dan moet ie het juist lekker vinden tochquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen zadel, dat is het probleem met pink
Je moet je problemen ook niet opzadelenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen zadel, dat is het probleem met pink
Ben redelijk hersteld nu, kan iig weer de trap op zonder rare uitputtingsverschijnselen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje van beide is het beste he.
En Grrr, hoelang blijft dat nog aan?
Altijd fijn.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die liggen hier wel van 10kg, wel eens naar een vriend gegooid voor de lol
Is al een begin dusquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben redelijk hersteld nu, kan iig weer de trap op zonder rare uitputtingsverschijnselen.
Gelukkig niet onder mij of hema dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi was dat ja, die medicijnballenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:20 schreef I. het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Vroeger hadden ze die dingen ook bij mij in de sportschool, maar dan gewoon met het uiterlijk van een basketbal, voetbal, of handbal.
Pijnlijk als je ze dan gooit.
maar ik woon dan ook in damscoquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig niet onder mij of hema dan.
Jup, was van de week echt zo erg dat ik even dacht dat ik een hartaanval of iets anders heel ernstigs hadquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:21 schreef I. het volgende:
Ik ook?? Pliesss>???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Naar gevoel is dat man, heb het ook wel eens gehad met de hitte dan. Ook een keer me zicht verloren voor een paar seconden, dacht echt dat het einde nabij was ookquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, was van de week echt zo erg dat ik even dacht dat ik een hartaanval of iets anders heel ernstigs had
Als we beide in zelfde galerijflat wonen wordt het echt een no-go zone voor de meeste mensenquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, ja. Zo heetten die idd. Mooi spul wel idd.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, die medicijnballen
ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb naatje nog nooit over gele regen horen klagen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De pics van flippiee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bruine.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb naatje nog nooit over gele regen horen klagen.
Komt omdat jij niks krijgt van hemquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch vreemd, de nummering loopt ook gewoon door...
Wat leukquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor nummering heeft deze post bij jou dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
in het tabblad waar ik de post van I. mis #75 en in het tabblad waar ik m wel heb #76quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor nummering heeft deze post bij jou dan?
quote:
Jullie staan nog niet in m'n maillist, dus kan nog niet echt, maar ik kan ook niet echt uitleggen waarover het gaat, dus dat maakt het ook wel lastig.quote:
Ah, m'n hack werkte dus.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vreemd, de post van I. met spoiler is in dit tabblad niet ingeladen...
Word ik verdomme gewoon buitengesloten johquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:30 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan nog niet in m'n maillist, dus kan nog niet echt, maar ik kan ook niet echt uitleggen waarover het gaat, dus dat maakt het ook wel lastig.
Keek ik net nog even naar, komt wel heel dichtbij zoquote:
Ja maarquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Word ik verdomme gewoon buitengesloten joh
Javaquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
Klote java. Is het eindelijk uit alle browsers gesloopt, kom ik een site tegen (eigenlijk de BMC van een server) die het nodig heeft
Vanavond zit iedereen hier te fappen, dus je kunt wel fijn puntjes verdienen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Word ik verdomme gewoon buitengesloten joh
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders weet ik je te vinden he!
goed billquote:Op maandag 22 oktober 2018 19:39 schreef devzero het volgende:
Op zich was java geen verkeerde taal en een stuk netter dan C++, maar die link met browsers had nooit moeten worden gemaakt.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:30 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan nog niet in m'n maillist, dus kan nog niet echt, maar ik kan ook niet echt uitleggen waarover het gaat, dus dat maakt het ook wel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |