quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, de stream kan ik ook nog de schuld geven
Komt nog 1 nummer hierna.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:56 schreef livelink het volgende:
Wel een lekkere afsluiter![]()
![]()
Lekker schreeuwnummer
Dan maak je je dochter wakker.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:56 schreef livelink het volgende:
Wel een lekkere afsluiter![]()
![]()
Lekker schreeuwnummer
Dat moet je gewoon niet zeggen. Maar ja, jouw username verraadt natuurlijk al wel wat.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:57 schreef Koen66 het volgende:
erge van dit soort nummers is ook nog dat ik het uit die tijd ken
Ja, ik schreeuw dus maar in stilte mee.quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan maak je je dochter wakker.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan maak je je dochter wakker.
deze single had m'n moederquote:Op zondag 21 oktober 2018 01:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel echt onder de indruk van de snelheid van Koen.
Ik ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel echt onder de indruk van de kennis en snelheid van Koen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, Melting, tof dat je de moeite alsnog nam om tot dit tijdstip door te blijven draaien.![]()
Blij dat je in orde bent en dat livelink haar dochter ook thuis is.
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:01 schreef Koen66 het volgende:
jaren 70-80-90 is m'n kennis prima over het algemeen, daarna wordt het minder
Je kunt weer rustig gaan slapen, Lucky.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, Melting, tof dat je de moeite alsnog nam om tot dit tijdstip door te blijven draaien.![]()
Blij dat je in orde bent en dat livelink haar dochter ook thuis is.
ik zag je bericht dat Melting er was, maar was nog ff gezellig aan het doen hierquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt weer rustig gaan slapen, Lucky.
Wij hadden vroeger een kat, die geen rust had voordat iedereen thuis was. En toen we ouder werden en steeds vaker laat thuis kwamen en zelfs uit huis gingen, raakte ze compleet gestressed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |