GM Cobainquote:
Best schokkendquote:Op maandag 22 oktober 2018 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhh ik zie Brandon gewichten in zijn handen hebben, hij doet dus mee.
Ja, en dat op de vroege ochtend. Of wil hij indruk maken op Lotus?quote:
Lekker he, hardlopen, trainen en met dezelfde kleren het nest in duikenquote:Op maandag 22 oktober 2018 07:59 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Na gedane arbeid (sporten)
goedemorgen Dottekequote:Op maandag 22 oktober 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, hardlopen, trainen en met dezelfde kleren het nest in duiken
Morguh Kaatquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
goedemorgen Dotteke![]()
We zullen maar denken dat dit bij het Utopiaanse (camping)leven hoort. Het is koud en dan die buitendouche, brrr. Moet ik ook niet aan denken hoor.
Ik ga er maar van uit dat ze thuis wel zouden douchen
Ja en dat wordt goed gevonden dat hij niets afdraagt aan de bv. Zeiken over anderen kan Mike goed maar van zijn kamergenoot vind hij alles goed.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:04 schreef Dotteke het volgende:
John hef nog 175 euries en hep zelf ook nog spulletjes hebben
Het soort slag wat John is had er niet in moeten komen. Denk dat er dan een hele andere groep had ontstaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Het is slag soort mensen hier, bizar, moppert John
Ze maken maar alles half af hij is niet een soort opzichtertje
Ja John en Mike hebben van af het b egin af aan gedaan wat ze wildequote:Op maandag 22 oktober 2018 08:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat wordt goed gevonden dat hij niets afdraagt aan de bv. Zeiken over anderen kan Mike goed maar van zijn kamergenoot vind hij alles goed.
Inderdaad. Trek dan even wat anders aan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kaat
Je kan je op zijn minst omkleden lijkt mij
Snap niet waarom ze weer het nest in duiken na het sporten.
Ja, John en Mike zijn met de splitsing begonnenquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het soort slag wat John is had er niet in moeten komen. Denk dat er dan een hele andere groep had ontstaan.
Ben het met je eens. Die hebben het verpest voor mijn gevoel vanaf het begin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja John en Mike hebben van af het b egin af aan gedaan wat ze wilde
Als je goed terug kijkt is het hun schuld dat dit geen groep is
Ja, zo denk ik er ook over Koos.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die hebben het verpest voor mijn gevoel vanaf het begin.
Ze ligt zelf normaal ook als één van de laatste nog in bed.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Merel vindt het heftig dat sommige pas om 9.30 uur wakker worden.
Dat is dus ook op tv te zien, zegt ze
niet iedereen wil slank zijn . waar bemoeit hij zich mee.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Aadje zegt dat Merel best wel een paar kilo kwijt kan raken in Utopia
Wie zegt dat ik dat wil adje
Iedereen wilt zich toch gezond voelen,
jaquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie de fuck is Merel om zich met de financiën van de broeders te bemoeien?![]()
Nep geforceerd gesprek dit.
ze moet elke maand 250 aftikkenquote:
De herfst valt al in. hoeveel knipgasten gaan er nog komen om die schuld te betalen... kijk naar deTimoTeven, de een na de andere zegt af..quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze moet elke maand 250 aftikken
ze gaat nu een portofolio met haar voor en na foto’s bestellen, dus ze geeft geld uit als water.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De herfst valt al in. hoeveel knipgasten gaan er nog komen om die schuld te betalen... kijk naar deTimoTeven, de een na de andere zegt af..
past ze goed bijquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:56 schreef sjampoeh het volgende:
merel sluit zich aan bij team tokkie dus?
vreselijke kerelquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
Altijd negatief die man, al moet hij er naar zoeken en dan die irritante, nadrukkelijke kutstem.
en dat zonder ruzie?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze moet elke maand 250 aftikken
Een half uur zitten klagen om dan te eindigen met " maar ik zeg er verder niks over" ......quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vreselijke kerelheb er alweer genoeg van
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een half uur zitten klagen om dan te eindigen met " maar ik zeg er verder niks over" ......![]()
![]()
maar ze heeft al wel gesportquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
FrisFruitigeFrolijkFlierefluitster Roddelkut Jankmuiltje haalt haar stoere nachtbrakendagdoorhalen lekker in zie ik..![]()
[ afbeelding ]
Nee vanmorgen uitgebreid getrained, maar toen sliep jij nog luilak!quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh één rondje snelwandelen met Duracell gisteren..
Ze hoorde gister dat Mike en Lotus het gezellig gehad hadden.... she was not amusedquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh wat blijft ze bij hem in de buurt...
7u is ook wel erg vroeg.. ook voor FrisFruitje, die ligt voor pampus weerquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee vanmorgen uitgebreid getrained, maar toen sliep jij nog luilak!
☕quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:26 schreef chufi het volgende:
Handig en nuttig ook van Brandon om zn post te lamineren in plasticfolie ..
Mooi he hoe ze altijd over een ander commentaar hebben en het zelf ook doenquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ligt zelf normaal ook als één van de laatste nog in bed.
Ja maar ja maar mama ma maaar dan ben je niet gezond (vvolgens aadje)quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet iedereen wil slank zijn . waar bemoeit hij zich mee.
Die dame gaat zich overal mee bemoeien en de leiding nemen denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie de fuck is Merel om zich met de financiën van de broeders te bemoeien?![]()
Nep geforceerd gesprek dit.
Lekker in zo koud tentje, je haren wassen met steenkoud water, wie wil het niet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De herfst valt al in. hoeveel knipgasten gaan er nog komen om die schuld te betalen... kijk naar deTimoTeven, de een na de andere zegt af..
+1quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
Merel gedraagd zich als groot verdiener.
Merel is een gevaarlijk wijf!
En omdat ze een roddelrubriek kolom heeft denkt ze machtig te zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
Merel gedraagd zich als groot verdiener.
Merel is een gevaarlijk wijf!
En hoe gaat ze die verdienen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aap uit mouw, Merel wil een huis.
Geen villa met overdekt zwembad?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aap uit mouw, Merel wil een huis.
Op d'r rugquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
En hoe gaat ze die verdienen?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:57 schreef cobain1994 het volgende:
Schiet op john ik moet piesen..
[ afbeelding ]
Gaat een nessie bouwenquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wil ze voordringen met een huisje die Merel
Ja dan leert ze echt hoe het werkt. Goffer domme doos zit er alleen maar naast.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ah Jeske was slim en laat hipske bellen naar de webshop
maandags wordt de vuile was toch opgehaald..quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
A3 vind dat hij echt moet douchen en kleren wassen.....
Lotus doet dus ook daar wonderen.
Wist wel dat ze het een ander zou laten doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ah Jeske was slim en laat hipske bellen naar de webshop
Sssssssssssstttttttttttttttt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:21 schreef chufi het volgende:
Is die zandbak nu al klaar? En is ie wel groot genoeg? Platen zijn 6 x 6 mt
Getverderrie inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nou iedereen moet ff weten van de puist van merel, vlieg op pff
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
Waarom loopt John met de (lege) telefoon op zak als anderen deze ook nodig hebben?
Merel is er door haar bezoek achter gekomen dat ze het met z'n allen moeten doen daar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij kreeg hem van Hiske....die heeft hem dus leeggebeld en niet opgeladen.
Merel: pleur op en hou je mond.
Ja het wiel opnieuw uitvinden...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jaja roddelende zitzak wil aan de harmonie werken
Kan ook, lekker effectief.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blabla ..positieve vibe ... op elkaar passen ... je moet het met elkaar doen ...
samen zijn, samen lachen.
NEKSCHOT
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:37 schreef kaatje50 het volgende:
Wie is die vrouw die er bij zit, naast John
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gok Christel met een pruik. Geen grap.
NEEEEE, IK ZAG HET VERKEERD.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dacht ook een andere stem gehoord te hebben. Dus niets aan de hand. het is die muts
Ze wordt de gezelligheidsgoeroe. Heeft ze tenminste iets te doen, althans, voor het gezicht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:39 schreef chufi het volgende:
Merel gaat het uitwerken en dan later vergeten te bespreken .. want groeps blabla..
Je had het goed gezien. Ze gooit de pruik nu op John's hoofdquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je had het goed gezien. Ze gooit de pruik nu op John's hoofd
Ze gebruikte weer haar typetje stemmetje.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dacht ook een andere stem gehoord te hebben. Dus niets aan de hand. het is die muts
Ja echt hoe lul ik zoveel mogelijk zonder ook maar iets te doenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wordt de gezelligheidsgoeroe. Heeft ze tenminste iets te doen, althans, voor het gezicht.
Begin daar niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde me al na gaan laten kijken.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt hoe lul ik zoveel mogelijk zonder ook maar iets te doen
Al - tig keer voorgesteld om gezamenlijk te eten maar sommigen hadden daar geen zin in.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: belangrijk dat iemand het weer her opnieuw pakt.
Want roddelen bevordert de groepsharmonie ...quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en gebruik de informatie om de medebewoners door de stront te halen in een column.
Liefst met automatische piloot; kan die slapenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:42 schreef chufi het volgende:
Een bulldozer huren, want Sjef heeft last van zn rug
Jij snapt het.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Want roddelen bevordert de groepsharmonie ...
Alleen komt het pas vrijdag in de uitzending en het feest is vrijdagquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:46 schreef Chea49 het volgende:
Er komt iemand voor de Halloweendecoratie, geld zat.
Mocht blijkbaar niet. Tim moest alles in gaan leverenquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze verkleed centraal moesten doen
Mocht niet van achter.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze verkleed centraal moesten doen
quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mocht blijkbaar niet. Tim moest alles in gaan leveren
Maar er zijn geen regelsquote:
quote:
Precies na de vorige vergadering zou His gaan bellen Tel was door Adriaan opgezocht. Dus nog steeds niet gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen 4-pitter op butagas, vandaag mee bezig gaan. Zou Hiske daar niet voor zorgen?
Adriaan heeft er 1 gevonden en daarna gedoe over oven, wasmachine etc. Mike vindt dat men erover moet nadenken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
Nog steeds geen 4-pitter op butagas, vandaag mee bezig gaan. Zou Hiske daar niet voor zorgen?
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer want John zit tegenwoordig ook al bij de vergaderingen.
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.
Las wel dat hij het weer goed had gemaakt met Jef, jammer had Jef graag zien bungelen
Jeffry bungelt evengoed wel, moet je hem erbij zien zitten, naast zijn koningin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zag hem nu wel zitten maar dacht dat het eenmalig was.
Las wel dat hij het weer goed had gemaakt met Jef, jammer had Jef graag zien bungelen
Ze kunnen beter achter op de stream zetten zodat we ook kunnen zien hoe hun werken, ze zijn altijd druk volgens mij.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.
Nee, initiatief van John.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Initiatief van Jeff geloof ik. Zal wel weer van achter komen.
Tis maar een aanname van mij Dot, maar ze wilden geen van beiden immers toegeven en dan opeens een excuus?quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen beter achter op de stream zetten zodat we ook kunnen zien hoe hun werken, ze zijn altijd druk volgens mij.
Hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jammer dat John bij de vergadering zit
Leidt de vergadering opeens.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Wat is Merel ineens irritant aanwezig.
omdat ie zo aanwezig isquote:
Zo heet het filmpje, maar John begon.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las hier eerder dat Jeff excuus aanbood maar ik geloof je meteen, heb het zelf gemist.
marjet rises from the ashesquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:00 schreef Hagenesie het volgende:
Wat is Merel ineens irritant aanwezig.
Dat was Shelley volgens mij.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:02 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Merel commandeert Chris om harder te praten
Nee Merelquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was Shelley volgens mij.
Christel wil centjes voor heuptasjes en sjaals.
Nee dat was Queen Merelquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was Shelley volgens mij.
Christel wil centjes voor heuptasjes en sjaals.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:06 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Op een vertrouwensbasis een afspraak maken... merel gaat veel met Maaik om zekers
Goh lijkt uto 1 welquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]je hoort het.
Brenda heeft jojo's besteld en hoodies.
Een aangespoelde walrus?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze had nieuwe nodig... En hoe ziet haar Logo er uit?
Hoe komt ze aan dat investeringsgeld?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat deze week op vertrouwensbasis 100 sokken bestellen met haar eigen logo. Haar droom komt uit. Dan krijgen jullie ook sokken. Adriaan: wanneer ga je met onderbroeken beginnen?
Geen idee, zal ze wel van internet plukken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze had nieuwe nodig... En hoe ziet haar Logo er uit?
Ja, het is altijd gissen of het wel of niet van hun zelf komquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis maar een aanname van mij Dot, maar ze wilden geen van beiden immers toegeven en dan opeens een excuus?
Op vertrouwensbasis....quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe komt ze aan dat investeringsgeld?![]()
John moet eens een grote ronde tafel gaan maken, dan kunnen ze elkaar tenminste verstaan.
Ze was ook al 24 uur wakkerquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Lotus had gisteren al weer een diepte puntje, maar ze is er overheen gekomen
Er broeit onderhuids genoeg.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is altijd gissen of het wel of niet van hun zelf kom
Ik vind het wel tam allemaal ook het centraal.
Van elkaar niets gunnen naar zo gemoedelijk.......
Ze zeggen daar allemaal dat ze niet slapen kunnen, maar als ze in beeld zijn slapen ze als een roosjequote:Op maandag 22 oktober 2018 11:11 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ze was ook al 24 uur wakker
O, toch wel. Ik heb het hele weekend bijna niet gekeken, maar wat ik zo las was het wel rustig geweestquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er broeit onderhuids genoeg
Lotus weil meer groen in Utopia, samen met Adriaan een huisje, groene economie. Daar wil ze zich voor inzetten. Ze heeft heel veel ideeën.
Kan wel veel besparen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:11 schreef Hagenesie het volgende:
Lotus wil groene economie. Levert vast geld op
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Maaik de regie tekst weer aan t voorlezen
Je leest een hele zooi met nog to do klussen voor en het lijkt of je het druk hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Mike leest gewoon voor wat er op papier staat.
Ik erger met dood aan dat geitengeluid wat er uit de mond van Lotus komt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel wil een kerstcommite opregelen.
Die stijgt met de minuut op mijn irritatiethermometer.![]()
![]()
Vanaf dag 1 mochten er al geen inkoopbedragen genoemd worden. Merel doet alsof ze die regel net heeft bedacht.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:15 schreef chufi het volgende:
Vanaf nu kan er weer zwart/wit gewassen worden en de FEBO kan van alles binnenrijden , want er worden geen bedragen meer genoemd
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik erger met dood aan dat geitengeluid wat er uit de mond van Lotus komt.
Zo ver ben ik nog niet. Ik hoor eigenlijk amper wat ze zegt omdat ik zit te wachten op dat mehehehehehe dat er steeds achteraan komtquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar qua inhoud irriteert ze me niet, Merel des te meer.
Ja, dat moet je eerst proberen los te laten urhurhurh hihih of zoietsquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Ik hoor eigenlijk amper wat ze zegt omdat ik zit te wachten op dat mehehehehehe dat er steeds achteraan komt
En vooral als ze met mannen praat. Dan is het het ergstquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, dat moet je eerst proberen los te laten urhurhurh hihih of zoiets
Jammer, Shelley en Lotus hebben deze al in gebruik genomen voor het Sinterklaasfeest.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel wil graag colmnen op de laptop.
In het begin was het net een soort budgetteer tv-programma, want alles werd juist specifiek benoemd . En veel uitgesteld want er was geen geld voor ..quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 mochten er al geen inkoopbedragen genoemd worden. Merel doet alsof ze die regel net heeft bedacht.
Miss Arrogantiaquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar qua inhoud irriteert ze me niet, Merel des te meer.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer, Shelley en Lotus hebben deze al in gebruik genomen voor het Sinterklaasfeest.
Hoe kun je je nou ergeren aan zo'n schatje?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
En vooral als ze met mannen praat. Dan is het het ergst
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:21 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou ergeren aan zo'n schatje?
Maaik die dr afgewezen heeft en nou een tweede teek heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor, Jessie janken, die kon je zien aankomen.![]()
Hiske: je bent te onzeker over dingen die gebeurd zijn.
De negativiteit die ze over zichzelf afroept.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Maaik die dr afgewezen heeft en nou een tweede teek heeft?
Krokodillentranenquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor, Jessie janken, die kon je zien aankomen.![]()
Hiske: je bent te onzeker over dingen die gebeurd zijn.
Erger nog: tranen eruit persen om haar zin te krijgen en anderen voor haar karretje te spannen.quote:
Bingo!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Erger nog: tranen eruit persen om haar zin te krijgen en anderen voor haar karretje te spannen.
Jessie lult altijd over háár ideeën maar ze zet het nooit door dus doet een ander het en dan kan ze gaan zitten simmen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:24 schreef chufi het volgende:
Ouderdag was Jess idee... en nu heeft Merel zich dat toegeeigend.. blabla huillie.... Trap Merel ook uit jullie hutje
De mensen troosten en alles wat krom is recht lullen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:26 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Wat doet Hitske nou eigenlijk daar?
Echt hequote:Op maandag 22 oktober 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mensen troosten en alles wat krom is recht lullen.
motivatorquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mensen troosten en alles wat krom is recht lullen.
Ja alle ideeen opnoemen is ze claimen bij haar, laat r eerst die paar flesjes maar versturen, druk zat meequote:Op maandag 22 oktober 2018 11:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie lult altijd over háár ideeën maar ze zet het nooit door dus doet een ander het en dan klan ze gaan zitten simmen.![]()
Oplader telefoon spoorloos.
ja hier ookquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
WTF mijn streams doen weird. Op stream 2 en 4 staat John met Hitske te praten en op 1 en 3 zit hij naast Tim bij de computer
quote:
Hier ook. Lijkt alsof er steeds een filmpje wordt afgespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
WTF mijn streams doen weird. Op stream 2 en 4 staat John met Hitske te praten en op 1 en 3 zit hij naast Tim bij de computer
quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
Das de Talpa stream shufflequote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
Jeff en Jessie worden verwaarloosd, zielig hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: het is elke keer als John erbij is. Iedereen luistert naar hem en niemand naar Jeffry.![]()
![]()
![]()
En uren praten over een boiler en kerst en niemand heeft iets over de ouderen.![]()
![]()
![]()
JeffrY; weejwahwedoen: tiptop en zo goed en.....
Sjon Bolt, razendsnelquote:Op maandag 22 oktober 2018 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hier ook. Lijkt alsof er steeds een filmpje wordt afgespeeld.
Hier die ene stream vastgelopen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
quote:
Weeeeeeeeeeeeeeeer dat gemekker over de groep.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jeff en Jessie worden verwaarloosd, zielig hoor.
Heb zo'n hekel aan dat woord. Als ze iets van plan zijn dan gaan ze rocken. Brrrrrrrrrquote:
Ze luisteren niet naar haar maar wél naar Mike. Ze luisteren niet naar Jeff maar wél naar John. Huiliehuilie.quote:Op maandag 22 oktober 2018 11:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeeer dat gemekker over de groep.![]()
Kijk eens naar je eigen aandeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |