quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter moet nu zo langzamerhand wel thuis komen; anders heeft ze de laatste bus gemist.
Ook in slaap gevallen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter moet nu zo langzamerhand wel thuis komen; anders heeft ze de laatste bus gemist.
Maak je jezelf toch weer zorgen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik hoop het voor haar, eigenlijk. Ik heb geen auto om haar even te kunnen halen als ze echt de bus heeft gemist.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze zo thuis is dan.
Dan moet ze maar bij een vriendin blijven slapen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar, eigenlijk. Ik heb geen auto om haar even te kunnen halen als ze echt de bus heeft gemist.
Of een vriend.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij een vriendin blijven slapen.
In dat geval wens ik je welterusten.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het einde van dit gebeuren niet meemaken, ik stort in...
Gegroet!quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:35 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je welterusten.
Of een andere ouder charteren die wel een auto heeft. Ik had vorige week zelf bijna die laatste bus gemist. Dat was ook niet handig.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij een vriendin blijven slapen.
Ik weet niet of ze dat mag van livelink.quote:
Overdosis varkensvoer.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMaster.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Was je zelf ook wezen stappen?quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Of een andere ouder charteren die wel een auto heeft. Ik had vorige week zelf bijna die laatste bus gemist. Dat was ook niet handig.
Ik ga inderdaad knorren...quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Overdosis varkensvoer.Trusten, Mad!
Geen idee of ze zich daar wat van aantrekt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat mag van livelink.
Ik heb daar gelukkig nog niet over na hoeven denken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat mag van livelink.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig nog niet over na hoeven denken.
Een dansfeestje, waarbij ik zelf de tijd een beetje vergat.quote:
Dan was het vast gezellig.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Een dansfeestje, waarbij ik zelf de tijd een beetje vergat.
Opluchting.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:43 schreef livelink het volgende:
Ze heeft de laatste bus gehaald, want ze komt net binnen.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:43 schreef livelink het volgende:
Ze heeft de laatste bus gehaald, want ze komt net binnen.
Het enige wat ze zei was dat het wel gezellig was en dat ze moe is. En ging daarna meteen door naar haar kamer. Dus helaas, geen extra luisteraar.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Kan ze nog net een kwartiertje meepikken.
Hoi Koen. Ben je al op je vakantieadres?quote:
Hoi Koen.quote:
nopequote:Op zondag 21 oktober 2018 00:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Koen. Ben je al op je vakantieadres?
Is hij alweer op vakantie?quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Koen. Ben je al op je vakantieadres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |