Geen villa met overdekt zwembad?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aap uit mouw, Merel wil een huis.
Op d'r rugquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
En hoe gaat ze die verdienen?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:57 schreef cobain1994 het volgende:
Schiet op john ik moet piesen..
[ afbeelding ]
Gaat een nessie bouwenquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wil ze voordringen met een huisje die Merel
Ja dan leert ze echt hoe het werkt. Goffer domme doos zit er alleen maar naast.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ah Jeske was slim en laat hipske bellen naar de webshop
maandags wordt de vuile was toch opgehaald..quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
A3 vind dat hij echt moet douchen en kleren wassen.....
Lotus doet dus ook daar wonderen.
Wist wel dat ze het een ander zou laten doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ah Jeske was slim en laat hipske bellen naar de webshop
Sssssssssssstttttttttttttttt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:21 schreef chufi het volgende:
Is die zandbak nu al klaar? En is ie wel groot genoeg? Platen zijn 6 x 6 mt
Getverderrie inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nou iedereen moet ff weten van de puist van merel, vlieg op pff
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
Waarom loopt John met de (lege) telefoon op zak als anderen deze ook nodig hebben?
Merel is er door haar bezoek achter gekomen dat ze het met z'n allen moeten doen daar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Ja het wiel opnieuw uitvinden...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jaja roddelende zitzak wil aan de harmonie werken
Kan ook, lekker effectief.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...
samen zijn, samen lachen.
NEKSCHOT
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef kaatje50 het volgende:
Wie is die vrouw die er bij zit, naast John
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.
NEEEEE, IK ZAG HET VERKEERD.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dacht ook een andere stem gehoord te hebben. Dus niets aan de hand. het is die muts
Ze wordt de gezelligheidsgoeroe. Heeft ze tenminste iets te doen, althans, voor het gezicht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef chufi het volgende:
Merel gaat het uitwerken en dan later vergeten te bespreken .. want groeps blabla..
Je had het goed gezien. Ze gooit de pruik nu op John's hoofdquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je had het goed gezien. Ze gooit de pruik nu op John's hoofd
Ze gebruikte weer haar typetje stemmetje.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dacht ook een andere stem gehoord te hebben. Dus niets aan de hand. het is die muts
Ja echt hoe lul ik zoveel mogelijk zonder ook maar iets te doenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wordt de gezelligheidsgoeroe. Heeft ze tenminste iets te doen, althans, voor het gezicht.
Begin daar niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde me al na gaan laten kijken.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt hoe lul ik zoveel mogelijk zonder ook maar iets te doen
Al - tig keer voorgesteld om gezamenlijk te eten maar sommigen hadden daar geen zin in.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: belangrijk dat iemand het weer her opnieuw pakt.
Want roddelen bevordert de groepsharmonie ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en gebruik de informatie om de medebewoners door de stront te halen in een column.
Liefst met automatische piloot; kan die slapenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
Een bulldozer huren, want Sjef heeft last van zn rug
Jij snapt het.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Want roddelen bevordert de groepsharmonie ...
Alleen komt het pas vrijdag in de uitzending en het feest is vrijdagquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:46 schreef Chea49 het volgende:
Er komt iemand voor de Halloweendecoratie, geld zat.
Mocht blijkbaar niet. Tim moest alles in gaan leverenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze verkleed centraal moesten doen
Mocht niet van achter.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze verkleed centraal moesten doen
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mocht blijkbaar niet. Tim moest alles in gaan leveren
Maar er zijn geen regelsquote:
quote:
Precies na de vorige vergadering zou His gaan bellen Tel was door Adriaan opgezocht. Dus nog steeds niet gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen 4-pitter op butagas, vandaag mee bezig gaan. Zou Hiske daar niet voor zorgen?
Adriaan heeft er 1 gevonden en daarna gedoe over oven, wasmachine etc. Mike vindt dat men erover moet nadenken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen 4-pitter op butagas, vandaag mee bezig gaan. Zou Hiske daar niet voor zorgen?
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer want John zit tegenwoordig ook al bij de vergaderingen.
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.
Las wel dat hij het weer goed had gemaakt met Jef, jammer had Jef graag zien bungelen
Jeffry bungelt evengoed wel, moet je hem erbij zien zitten, naast zijn koningin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.
Las wel dat hij het weer goed had gemaakt met Jef, jammer had Jef graag zien bungelen
Ze kunnen beter achter op de stream zetten zodat we ook kunnen zien hoe hun werken, ze zijn altijd druk volgens mij.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.
Nee, initiatief van John.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.
Tis maar een aanname van mij Dot, maar ze wilden geen van beiden immers toegeven en dan opeens een excuus?quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen beter achter op de stream zetten zodat we ook kunnen zien hoe hun werken, ze zijn altijd druk volgens mij.
Hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jammer dat John bij de vergadering zit
Leidt de vergadering opeens.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Wat is Merel ineens irritant aanwezig.
omdat ie zo aanwezig isquote:
Zo heet het filmpje, maar John begon.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las hier eerder dat Jeff excuus aanbood maar ik geloof je meteen, heb het zelf gemist.
marjet rises from the ashesquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Wat is Merel ineens irritant aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |