Ajax speelde toen zonder De Ligt, dat scheelt een behoorlijke slok op de borrel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En Ajax was kansloos tegen PSV.
Ben je nou serieus?
Jij niet alleen maat. Jij niet alleenquote:
En Bayern speelde zonder Messi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde toen zonder De Ligt, dat scheelt een behoorlijke slok op de borrel.
Voor straf in een shirtje van Sporting Lissabon laten spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is coulant door dit te doen, volgens mij mogen ze hun poot wel stijf houden en dan moet Benfica maar even langs een sportzaak om 11 zwarte shirtjes te zoeken.
Juist ja en omdat er online niets over een derde shirt te vinden is, bestaat deze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Derde shirt is juist voor rare situaties waarin zowel uit als thuis shirt niet kan. Voor bijv nu.
HET IS EEN COMPOTE VAN DIE KANKERPORTUGESENquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derde shirt moet je ook gewoon hebben, zeker als je alleen thuis in het rood speelt en dan uit in het wit. Alsof Ajax de enige club is met een rood wit shirt
Heb je al ingezet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb net de selectie van Benfica is bekeken.
Ik denk dat ajax in de pan gehakt gaat worden vanavond.
Die hebben echt geen clowns van 19 jaar ertussen lopen
allemaal technische heel vaardige spelers
ik zeg 0-2
Appel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPOTE VAN DIE KANKERPORTUGESEN
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En Bayern speelde zonder Messi.
En Barca zonder Hummels en Boateng.
ik ga 10 euro op benfica zetten vanavondquote:
Er hoort zoveel. En ik snap dat er een hoop sentiment meespeelt maar het is nou eenmaal niet anders. Voor de gemiddelde supporter is zoiets belangrijk, voor een elftal werknemers op het veld zal het ze jeuken. Je hier druk over maken heb je alleen jezelf mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax thuis hoort gewoon in het wit-rood-wit en anders niets. Dit is gewoon een rare situatie.
Volgens mij is het aan de bezoekende ploeg om er voor te zorgen dat ze de juiste kleding bij zich hebben, niet aan de ontvangende ploeg.
En als Benfica dan in een eigen shirt speelt, laat het dan het uitshirt zijn. Zowel het wit als rood van Benfica matcht niet met het uitshirt van Ajax.
Maar goed, uit of thuis shirt moet voor Ajax niet uit maken. Je gaat er niet beter of minder door voetballen.
Hoewel....
Het Nederlands elftal had tijdens het EK van 2012 ook een zwart uit-tenue. Johan Cruijff zei toen dat het onverstandig was omdat het zwart weg valt tegen de rand van het veld (of iets in die richting) en je die kleur veel slechter ziet waardoor je sneller mede spelers over het hoofd ziet. Zeker bij kunstlicht.
Uiteindelijk speelden ze dat EK kut, maar speelden ze 2 van de 3 wedstrijden in het oranje, dus van toepassing op de malaise is het niet helemaal, maar ik kan me nog goed herinneren dat hij dat zei.
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want die hadden daar niet zo onder de druk uit kunnen spelen in de beginfase.
Portcompotequote:
wat ben je aan het raaskallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPOTE VAN DIE KANKERPORTUGESEN
beetje dom danquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist ja en omdat er online niets over een derde shirt te vinden is, bestaat deze blijkbaar niet.
kan je nog wat opleveren, ajax is sterk favorietquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga 10 euro op benfica zetten vanavond
Preciesquote:
dat vind ik toch wel overdreven maar het is wel lekker om een keer naar een Europese wedstrijd uit te kijken en te weten dat je niet bij voorbaat kansloos bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je nog wat opleveren, ajax is sterk favoriet
PSV zal gewoon minder makkelijk kunnen pieken dus Europees, maar hun kracht is wel weer dat ze constanter zijn in de competitie vaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja.
Prima hoor dat PSV in Eindhoven Ajax van de mat gespeeld heeft. Tactisch afgetroefd en ook het missen van De Ligt was nogal een ding, maar nogal vermoeiend om dan te denken dat PSV automatisch beter is. Het voetbal van Ajax maakt je kwetsbaarder, maar tegelijkertijd kun je daarmee wel tegen sterke ploegen je wil opleggen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel overdreven maar het is wel lekker om een keer naar een Europese wedstrijd uit te kijken en te weten dat je niet bij voorbaat kansloos bent
Ach de vorige wedstrijd dacht ik nog dat Ajax kansloos was en toen bleek het niet zo te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel overdreven maar het is wel lekker om een keer naar een Europese wedstrijd uit te kijken en te weten dat je niet bij voorbaat kansloos bent
Bayern was ook wel onthutsend zwak verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de vorige wedstrijd dacht ik nog dat Ajax kansloos was en toen bleek het niet zo te zijn
Terwijl Benfica echt geen mindere spelers heeft in principe. Geen gehypte talenten van 80 miljoen for that matter maar er loopt wel wat rond.quote:
natuurlijk maar Ajax speelde echt lekker en deed zichzelf te kortquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bayern was ook wel onthutsend zwak verder
Dit lijkt me eigenlijk wel iets te veel de favorietenrol, bij Benfica spelen toch geen koekenbakkersquote:
En Ajax was heel sterkquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo kan je bijna elk resultaat van een Nederlandse club in Europa wel bagatelliserenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
nee daarom vind ik die odds wel wat vreemd al is het thuisvoordeel er welquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl Benfica echt geen mindere spelers heeft in principe. Geen gehypte talenten van 80 miljoen for that matter maar er loopt wel wat rond.
De hele wedstrijd kut spelen en 0-1 achter staan en in de laatste seconden de 1-1, moet jij eens opletten of ik dan tevreden benquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benfica is niveau Internazionale, natuurlijk ben je dan favoriet in eigen huis.
We zullen dus ook alleen echt tevreden zijn met een overwinning.
Het is ook nogal een dooddoener. Natuurlijk pakt Ajax uit geen punt als Bayern haar topniveau haalt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo kan je bijna elk resultaat van een Nederlandse club in Europa wel bagatelliseren
Dan zou ik nog niet tevreden zijn, want als ze dan vanavond zo kut spelen zal er weinig vertrouwen zijn voor over twee weken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De hele wedstrijd kut spelen en 0-1 achter staan en in de laatste seconden de 1-1, moet jij eens opletten of ik dan tevreden ben
Absoluut, maar fucking Gladbach won daar 3 dagen later met 0-3. Om die 1-1 een beetje in het juiste perspectief te plaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar Ajax speelde echt lekker en deed zichzelf te kort
Gladbach was wel veel minder dominant en had maar drie schoten op doel die er ook nog eens allemaal in vlogen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut, maar fucking Gladbach won daar 3 dagen later met 0-3. Om die 1-1 een beetje in het juiste perspectief te plaatsen.
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benfica is niveau Internazionale,
Ja nogal gebiased door die ene wedstrijd tegen Bayern (en Benfica dat nog niet heel indrukwekkend heeft gepresteerd Europees). Maar prima odds voor een inzet op Benfica zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee daarom vind ik die odds wel wat vreemd al is het thuisvoordeel er wel
bayern is gewoon een oude kneuzen elftal gewordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij kan het ook zijn dat Gladbach juist heeft geprofiteerd van een Bayern die weinig zelfvertrouwen had na zoek te zijn gespeeld door Ajax.
Zoek gespeeld ook echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij kan het ook zijn dat Gladbach juist heeft geprofiteerd van een Bayern die weinig zelfvertrouwen had na zoek te zijn gespeeld door Ajax.
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoek gespeeld ook echtdroom verder.
Bayern heeft een hele fase in de tweede helft behoorlijk gedomineerd ook. Uiteindelijk kom je goed weg met 1-1.
Desalniettemin een hele prima prestatie verder hoor, maar niet overdrijven.
sowieso al leuk dat je had kunnen/moeten winnen en als je dat vandaag doet al dicht bij overwinteren bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bayern heeft een hele fase in de tweede helft behoorlijk gedomineerd ook. Uiteindelijk kom je goed weg met 1-1.
Vandaar dat zelfs de Bayern-fans zeiden dat Ajax had moeten winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Overwinteren is sowieso al wel zeker, maar nog niet in welk toernooi dat isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso al leuk dat je had kunnen/moeten winnen en als je dat vandaag doet al dicht bij overwinteren bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |