Nee, dat was toen ze in Tokyo zatquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou dit gefilmd zijn toen ze echt zwanger was??
Ha ha! Maar zo enorm ben ik tot twee keer niet geweest.....maakt me heel nieuwsgierig naar deze babyquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:08 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ze in Tokyo zat. Dit is zo overduidelijk nep dat ik het nauwelijks trek
. Ik zit zo hard te cringen elke keer als ik het zie.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 15:19 schreef James1988 het volgende:
[..]Ik kon m'n lach al niet meer inhouden toen ik zijn foto zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er is toch geen enkele logica dat Ludo zich hiermee bemoeit? Of mis ik nou iets?Het is gewoon goedkoop materiaal en veel te groot voor haar postuur. Je moet maar eens luisteren als ze erover wrijft.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha! Maar zo enorm ben ik tot twee keer niet geweest.....maakt me heel nieuwsgierig naar deze baby![]()
SPOILER: Over Rik en DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef miaeak het volgende:
Ja, je hoort het materiaal wel eens (een soort piepschuim/foam geluid met een laagje stof erover). Het is niet zo goed te horen, maar heb het een paar keer gehoord.
TROUWENS:
Ik hang wel eens rond op het Viva forum om te zien wat zij over GTST te zeuren hebben.
En juicy gossip hier:Omg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:22 schreef miaeak het volgende:
genieten ditSPOILER: Over Rik en DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILER: mogelijke scenario'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door miaeak op 06-11-2018 22:55:15 ]
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:44 schreef miaeak het volgende:
[..]Ik ben helemaal voor scenario 1!SPOILER: mogelijke scenario'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: Binnenkort op tvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door PeterKelder op 07-11-2018 16:22:27 ]
quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ach ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer Harmsen was een meesterlijke rol destijdsquote:Op woensdag 7 november 2018 01:03 schreef Frey het volgende:
10 Jaar geleden... Echt bizar hoe snel de tijd voorbij vliegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit fuckte serieus met mijn hoofd. Gaat ie nou wel of niet... Argh
En ludo man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 07-11-2018 14:54:49 ]
moet dit niet in spoiler?quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
Jette speelt dit weer fantastisch, zo zonde dat ze haar geen echte goede verhaallijnen meer geven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit fuckte serieus met mijn hoofd. Gaat ie nou wel of niet... Argh
Hij zit ook nog in de shortie van de aflevering van volgende week donderdag alsof er niets aan de hand is?![]()
En ludo man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marieke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 07-11-2018 16:27:01 ]![]()
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef miaeak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit fuckte serieus met mijn hoofd. Gaat ie nou wel of niet... Argh
En ludo man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marieke:Respect dat ze er aandacht aan bestedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aan wat?quote:Op woensdag 7 november 2018 14:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Respect dat ze er aandacht aan besteden
EN WAT DOET MARK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: