geen safari gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij fixt het maar dat het bij mij ook werkt
Dag Jojoquote:
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hebben jullie de launch site gezien van red dead?
Meer dan 200 diersoorten
Ja. Heb een hele stapel flessendozen liggen, paar flessen erin met heel veel noppenfolie en gewoon met postnlquote:
Koning Rolandquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:39 schreef KingRoland het volgende:
Ook ik heb mijn bijdrage gepost René
Wauw, 200 diersoorten die niks aan de gameplay toevoegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hebben jullie de launch site gezien van red dead?
Meer dan 200 diersoorten
Uh, jawel. Je moet ze allemaal jagen zodat je een medaille krijgt als erkenningquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koning Roland
[..]
Wauw, 200 diersoorten die niks aan de gameplay toevoegen.
ik dacht dat het een western setting wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jawel. Je moet ze allemaal jagen zodat je een medaille krijgt als erkenning
net barrowsquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The more a gun is used, the better it will perform, but it will also start to degrade over time if not looked after, so a trusty sidearm needs to be kept oiled and clea
Je moet een eigen knalijzer vinden dus
Wij gaan een hoop banken overvallen makker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The more a gun is used, the better it will perform, but it will also start to degrade over time if not looked after, so a trusty sidearm needs to be kept oiled and clea
Je moet een eigen knalijzer vinden dus
Ben jij meer een shotgun of sniper type zeg maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij gaan een hoop banken overvallen makker.
lever action tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij meer een shotgun of sniper type zeg maar?
Shotgun natuurlijk. Echte mannen staan vooraan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij meer een shotgun of sniper type zeg maar?
Wel achter JeeCee die vangt veel kogels met zn lijfquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shotgun natuurlijk. Echte mannen staan vooraan.
Nee maar wel van Knut's Kowboy Klubquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij ook al lid van Knut's outlaw gang?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar wel van Knut's Kowboy Klub
ik zou mw2 weer eens op moeten starten eigenlijk kijken wat m'n loadout wasquote:
Wowquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje verdrietig van
Ik speelde mw2 altijd met die maat van me die dood is
Onlo en ik de frontlinie, zoals altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shotgun natuurlijk. Echte mannen staan vooraan.
Goeie ouwe mannen gamequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow
Ziet er echt extreem langzaam uit
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Onlo en ik de frontlinie, zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |