abonnement Unibet Coolblue
pi_182676040
Ik heb er een beetje over getwijfeld dit topic te openen, omdat het over een nogal heel gevoelig onderwerp gaat, maar heb besloten het toch te doen. Ik wil het namelijk toch kwijt en bespreekbaar maken en ik voel me er niet op mijn gemak bij om dit bij vrienden te doen. De reden waarom lees je hieronder.

Ik weet dat dit topic het ideale recept is om een shitload aan troll-reacties te geven, maar ik hoop dat jullie ook kunnen respecteren dat ik er gewoon, zonder een kloon account, over wil praten met jullie.

Allereerst; nee ik ben niet gay, dus ik hoor mensen al denken: dan blijft er 1 ding over namelijk TS heeft een kleine piemel. Nou, het antwoord; deels waar. Ik heb hem nooit gemeten, maar in erecte toestand zal hij gemiddeld zijn (15cm ofzo), maar in slappe toestand is hij inderdaad gewoon echt heel klein.

Ik heb dat eens opgezocht en ik schijn dan een bloedlul (of lulletje :') ) te hebben. Afijn, onzeker ben ik er altijd wel een beetje over geweest, met name douchsituaties (waardoor ik ze vemijdt), maar op sexueel gebied ben ik daar beter dan ik me ooit had kunnen voorstellen overheen gegroeid.

Toch is de onzekerheid wel gebleven. Bijvoorbeeld als ik (ff pisse :P ) ga dan doe ik dat liever een paar stappen verderop. Ik scherm m goed af zegmaar (hoef ik gelukkig weinig moeite voor te doen :') ). Allemaal dingen die eigenlijk niet nodig zijn, want ik weet wat ik aan m heb als ik m gebruik waarvoor hij bedoeld is. Ik kon/kan daarmee verder prima leven.

Nu komt het probleem;

Ik was afgelopen weekend met vrienden (10-15 man) bij een vriendin van me ("vriend" van me heeft relatie met haar) om gezellig te chillen en aan de drank te gaan. Het was mega gezellig en we hebben een hoop gelachen. Ik had het echt enorm naar mn zin.

Loop ik uiteindelijk na het roken van een peukie de woonkamer weer in waar de rest zat (10 man ofzo), trekt die "vriend" ineens uit het niets van achter mn joggingbroek (inclusief onderbroek) tot op mn enkels naar beneden. Sta ik daar met mn kleine bloedtollie in een kamer met 10 man. :') ;(

Enigszins verbaasd en vooral woedend, maar wetende dat het kwaad toch al geschied was, trok ik in alle rust mijn broek weer omhoog, draai ik me naar m om en kijk ik m aan. Iedereen doodstil. Een maat van me keek me aan en zei "Ik voel de schaamte man..". Dus ik zeg tegen die "vriend": "Wat zit je nou stom te lachen?". "Nee sorry man hehe sorry man bla bla". "Ik weet niet hoor "R" maar dit is echt het meest trieste wat je kan doen man." Het liefst wilde ik m zn tanden uit zn kkmuil slaan, maar aangezien we dus bij zijn vriendin waren waar ik heel goed mee kan hield ik me in en liep ik de tuin in om een peukie te roken, met de intentie daarna gelijk weg te gaan.

Dat laatste deed ik uiteindelijk niet, want ik verdomde het om me door zo'n eencellige debiel weg te laten jagen, dus ik ben daar nog zeker anderhalf uur gebleven en heb voor zover dat kon nog een hoop plezier gemaakt. Hij is nog 2 keer naar me toe gekomen om exuses te maken (waarschijnlijk op aandringen van zijn vriendin), maar heb deze beleefd, maar zonder nuance geweigerd.

Het probleem is nu dat ik er nog steeds mee zit. Zo'n gevoel van schaamte. Eigenlijk is het raar, want ik weet dat de grootte uiteindelijk gewoon gemiddeld is, maar doordat hij in slappe toestand zo klein is weet ik nu wat iedereen denkt zegmaar. En dat zit me meer dwars dan ik had gehoopt.

Hoe de fuck zet ik dit van me af? ;(
pi_182676388
Het boeit niemand wat hoe groot je lul is.

En mochten die lui dat wel iets boeien, dan heb je toch gewoon schijt aan ze?
pi_182676439
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef lolnoob123 het volgende:
Het boeit niemand wat hoe groot je lul is.
Is dat echt zo? Want als ik meiden soms hoor praten onderling dan is het blijkbaar nogal een relevant ding
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:02:44 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182676451
Als ze er op dat moment niets over gezegd hebben, boeit het ze niet / is 't niet opgevallen / zijn ze 't alweer vergeten.
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:03:34 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182676483
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Want als ik meiden soms hoor praten onderling dan is het blijkbaar nogal een relevant ding
Vrouwen weten ook van 't bestaan van vleeslullen.

En daarbij is 't enkel interessant bij mensen waar je het bed mee deelt/ wil delen.
pi_182676490
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:01 schreef lolnoob123 het volgende:

En mochten die lui dat wel iets boeien, dan heb je toch gewoon schijt aan ze?
Naja dat is ook wel zo, rationeel gezien, maar gevoelsmatig zit ik er gewoon mee ofzo. Misschien dat dat komt omdat ik er vroeger mee zat en dat een angst van toen nu werkelijkheid is geworden.
pi_182676509
Pis de volgende keer over hem heen om je dominantie te tonen.

OT: Fuck it man, ze hebben 'm gezien, maar je hebt er 1 en wees daar trots op :7 .

Wat mij opvalt in je verhaal dat je vooral aangeeft dat je onzeker bent over de grootte van je jantje, maar persoonlijk zou ik de actie van die gozer kutter vinden dan dat ze mijn piemel zouden zien. Ik vind het eigenlijk best respectloos om zoiets bij iemand te flikken, die gozer had echt geen respect voor jou.
pi_182676559
Echt vieze actie van die ‘vriend’ en je had hem idd op zn muil moeten slaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182676603
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef Cue_ het volgende:
Als ze er op dat moment niets over gezegd hebben, boeit het ze niet / is 't niet opgevallen / zijn ze 't alweer vergeten.
Naja dat is dus iets waar ik aan twijfel. Het was erg ongemakkelijk. Voor iedereen. Dan weet ik dus niet of ze het zomaar vergeten.

Ik handelde het dan nog wel rustig af, want iedereen had wss het idee dat ik full-mental op zn kop zou gaan inrammen, maar in dit geval liep ik weg. Iets wat ook blijft hangen denk ik. Het voelde ook een beetje als afgang, maar ik wilde die vriendin dr avond ook niet verpesten (ze had namelijk super haar best gedaan het voor iedereen te organiseren met hapjes leuke muziek enzo)
pi_182676695
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:04 schreef dexamfetamine het volgende:
Pis de volgende keer over hem heen om je dominantie te tonen.

OT: Fuck it man, ze hebben 'm gezien, maar je hebt er 1 en wees daar trots op :7 .

Wat mij opvalt in je verhaal dat je vooral aangeeft dat je onzeker bent over de grootte van je jantje, maar persoonlijk zou ik de actie van die gozer kutter vinden dan dat ze mijn piemel zouden zien. Ik vind het eigenlijk best respectloos om zoiets bij iemand te flikken, die gozer had echt geen respect voor jou.
Ja en ook dat komt wel hard aan man.. dat gebrek aan respect. En dat is prima, maar niet tegenover een groep van 10 man.

En ja die onzekerheid zit er nog wel maar vooral omdat ik daar vroeger last van had denk ik. Want op sexueel gebied heb ik dat niet (meer).
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:10:51 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182676701
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:07 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Naja dat is dus iets waar ik aan twijfel. Het was erg ongemakkelijk. Voor iedereen. Dan weet ik dus niet of ze het zomaar vergeten.

Ik handelde het dan nog wel rustig af, want iedereen had wss het idee dat ik full-mental op zn kop zou gaan inrammen, maar in dit geval liep ik weg. Iets wat ook blijft hangen denk ik. Het voelde ook een beetje als afgang, maar ik wilde die vriendin dr avond ook niet verpesten (ze had namelijk super haar best gedaan het voor iedereen te organiseren met hapjes leuke muziek enzo)
Gok eerder dat de actie blijft hangen dan de specifieke lengte van jouw slappe geval.
pi_182676787
Ik krijg quotemelding, maar zie niks? :?

Hoi Sammz/STING, ruim je de bezem netjes op als je klaar bent met vegen?
pi_182676792
Ik denk dat je over een tijd trots bent op jezelf met hoe je hiermee overweg bent gegaan.
pi_182676795
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gok eerder dat de actie blijft hangen dan de specifieke lengte van jouw slappe geval.
:') hardop gelachen om je verwoording :P

Naja ik hoop het maar. Alleen daar wordt het gevoel niet beter van. Ik heb echt in heel mn leven nog nooit zo voor lul gestaan (letterlijk :') )

Ik ben ook heel erg sjaggie. Ruzie op het werk gehad enzo terwijl het probleem toch echt bij mezelf zit.
pi_182676805
De enige die zich moet schamen is die ´vriend´ en niet jij.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_182676811
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Mariocash het volgende:
Ik krijg quotemelding, maar zie niks? :?

Hoi Sammz/STING, ruim je de bezem netjes op als je klaar bent met vegen?
Ik DM wel ff wat ik poste :P
pi_182676836
Be the bigger man ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:15:14 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182676857
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Want als ik meiden soms hoor praten onderling dan is het blijkbaar nogal een relevant ding
Geen idee wat voor leeftijd je zelf hebt, maar wat 'meiden' vinden zou ik niet zo relevant vinden.
Een beetje vrouw weet het verschil wel tussen een bloedlul en een vleeslul.

Het gebrek aan fatsoen van die 'vriend' vind ik pas schaamtevol.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:18:40 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182676939
Wat is de hype van bloedlullen tegenwoordig op FOK! joh?

Iedereen weet dat grootte in slappe vorm niet alles zegt hoor, dus je hebt niks om je zorgen over te maken. Het gaat er uiteindelijk om dat je weet wat je ermee doet zeg maar.

Zou me persoonlijk ook drukker maken om die actie van die ''vriend''. Zou ik echt niet tolereren, maar dat ben ik.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182676953
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk dat je over een tijd trots bent op jezelf met hoe je hiermee overweg bent gegaan.
Dankjewel man, dat geeft wel een beetje een goed gevoel. Ik hoop dat dat zo gaat inderdaad..

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Vimbavimba het volgende:
De enige die zich moet schamen is die ´vriend´ en niet jij.
Kan het alleen niet helpen het toch wel te doen ;(

quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:14 schreef sigme het volgende:
Be the bigger man ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mn best gedaan op dat moment, ook wel een beetje gelukt denk ik, maar nu voel ik me wel een beetje klein eerlijk gezegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:15 schreef Elpis het volgende:

[..]

Geen idee wat voor leeftijd je zelf hebt, maar wat 'meiden' vinden zou ik niet zo relevant vinden.
Een beetje vrouw weet het verschil wel tussen een bloedlul en een vleeslul.

Het gebrek aan fatsoen van die 'vriend' vind ik pas schaamtevol.
24.

En daar heb je gelijk in, maar toch.. mn verstand zegt inderdaad maar mn gevoel is gewoon echt bar op het moment
pi_182677030
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat is de hype van bloedlullen tegenwoordig op FOK! joh?

Iedereen weet dat grootte in slappe vorm niet alles zegt hoor, dus je hebt niks om je zorgen over te maken. Het gaat er uiteindelijk om dat je weet wat je ermee doet zeg maar.

Zou me persoonlijk ook drukker maken om die actie van die ''vriend''. Zou ik echt niet tolereren, maar dat ben ik.
Geloof me, in elke andere situatie had ik m helemaal de * in geslagen, ookal is hij een stuk groter dan ik. Het is alleen dat ik op dat moment letterlijk de gedachte had "NEE, B, dat kun je haar echt niet aandoen" (na alles wat ze had geregeld voor ons), dus ben ik maar weggelopen naar de tuin.

Stel dit weekend kom ik m tegen en hij zegt 1 verkeerd woord, dan is hij de mijne, maar dat zal hij ongetwijfeld niet doen.

En om m nou op te gaan zoeken en alsnog te touwtyfus in de meppen vind ik ook een beetje wanhopig
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:23:22 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182677054
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:22 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Geloof me, in elke andere situatie had ik m helemaal de * in geslagen, ookal is hij een stuk groter dan ik. Het is alleen dat ik op dat moment letterlijk de gedachte had "NEE, B, dat kun je haar echt niet aandoen" (na alles wat ze had geregeld voor ons), dus ben ik maar weggelopen naar de tuin.

Stel dit weekend kom ik m tegen en hij zegt 1 verkeerd woord, dan is hij de mijne, maar dat zal hij ongetwijfeld niet doen.

En om m nou op te gaan zoeken en alsnog te touwtyfus in de meppen vind ik ook een beetje wanhopig
Waarom meteen meppen man? Gewoon zeggen dat je het niet relax vond is niet genoeg?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:24:17 #23
451005 Grems
Clown World
pi_182677070
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:49 schreef -mosrednA het volgende:
Hoe de fuck zet ik dit van me af? ;(
Niet.

Alle overige advies is C O P E

Net zoals kleiner zijn dan 1.85, daar kun je omheen lullen ( :9~ ) zoveel je wilt, maar het is gewoon jammer.
pi_182677179
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waarom meteen meppen man? Gewoon zeggen dat je het niet relax vond is niet genoeg?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat mn reactie zo soft was. Maar inderdaad, zo heb ik dat nu ook gedaan.

Het voelde op deze manier alleen wel een beetje als afgang ofzo. Alsof ik over me heen liet lopen. "Verslagen" was. Wat heel raar is eigenlijk, aangezien dit wel de enige volwassen reactie is.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet.

Alle overige advies is C O P E

Net zoals kleiner zijn dan 1.85, daar kun je omheen lullen ( :9~ ) zoveel je wilt, maar het is gewoon jammer.
Fair enough.

En 180 hier :P Gelukkig daar geen problemen mee :7
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:31:45 #25
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182677245
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:29 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je bedoelde dat mn reactie zo soft was. Maar inderdaad, zo heb ik dat nu ook gedaan.

Het voelde op deze manier alleen wel een beetje als afgang ofzo. Alsof ik over me heen liet lopen. "Verslagen" was. Wat heel raar is eigenlijk, aangezien dit wel de enige volwassen reactie is.

Nou ja, er zit een verschil tussen muisstil over je heen laten lopen en beginnen met meppen :D Gewoon je onvrede uiten en die vriendschap eens goed onder het oog nemen is de gouden middenweg imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182677291
quote:
12s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nou ja, er zit een verschil tussen muisstil over je heen laten lopen en beginnen met meppen :D Gewoon je onvrede uiten en die vriendschap eens goed onder het oog nemen is de gouden middenweg imo.
Dat is inderdaad wel een goeie nuance ja :P

Als ik kwaad ben of überhaupt hoog in mn emoties zit heb ik nogal de neiging dingen zwart-wit te zien. :P

Bedankt
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:40:20 #27
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182677509
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:33 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een goeie nuance ja :P

Als ik kwaad ben of überhaupt hoog in mn emoties zit heb ik nogal de neiging dingen zwart-wit te zien. :P

Bedankt
Ik vind het nogal wat dat je nog aan die vriendin dacht. Als ik hoog in mijn emotie zit gaat op dat moment alle ratio de deur uit en ga ik los als een viswijf. :@
Dus complimenten hoe je het aangepakt hebt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182677720
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:40 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat dat je nog aan die vriendin dacht. Als ik hoog in mijn emotie zit gaat op dat moment alle ratio de deur uit en ga ik los als een viswijf. :@
Dus complimenten hoe je het aangepakt hebt.
Dankjewel O+ Heel fijn om te horen..

En ja dat is mijn reactie ook vaak geweest eerlijk gezegd :') Maar zij woog op dat moment gelukkig(?) zwaarder ja..

Tis ook een hele toffe (maar gevoelige) meid waar die domme lul tot mijn frustratie dan ook nooit rekening mee houdt. Ik merkte die avond al op dat ze nogal gespannen was om het iedereen naar dr zin te maken (mensen die wat stilletjes in een hoekje zaten opzoeken en mee praten enzo) dus als ik loco was gegaan dan was ze waarschijnlijk huilend weggegaan en had ze nooit meer zoiets durven organiseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 20:46:26 ]
pi_182677729
Ik ging net hetzelfde zeggen! Wat een knappe reactie van jou.
Vrouwen maakt het helemaal niets uit, wij weten wel dat dat helemaal niets hoeft te zeggen.
Lullige “vriend” zeg.
pi_182678129
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:46 schreef Blijkonijn het volgende:
Ik ging net hetzelfde zeggen! Wat een knappe reactie van jou.
Vrouwen maakt het helemaal niets uit, wij weten wel dat dat helemaal niets hoeft te zeggen.
Lullige “vriend” zeg.
O+

En ik hoop het ja.. geloof het ook wel maarja toch voelt het niet chill. Zeker niet voor mn groep vinden 10 man sterk. Wtf 8)7
pi_182678904
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:14 schreef sigme het volgende:
Be the bigger man ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen daarentegen weer een enorm probleem maken van hun cupje B. Zo'n groot probleem dat ze zelfs bereid zijn om er voor duizenden euro's siliconenkit in te laten spuiten (je zou denken dat je dan minstens 3 kub kit krijgt, maar dat is niet het geval :D )
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182679003
Lekker respectloos!
En knap dat je ondanks alles rustig bleef omwille van die meid.
Menigeen had die klojo ene geklapt.
Wat betreft je schaamte, volledig begrijpelijk maar niet nodig.
Jij hield het koel en dat zal meer blijven hangen dan je jongeheer ;)
pi_182679040
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen daarentegen weer een enorm probleem maken van hun cupje B. Zo'n groot probleem dat ze zelfs bereid zijn om er voor duizenden euro's siliconenkit in te laten spuiten (je zou denken dat je dan minstens 3 kub kit krijgt, maar dat is niet het geval :D )
Mensen zijn maar mislukkelingen. Zwakke geesten in mooie gezonde lichamen, zo doodongelukkig dat ze bereid zijn risico's op verminking nemen. Leesvoer voor mannen met twijfel aan hun piemel: https://www.theguardian.c(...)ncheon-in-pants-rise
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_182679045
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

O+

En ik hoop het ja.. geloof het ook wel maarja toch voelt het niet chill. Zeker niet voor mn groep vinden 10 man sterk. Wtf 8)7
Heb je enig idee waar die actie bij die vent vandaan kwam!? Ik vind het nogal kleinerend ( :') ) om zoiets te doen, namelijk. Vergelijkbaar met pesten op school of werk. Jij kneusje, hij (en de rest) stoere aap.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182679196
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:13 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk dat je over een tijd trots bent op jezelf met hoe je hiermee overweg bent gegaan.
Ik denk het ook. Lekkere vriend trouwens, die "vriend" van je.
Ik zou daar gauw mee breken.
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:16:35 #36
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_182679556
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:06 schreef Mariocash het volgende:
Echt vieze actie van die ‘vriend’ en je had hem idd op zn muil moeten slaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, en niet voor schamen. Heel veel mannen hebben een bloedlul, wij dames weten dat!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 22 oktober 2018 @ 22:50:34 #37
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_182680199
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:29 schreef -mosrednA het volgende:
Het voelde op deze manier alleen wel een beetje als afgang ofzo. Alsof ik over me heen liet lopen. "Verslagen" was. Wat heel raar is eigenlijk, aangezien dit wel de enige volwassen reactie is.
Het is ook wel een vrij absurde situatie. Maar ik zou als omstander vooral geen respect meer hebben voor die andere gast.

En als men het al over jou zou hebben, zal het eerder over je zelfbeheersing in deze situatie gaan dan over de grootte van je geslachtsdeel.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_182680520
Bloedlul is het beste wat er is man.

Het zit niet in de weg (bij het fietsen of sporten bijvoorbeeld), het is voor de ander leuk omdat ze letterlijk zien én voelen wat ze bij je veroorzaken, wordt hard - soms écht hard hard (zo hard dat je het tegen willekeurige objecten wil slaan om te zien of je er een deuk in kan slaan).

Het gaat uiteindelijk om de stijve toestand én dat-ie werkt én dat-ie hangt aan een beetje een leuke jongen.

Mijn bloedlul heb ik dan ook 'Hulk' genoemd; wanneer Hulk geactiveerd is wil Hulk smashen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2018 23:10:17 ]
pi_182680653
Ach, zolang je geen 15 cm potlood tevoorschijn tovert zal het allemaal wel meevallen.

Ik noemde mijn pener altijd Iron Man, totdat ik besneden moest. Nu gaat hij zonder helm als Tony door het leven.
1 + 1 = blauw
pi_182680677
En props dat je er zo volwassen mee bent omgegaan! _O_.

Volwassen; alles wat die 'vriend' van je niet is. Gore matennaaier dat-ie is. Accepteer alleen zijn excuses als hij zichzelf in dezelfde rottige positie plaatst, dus wanneer hij zijn eigen broek omlaag doet bij hetzelfde groepje.


Rug recht, kin omhoog, borsten vooruit, stijve in de hand en blik op de horizon.
pi_182680856
"Uit een internationale Men's Health enquête blijkt dat 79 procent een bloedlul heeft, 21 procent heeft een vleeslul"
:]
pi_182682024
Ik had nog nooit van bloedlul en vleeslul gehoord

Ik vind dat je het goed hebt aangepakt en denk dat die vriend van je meer voor lul stond dan jij
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_182683480
Bedankt voor alle reacties O+ Doet me heel erg goed.

Helpt enorm om de dingen wat in perspectief te zien. Gisteravond merkte ik al dat ik me er beter door voelde en ik merk vandaag dat dat gevoel aanhoudt. Dus bedankt :) _O_
pi_182684958
Volgens mij wordt het - tóch - tijd voor kinderen ofzo, ook/zelfs dit topic vind ik vertederend. :P :')

TS: herhaling van wat al door alle anderen is gezegd, maar kudos voor jouw reactie en er is er maar één die zich zou moeten schamen en dat ben jij niet (al snap ik het wel, daar niet van)! :*

quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:10 schreef zarGon het volgende:
Bloedlul is het beste wat er is man.

Het zit niet in de weg (bij het fietsen of sporten bijvoorbeeld), het is voor de ander leuk omdat ze letterlijk zien én voelen wat ze bij je veroorzaken, wordt hard - soms écht hard hard (zo hard dat je het tegen willekeurige objecten wil slaan om te zien of je er een deuk in kan slaan).

Het gaat uiteindelijk om de stijve toestand én dat-ie werkt én dat-ie hangt aan een beetje een leuke jongen.

Mijn bloedlul heb ik dan ook 'Hulk' genoemd; wanneer Hulk geactiveerd is wil Hulk smashen.
:')
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:17 schreef Kamina het volgende:
Ach, zolang je geen 15 cm potlood tevoorschijn tovert zal het allemaal wel meevallen.

Ik noemde mijn pener altijd Iron Man, totdat ik besneden moest. Nu gaat hij zonder helm als Tony door het leven.
:')

___

Mannen over hun piemel: *;
Tails tell tales
pi_182684998
Elke lul is fijn, want gelukkig geen vagijn!
1 + 1 = blauw
pi_182685048
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:07 schreef -mosrednA het volgende:
Naja dat is dus iets waar ik aan twijfel. Het was erg ongemakkelijk. Voor iedereen. Dan weet ik dus niet of ze het zomaar vergeten.
Vanwege die actie van die maat van je. Niet omdat jij een kleine tollie hebt in slappe toestand, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand daar ook maar een sier om geeft.
Kijk, als het echt een micropenis is die nog geen 2 cm lang is, okee, dan trekken mensen misschien even hun wenkbrauwen op, maar dat is totaal niet aan de orde in dit geval.
pi_182685312
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heb je enig idee waar die actie bij die vent vandaan kwam!? Ik vind het nogal kleinerend ( :') ) om zoiets te doen, namelijk. Vergelijkbaar met pesten op school of werk. Jij kneusje, hij (en de rest) stoere aap.
Ik weet het niet. Kijk het zou kunnen omdat zijn vriendin en ik goed met elkaar door 1 deur kunnen dat hij een soort van afgunst voelt ofzo. Dus dat hij het daarom (onder invloed van een paar biertjes en dus geen remming) heeft gedaan.

Het kan ook zo zijn dat hij gewoon dacht om voor de lol alleen mn joggingbroek naar beneden te trekken en dat hij niet verwacht had dat mijn onderbroek mee zou gaan. Ik draag namelijk van die langere losse boxers (want die slim fit zitten altijd zo kut). Ik was zelf ook flink aangeschoten, dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij trok hij ook meer ter hoogte van net onder mn broekzak dan op een plek waar hij zeker weet dat hij mn onderbroek meepakt.

Dusja geen idee. Ik hoor t wel een x van m als ik daar zin in heb.
pi_182685319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:23 schreef Forbry het volgende:
Volgens mij wordt het - tóch - tijd voor kinderen ofzo, ook/zelfs dit topic vind ik vertederend. :P :')

Mannen over hun piemel: *;
:') (y)
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:17:14 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182685752
Wat een lulactie van je 'vriend', ik zou de vriendschap met die persoon nog eens goed heroverwegen.

En stel je gerust, alleen oppervlakkige vrouwen boeit de grootte van je piemel in slappe toestand. En die vrouwen zijn de moeite niet waard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182685939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
Wat een lulactie van je 'vriend', ik zou de vriendschap met die persoon nog eens goed heroverwegen.

En stel je gerust, alleen oppervlakkige vrouwen boeit de grootte van je piemel in slappe toestand. En die vrouwen zijn de moeite niet waard.
O+

Gelukkig :)

En inderdaad ja, ben benieuwd wat hij er over gaat zeggen, als hij überhaupt iets gaat zeggen. Ben vrij vergevingsgezind maar dit is wel even nextlevel :')
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:57:31 #51
189961 ex
aperture science
pi_182686378
Ik heb geen advies verder voor je maar wat een klootzak. Ik herken je gevoel wel (exact dezelfde situatie, met -3, voetbal en een bloedlul is mijn verschil ook 2 cm tot 15/16 cm).

Ik denk altijd maar zo, hij is klein als ik hem niet nodig heb (dus zit nooit in de weg) en groeit zodra hij nodig is.. Lekker praktisch toch. Ondertussen ook gelukkig getrouwd dus het komt wel goed met je man.
The cake is a lie!
pi_182686580
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:30 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

O+

Gelukkig :)

En inderdaad ja, ben benieuwd wat hij er over gaat zeggen, als hij überhaupt iets gaat zeggen. Ben vrij vergevingsgezind maar dit is wel even nextlevel :')
Een goede vriend zou beseffen dat het écht geen goede zet was en er zeker werk van maken om vergeven te worden.

Weet je meteen wat je aan hem hebt.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:21:37 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182686726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een goede vriend zou beseffen dat het écht geen goede zet was en er zeker werk van maken om vergeven te worden.

Weet je meteen wat je aan hem hebt.
Exact dit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:26:03 #54
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182686789
Gewoon over de bankleuning duwen, heel rustig en beheerst een condoom uit je broekzak pakken.. langzaam open maken..

En tegen die tijd krijst ie al als een speenvarken.. :Y)
pi_182687988
Hier ook team bloedlul. ^O^

Keurig gehandeld TS.
pi_182688444
wat een zeer respectloze actie.
Eens kijken
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:15:46 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182691958
Ik wil je trollen, maar je bent best een aardige user. -O-

Maar goed, pak die gast een keer terug?
pi_182692014
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil je trollen, maar je bent best een aardige user. -O-

Maar goed, pak die gast een keer terug?
Ik kan hier en daar een grapje hierover (wellicht op een andere plek binnen dit forum) wel weer waarderen denk ik :P

En ik heb geen idee eigenlijk. Misschien als de gelegenheid er is maar ga er niet achteraan ofzo
pi_182692034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:57 schreef ex het volgende:
Ik heb geen advies verder voor je maar wat een klootzak. Ik herken je gevoel wel (exact dezelfde situatie, met -3, voetbal en een bloedlul is mijn verschil ook 2 cm tot 15/16 cm).

Ik denk altijd maar zo, hij is klein als ik hem niet nodig heb (dus zit nooit in de weg) en groeit zodra hij nodig is.. Lekker praktisch toch. Ondertussen ook gelukkig getrouwd dus het komt wel goed met je man.
Ik heb ff over deze reactie heen gelezen, maar; _O_

Je hebt wat dat betreft helemaal gelijk inderdaad. En bedankt voor het delen van je ervaring. Beetje herkenning is wel fijn :)
pi_182692162
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil je trollen, maar je bent best een aardige user.

Maar goed, pak die gast een keer terug?
Ik vind wraak ook wel gepast in deze. ~O>
Eens kijken
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:27:15 #61
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182692169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 09:53 schreef -mosrednA het volgende:
Ik weet het niet. Kijk het zou kunnen omdat zijn vriendin en ik goed met elkaar door 1 deur kunnen dat hij een soort van afgunst voelt ofzo. Dus dat hij het daarom (onder invloed van een paar biertjes en dus geen remming) heeft gedaan.

Het zou mij niets verbazen als het juist averechts werkt. Ik zou best afknappen op zo'n actie die het best bij een 6-jarige zou passen.

quote:
9s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar goed, pak die gast een keer terug?
Of die vriendin pakken om te laten zien dat alles prima werkt? :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182692713
Niets maar dan ook niets is zo eng als een man zonder broek <--
Volgende keer je broek uitschoppen en achter die kerel aan rennen.

Plus een helikopter rondje voor de vriendin uiteraard. Aka the flyby
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:50:01 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182692728
Lieve ts, echt helemaal niemand heeft interesse gehad in jouw in rust zijnde tinky winky.
Waar mensen wel aandacht voor hadden is de kutstreek die je geleverd is en jouw reactie daarop.
Je piepie zal geen onderwerp van gesprek zijn. Degene die dat deed wel, jouw reactie ook.

Als vrouw die aardig wat piemels heeft gezien en vaak heel open heeft gepraat over zaken mbt oa de piemel durf ik zonder terughoudendheid te stellen dat de gemiddelde vrouw helemaal niets denkt bij een slappe piemel. Weinig interesse, weten dat het nietszeggend is. Compleet onbelangrijk.
Jouw reactie daarintegen vindt de gemiddelde vrouw wel interresant. Is er agressie, onzekerheid, angst, verdriet, worden, of juist gelatenheid? Is er een don't care reactie of een oh mijn god reactie?
Dat is waar je op beoordeeld wordt, niet op de centimeters van je slappe penis.

Zelfde met de mannen. Geen van de heren daar boeide de lengte van je slappe penis. Hoe jij daarmee om ging wel. Hoe die ander ermee omging (je letterlijk voor lul probeerde te zetten wel).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182693381
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:04 schreef dexamfetamine het volgende:
Pis de volgende keer over hem heen om je dominantie te tonen.

OT: Fuck it man, ze hebben 'm gezien, maar je hebt er 1 en wees daar trots op :7 .

Wat mij opvalt in je verhaal dat je vooral aangeeft dat je onzeker bent over de grootte van je jantje, maar persoonlijk zou ik de actie van die gozer kutter vinden dan dat ze mijn piemel zouden zien. Ik vind het eigenlijk best respectloos om zoiets bij iemand te flikken, die gozer had echt geen respect voor jou.
Mee eens, is ook een teken van geobsedeerd zijn met seks als het je iets interesseert hoe anderen over je geslachtsdelen denken, maarja de fabrikanten van veel producten hersenspoelen mensen om geobsedeerd te zijn met seks.

[ Bericht 13% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-10-2018 17:31:48 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:07:20 #65
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_182698968
Als kind had ik een poppenkast en tijdens een voorstelling voor de rest van de klas ging ik staan en mijn vriendje trok zo mijn broek naar beneden omdat ik weer omlaag moest volgens hem. We waren toen 8.

Het is nu bijna 40 jaar later en als ik de kans krijg trek ik mijn vriend zijn broek naar beneden. Dit wil alleen bij zijn joggingbroek die hij helaas niet vaak draagt.

Zelf vind hij het niet grappig (het is namelijk niet hetzelfde vriendje als toen) maar ik vind het wél grappig.

Je laat je vertroebelen omdat je denkt dat ze allemaal denken aan je kleintje. Maar dat is dus niet zo. Je kunt nu wel echt een grove grap terug bedenken en hém voor joker zetten.
To BG or not to BG!
pi_182699393
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon over de bankleuning duwen, heel rustig en beheerst een condoom uit je broekzak pakken.. langzaam open maken..

En tegen die tijd krijst ie al als een speenvarken.. :Y)
Dan moet je wel eerst een erectie krijgen van die vriend. Anders is het een beetje voorbarig om een condoom te pakken :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:24:44 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182699450
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan moet je wel eerst een erectie krijgen van die vriend. Anders is het een beetje voorbarig om een condoom te pakken :D
Gewoon 1 van de aanwezige vrouwen strak in haar ogen aankijken.. :P
pi_182711647
Wel goed om te horen van de vrouwen hier, dat een bloedlul geen vreemde blik toegeworpen krijgt. :)
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:35:42 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182712342
Mooie kutactie van die vriend. Ik zou me ook behoorlijk schamen als mij dat gebeurde. Is denk ik gewoon menselijk.

quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 23:10 schreef zarGon het volgende:
Bloedlul is het beste wat er is man.

Het zit niet in de weg (bij het fietsen of sporten bijvoorbeeld), het is voor de ander leuk omdat ze letterlijk zien én voelen wat ze bij je veroorzaken, wordt hard - soms écht hard hard (zo hard dat je het tegen willekeurige objecten wil slaan om te zien of je er een deuk in kan slaan).

Het gaat uiteindelijk om de stijve toestand én dat-ie werkt én dat-ie hangt aan een beetje een leuke jongen.

Mijn bloedlul heb ik dan ook 'Hulk' genoemd; wanneer Hulk geactiveerd is wil Hulk smashen.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:42:07 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182712487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:06 schreef Gruj0 het volgende:
Wel goed om te horen van de vrouwen hier, dat een bloedlul geen vreemde blik toegeworpen krijgt. :)
Valt me op dat er veel mannen met bloedlul zijn die onzeker zijn hier... is dat omdat ze nog maagd zijn dan? ik bedoel je kan de reacties van bedpartners toch ook wel herinneren?

Ben wel blij met mijn showfallus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182712541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Valt me op dat er veel mannen met bloedlul zijn die onzeker zijn hier... is dat omdat ze nog maagd zijn dan? ik bedoel je kan de reacties van bedpartners toch ook wel herinneren?

Ben wel blij met mijn showfallus.
Dat heeft daar niets mee te maken
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:50:22 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182712674
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:44 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat heeft daar niets mee te maken
Waarom dan? als je met 4 meiden het bed hebt gedeeld en die zijn verder tevreden en je hoort niks over een bloedlulletje te hebben dan vanwaar dan de onzekerheid en twijfel bij de persoon die zo'n lulletje heeft?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182712790
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarom dan? als je met 4 meiden het bed hebt gedeeld en die zijn verder tevreden en je hoort niks over een bloedlulletje te hebben dan vanwaar dan de onzekerheid en twijfel bij de persoon die zo'n lulletje heeft?
Geen idee eigenlijk. Denk toch dat het er mee te maken heeft hoe anderen je dan op basis hiervan beoordelen. Raar natuurlijk, want die boeien het niets en dat zou andersom ook zo moeten zijn.

Kijk ik heb wel 1x gehad (toen was ik 15 of 16 ofzo) dat een meisje mij een blowjob had gegeven en achteraf zei dat ik een kleine pik had.

Later bleek dat ze bedoelde mn pik in slappe toestand.

Misschien is dat blijven hangen ofzo? Idk
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:56:30 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182712833
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:54 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Denk toch dat het er mee te maken heeft hoe anderen je dan op basis hiervan beoordelen. Raar natuurlijk, want die boeien het niets en dat zou andersom ook zo moeten zijn.

Kijk ik heb wel 1x gehad (toen was ik 15 of 16 ofzo) dat een meisje mij een blowjob had gegeven en achteraf zei dat ik een kleine pik had.

Later bleek dat ze bedoelde mn pik in slappe toestand.

Misschien is dat blijven hangen ofzo? Idk
Ik weet het ook niet, probeer het beetje te begrijpen.
Maar je hebt de situatie verder prima gehandled zou ik zo zeggen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182712861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, probeer het beetje te begrijpen.
Maar je hebt de situatie verder prima gehandled zou ik zo zeggen.
Thx :)
pi_182713372
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:54 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Denk toch dat het er mee te maken heeft hoe anderen je dan op basis hiervan beoordelen. Raar natuurlijk, want die boeien het niets en dat zou andersom ook zo moeten zijn.

Kijk ik heb wel 1x gehad (toen was ik 15 of 16 ofzo) dat een meisje mij een blowjob had gegeven en achteraf zei dat ik een kleine pik had.

Later bleek dat ze bedoelde mn pik in slappe toestand.

Misschien is dat blijven hangen ofzo? Idk
"uh uhh nn-n-natuurlijk bb-b-bedoelde ik dat alleen maar m.b.t. je slappe toestand...."
pi_182713476
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:21 schreef wuuht het volgende:

[..]

"uh uhh nn-n-natuurlijk bb-b-bedoelde ik dat alleen maar m.b.t. je slappe toestand...."
:')
pi_182713683
Wat een kut actie van die vriend.
Ook ik kan als vrouw beamen dat slappe toestand niks zegt over stijve toestand.

Als ik als toeschouwer erbij had gezeten zou ik niet langer denken aan jou maar aan die knul. Wat een afknapper.
pi_182714174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een kut actie van die vriend.
Ook ik kan als vrouw beamen dat slappe toestand niks zegt over stijve toestand.

Als ik als toeschouwer erbij had gezeten zou ik niet langer denken aan jou maar aan die knul. Wat een afknapper.
Jij hier :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 15:24:23 #80
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182714315
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:07 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Naja dat is dus iets waar ik aan twijfel. Het was erg ongemakkelijk. Voor iedereen. Dan weet ik dus niet of ze het zomaar vergeten.

Ik handelde het dan nog wel rustig af, want iedereen had wss het idee dat ik full-mental op zn kop zou gaan inrammen, maar in dit geval liep ik weg. Iets wat ook blijft hangen denk ik. Het voelde ook een beetje als afgang, maar ik wilde die vriendin dr avond ook niet verpesten (ze had namelijk super haar best gedaan het voor iedereen te organiseren met hapjes leuke muziek enzo)
Ik denk dat je niet netter en correcter hebt kunnen reageren dan dat. Ook al is hem op z'n smoel slaan ook heel begrijpelijk geweest denk ik dat je volwassen reactie wel een goede indruk bij de anderen maakt. Je niet laten wegjagen door zo'n actie ook.
pi_182715256
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij hier :P
Haha ja, na een tijdje afwezig te zijn geweest werd t wel weer tijd om je te verblijden met mijn aanwezigheid :P
pi_182715840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:08 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Haha ja, na een tijdje afwezig te zijn geweest werd t wel weer tijd om je te verblijden met mijn aanwezigheid :P
:D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182716168
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet netter en correcter hebt kunnen reageren dan dat. Ook al is hem op z'n smoel slaan ook heel begrijpelijk geweest denk ik dat je volwassen reactie wel een goede indruk bij de anderen maakt. Je niet laten wegjagen door zo'n actie ook.
Thanks :)

Moet wel zeggen dat ik de helft van het gevoel onderhand we kwijt ben. Met dank aan jullie, aangezien ik er verder nog met niemand over heb gesproken. Ben best verbaasd om alle positieve support notabene op FOK :P
pi_182744715
Ik wil ook nog even wat zeggen (als vrouw zijnde). Ik heb heel veel piemels gezien en ik denk vaak alleen maar dingen die volstrekt niet belangrijk zijn. Zoals die mop van Adam en Eva, waarbij Adam een dikke paal krijgt nadat hij Eva zag en verschrikt roept: achteruit, achteruit! Ik weet niet hoe lang hij wordt. Dus ja, ik denk wel automatisch van: ja, die groeit later nog. En daarbij weet ik ook dat mannen die onzeker zijn op dat gebied, meer hun best doen tussen de lakens en sowieso de moeite waard zijn om NIET over te slaan; mannen gaan toch altijd wel compenseren, krijg je als vrouw zijnde uiteindelijk echt enkel een win-win-situatie van. Kortom: don't worry about it.

En die 'vriend' had ik gebitchslapt. Als ik toeschouwer was geweest waarschijnlijk ook; vooral als je zo kalm reageert. Mannen hebben altijd zo'n trots over hun piemel. Geen idee waarom, kan me gewoon ook echt niet boeien, maar dan flik je dit soort dingen gewoon niet. Mocht je weten waar hij in de sportschool staat; kleding meenemen na het douchen. Lutser.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_182745902
Die gozer klinkt mij meer als het vriendje 'van', dan een vriend van jou, als ik het goed begrijp.

Zeiden je andere vrienden nog iets? Kan me niet voorstellen, dat die het zo lollig vonden. Maar inderdaad goed volwassen gehandeld. Dat is wat tenslotte telt.

En in je hoofd valt hij vast kleiner uit dan in werkelijkheid het geval is. Betwijfel of iedereen daar ook uitgebreid ernaar keek. Zou eerder vragen aan die 'vriend' of ie dat normaal vind.

Ga eens een keer naar een sauna, dan kom je er wel achter dat je niet de enige bent met een bloed variant en dat je gewoon normaal bent.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182773418
Goed dat je dit topic aan maakt! Altijd wel een stap inderdaad.

Ik ben geen vrouw, maar vrouwen zullen heus niet perse vallen op grote penissen. Waar ze wel op vallen is mannen die zelfvertrouwen uit stralen. Niet gek, maar ik lees dit niet terug in je stukje dat je dat hebt (in dit opzicht).

Wij mannen vallen toch ook niet alleen maar op vrouwen met dikke tetten? Ook al zeggen we dat misschien wel? Als puntje bij paaltje komt kan een dame met kleine rondingen, lief is, en een mooie uitstraling heeft veel meer gevoelens bij je achter laten.

Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de grote. Je kunt er simpelweg ook niets aan veranderen.

Ik heb ook het idee dat je er een kleine trauma aan over hebt gehouden, wat ik mij heel goed kan voorstellen. 10 man die dan ineens jou op je kwetsbaarst zien. Dat is ook niet leuk.

Maar uiteindelijk versterk je je eigen gedachten vooral zelf denk ik. Je denkt 'ik heb een kleine, dus ik schaam mij'. Je wilt hem misschien wel verbergen. En nu heeft iedereen hem gezien. Die combinatie kan je natuurlijk nog onzekerder maken.

Misschien slaat het nergens op, maar misschien snap je wat ik bedoel. Als je 's avonds door de bos loopt in het donker alleen, durf je dat vast wel. Misschien een klein beetje spannend. Maar kijk jij eerst 4 uur lang hele enge horror films die zich afspelen in het bos, en waargebeurde enge verhalen die zich afspelen in het bos, en je loopt dan de dezelfde bos in in het donker, dan ben je kneiter bang. Eigenlijk wek je zelf een soort 'psychose' op bij jezelf door eerst films te kijken. Dus je gaat dan ineens dingen denken in het bos die er niet zijn (want daarvoor toen je geen films had gezien durfde je ook).

Moraal van het verhaal, jij denkt zelf dat je een kleine hebt en blijft daar aan denken
(lichte vorm van een psychose) en wil het misschien wel verbergen. Maar in werkelijkheid is het eigenlijk gewoon en (iets kleinere) piemel. Niets meer, niets minder.

Ik denk dat je positief mag terug kijken dat je hem niet hebt geslagen. Dat straalt meer uit dan iemand wel slaan. Dat je daarna heel erg onzeker over komt, had niet gehoeven. Je had je bij wijze van ook kunnen omdraaien naar die 'vriend' en kunnen zeggen, wil je mijn piemel zien ofzo, viezerik?

Opzich staat hij dan voor lul (leuk grapje he).

Je wilt niet weten hoe die van mij er uit ziet als ik in de zomer ben wezen zwemmen in een koud riviertje. echt 5x zo klein als dat hij in volle toestand is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jardis op 27-10-2018 15:42:56 ]
pi_182774693
Ik heb een beetje hetzelfde als TS. Ik wou wel eens dat het anders was, maarja, kan er weinig aan doen. Doe aan teamsport dus douche regelmatig met andere mannen na de wedstrijd; er zijn meer bloedpiemels en schaam me er dan ook absoluut niet voor. Tijdens sex met een nieuwe scharrel is het soms (met name de eerste keer) nog wel awkward maar ze blijven vaak terug komen voor meer dus ik zal wel iets goed doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 27-10-2018 19:57:48 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182777000
Wat een schaamstreek!
pi_182785305
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 20:46 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dankjewel O+ Heel fijn om te horen..

En ja dat is mijn reactie ook vaak geweest eerlijk gezegd :') Maar zij woog op dat moment gelukkig(?) zwaarder ja..

Tis ook een hele toffe (maar gevoelige) meid waar die domme lul tot mijn frustratie dan ook nooit rekening mee houdt. Ik merkte die avond al op dat ze nogal gespannen was om het iedereen naar dr zin te maken (mensen die wat stilletjes in een hoekje zaten opzoeken en mee praten enzo) dus als ik loco was gegaan dan was ze waarschijnlijk huilend weggegaan en had ze nooit meer zoiets durven organiseren.
Wat mij het meest aan je/dit topic opvalt is hoe je over die vriendin praat. Ontzettend opmerkzaam en lief. Die ‘vriend’ is een eikel en kun je negeren, hij zal zich trouwens flink lullig voelen nu.
Wat betreft je piemel: de mannen maakt het echt geen zak uit, lijkt me. En wij vrouwen weten van bloed- en vleeslullen. En mocht je een erg kleine hebben dan is dat niet enorm leuk maar wat dan weer heel veel belangrijker is, is dat je een oké persoon lijkt. Hoe je meteen eraan dacht de avond niet te willen verpesten etc.
Geloof me: als je leuk bent dan maakt het niet zoveel uit.
pi_182790818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
Wat een lulactie van je 'vriend', ik zou de vriendschap met die persoon nog eens goed heroverwegen.
dit. Met die hele groep misschien wel
pi_182826678
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een schaamstreek!
Bijzonder dat deze geweldige en tevens slimme opmerking wordt genegeerd. Pfoe.
pi_182837806
Als je lul groot genoeg is om een vrouw te 'pleasen', boeit het dan hoe groot die is als die in de ruststand is?

Ohja, leuke vrienden heb je.
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
pi_182840665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:36 schreef Jardis het volgende:

Ik ben geen vrouw, maar vrouwen zullen heus niet perse vallen op grote penissen. Waar ze wel op vallen is mannen die zelfvertrouwen uit stralen. Niet gek, maar ik lees dit niet terug in je stukje dat je dat hebt (in dit opzicht).
Kan je dat faken, zelfvertrouwen uitstralen?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:36:13 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182841732
Hoe is t nu tussen die 'vriend' en jou?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182841852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe is t nu tussen die 'vriend' en jou?
Ik heb m nog niet echt gesproken, maar ik dropte laatst wel een grapje in de groepsapp erover en toen werd er wel leuk gereageerd, ook door hem. Ik zie hem zaterdag tijdens onze pokeravond dus ben benieuwd.

Laat het hier wel weten :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')