Het is ook zo makkelijk bij hemquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:28 schreef GGMM het volgende:
Doublepain gebruikte Onlogisch om het nieuwe topic te maken
SOWquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een tekening van Onlogisch
Heb je die zelfgemaakt? Misschien kan onlo die toevoegen aan zijn FoBoquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een tekening van Onlogisch
Ik zocht onlangs naar de mogelijkheid dat stomme icoontje uit het lijstje met icoontjes te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelfgemaakt? Misschien kan onlo die toevoegen aan zijn FoBo
FoBo kan je dus niet meer verwijderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht onlangs naar de mogelijkheid dat stomme icoontje uit het lijstje met icoontjes te krijgen.
Blijkbaar gaat dat niet. FlopFOK.
Maak je geen zorgen, we klikken er ook niet op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht onlangs naar de mogelijkheid dat stomme icoontje uit het lijstje met icoontjes te krijgen.
Blijkbaar gaat dat niet. FlopFOK.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we klikken er ook niet op.
Bezoekt die Charlotte ook zo vaak jouw FOBO?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef GGMM het volgende:
Mijn fobo wordt nog wel regelmatig bezocht.
Al komt dat voornamelijk door de schitterende tekeningen van johannes
Mad. Jelly. Het zit diep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Nog 7 plekjes stijgen en ik sta in de top 150 van meeste posts
Kanslozen als Typisch,GGMM,Johannes en Drizzt liggen nog mijlen ver voor mij.
Harrie nog een kleine 11.000 posts en dan is 'ie tong voorbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is de act dan voorbij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie nog een kleine 11.000 posts en dan is 'ie tong voorbij
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:39 schreef onlogisch het volgende:
dan kan haags baan gaan zoeken in de IT door alle programmeerskills die hij heeft geleerd op fokquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
dan kan haags baan gaan zoeken in de IT door alle programmeerskills die hij heeft geleerd op fok
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bezoekt die Charlotte ook zo vaak jouw FOBO?
Hoezo? Er zitten geen PSV-ers dus dan is het logischquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een vraag van de NPO ook aan vBommel, er zitten wat ex-Ajacieden bij Spurs maakt dat deze wedstrijd een beetje speciaal?
Wat een jodenzender
beetje webscrapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
dan kan haags baan gaan zoeken in de IT door alle programmeerskills die hij heeft geleerd op fok
Vraag slaat nergens opquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Er zitten geen PSV-ers dus dan is het logischAlthans, Gomes speelt er al een tijdje niet meer toch?
Huilenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een vraag van de NPO ook aan vBommel, er zitten wat ex-Ajacieden bij Spurs maakt dat deze wedstrijd een beetje speciaal?
Wat een jodenzender
Ach gossiequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een jodenzender
madquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een jodenzender
weer eentje om op te hangen in de kleedkamerquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een jodenzender
Ik krijg weleens een quote uit een random topic waar ik ooit gepost heb, die wil ik dan niet missenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Die heb ik toen echt meteen uitgezet
heb je niets aan toch
Mijn top 2 favoriete quote-alerts bestaan uit :quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg weleens een quote uit een random topic waar ik ooit gepost heb, die wil ik dan niet missen
wat een monster, vandaag een hockey meisje in de sportschool, die scoorde qua fysiek wel 9,5 -10, qua hoofd wat minder helaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze deed gek en nam 2 bakjes havermout
ouwe viezerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een monster, vandaag een hockey meisje in de sportschool, die scoorde qua fysiek wel 9,5 -10, qua hoofd wat minder helaas
Het is ook wel zonde dat zo'n meisje veel moeite doet en niemand het ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]kan ik moeilijk m'n ogen voor sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |