Inter is een flinke klasse beter dan Benfica en Ajax in principe. Die zitten meer in de buurt van Madrid, City en Barcelona qua begroting en spelersmateriaal.quote:
Ajax zou eigenlijk de CL moeten winnen. Godenzonenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat zelfs de Bayern-fans zeiden dat Ajax had moeten winnen.
Heb jij ze allemaal gesproken dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat zelfs de Bayern-fans zeiden dat Ajax had moeten winnen.
Ik bedoelde CL maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overwinteren is sowieso al wel zeker, maar nog niet in welk toernooi dat is.
lul niet manquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ajax zou eigenlijk de CL moeten winnen. Godenzonen
In deze tijden van internet is het heel makkelijk om de algehele tendens van supporters te lezen ja.quote:
je heb Ribery dus gesprokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In deze tijden van internet is het heel makkelijk om de algehele tendens van supporters te lezen ja.
Ajax had minder passes, een lager percentage geslaagde passes en 10% minder balbezit. Dat is niet je tegenstander overklassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul niet man
bayern was overklast in die wedstrijd
alleen jammer dat bayern tegenwoordig feyenoord niveau is
Hallo Gio.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax had minder passes, een lager percentage geslaagde passes en 10% minder balbezit. Dat is niet je tegenstander overklassen.
ja feyenoord heeft volgens de statistieken ook het meeste balbezit van de nederlandse competitiequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax had minder passes, een lager percentage geslaagde passes en 10% minder balbezit. Dat is niet je tegenstander overklassen.
Maar wel de betere kansen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja feyenoord heeft volgens de statistieken ook het meeste balbezit van de nederlandse competitie
rara hoe zou dat nou komen als van der heyden en bottgehin in een wedstrijd 300 keer de bal naar elkaar spelen...
Ik verwacht ook een kansloze thuisnederlaag. Ook wel, op sportief vlak, echt heel kut geloot natuurlijk, maar het kan best 0 uit 6 wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond ze tegen Spurs wel matig, en aangezien Spurs nu ook echt wel zal moeten denk ik dat jullie moeten vrezen voor een afstraffing. Die kunnen echt wel ballen
Maar dat laatste is ook een beetje een dooddoener, want we weten niet of Benfica nu al lastig is om tegen te spelen. Wanneer was de laatste keer een Nederlandse club tegen een Portugese club? PSV tegen Benfica in de Europa League acht jaar geleden ofzo? Toen Benfica veel meer kwaliteit hadden als ze nu hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:28 schreef Komakie het volgende:
"Ajax had van Inter gewonnen"
"PSV had van Bayern gewonnen"
"PSV gaat winnen van Tottenham"
"Benfica is niveau Inter"
wtf jongens
Niveau gaat op deze manier wel echt zwaar omlaag. Ajax gaat niet tegen Inter spelen, PSV niet tegen Bayern en Benfica met Inter vergelijken slaat nergens op.
Feit dat Klaas zich nog het meest zinvol opstelt zegt al genoeg
Benfica heeft gewoon een kutploeg voor Ajax om tegen te spelen. Nederlandse ploegen hebben altijd moeite met dat zuigen en kloten wat die gasten doen terwijl ze nog eens redelijk technisch zijn. Ik hoop dat de spelers zich niet laten opnaaien en gewoon stoicijns hun wedstrijd spelen ondanks het gezuig van die portugesen.
Ze hebben een kans. Ze zijn zelfs thuis nog favoriet. Ajax is immers ijzersterk thuis. Zeker in Europa. Alleen tegen een ploeg die niet eens zo heel bijzonder is (daarmee bedoel ik geen absolute europese top) kan het gewoon een keer fout gaan.
lul niet idiootquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als Bayern iets nauwkeuriger was hadden ze gewoon gewonnen. Het feit dat jij ze vergelijkt met Feyenoord zegt eigenlijk al genoeg over de onzin die je wederom uitkraamt hier.
Vind ik nogal zelfonderschatting, je moet alleen niet weer gaan blunderen zoals tegen inter. Spurs heeft geen messi lopen die je afstraft in z'n eentje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een kansloze thuisnederlaag. Ook wel, op sportief vlak, echt heel kut geloot natuurlijk, maar het kan best 0 uit 6 worden
pff je hebt het uitgebreid geanalyseerd, ik dacht toch wel dat Ajax meer kansen had dan Bayern en iedereen er wel over eens was dat een puntje eigenlijk te weinig wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als Bayern iets nauwkeuriger was hadden ze gewoon gewonnen. Het feit dat jij ze vergelijkt met Feyenoord zegt eigenlijk al genoeg over de onzin die je wederom uitkraamt hier.
dit is hoe hij zijn analyses maaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
pff je hebt het uitgebreid geanalyseerd, ik dacht toch wel dat Ajax meer kansen had dan Bayern en iedereen er wel over eens was dat een puntje eigenlijk te weinig was
Bayern had na 10 minuten eigenlijk al 2-0 voor moeten staan, hoe Ajax die wedstrijd begon was ronduit lachwekkend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
pff je hebt het uitgebreid geanalyseerd, ik dacht toch wel dat Ajax meer kansen had dan Bayern en iedereen er wel over eens was dat een puntje eigenlijk te weinig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |