.. :{w
Gewoon bef- en baflapjes gebruiken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:45:12 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Eerst maar een match jongens :D
Ja genoeg.. maar je kan er tegen lullen wat je wil.. er komt niets terug.. verwijderen doen ze ook niet..

Ik snap geen hol van die stille hints..
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:45:21 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Eerst maar een match jongens :D
Futiliteit :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:46:23 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717232
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja genoeg.. maar je kan er tegen lullen wat je wil.. er komt niets terug.. verwijderen doen ze ook niet..

Ik snap geen hol van die stille hints..
"Ik ben in de stad, wat drinken?" werkt verbazingwekkend goed _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182717266
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja genoeg.. maar je kan er tegen lullen wat je wil.. er komt niets terug.. verwijderen doen ze ook niet..

Ik snap geen hol van die stille hints..
Heb dat ook met mannen. Denk dat ze ze sparen ofzo.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:49:03 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

"Ik ben in de stad, wat drinken?" werkt verbazingwekkend goed _O-
Wel als ze in de stad wonen ja.. Het zijn hier meestal buitenlandse studenten die Nederlands willen leren (Grunn)
Of plattelandsvrouwen met hun baby op de foto die al 10 jaar niet in de stad geweest zijn.. :X
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:49:59 #101
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717310
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb dat ook met mannen. Denk dat ze ze sparen ofzo.
Ja gewoon gebruiken als een soort populariteitsmeter app idd..
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:54:14 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717389
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wel als ze in de stad wonen ja.. Het zijn hier meestal buitenlandse studenten die Nederlands willen leren (Grunn)
Of plattelandsvrouwen met hun baby op de foto die al 10 jaar niet in de stad geweest zijn.. :X
Buitenlandse studentes bijles geven is toch dikke prima? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182717410
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In mijn beleving is er maar 1 manier en dat is er vol voor gaan als het klikt. En ja, dan stoot je ook wel eens je hoofd. Maar als je te druk bent om niet gekwetst te raken ben je ook te druk om iets te laten ontstaan.

Je hoofd stoten hoort er gewoon bij.
Dit ja, en soms doet het pijn, maar de ervaringen die je ervoor terug krijgt zijn het ruimschoots waard ^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 17:55:19 ]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:57:11 #104
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717461
En ik had van het voorjaar een beetje wat Hestia heeft.. direct na de eerste date smoorverliefd.. en na de tweede hield ze van me..

Na een week of wat en een paar keer aangeven dat ze ietsje pietsje minder hard van stapel moest lopen om mij warm te krijgen heb ik er maar een einde aan gebreid..

Het weekend daarop had ze een nieuwe.. en die was helemaal het einde.. smoorverliefd etc..
Daar is ze nog steeds mee.. dus ik best verbaast: tot ze vertelde dat ie maar eens in de twee week kan afspreken.. _O-

Echt he een achtbaanritje was er niets bij..
Wel jammer want in bed waren het alle attracties in 1..
Maargoed dat compleet verstikkende trek ik dus zelfs dan niet..
pi_182717503
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:
En ik had van het voorjaar een beetje wat Hestia heeft.. direct na de eerste date smoorverliefd.. en na de tweede hield ze van me..

Na een week of wat en een paar keer aangeven dat ze ietsje pietsje minder hard van stapel moest lopen om mij warm te krijgen heb ik er maar een einde aan gebreid..

Het weekend daarop had ze een nieuwe.. en die was helemaal het einde.. smoorverliefd etc..
Daar is ze nog steeds mee.. dus ik best verbaast: tot ze vertelde dat ie maar eens in de twee week kan afspreken.. _O-

Echt he een achtbaanritje was er niets bij..
Wel jammer want in bed waren het alle attracties in 1..
Maargoed dat compleet verstikkende trek ik dus zelfs dan niet..
Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:58:43 #106
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Buitenlandse studentes bijles geven is toch dikke prima? :D
Ja hoor.. Erg leuk enzo.. Maar ze gaan ook allemaal weer weg na een poosje..
Seks is het punt niet..
pi_182717517
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:00:24 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717540
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja hoor.. Erg leuk enzo.. Maar ze gaan ook allemaal weer weg na een poosje..
Seks is het punt niet..
Een relatie met een vooraf bekende einddatum kan heel verfrissend en fijn zijn :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182717542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
Oh?

Daar hadden we het toch gisteren over? Die jongen?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:00:39 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717550
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
How you doin' ?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:00:56 #111
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182717560
Oh, afstand is een probleem. Never mind.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:01:21 #112
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.
Dit was er zo eentje idd.. Compleet afhankelijk en iedere seconde bevestiging nodig.. tot je op den duur gewoon automatisch reageert.. En daar nam ze ook echt vol overtuiging genoegen mee.. _O-

Ik heb wel een jaartje nodig om te zeggen dat ik van iemand hou.. :X
pi_182717572
quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh?

Daar hadden we het toch gisteren over? Die jongen?
Ja......toen hij nog enthousiast was....
pi_182717593
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja......toen hij nog enthousiast was....
Hadden jullie het er net over of heeft die dit zo zonder aanleiding gestuurd?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:02:58 #115
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717613
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
-O-
pi_182717626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn ook veel mensen die gewoon niet alleen kunnen of willen zijn he. Tenminste dat gevoel heb ik vaak bij mensen die heel snel weer relaties hebben.
Precies, vaak de verstikkende types.. Niets voor mij.
pi_182717627
Nou ja dat kinderen is wel een puntje ja. Denk meer dan de afstand.
pi_182717634
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:00 schreef Dven het volgende:

[..]

How you doin' ?
Ik red me wel hoor.....had ik hem ontmoet was het misschien ingewikkelder geworden......ik ga gewoon weer vrolijk verder neuzen :) :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 18:05:34 #119
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182717677
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
pi_182717699
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
Ja, kan soms enige tijd duren voor die persoon jou te zien krijgt op de stapel.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:06:46 #122
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717707
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
Oh dus daarom zeg je niets :D o|O
pi_182717759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hadden jullie het er net over of heeft die dit zo zonder aanleiding gestuurd?
We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 18:08:55 ]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:08:48 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182717768
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
Yup, zijn vaak ook mensen die ik echt niet geliked heb.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:12:15 #125
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182717876
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....
Jammer van de energie vind ik dat altijd.. Moet dan eerst weer opladen voordat ik aan de volgende mislukking begin..
pi_182717900
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

We hadden een lang telefoongesprek dus het kwam niet helemaal onverwacht en we hebben het netjes afgesloten.......maar tis wel ff balen....
Jammer. :{

Maar op naar de volgende :P
pi_182717910
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup, zijn vaak ook mensen die ik echt niet geliked heb.
Deze ziet er leuk uit maar kan het mij echt niet herinneren.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:19:43 #128
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182718024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze ziet er leuk uit maar kan het mij echt niet herinneren.
Misschien zat ie naast je en heeft ie zichzelf gelikte op jouw telefoon toen je even niet oplette.. O-)
pi_182718054
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Misschien zat ie naast je en heeft ie zichzelf gelikte op jouw telefoon toen je even niet oplette.. O-)
Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk :P
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:25:50 #130
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182718131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk :P
Ja dan ben je gewoon vergeetachtig.. :+
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:30:28 #131
545 dop
:copyright: dop
pi_182718225
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
nee, ik.heb je Tinder gehacked.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182718267
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:30 schreef dop het volgende:

[..]

nee, ik.heb je Tinder gehacked.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je er wel goed uit gezien :9
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:34:43 #133
545 dop
:copyright: dop
pi_182718294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had je er wel goed uit gezien :9
ik zie er hartstikke goed uit voor mijn leeftijd 👴
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182718453
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:12 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jammer van de energie vind ik dat altijd.. Moet dan eerst weer opladen voordat ik aan de volgende mislukking begin..
Ach.....het is ook wel leerzaam.... :) :)
pi_182718538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mijn date haakt af......vind de afstand toch wel een probleem voor op langere termijn bovendien zoekt hij eigenlijk een relatie met wie hij nog wel kinderen zou kunnen krijgen.......helaas dus......maar fijn dat hij nu eerlijk is!
Oh dat is jammer zeg. Maar idd wel fijn dat hij eerlijk is.

Ik ben al bijna 2 jaar vrijgezel nu en daarvoor 10 jaar een relatie gehad. Dus ik hop niet van de ene naar de andere relatie omdat ik niet alleen kan zijn. En hij is nog enthousiaster dan ik ben en dat hoeft hij echt niet te veinzen alleen voor seks hoor :+
Verliefdheid/ liefde is je kwetsbaar opstellen en dat kan goed of fout gaan. Maar dat kan altijd.

En hoewel we naar elkaar hebben uitgesproken dat het niet meer als daten voelt is het ook nog niet echt zo officieel dat we elkaar al gaan voorstellen of het aan de hele buitenwereld bekend maken. Ik wilde alleen aangeven dat hij gewoon hier thuis komt en dat dat gewoon al heel "normaal" voelt ipv zoals anderen echt een date in een restaurant doen of wat anders ondernemen. Hij zei ook dat "daten" is om te kijken of je iemand echt leuk vindt en dat wist hij al wel.

En natuurlijk kun je elkaar niet na een week écht kennen. Maar blijkbaar kende ik mijn ex na 10 jaar ook niet echt toen hij het plotseling uitmaakte.
We genieten gewoon lekker van dit moment, leren elkaar steeds beter kennen en liefde is gewoon niet rationeel uit te leggen ;)
pi_182718560
Heb je gelijk hoor.Je kan er nooit van uit gaan dat je mensen helemaal kent.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 18:47:21 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182718641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:43 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]
en liefde is gewoon niet rationeel uit te leggen ;)
Mijn punt is kennelijk niet duidelijk te maken. Ik geef het op.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:48:55 #138
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182718684
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:43 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat is jammer zeg. Maar idd wel fijn dat hij eerlijk is.

Ik ben al bijna 2 jaar vrijgezel nu en daarvoor 10 jaar een relatie gehad. Dus ik hop niet van de ene naar de andere relatie omdat ik niet alleen kan zijn. En hij is nog enthousiaster dan ik ben en dat hoeft hij echt niet te veinzen alleen voor seks hoor :+
Verliefdheid/ liefde is je kwetsbaar opstellen en dat kan goed of fout gaan. Maar dat kan altijd.

En hoewel we naar elkaar hebben uitgesproken dat het niet meer als daten voelt is het ook nog niet echt zo officieel dat we elkaar al gaan voorstellen of het aan de hele buitenwereld bekend maken. Ik wilde alleen aangeven dat hij gewoon hier thuis komt en dat dat gewoon al heel "normaal" voelt ipv zoals anderen echt een date in een restaurant doen of wat anders ondernemen. Hij zei ook dat "daten" is om te kijken of je iemand echt leuk vindt en dat wist hij al wel.

En natuurlijk kun je elkaar niet na een week écht kennen. Maar blijkbaar kende ik mijn ex na 10 jaar ook niet echt toen hij het plotseling uitmaakte.
We genieten gewoon lekker van dit moment, leren elkaar steeds beter kennen en liefde is gewoon niet rationeel uit te leggen ;)
Oh maar ieder zn ding ook.. :Y
Het is geen commentaar ofzo hoor.. ik haalde je even aan als voorbeeld.. :*
pi_182718759
Wat een bizarre redenatie om je eigen impulsieve bui goed te praten :')
pi_182718794
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie dat dat jullie soms een match hebben met iemand waarvan je echt niet meer weet dat je die like hebt gegeven?
Ja
pi_182718867
Of profielen van ruim buiten je zoekstraal te zien krijgen, en geen match tot gevolg. Dat is vreemd, want die profielen krijg je alleen maar te zien als ze je een like gegeven hebben.
pi_182718939
Net een match die zowel afstand als leeftijd verborgen had.

Dus ik vissen hoe het zat, want meestal hebben ze dan meer te verbergen.

Werd ze boos omdat ze beide niet wilde vertellen. Daarna was de match opgeheven.. :').
pi_182718957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Net een match die zowel afstand als leeftijd verborgen had.

Dus ik vissen hoe het zat, want meestal hebben ze dan meer te verbergen.

Werd ze boos omdat ze beide niet wilde vertellen. Daarna was de match opgeheven.. :').
Waar worden mensen tegenwoordig allemaal boos over?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:02:48 #144
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182719060
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar worden mensen tegenwoordig allemaal boos over?
Zijn heel veel vrouwen die een hekel aan mannen lijken te hebben.. tenminste zo reageren ze dan..
Das wel een beetje vrouw eigen.. Ook als het uit gaat.. dan kun je echt niets meer goed doen..
Lijkt een soort zelfbescherming ofzo..
pi_182719079
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zijn heel veel vrouwen die een hekel aan mannen lijken te hebben.. tenminste zo reageren ze dan..
Das wel een beetje vrouw eigen.. Ook als het uit gaat.. dan kun je echt niets meer goed doen..
Lijkt een soort zelfbescherming ofzo..
Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:04:50 #146
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182719109
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?
Je ego moet natuurlijk wel gestreeld enzo..
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:06:19 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182719141
Iemand op Tinder met 1 foto en too good to be true. Wel in gesprek, maar wil eigenlijk meer foto's, enkel niet m'n nr geven :+
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:07:11 #148
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182719168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Iemand op Tinder met 1 foto en too good to be true. Wel in gesprek, maar wil eigenlijk meer foto's, enkel niet m'n nr geven :+
Kik een optie?
pi_182719170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar waarom zit je dan op dating apps als je zelfs de meest logische vragen niet wilt beantwoorden?
Aandacht. En misschien zit die ene spannende stoere boy er ook eens tussen O+
pi_182719173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef Cue_ het volgende:
Iemand op Tinder met 1 foto en too good to be true. Wel in gesprek, maar wil eigenlijk meer foto's, enkel niet m'n nr geven :+
Heeft die geen instagram?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:08:02 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182719191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die geen instagram?
Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"

:+
pi_182719201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"

:+
Dan is het bullshit.
pi_182719223
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"

:+
Gewoon doen
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:09:28 #154
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182719235
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"

:+
Zie.. wij mannen zijn heel helder.. :Y :P
pi_182719238
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee nog. Vroeg of ie facebook had of iets.
Komt ie terug met "wil je afspreken of niet"

:+
Red fucking flag hahaha
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182719241
ik had laatst match met een jongen met super mooie fotos.... 4e foto was compleet andere gozer.

Zegt die oh ja das een vriend van mij. Heeft die het snel weg gehaald :')
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:10:38 #157
545 dop
:copyright: dop
pi_182719274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:51 schreef Horney_Joe het volgende:
Wat een bizarre redenatie om je eigen impulsieve bui goed te praten :')
is impulsief fout?
En moet je dat goed praten?
Dat het niet bij jou past of dat jij het lastig vind gaat over jezelf.
Niet over een ander.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:10:40 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182719276
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Red fucking flag hahaha
Goh :P
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:11:46 #159
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182719309
Vrouwen die met hun vriendin op de foto staan is ook zo'n fijne... Dan eis ik altijd dat ze dan ook beide komen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:11:54 #160
545 dop
:copyright: dop
pi_182719313
Error
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 19:15:00 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182719398
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:11 schreef dop het volgende:
Error
Goede samenvatting je posts.
pi_182719489
Ik like ook wel eens als ik denk catfish :D is grappig
pi_182719521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:17 schreef Allures het volgende:
Ik like ook wel eens als ik denk catfish :D is grappig
Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182719536
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks _O-
Afdingen.
pi_182720498
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Afdingen.
Sowieso, altijd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:13:46 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182721148
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 19:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Doe ik ook, lache man. Totdat ze geld gaan vragen voro seks _O-
Heb ik best een breezer of bigmac voor over
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182721217
Nou, tweede date met IT-er is gepland. Door vakantie pas over twee weken helaas. Ondertussen wel een leuke match op Tinder, ben benieuwd! Kijken of ik meer dan alleen rampen uit die app kan halen :s)

Metalhead word niks meer, alleen vriendschappelijk. En oppernerd doet nog steeds weinig, dus daar zit denk ik niks meer in...
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:18:40 #168
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182721312
Hmm, straks om 22:30 komt er een dame langs waar ik al lange tijd bevriend mee ben. Ooit naar elkaar aangegeven dat het bij vriendschap zou blijven, maar nu hintte ze toch op gevoelens van haar kant....

Naja, ik heb nog wel ergens een fles wijn en een kaarsje, we zien wel. :+
pi_182721321
Leuke match op Tinder, zoekt ze alleen vriendschap.. En het dan raar vinden dat mannen afhaken.. _O-
pi_182721377
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Nou, tweede date met IT-er is gepland. Door vakantie pas over twee weken helaas. Ondertussen wel een leuke match op Tinder, ben benieuwd! Kijken of ik meer dan alleen rampen uit die app kan halen :s)

Metalhead word niks meer, alleen vriendschappelijk. En oppernerd doet nog steeds weinig, dus daar zit denk ik niks meer in...
Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
pi_182721424
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
Speltip 1: Spreid je winkansen
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:21:53 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182721441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke match op Tinder, zoekt ze alleen vriendschap.. En het dan raar vinden dat mannen afhaken.. _O-
Kan prima toch, hoeft niet altijd direct neuken of een relatie te zijn. Buiten dat, kan altijd nog iets groeien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182721453
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Speltip 1: Spreid je winkansen
Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.
pi_182721495
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Heb nog niet in die situatie gezeten, als het iets serieuzer gaat worden ben ik volgens mij niet de persoon om iemand aan het lijntje te houden/in de wacht te zetten. We gaan het meemaken.
Ik ook niet hoor.

Heb nu 1 match die ik echt onwijs leuk vind en tinder en zo boeit mij ook niet meer echt nu.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:24:26 #175
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182721522
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Speltip 1: Spreid je winkansen
Bij mij eindigt dat meestal in heel veel fwb's.. Ook leuk.. Maar niet wat ik uiteindelijk wil..
pi_182721614
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:21 schreef Dven het volgende:
Kan prima toch, hoeft niet altijd direct neuken of een relatie te zijn. Buiten dat, kan altijd nog iets groeien.
Alleen wordt Tinder overduidelijk gemarket als een datingapp. Op de homepage staat nota bene in koeienletters: Match. Chat. Date.
Om nieuwe vrienden te maken zijn er genoeg andere apps/sites.
pi_182721641
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor.

Heb nu 1 match die ik echt onwijs leuk vind en tinder en zo boeit mij ook niet meer echt nu.
So I guess you can say things are getting pretty serious? *O*
pi_182721671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:28 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

So I guess you can say things are getting pretty serious? *O*
Uhm eerst maar een date zien te regelen...


pi_182721829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Uhm eerst maar een date zien te regelen...
Moet je wel ff je nummer PM'en.
pi_182721837
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Moet je wel ff je nummer PM'en.
Gestuurd.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:33:18 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182721841
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Alleen wordt Tinder overduidelijk gemarket als een datingapp. Op de homepage staat nota bene in koeienletters: Match. Chat. Date.
Om nieuwe vrienden te maken zijn er genoeg andere apps/sites.
Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182721901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:33 schreef Dven het volgende:
Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet? :D
Je kunt ook stellen dat die muts een beetje naief is. :P
pi_182721925
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik kan me nu nog weinig voorstellen van meerdere mensen tegelijk daten. Best een redelijke kans dat het vroeg of laat eens gebeurd maar lijkt me ergens vreemd om zo mensen met elkaar te vergelijken, zeker als je meerdere mensen hebt waar je mee klikt.
Ik ben ook absoluut geen serial dater. Veel komt dus niet verder dan wat kletsen. En zodra ik serieus iets zou voelen is dat ook afgelopen.

Maar nu alleen een tweede date met iemand met mogelijk potentie in de planning. Dan wil ik best een date met iemand anders nog doen als dat gezellig lijkt! :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_182721927
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja net als dat couchsurfing geen datingsite is. Je kan alles toch gebruiken zoals je wil, of niet? :D
Ik kwam daar laatste vakantie achter ja :')

Had afgesproken met een couchsurfer voor een meet. Dacht hij is ergens in de 30 ofzo.. Voor gezellig wat drinken.

Kom ik daar.. Blijkt die boven het restaurant waar ik dacht afgesproken te hebben te wonen. Deed die open in een soort van kleine short. Geen shirt aan ofzo... Was die nog boven de 50 ook.

fuck :')
pi_182722050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kwam daar laatste vakantie achter ja :')

Had afgesproken met een couchsurfer voor een meet. Dacht hij is ergens in de 30 ofzo.. Voor gezellig wat drinken.

Kom ik daar.. Blijkt die boven het restaurant waar ik dacht afgesproken te hebben te wonen. Deed die open in een soort van kleine short. Geen shirt aan ofzo... Was die nog boven de 50 ook.

fuck :')
Niet echt vergelijkbaar. Hij adverteerde blijkbaar met valse intenties, terwijl die muts adverteerde in haar naieve onschuld...
pi_182722136
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Niet echt vergelijkbaar. Hij adverteerde blijkbaar met valse intenties, terwijl die muts adverteerde in haar naieve onschuld...
Ja maar reageerde op Dven dat die app daar blijkbaar ook al voor wordt gebruikt :P

Maar op Tinder voor vriendschap is niet echt handig :P
pi_182722426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar reageerde op Dven dat die app daar blijkbaar ook al voor wordt gebruikt :P
Oké, maar mensen met valse intenties vind je overal, dus dat is niet zo heel verwonderlijk. :P
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:06:54 #188
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182722741
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??

Ik heb het 2 weken geprobeerd, maar heb het toen van m'n foon gegooid... ;)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_182722814
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??

Ik heb het 2 weken geprobeerd, maar heb het toen van m'n foon gegooid... ;)
Ja minimale leefttijd op 30 zetten :p
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:10:21 #190
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182722821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??

Ik heb het 2 weken geprobeerd, maar heb het toen van m'n foon gegooid... ;)
Dunno, ik ben iig even door de profielen heen en heb er geen matches aan over gehouden.

Wel een paar op vakantie gehad maar diepraten niet terug. Moet toch eens op zoek naar betere foto's denk ik :')
pi_182722899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??

Ik heb het 2 weken geprobeerd, maar heb het toen van m'n foon gegooid... ;)
Want?

Natuurlijk werkt het ook voor 30+. Niet voor iedere 30+ vrouw of man, maar waarom niet? Zat 30+ mannen op Tinder (hallo!). Sommigen zijn zelfs bereid om een gesprek met je te starten. En soms zelfs om te daten. En heel soms zelfs met meer in het achterhoofd dan alleen maar seks.
pi_182722940
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want?

Natuurlijk werkt het ook voor 30+. Niet voor iedere 30+ vrouw of man, maar waarom niet? Zat 30+ mannen op Tinder (hallo!). Sommigen zijn zelfs bereid om een gesprek met je te starten. En soms zelfs om te daten. En heel soms zelfs met meer in het achterhoofd dan alleen maar seks.
:o
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:17:56 #193
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182722977
Seks in m'n achthoofd klinkt ook best pijnlijk moet ik zeggen. Wordt er dan van te voren een gat gemaakt of wordt die shit dan geforceerd?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:17:59 #194
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182722979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja minimale leefttijd op 30 zetten :p
Geprobeerd... maar ik ben er al een tijdje achter dat Tinder niet mijn doelgroep is...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_182722986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:06 schreef Lotusss het volgende:
Serieus... werkt Tinder voor 30+ ? Zeker voor 30+ vrouwen die niet op zoek zijn naar iemand onder de 30??
Geen idee, ik doe niet aan Tinder. Maar heb je een open relatie dan? Aangezien je al een relatie hebt volgens je FoBo. Wellicht dat dat de culprit is en niet de leeftijd...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 21:21:03 ]
pi_182722987
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Want?

Natuurlijk werkt het ook voor 30+. Niet voor iedere 30+ vrouw of man, maar waarom niet? Zat 30+ mannen op Tinder (hallo!). Sommigen zijn zelfs bereid om een gesprek met je te starten. En soms zelfs om te daten. En heel soms zelfs met meer in het achterhoofd dan alleen maar seks.
Hmmm.....toch eens even over nadenken dan over Tinder.....☺☺
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 21:20:05 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182723021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:17 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Geprobeerd... maar ik ben er al een tijdje achter dat Tinder niet mijn doelgroep is...
Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.
pi_182723042
Weet je hoeveel mensen er op tinder zitten? Daar moet echt voor iedereen wel wat bij zitten.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:24:18 #199
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182723129
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Geen idee, ik doe niet aan Tinder. Maar heb je een open relatie dan? Aangezien je al een relatie hebt volgens je FoBo. Wellicht dat dat de culprit is en niet de leeftijd...
Ik ben inmiddels al een tijd gescheiden.... ik zal het aanpassen! Dank voor het aangeven.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:26:19 #200
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182723187
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.
Op de een of andere manier klinkt die naam juist stukken minder serieus.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:31:22 #201
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182723319
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.
Is al!

Wilde alleen mijn ervaring met Tinder delen ;)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 21:34:11 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182723388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:31 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Is al!

Wilde alleen mijn ervaring met Tinder delen ;)
Door al die vraagtekens klonk het als een vraag. :7.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:57:39 #203
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_182723856
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Door al die vraagtekens klonk het als een vraag. :7.
Excuus... niet zo bedoeld!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_182724588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
Seks in m'n achthoofd klinkt ook best pijnlijk moet ik zeggen. Wordt er dan van te voren een gat gemaakt of wordt die shit dan geforceerd?
Lekker rough. ;)
pi_182724606
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hmmm.....toch eens even over nadenken dan over Tinder.....☺☺
Dat helpt niet. Profiel maken en gaaaaan.

Het kan nooit fout gaan. Alleen anders dan verwacht.
pi_182725022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet je hoeveel mensen er op tinder zitten? Daar moet echt voor iedereen wel wat bij zitten.
Ja zelfs mijn stiefpa van in de 50 heeft zo zijn vriendin gevonden met wie hij nu samenwoont. Dus als 30+-er moet het helemaal nog wel lukken hoor.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 06:40:33 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182728435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kwam daar laatste vakantie achter ja :')

Had afgesproken met een couchsurfer voor een meet. Dacht hij is ergens in de 30 ofzo.. Voor gezellig wat drinken.

Kom ik daar.. Blijkt die boven het restaurant waar ik dacht afgesproken te hebben te wonen. Deed die open in een soort van kleine short. Geen shirt aan ofzo... Was die nog boven de 50 ook.

fuck :')
Goed referenties checken is natuurlijk wel belang :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182729201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke match op Tinder, zoekt ze alleen vriendschap.. En het dan raar vinden dat mannen afhaken.. _O-
Jij bent echt naief _O-

Alleen met God's gift to women wil ze geen vriendschap maar vooral keihard uit elkaar getrokken worden.

De rest is inderdaad voor vriendschap, kan ze van horen hoe mooi ze is, klagen en vragen waarom God's gift zo weinig belt na het uit elkaar trekken etc....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182730035
Net iemand die mij had toegevoegd via een quiz op paiq. Gesprek was vanuit mij vooral, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ze onzeker was over haarzelf.

Zei vervolgens dat ze mij niet knap vond en ze mij geblokkkeerd had, nadat ik haar het moraal van Klokkeluider van Notre dame wilde uitleggen :N
pi_182730494
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
...nadat ik haar het moraal van Klokkeluider van Notre dame wilde uitleggen :N
Haha. _O- _O- _O-
Die moet ik onthouden.
pi_182730842
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja zelfs mijn stiefpa van in de 50 heeft zo zijn vriendin gevonden met wie hij nu samenwoont. Dus als 30+-er moet het helemaal nog wel lukken hoor.
Hoe is het dan je stiefpa?
pi_182731149
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent echt naief _O-

Alleen met God's gift to women wil ze geen vriendschap maar vooral keihard uit elkaar getrokken worden.

De rest is inderdaad voor vriendschap, kan ze van horen hoe mooi ze is, klagen en vragen waarom God's gift zo weinig belt na het uit elkaar trekken etc....
Valt mee hoor, heb gezegd dat ik daar wel voor open sta (ben niet helemaal van gisteren). En ze wil afspreken, dus :P
pi_182731232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe is het dan je stiefpa?
Ex-stiefpa dan. Hij was met mn ma getrouwd, al jaren gescheiden. Maar noem hem gewoon nog mn stiefvader omdat hij de vader van mn broertje is.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 10:33:03 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182731293
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:27 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ex-stiefpa dan. Hij was met mn ma getrouwd, al jaren gescheiden. Maar noem hem gewoon nog mn stiefvader omdat hij de vader van mn broertje is.
Waarom noem je je broertje dan geen stiefbroertje? :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182731304
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:27 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ex-stiefpa dan. Hij was met mn ma getrouwd, al jaren gescheiden. Maar noem hem gewoon nog mn stiefvader omdat hij de vader van mn broertje is.
Oh zo
pi_182731625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom noem je je broertje dan geen stiefbroertje? :+
Ja dat is het officieel wel, maar zo heeft het nooit gevoeld. Is altijd gewoon mn broertje geweest. Heb geen onderscheid gemaakt tussen hem of mn andere broer of zusje die dezelfde vader als ik hebben.
pi_182731653
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Valt mee hoor, heb gezegd dat ik daar wel voor open sta (ben niet helemaal van gisteren). En ze wil afspreken, dus :P
En dan achteraf hier komen zeuren dat je een move hebt gemaakt en zij hier niet in mee ging?

#MeToo, vrouwen zijn profiteurs dit dat

:D
  donderdag 25 oktober 2018 @ 11:47:24 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182732301
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:58 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is het officieel wel, maar zo heeft het nooit gevoeld. Is altijd gewoon mn broertje geweest. Heb geen onderscheid gemaakt tussen hem of mn andere broer of zusje die dezelfde vader als ik hebben.
Ik ken het hoor. Heb zelf een zusje en heb haar nog nooit van m'n leven halfzusje genoemd. Gruwel van dat woord :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182732606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken het hoor. Heb zelf een zusje en heb haar nog nooit van m'n leven halfzusje genoemd. Gruwel van dat woord :r
pics?
pi_182732619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:01 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

En dan achteraf hier komen zeuren dat je een move hebt gemaakt en zij hier niet in mee ging?

#MeToo, vrouwen zijn profiteurs dit dat

:D
:').

Als iemand voor mij aantrekkelijk en interessant is, dan maak ik altijd een move. Nee heb je, ja kun je krijgen. (en uiteraard ook accepteren als ze het niet wil en haar grens aangeeft).
pi_182733277
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

:').

Als iemand voor mij aantrekkelijk en interessant is, dan maak ik altijd een move. Nee heb je, ja kun je krijgen. (en uiteraard ook accepteren als ze het niet wil en haar grens aangeeft).
Bij een eerste date altijd?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 oktober 2018 @ 13:14:20 #222
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182733613
Hey, Prish.

Ik doe dat echt niet altijd bij een eerste date. Ik probeer een situatie wel te lezen, maar als iemand geen signalen geeft, of onduidelijk is voor mij, dan ga ik geen move maken.
Ik hoor liever achteraf dat het wel had gekund, dan dat ik iemand ongevraagd probeer te zoenen.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:11:59 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182734460
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

:').

Als iemand voor mij aantrekkelijk en interessant is, dan maak ik altijd een move. Nee heb je, ja kun je krijgen. (en uiteraard ook accepteren als ze het niet wil en haar grens aangeeft).
Hehe, ik weet nog de eerste date met mijn vriend. Om 02:00 maakte ik aanstalten om naar huis te gaan, hem nog even gedropt thuis want ik reed. Vroeg hij of ik nog koffie wilde toen we voor zijn huis stonden :') :') :') . Ik moest er ergens wel om lachen, lekker doorzichtig :+ . Maar toen hadden we al wel gezoend :+ .
Resistance is futile.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:14:52 #224
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182734518
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe, ik weet nog de eerste date met mijn vriend. Om 02:00 maakte ik aanstalten om naar huis te gaan, hem nog even gedropt thuis want ik reed. Vroeg hij of ik nog koffie wilde toen we voor zijn huis stonden :') :') :') . Ik moest er ergens wel om lachen, lekker doorzichtig :+ . Maar toen hadden we al wel gezoend :+ .
Ja maar wat moest ie dan? Kom je mee dan kan ik mijn klef geworden warme leuter in je stoppen?
Want dan was het ook niet goed.. Leer mij vrouwen kennen.. ):O
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:21:41 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182734641
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar wat moest ie dan? Kom je mee dan kan ik mijn klef geworden warme leuter in je stoppen?
Want dan was het ook niet goed.. Leer mij vrouwen kennen.. ):O
Hahaha, dat is wel zo. Een tijdje later gingen we een dagje zeilen, toen ging het ineens heel natuurlijk want je hoeft niet eerst te verhuizen naar de plek waar het dient te gebeuren enzo. B-)

Zo'n bootje heeft wel sexappeal.
Resistance is futile.
pi_182735512
Klein beetje opgeschoond. Graag weer op de SC letten, thanks.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:16:27 #227
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735540
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Probeer eens een iets serieuzere app. Happy pancake ofzo. Tinder is ook niks voor mij. Op een gegeven moment voelde ik me daar toch te oud voor.
Dus ik een profiel gemaakt op HP..
Worden er eerst twee foto's van mn gezicht afgekeurd.. :? _O-

Toen die wel bleven staan heb ik geprobeerd te verifieren.. maak een foto, dan moet je wachten.. Gebeurd er niets...

Krijg ik een flirt.. druk ook op de flirt knop.. gebeurd er wederom niets..

Goede app wel.. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:14 schreef STING het volgende:
Klein beetje opgeschoond. Graag weer op de SC letten, thanks.
Zullen we wat meer doen.. geen dank.. :* :7
pi_182735582
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dus ik een profiel gemaakt op HP..
Worden er eerst twee foto's van mn gezicht afgekeurd.. :? _O-

Toen die wel bleven staan heb ik geprobeerd te verifieren.. maak een foto, dan moet je wachten.. Gebeurd er niets...

Krijg ik een flirt.. druk ook op de flirt knop.. gebeurd er wederom niets..

Goede app wel.. :')
Ik heb nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ik begon wel op de laptop en heb pas later die app geïnstalleerd. Ben niet zo apperig.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:46 #229
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ik begon wel op de laptop en heb pas later die app geïnstalleerd. Ben niet zo apperig.
Ah zal even kijken of dat beter gaat.. ^O^
pi_182735643
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:14 schreef Kreator het volgende:
Hey, Prish.

Ik doe dat echt niet altijd bij een eerste date. Ik probeer een situatie wel te lezen, maar als iemand geen signalen geeft, of onduidelijk is voor mij, dan ga ik geen move maken.
Ik hoor liever achteraf dat het wel had gekund, dan dat ik iemand ongevraagd probeer te zoenen.
^O^ vrij normaal toch? En bij date 2 kan het dan toch ook, waarom als je iemand net ene uurtje kent erbovenop springen. Maarja. Ieder z'n eigen waar hij/zij zich prettig bij vind of zo
(heel stukje getikt maar met het vegen en tegelijk posten ging er iets verkeerd :( , geen zin opnieuw te doen).
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:24:14 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735681
Ik ben ingelogd op de app met mn telnr en een activeringscode..
Nu ik de desktopversie wil aanslingeren vraagt ie een wachtwoord.. maar ik heb helemaal geen wachtwoord (en de activeringscode is het niet)
pi_182735741
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:24 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben ingelogd op de app met mn telnr en een activeringscode..
Nu ik de desktopversie wil aanslingeren vraagt ie een wachtwoord.. maar ik heb helemaal geen wachtwoord (en de activeringscode is het niet)
Als je voor het eerst een account aanmaakt op de desktop dan moet je een wachtwoord ingeven.
Bij de app is dat niet zo dan?

Misschien op wachtwoord vergeten klikken? Ik zie dat eronder staan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:31:32 #233
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Als je voor het eerst een account aanmaakt op de desktop dan moet je een wachtwoord ingeven.
Bij de app is dat niet zo dan?

Misschien op wachtwoord vergeten klikken? Ik zie dat eronder staan.
Ah.. dat was de truc idd.. ^O^

Bij de app meldde ik me aan met sms bevestiging.. (en kon mn ww wel veranderen maar dan moest ik mn oude opgeven.. :') )
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:33:00 #234
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735829
En direct een gesprek.. _O-
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:42:13 #235
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182735986
quote:
Je profieltekst is afgewezen.

Je presentatietekst is afgekeurd, omdat deze niet voldeed aan één van de eisen die wij aan een presentatietekst stellen:

* De tekst zegt niets concreets over jou of degene naar wie je op zoek bent

Voor “tips & tricks” voor een presentatietekst: zie onze Help-pagina

(op het web via je profielpagina, op de app via je profiel en het tandwiel-icoontje)
Mijn tekst:

Net nieuw.. nog even alle inn's en out's ontdekken..

:') :|W
pi_182736397
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:42 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mijn tekst:

Net nieuw.. nog even alle inn's en out's ontdekken..

:') :|W
_O-
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:20 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182736423
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:42 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mijn tekst:

Net nieuw.. nog even alle inn's en out's ontdekken..

:') :|W
alle inns is ook een beetje veel. En niet te doen. Om te beginnen gewoon eentje bezoeken.
pi_182736448
Heb je een leuke match, blijkt het een Mexicaanse sekswerker te zijn _O-
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:06:20 #239
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182736527
Sssst diepgaand gesprek inmiddels...
pi_182736691
Wat ik nou zo vervelend vind is dat er in het begint zon momentum in het gesprek zit en dat dat soms ineens weg is... Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel?
pi_182736783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat ik nou zo vervelend vind is dat er in het begint zon momentum in het gesprek zit en dat dat soms ineens weg is... Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel?
Wat vind je er vervelend aan?

Mss ben je verslaafd aan de rush van het ''nieuw''?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:16:59 #242
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182736813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat ik nou zo vervelend vind is dat er in het begint zon momentum in het gesprek zit en dat dat soms ineens weg is... Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel?
Toch niet genoeg een click. Of één van de twee die op dat moment gewoon iets minder zin heeft om een gesprek te hebben. Heb ook vaak zat dat ik een match niet aanspreek omdat ik er op dat moment geen zin in heb, in tegenstelling tot het moment van liken of bijvoorbeeld een tijd daarna. Scroll soms wel eens door mijn matches en dan kom ik er opeens eentje tegen waarbij ik denk 'oh, wil ik nu wel eens een babbeltje mee hebben'
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182736837
NOu ja in dit geval vind ik het wel echt jammer en komt het niet praten niet van mijn kant... En zit nu te twijfelen of ik dan toch toch nog een date moet voorstellen.

Maar het klopt dat ik mijzelf er ook wel schuldig aan maak soms.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:18:53 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182736867
Sinds vanmiddag met iemand aan de praat, kort over m'n hobby gehad, hij eeft aan wel een potje te willen spelen, dus ws gaan we nu wat inplannen.. Simpel en snel.
Ben benieuwd of het ook doorgaat :+
pi_182736917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Toch niet genoeg een click. Of één van de twee die op dat moment gewoon iets minder zin heeft om een gesprek te hebben. Heb ook vaak zat dat ik een match niet aanspreek omdat ik er op dat moment geen zin in heb, in tegenstelling tot het moment van liken of bijvoorbeeld een tijd daarna. Scroll soms wel eens door mijn matches en dan kom ik er opeens eentje tegen waarbij ik denk 'oh, wil ik nu wel eens een babbeltje mee hebben'
Hoe kom jij aan talloze matches, ik heb op 3 apps nergens :D
pi_182736977
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan talloze matches, ik heb op 3 apps nergens :D
Betalen voor seks ^O^
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:23:40 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182736994
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:20 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan talloze matches, ik heb op 3 apps nergens :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:24:56 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:23 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Betalen voor seks ^O^
Niets mis mee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:25:05 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182737026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:02 schreef Horney_Joe het volgende:
Heb je een leuke match, blijkt het een Mexicaanse sekswerker te zijn _O-
Niks mis mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182737050
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:23 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb ik een paar keer gedaan, maar nu werkt het niet meer :’)

Ik heb last van een minderwaardigheidcomplex
pi_182737053
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Niets mis mee.
Nee, maar wel als je het ''dates'' gaat noemen en erover komt opscheppen hier _O-
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:28:14 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737084
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heb ik een paar keer gedaan, maar nu werkt het niet meer :’)

Ik heb last van een minderwaardigheidcomplex
Misschien zijn Oost-Europese dames wel gewoon allemaal hoeren :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:29:42 #253
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:26 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je het ''dates'' gaat noemen en erover komt opscheppen hier _O-
Maar weinig voorgekomen dat ik hier over mijn hoerenlopen heb gesproken.

Anyway, van wie ben je nu een kloon?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:33:35 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
NOu ja in dit geval vind ik het wel echt jammer en komt het niet praten niet van mijn kant... En zit nu te twijfelen of ik dan toch toch nog een date moet voorstellen.

Maar het klopt dat ik mijzelf er ook wel schuldig aan maak soms.
Hoeft dus niet perse iets achter te zitten volgens mij. Het is ook geen verplichting om dagelijks te spreken natuurlijk. Gewoon af en toe eens peilen en blijft het voortduren.. Next.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar weinig voorgekomen dat ik hier over mijn hoerenlopen heb gesproken.

Anyway, van wie ben je nu een kloon?
ok
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:34:03 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737205
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Sinds vanmiddag met iemand aan de praat, kort over m'n hobby gehad, hij eeft aan wel een potje te willen spelen, dus ws gaan we nu wat inplannen.. Simpel en snel.
Ben benieuwd of het ook doorgaat :+
Wat speel je als hobby? :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737209
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoeft dus niet perse iets achter te zitten volgens mij. Het is ook geen verplichting om dagelijks te spreken natuurlijk. Gewoon af en toe eens peilen en blijft het voortduren.. Next.
Nee klopt maar zie het als een teken van desinteresse ... :P

maar ik zal em zo wel vragen voor een date :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:35:31 #258
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee klopt maar zie het als een teken van desinteresse ... :P

maar ik zal em zo wel vragen voor een date :P
That's the spirit. Recht op je doel af _O_

Sowieso heb ik liever iets vroeger dan iets later een fysieke afspraak in de meeste gevallen. Zijn maar weinig mensen die de kunst van een online gesprek levendig houden beheersen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:35 schreef Dven het volgende:

[..]

That's the spirit. Recht op je doel af _O_

Sowieso heb ik liever iets vroeger dan iets later een fysieke afspraak in de meeste gevallen. Zijn maar weinig mensen die de kunst van een online gesprek levendig houden beheersen.
Das ook zo. En er onstaan dan ook bepaalde verwachtingen en zo en blijkt het dadelijk onwijs tegen te vallen ofzo.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:38:57 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das ook zo. En er onstaan dan ook bepaalde verwachtingen en zo en blijkt het dadelijk onwijs tegen te vallen ofzo.
Merk bij mezelf overigen dat ik in de meeste gevallen nadat ik een keer echt afgesproken heb ook best de interesse verlies om nog veelvuldig online te communiceren. Dat geef ik graag op voor wat meer echte afspraken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737319
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das ook zo. En er onstaan dan ook bepaalde verwachtingen en zo en blijkt het dadelijk onwijs tegen te vallen ofzo.
Verwachtingen creeeren doe je toch zelf?
pi_182737370
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:38 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Verwachtingen creeeren doe je toch zelf?
Ja klopt.
pi_182737379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Merk bij mezelf overigen dat ik in de meeste gevallen nadat ik een keer echt afgesproken heb ook best de interesse verlies om nog veelvuldig online te communiceren. Dat geef ik graag op voor wat meer echte afspraken.
Ja maar das niet raar toch?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:45:51 #264
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182737492
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat ik nou zo vervelend vind is dat er in het begint zon momentum in het gesprek zit en dat dat soms ineens weg is... Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel?
Klinkt heel bekend inderdaad.. Maar dan zeg ik gewoon dat ik even "iets" ga doen.. En dat is ook een mooi punt om de ander even te laten zwoegen..
pi_182737511
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Klinkt heel bekend inderdaad.. Maar dan zeg ik gewoon dat ik even "iets" ga doen.. En dat is ook een mooi punt om de ander even te laten zwoegen..
Merk met de eerste gesprekken heel snel dat je als dus geen antwoord geeft het gesprek vaak gewoon gelijk afgelopen is.

Maar ik heb het gevraagd... :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:48:36 #266
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182737561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Merk met de eerste gesprekken heel snel dat je als dus geen antwoord geeft het gesprek vaak gewoon gelijk afgelopen is.

Maar ik heb het gevraagd... :P
Oh maar ik stel altijd nog een drietrapsraket waar ze op moet reageren... :7

Oeh.. nu maar afwachten.. ^O^
pi_182737564
Maar je hebt dus iemand op date gevraagd omdat anders het gesprek stil valt en je niet weet hoe je het moet oppakken??????
pi_182737587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:48 schreef Horney_Joe het volgende:
Maar je hebt dus iemand op date gevraagd omdat anders het gesprek stil valt en je niet weet hoe je het moet oppakken??????
Nee niet omdat het gesprek anders stil valt. Kan namelijk best prima een gesprek voeren. :p
pi_182737590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Valt mee hoor, heb gezegd dat ik daar wel voor open sta (ben niet helemaal van gisteren). En ze wil afspreken, dus :P
Ok, ja dat zei je er eerst niet bij... :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182737603
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh maar ik stel altijd nog een drietrapsraket waar ze op moet reageren... :7

Oeh.. nu maar afwachten.. ^O^
Ja hoop het :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:57:18 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182737748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:34 schreef Dven het volgende:

Wat speel je als hobby? :o
Biljart :)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:57:56 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Merk met de eerste gesprekken heel snel dat je als dus geen antwoord geeft het gesprek vaak gewoon gelijk afgelopen is.

Maar ik heb het gevraagd... :P
Belangrijk om je eerste vraag na een paar keer contact natuurlijk geen 'hoe gaat het' of 'hoe is het op je werk' is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737770
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Belangrijk om je eerste vraag na een paar keer contact natuurlijk geen 'hoe gaat het' of 'hoe is het op je werk' is.
Hebben we het toevallig ook niet over gehad *)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:58:57 #274
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737785
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Biljart :)
Carambole? :o Ik speel eigenlijk voornamelijk pool en snooker want voor de rest kent niemand iets anders :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737819
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Belangrijk om je eerste vraag na een paar keer contact natuurlijk geen 'hoe gaat het' of 'hoe is het op je werk' is.
Waarom is dit zo eigenlijk?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:01:14 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:00 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Waarom is dit zo eigenlijk?
Daarom.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:01:27 #277
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hebben we het toevallig ook niet over gehad *)
Goed bezig _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182737930
Wat gaan jullie hard in dit topic vanmiddag ha ha terwijl ik juist alle adviezen ter harte wil nemen...... :) :)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:05:57 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182737956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:58 schreef Dven het volgende:

Carambole? :o Ik speel eigenlijk voornamelijk pool en snooker want voor de rest kent niemand iets anders :')
Libre ;)
Poolen doe ik eigenlijk zelden tot nooit, zelfde als snooker. Al dat laatste wel heel veel gedaan vroeger :)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:07:21 #280
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182737983
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Libre ;)
Poolen doe ik eigenlijk zelden tot nooit, zelfde als snooker. Al dat laatste wel heel veel gedaan vroeger :)
Hoef ik in ieder geval niet meer over de herkomst van je username te gissen vermoed ik zo :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:08:53 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182738025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:07 schreef Dven het volgende:
Hoef ik in ieder geval niet meer over de herkomst van je username te gissen vermoed ik zo :+
Niet echt he :+ Is nog afkomstig van de tijd met m'n ex die toen heel veel speelde (en ik meespeelde)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:13:42 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738117
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet echt he :+ Is nog afkomstig van de tijd met m'n ex die toen heel veel speelde (en ik meespeelde)
Mooi man. Hier helaas amper plekken om te spelen. En de plekken waar gespeeld kan worden zijn de lakens zo verrot als wat en is de tafel zo waterpas als hoepel :') Bowlen deed ik ook supergraag maar de enige bowling in een omtrek van 100 kilometer is een paar jaar geleden gesloten :') Om het toch nog een beetje ontopic te houden :') Daarom zitten in dates met broodmeisje vaak ook een uur of twee aan bowling inbegrepen _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Mooi man. Hier helaas amper plekken om te spelen. En de plekken waar gespeeld kan worden zijn de lakens zo verrot als wat en is de tafel zo waterpas als hoepel :') Bowlen deed ik ook supergraag maar de enige bowling in een omtrek van 100 kilometer is een paar jaar geleden gesloten :') Om het toch nog een beetje ontopic te houden :') Daarom zitten in dates met broodmeisje vaak ook een uur of twee aan bowling inbegrepen _O-
Broodmeisje?

Hier is een spiksplinternieuwe bowlingbaan en je kunt er ook glow in the dark midgetgolfen.....
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:19:09 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738220
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Broodmeisje?

Hier is een spiksplinternieuwe bowlingbaan en je kunt er ook glow in the dark midgetgolfen.....
Ja, we moeten natuurlijk wel nicks voor onze dates hebben. Wel zo overzichtelijk.

Wil nog wel eens naar zo'n midgetpoolbaan. Midgetgolven maar dan met biljartballen en -stokken _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, we moeten natuurlijk wel nicks voor onze dates hebben. Wel zo overzichtelijk.

Wil nog wel eens naar zo'n midgetpoolbaan. Midgetgolven maar dan met biljartballen en -stokken _O_
_O- _O-
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:27:12 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182738389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Mooi man. Hier helaas amper plekken om te spelen. En de plekken waar gespeeld kan worden zijn de lakens zo verrot als wat en is de tafel zo waterpas als hoepel :') Bowlen deed ik ook supergraag maar de enige bowling in een omtrek van 100 kilometer is een paar jaar geleden gesloten :') Om het toch nog een beetje ontopic te houden :') Daarom zitten in dates met broodmeisje vaak ook een uur of twee aan bowling inbegrepen _O-
Wij gaan dus met z’n 4en bowlen, dat snap je wel :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182738400
Hmm reactie:

Komende week kan ik niet. Feestjes blabla

Dus das wel duidelijk.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:28:44 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm reactie:

Komende week kan ik niet. Feestjes blabla

Dus das wel duidelijk.
In de 20 zijn en nog de hele tijd naar feestjes gaan :') Mis je niets aan joh :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:28:54 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182738434
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm reactie:

Komende week kan ik niet. Feestjes blabla

Dus das wel duidelijk.
Je hebt het iig geprobeerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:21 #290
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738444
quote:
17s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij gaan dus met z’n 4en bowlen, dat snap je wel :D.
Zit ook een gamehall naast en lasergamen en een soort van pretparkje op het dakterras(wat ik niet vertrouw maar bon) dus maak je borst maar nat :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738447
Precies :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:30:49 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182738474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Zit ook een gamehall naast en lasergamen en een soort van pretparkje op het dakterras(wat ik niet vertrouw maar bon) dus maak je borst maar nat :D
Awww yissss. Dat pretparkje klinkt wel als iets om te skippen though _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:32:00 #293
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738503
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Awww yissss. Dat pretparkje klinkt wel als iets om te skippen though _O-
Mensen keken ons ook raar aan toen broodwief en ik met z'n tweeën gingen lasergamen :') Was ook helemaal bekaf nadien _O- Heb haar wel genadeloos afgestraft, je begint met 50 levens en toen zij dood was had ik er nog 41 8-) #NoMercy
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738508
Dven en Yasmin hebben een open relatie begrijp ik?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:33:48 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:32 schreef Horney_Joe het volgende:
Dven en Yasmin hebben een open relatie begrijp ik?
Begrijpend lezen lijkt niet jouw sterkste vak te zijn geweest op de basisschool
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:32 schreef Horney_Joe het volgende:
Dven en Yasmin hebben een open relatie begrijp ik?
?
pi_182738557
Hoe komt iemand daar nou weer op :D
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:34:34 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182738570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:32 schreef Horney_Joe het volgende:
Dven en Yasmin hebben een open relatie begrijp ik?
Goede conclusie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 oktober 2018 @ 17:35:40 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182738594
Soms doen we ook rollenspelletjes en dan ben ik de jaloerse aap en nodigen we iemand anders uit om Aladdin te zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182738597
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goede conclusie.
Ze plannen toch dingen samen en spreken ook met anderen af?
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 oktober 2018 @ 17:36:05 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182738607
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:32 schreef Horney_Joe het volgende:
Dven en Yasmin hebben een open relatie begrijp ik?
Klopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')