Sssssssssssstttttttttttttttt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:21 schreef chufi het volgende:
Is die zandbak nu al klaar? En is ie wel groot genoeg? Platen zijn 6 x 6 mt
Getverderrie inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nou iedereen moet ff weten van de puist van merel, vlieg op pff
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
Waarom loopt John met de (lege) telefoon op zak als anderen deze ook nodig hebben?
Merel is er door haar bezoek achter gekomen dat ze het met z'n allen moeten doen daar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Ja het wiel opnieuw uitvinden...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jaja roddelende zitzak wil aan de harmonie werken
Kan ook, lekker effectief.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...
samen zijn, samen lachen.
NEKSCHOT
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef kaatje50 het volgende:
Wie is die vrouw die er bij zit, naast John
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.
NEEEEE, IK ZAG HET VERKEERD.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dacht ook een andere stem gehoord te hebben. Dus niets aan de hand. het is die muts
Ze wordt de gezelligheidsgoeroe. Heeft ze tenminste iets te doen, althans, voor het gezicht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef chufi het volgende:
Merel gaat het uitwerken en dan later vergeten te bespreken .. want groeps blabla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |