Basic need. Beetje als water en lucht inderdaad. Snap niet hoe ik al die jaren zonder doequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:46 schreef Allures het volgende:
[..]
servetringen zijn een basic need Hosti!
Want dat zijn ze
En jij snapt niks
beetje als dat jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Basic need. Beetje als water en lucht inderdaad. Snap niet hoe ik al die jaren zonder doe
Vaatdoeken en toiletpapier vergeet je nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Tamieke vraagt straks allemaal nuttige sokken, handschoenen, een pyjama. Dat soort onleuke dingen.
Gewoon met textielstiften kek onderkladden eh personalizen danquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Tamieke vraagt straks allemaal nuttige sokken, handschoenen, een pyjama. Dat soort onleuke dingen.
Ik zei nog! Make up op en zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemiddag
Zonder make up met knotje in werd ik bij Ici Paris straal genegeerd. Nu was ik niet de enige, dus een eveneens genegeerde mevrouw naast me begon mij dingen te vragen![]()
Zadig Voltaire This is her ruikt lekker, maar verdwijnt een beetje dus wel erg subtiel. Op mijn andere pols is Aura van Thierry Mugler best aanwezig, een beetje in de categorie van HALLO HIER BEN IK [/liefdagboek]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietquote:
Batterijen setje vergeet je nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaatdoeken en toiletpapier vergeet je nog.
Ik geef dr wel gewoon meteen een vibrator.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Batterijen setje vergeet je nog.
Dat moet nu MK zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietZal me volgende keer opdirken en Versace of Armani aantrekken, al vraag ik me af of ze dat wel zien als het er niet opstaat..
Is het eigenlijk normaal hier om monsters te vragen? Of moet je daar vip lid voor zijn ofzo?
geen ideequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietZal me volgende keer opdirken en Versace of Armani aantrekken, al vraag ik me af of ze dat wel zien als het er niet opstaat..
Is het eigenlijk normaal hier om monsters te vragen? Of moet je daar vip lid voor zijn ofzo?
Beetje inspelen op die onzekerheid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou juist verwachten dat die onverzorgde types gewild doelwit zijn, makkelijk om shit aan te smeren.
In de Bijenkorf in Amsterdam bleek ik dat snel op te kunnen lossen, door per ongeluk in de weg te staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Verwaande kutten ook altijd in die winkels.
Ik word altijd genegeerd
Quequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet nu MK zijn geloof ik.
Nee, niet moeraskat.
Magnetronk0ffie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet nu MK zijn geloof ik.
Nee, niet moeraskat.
Parfum monsters bedoel ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:20 schreef Allures het volgende:
[..]
geen idee
Make up is niet zo mijn ding
Dan zou de helft van de mannelijke fokkers bij douglas moeten gaan werkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje inspelen op die onzekerheid.
Nee juist niet. Die onzekere meisjes die niet zonder make up de deur uit hoeven kun je veel makkelijker overtuigen dat ze dit nieuwe ding echt nodig hebben !!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou juist verwachten dat die onverzorgde types gewild doelwit zijn, makkelijk om shit aan te smeren.
quote:
Micheal Kors hoor ik de dames op kantoor over krijsen.quote:
Jij bent telemarketeer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Mensen die er zichtbaar geld aan uitgeven, zullen makkelijker nog meer eraan uitgeven en beter up- en cross sellen.
Zonet nog staan bakken.quote:
Nu wil ik ook pannenkoeken met spekquote:
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Micheal Kors hoor ik de dames op kantoor over krijsen.
Nee, gewoon naturel. Geen spek in huis en geen zin om daarom speciaal naar de supermarkt te lopen.quote:
Wel met stroop?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gewoon naturel. Geen spek in huis en geen zin om daarom speciaal naar de supermarkt te lopen.
Met poedersuiker en met Nutella. Ik houd niet zo van stroop.quote:
Nutellaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met poedersuiker en met Nutella. Ik houd niet zo van stroop.
Ook lekker, maar niet op naturelquote:
Merkspul, hoe belangrijk dat was toen ik 16 was en nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"![]()
Heb 1 vestje van MK en dat is een afdankertje van iemand anders, want uit mezelf zou ik er niet zo snel voor gaan.
Oh youquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewisequote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And you!quote:
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
And you!
Vinnie, ik vind het juist op naturelle pannenkoeken lekker. Tenzij het een beetje zoete naturelle zijn met vanillesuiker in het beslag ofzo.
Hier maken we ze altijd met een beetje kaneelpoeder. Zo lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekker
Oe, dan ook met appel svpquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekker
ik vind die tassen zooooo saai! Vooral voor het geldquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"![]()
Heb 1 vestje van MK en dat is een afdankertje van iemand anders, want uit mezelf zou ik er niet zo snel voor gaan.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier maken we ze altijd met een beetje kaneelpoeder. Zo lekker.
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.quote:
Tassen zijn sowieso niet echt een zwak punt voor me en het prijskaartje speelt zo te zien voor een aantal mensen juist mee in de luxe belevingquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind die tassen zooooo saai! Vooral voor het geld
Als je de juiste verhoudingen gebruiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Als je de juiste verhoudingen gebruikt
Ja doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.
Snapequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja voila. Echt wauw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Mijn eigen gezicht (be)schilderen gaat nog net, maar dan is er al een basis. Laat staan uit de losse pols zoiets doen met een tijdslimiet (aanbranden)
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.
Toch maar aan de make up en gelijk ook een hoedje op doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.
Vermommen en gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Was een goede portiequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Poffertjes met boter en poedersuiker
Oh lekker! Is het feestweek daar ofzo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Was een goede portieen maandag schijnen ze kibbeling uit te delen op de markt.
So satisfyingquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
Deze lijkt me voor Miss[ afbeelding ]
Vandaag is er wel van alles aan de gang, maar ik denk dat ze de maandagmarkt ook proberen te promoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh lekker! Is het feestweek daar ofzo?
Is die nieuw dan of teruglopende bezoekers?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is er wel van alles aan de gang, maar ik denk dat ze de maandagmarkt ook proberen te promoten.
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is die nieuw dan of teruglopende bezoekers?
Omgquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt mooi gelukt ja, maar bij satisfying denk ik toch meer aan zoiets [ afbeelding ]
Niet zo gek op maandagquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.
Je verwacht het niet.quote:
Maandag wel tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.
Hier krijg ik bakzin van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt mooi gelukt ja, maar bij satisfying denk ik toch meer aan zoiets [ afbeelding ]
Ik ook, maar vooral vreetzinquote:
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral vreetzinKan alleen niet chill bakken nu, want man is aan het klussen. Heb lekkere appels gehaald voor appeltaart, dus dat gaat er binnenkort wel komen
Oh dat klinkt ook goed, lekker bezigquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaan
Ja als mijn eerste lezer dat hoofdstuk ook goed vind komt het einde heel dichtbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook goed, lekker bezig
Niet vergeten om ook nog even lekker van het nu nog aardige weer te gaan genieten hè. Overbodig misschien gezien je hond, maar tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaan
Dat moet goed voelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja als mijn eerste lezer dat hoofdstuk ook goed vind komt het einde heel dichtbij
Heb er tegenwoordig 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet vergeten om ook nog even lekker van het nu nog aardige weer te gaan genieten hè. Overbodig misschien gezien je hond, maar toch
Nee, ik vind die andere beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
lekker ontbijtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat moet goed voelenBen benieuwd!
En[ afbeelding ]
Klopt, maar die groenequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dit is chocoladeSnap het wel, die ander is echt mooi gelukt..
Ik zocht een grotere hond erbij. Iets vrolijks met een makkelijke gebruiksaanwijzing. Werd gebeld dat ze wel iets hadden met een makkelijke gebruiksaanwijzing maar dat het wel wat kleiner wasquote:
Oh leuk als het ook zo goed kliktquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zocht een grotere hond erbij. Iets vrolijks met een makkelijke gebruiksaanwijzing. Werd gebeld dat ze wel iets hadden met een makkelijke gebruiksaanwijzing maar dat het wel wat kleiner wasUiteindelijk besloten te gaan kijken nu heb ik Luna kruising jackrussel x chihuahua blue merle teefje van 1 erbij, kan goed alleen zijn en vind alles en iedereen leuk. Senna en zij zijn ook echt dikke vriendjes. Ze weegt alleen maar 2,5 kilo
Die vrouw is onder bewind gesteld en bewindvoerder vond het onverantwoord dat ze 3 katten en een hond(je) had. Ze mocht 1 dier houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh leuk als het ook zo goed kliktMaar waarom willen ze van zo een leuk hondje af?
Sowieso leuk van die ombre dingen. Ik heb er zelf alleen niet het geduld voor, al is dat met kopjes erin mikken wel een optie. Die zebracake wil ik ook nog een keer proberen.quote:
Oh dat is heel begrijpelijk dan ja. Mazzel zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die vrouw is onder bewind gesteld en bewindvoerder vond het onverantwoord dat ze 3 katten en een hond(je) had. Ze mocht 1 dier houden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is heel begrijpelijk dan ja. Mazzel zeg
Ipv een beer neem je een veredelde rat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zocht een grotere hond erbij. Iets vrolijks met een makkelijke gebruiksaanwijzing. Werd gebeld dat ze wel iets hadden met een makkelijke gebruiksaanwijzing maar dat het wel wat kleiner wasUiteindelijk besloten te gaan kijken nu heb ik Luna kruising jackrussel x chihuahua blue merle teefje van 1 erbij, kan goed alleen zijn en vind alles en iedereen leuk. Senna en zij zijn ook echt dikke vriendjes. Ze weegt alleen maar 2,5 kilo
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ipv een beer neem je een veredelde rat?
Fotoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tiger cakequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso leuk van die ombre dingen. Ik heb er zelf alleen niet het geduld voor, al is dat met kopjes erin mikken wel een optie. Die zebracake wil ik ook nog een keer proberen.
[ afbeelding ]
Jij hebt katten en daarmee alle recht van spreken verlorenquote:
De enige reden dat ik geen hond heb, is dat ik er geen tijd voor hebquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt katten en daarmee alle recht van spreken verloren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt katten en daarmee alle recht van spreken verloren.
Past goed bij kerstquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:04 schreef Samzz het volgende:
Leuke lederlook rok gezien bij de Hema. In donkergroen en wijnrood.
Ben vooral voor haar vrolijke karakter gegaan, zou haar zelf nooit als pup hebben uitgezocht. Maar het is een super leuk ding.quote:
Ik wil denk ik de donkergroene. Maar zou er dan een gele trui op willen en die is er niet meer in mijn maatquote:
Net als met paarden kan er gewoon al zoveel in de opvoeding verknald zijn. En dan weet je nu met een jaar wat beter wat je eraan hebt, toch meer bevestigd dan zo een jonkie. En als pup moet het wel een heel klein dingetje zijn geweestquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben vooral voor haar vrolijke karakter gegaan, zou haar zelf nooit als pup hebben uitgezocht. Maar het is een super leuk ding.
Ik heb puppy pics gekregen! Zal er even een uploadenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Net als met paarden kan er gewoon al zoveel in de opvoeding verknald zijn. En dan weet je nu met een jaar wat beter wat je eraan hebt, toch meer bevestigd dan zo een jonkie. En als pup moet het wel een heel klein dingetje zijn geweest
Die gele kleur is verrassend hardnekkig en op meer plekken verkrijgbaar, dan alleen hier dus daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Groene vind ik ook het mooiste, al heeft de rode ook wel wat klassieks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil denk ik de donkergroene. Maar zou er dan een gele trui op willen en die is er niet meer in mijn maat. En wijnrood met groen is me te veel ho ho ho it's christmas.
Oh yessssquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb puppy pics gekregen! Zal er even een uploaden
Kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil denk ik de donkergroene. Maar zou er dan een gele trui op willen en die is er niet meer in mijn maat. En wijnrood met groen is me te veel ho ho ho it's christmas.
Ah goshquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:26 schreef Senn88 het volgende:
https://afbeeldinguploaden.nl/image/oEit8p6O
Net een biggetjequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:26 schreef Senn88 het volgende:
Ja klopt idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die gele kleur is verrassend hardnekkig en op meer plekken verkrijgbaar, dan alleen hier dus daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Groene vind ik ook het mooiste, al heeft de rode ook wel wat klassieks.
Soooo cutequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:26 schreef Senn88 het volgende:
Kan altijd met zwart of wat bruin natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja klopt idd.
Ik denk alleen dat ik de rok niet veel ga dragen. Weet niet waarom. Nog even over denken.
Niet zo zeer om de kleur maar om de lengtequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan altijd met zwart of wat bruin natuurlijk
Oh zo. Voordeel van zoiets is wel dat donkerdere en zwaardere panty's of maillots (dragen mensen die nog eindelijk?) of een (thermo)legging er niet onder misstaan. Dat is met een flimsy zomerrokje toch minder succesvolquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo zeer om de kleur maar om de lengte.
Ja kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo. Voordeel van zoiets is wel dat donkerdere en zwaardere panty's of maillots (dragen mensen die nog eindelijk?) of een (thermo)legging er niet onder misstaan. Dat is met een flimsy zomerrokje toch minder succesvol
Juist dan zijn (glanzende huidskleur)panty's handig, want dan oogt het net wat strakker. En donkerder kleedt ook extra afquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben nog wat onzeker over mijn stalpootjes.
Ik ga eerst maar eens shoppen in Enschede. Kan m daar altijd nog kopen.
1 november ga ik die kant op, mams is dat weekend jarig en we gaan lekker uiteten e.d..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Juist dan zijn (glanzende huidskleur)panty's handig, want dan oogt het net wat strakker. En donkerder kleedt ook extra afMaar snap je punt. Wanneer ga je weer naar Enschede? Hoe gaat het eigenlijk met je mams nu?
Ah vervelend dat het nog niet lekker gaat. Wel fijn als je haar met jullie bezoek een hart onder de riem kan stekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 november ga ik die kant op, mams is dat weekend jarig en we gaan lekker uiteten e.d..
Slecht. Daarom wil ik ook per se gaan. Ik weet dat dat haar goed doet en ze is dol op de honden.
Ja precies. Heb er ook wel zin in. Leuke dingen doen, de familie weer zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah vervelend dat het nog niet lekker gaat. Wel fijn als je haar met jullie bezoek een hart onder de riem kan steken
Mooi, dat is beter dan niet naar huis willen en dan ook stomme dingen moeten doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. Heb er ook wel zin in. Leuke dingen doen, de familie weer zien.
Compeed blarenpleisters en kortere sessiesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Nieuwe nette schoenen, 4 uurtjes gedragen, een blaar op mijn hiel van 3 bij 3 cm![]()
Tips om ze in te lopen? Als de blaar weg is natuurlijk
Pleisters heb ik net besteld!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Compeed blarenpleisters en kortere sessies
Eens moet de eerste keer zijn.. 3 bij 3 is wel grof, je weet wel zeker dat het je goede maat is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pleisters heb ik net besteld!
Inderdaad maar beginnen met een uurtje elke keerNormaal heb ik er nooit last van bij nieuwe schoenen.
Yep 42quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.. 3 bij 3 is wel grof, je weet wel zeker dat het je goede maat is?
Bij dameskleding wijken de exacte afmeting van zo een maat 42 nog weleens afquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep 42
Ik ga morgen ook maar een busje leather softener/shoe stretcher halen denk ik
Thanks, ik ga het trucje met de sokken maar eens proberen en thuis rondlopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij dameskleding wijken de exacte afmeting van zo een maat 42 nog weleens afGeen idee of dat met schoenen ook gebeurt.
Kijk: https://www.assem.nl/berry/artikel/schoenen-inlopen
Dat is wel fijn, al loop je met aan beide kanten we weer gelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het trucje met de sokken maar eens proberen en thuis rondlopenHet is ook alleen bij 1 voet, de ander gaat prima. geen blaar of pijn.
Heb ik nog updates over je date gemist? Ik was gisteren de hele dag op pad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er een keer op gaat staan?
Deze, maar dan net iets hoger. Zelfde kleurquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, al loop je met aan beide kanten we weer gelijkHoop dat je blaar snel herstelt en je lekker op ze rond kan lopen. En namens ongetwijfeld meer mensen, pics van je schoenen en wellicht ook je blaar (filmpje als je 'm doorprikt
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze, maar dan net iets hoger. Zelfde kleurMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgooien met azijn zodat t leer week wordt en volstoppen met kranten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Nieuwe nette schoenen, 4 uurtjes gedragen, een blaar op mijn hiel van 3 bij 3 cm![]()
Tips om ze in te lopen? Als de blaar weg is natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze, maar dan net iets hoger. Zelfde kleurEn prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dankjequote:
Als de sokken tip niet werkt ga ik die proberenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgooien met azijn zodat t leer week wordt en volstoppen met kranten.
Thanksquote:
Zoek even op op internet hoe lang je t moet laten staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Als de sokken tip niet werkt ga ik die proberen
Doe ik! Thanks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek even op op internet hoe lang je t moet laten staan.
Ik ook niet, ik denk dat ik zo een uitsmijter ga makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:30 schreef Samzz het volgende:
Zo eens verzinnen wat ik ga eten... Geen zin om te koken en geen zin om af te halen.
Ook geen zin inquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat ik zo een uitsmijter ga maken
Frietjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:30 schreef Samzz het volgende:
Zo eens verzinnen wat ik ga eten... Geen zin om te koken en geen zin om af te halen.
Brazilliaanse paarden in Frankrijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat ik zo een uitsmijter ga maken
Ik zou aan iets heel anders denken eigenlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:46 schreef Californium het volgende:
Waarom denkt iemands hoofd bij: “ja is goed, zal ik anders bij jouw langskomen en gaan we een filmpje kijken”
Aan:” hij vind me niet meer leuk want hij wil bij mij komen zodat hij weg kan wanneer hij wil en hij wil een filmpje kijken omdat hij niet met me wil praten.”
Been therequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou aan iets heel anders denken eigenlijk
Nee man, die komt je over het aanrecht buigenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:46 schreef Californium het volgende:
Waarom denkt iemands hoofd bij: “ja is goed, zal ik anders bij jouw langskomen en gaan we een filmpje kijken”
Aan:” hij vind me niet meer leuk want hij wil bij mij komen zodat hij weg kan wanneer hij wil en hij wil een filmpje kijken omdat hij niet met me wil praten.”
Jaaaaaa ik zou wel een Mangalarga willen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Brazilliaanse paarden in Frankrijk
Tis de hormonen denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee man, die komt je over het aanrecht buigen
Opmerkelijke gedachtegangquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:46 schreef Californium het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:54 schreef Allures het volgende:
[..]
anders kom ik het wel even doen
Winkwink
Ken het ras niet, jij wel?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik zou wel een Mangalarga willen hoor.
Jazekerquote:
Dat lees ik ook net jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jazeker. Gangenpaarden, barok type en beeldschoon.
Een Duitse klant van ons heeft er een, pikzwart en zit als een huisquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lees ik ook net jaIk houd wel van barok
Oh dat klinkt goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Duitse klant van ons heeft er een, pikzwart en zit als een huis. En zo ontzettend braaf, slim en bomproof, dier is 5 jaar en loopt overal langsheen
.
Ze zijn er in alle kleurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goedSowieso zwart
Zag ook iets goudkleurigs langs komen ja. Doet me denken aan een connemara die ook zo eruit zag, met zwarte benen enzo. Dat was zo een leukerdquote:
Connemara's zijn ook fantastische pony's.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zag ook iets goudkleurigs langs komen ja. Doet me denken aan een connemara die ook zo eruit zag, met zwarte benen enzo. Dat was zo een leukerd
Akhal Teke, leuk! Zie je steeds vaker opduiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Connemara's zijn ook fantastische pony's.
Mijn droompaard is denk ik Kambarbay.
Worden idd wat populairder in t Westen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Akhal Teke, leuk! Zie je steeds vaker opduiken.
Verbaast me eigenlijk hoe lang dat nog geduurd heeft..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Worden idd wat populairder in t Westen.
Nee hoor, ze loopt me niet steeds voor de voeten ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 16:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er een keer op gaat staan?
Mij niet, het zijn geen makkelijke paarden en erg duur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk hoe lang dat nog geduurd heeft..
Amor's en genoeg anderen zijn doorgaans ook niet bepaald makkelijk en die hebben niet zo een aparte look als deze vachten, toch bleef men ermee fokken en aankopen enzo. En ik zie nog genoeg geld omgaan in de sector, maar je hebt wel een punt dat het meestal niet het soort mensen zijn die ook echt willen investeren in zo een dier. Afgezien van een goede ruiter erop zetten danquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, het zijn geen makkelijke paarden en erg duur.
Het karakter van Teke's is niet te vergelijken met die van warmbloed rijpaarden. Teke's zijn veeeeel intelligenter en hebben uitdaging nodig, vergeven niet snel en zijn heel erg mensgericht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Amor's en genoeg anderen zijn doorgaans ook niet bepaald makkelijk en die hebben niet zo een aparte look als deze vachten, toch bleef men ermee fokken en aankopen enzo. En ik zie nog genoeg geld omgaan in de sector, maar je hebt wel een punt dat het meestal niet het soort mensen zijn die ook echt willen investeren in zo een dier. Afgezien van een goede ruiter erop zetten dan
Een klant heeft een Shirequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik zou wel een Belgisch trekpaard willen en een paint
Ook leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik zou wel een Belgisch trekpaard willen en een paint
Verpesten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]Wat doe je met mijn onschuldige pennymeisjesbrein
In de westernsport hadden we Hugo ook een belg, liep super. Toen hij te koop kwam wel een week lang iedere dag op mijn ouders ingepraat dat hij wel leuk zou zijn voor mijn moeder maar daar tuinde ze niet inquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook leukBij de autumn desert trail reed er een grote groep Belgische trekpaarden mee
En vlechten. En oorgaatjes schieten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Zullen we elkaars haren borstelen tijdens dit gesprek?
Mag ik vlechtjes bij jou maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
Zullen we elkaars haren borstelen tijdens dit gesprek?
Ik krijg Grease flashbacksquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vlechten. En oorgaatjes schieten.
Zat paarden die nog voor zulke bedragen van de hand gaan. Ik zou het er niet voor neertellen, maar ik ken ze wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het karakter van Teke's is niet te vergelijken met die van warmbloed rijpaarden. Teke's zijn veeeeel intelligenter en hebben uitdaging nodig, vergeven niet snel en zijn heel erg mensgericht.
Daarnaast hebben ze een typische bouw waar je van moet houden. Ze zijn wel enorm veelzijdig. Maar wat ik zei, loeiduur. En dan heb ik t niet over 5 tot 8K, maar over t viervoud daarvan.
Ja true. Zijn wel supermooie paarden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die vind ik te hoog, dat vind ik mooi bij anderen.
Big ass tuin moet ze dan wel hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de westernsport hadden we Hugo ook een belg, liep super. Toen hij te koop kwam wel een week lang iedere dag op mijn ouders ingepraat dat hij wel leuk zou zijn voor mijn moeder maar daar tuinde ze niet in
Ja heel gaafquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja true. Zijn wel supermooie paarden.
Zou zelf nog wel een Percheron overwegen.
Zeker. (Top)Sportpaarden of toekomstige (top)sportpaarden. Voor een recreatiepaard wordt dat niet snel betaaldquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zat paarden die nog voor zulke bedragen van de hand gaan. Ik zou het er niet voor neertellen, maar ik ken ze wel.
Ik woon in het oosten hequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Big ass tuin moet ze dan wel hebben
Ik zou een bruin roan kiezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja heel gaafMaar ik wil een zwarte belg met staart
Kleine doelgroep ja, maar er zijn wel die ze op kleur uitzoeken en nogal romantisch denken over een sportcarrière zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. (Top)Sportpaarden of toekomstige (top)sportpaarden. Voor een recreatiepaard wordt dat niet snel betaald.
Vast wel. Maar voor die mensen zijn Teke's niet geschikt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kleine doelgroep ja, maar er zijn wel die ze op kleur uitzoeken en nogal romantisch denken over een sportcarrière zullen we maar zeggen..
Nee maar hier is wel meer ruimtequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen een big ass tuin ja? Ik kom eraan!
Dat was de discussie ook niet. Mijn god, kocht iedereen maar dieren die geschikt voor ze warenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Maar voor die mensen zijn Teke's niet geschikt.
I know. Maar ik geloof er niet zo in dat die mensen Teke's kopen. Die gaan dan eerder voor een sportpaard met een apart kleurtje. Het model van de Teke is apart wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat was de discussie ook niet. Mijn god, kocht iedereen maar dieren die geschikt voor ze waren
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat wist ik wel ja. Jammer dat je niet gewoon kan confisqeren tbh van een Hugo
Dan impliceer je dat ze rekening houden met het model en daar heeft lang niet iedereen verstand van. En exclusiviteit is juist extra aantrekkelijk. Ik had er iets meer verwacht, geen 100en, voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik geloof er niet zo in dat die mensen Teke's kopen. Die gaan dan eerder voor een sportpaard met een apart kleurtje. Het model van de Teke is apart wat dat betreft.
Ik herken serieus overeenkomsten tussen mijn man en mijn pensionadoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]Oh Hugo echt
Hugo zou ook het perfecte vriendje zijn als hij mens was geweest.
Klopt. Maar mensen die op zoek zijn naar een sportpaard lopen niet tegen een Teke aan. Omdat die gewoon niet in het westerse sportpaardplaatje past, omdat die prijzig is en omdat er gewoon weinig van zijn in NL. Voor aparte kleurtjes kun je naar de fokker om de hoekquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan impliceer je dat ze rekening houden met het model en daar heeft lang niet iedereen verstand van. En exclusiviteit is juist extra aantrekkelijk. Ik had er iets meer verwacht, geen 100en, voor de duidelijkheid
Hm Dan moet ik opzoek naar een klein breed ventje met 0 motivatie en koppiger als een ezel. Dat beloofd watquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik herken serieus overeenkomsten tussen mijn man en mijn pensionadoTwee van mijn meest succesvolle relaties ook echt
die 1ste is ondervoedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:06 schreef Samzz het volgende:
En het verschil tussen dit model:
[ afbeelding ]
En dit model:
[ afbeelding ]
Ziet iedereen.
nee gek.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:09 schreef Senn88 het volgende:
Vind de Teke te iel. Ik hou van meer body.
Je hebt ze wel met meer body. Kambarbay bijvoorbeeld, maar dat is volgens de liefhebbers niet een rastypische Teke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:09 schreef Senn88 het volgende:
Vind de Teke te iel. Ik hou van meer body.
Dat laatste weet ik en prima beredenering vanuit sportoogpunt, maar dat oogpunt geldt dus niet voor iedereen. Dat zeg ik vanuit contacten met wat rijkere mensen en Russische paardenliefhebbers. Daarom hebben we denk ik ook juist steeds meer rassen hier, omdat men voor wat anders wil gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar mensen die op zoek zijn naar een sportpaard lopen niet tegen een Teke aan. Omdat die gewoon niet in het westerse sportpaardplaatje past, omdat die prijzig is en omdat er gewoon weinig van zijn in NL. Voor aparte kleurtjes kun je naar de fokker om de hoek.
Er is in NL één fokkerij en er lopen wat bij particulieren.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hm Dan moet ik opzoek naar een klein breed ventje met 0 motivatie en koppiger als een ezel. Dat beloofd wat
Zien ja, maar iets minder weten wat het inhoudt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:06 schreef Samzz het volgende:
En het verschil tussen dit model:
[ afbeelding ]
En dit model:
[ afbeelding ]
Ziet iedereen.
Maar Russische paardenliefhebbers zijn geen Nederlandersquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik en prima beredenering vanuit sportoogpunt, maar dat oogpunt geldt dus niet voor iedereen. Dat zeg ik vanuit contacten met wat rijkere mensen en Russische paardenliefhebbers. Daarom hebben we denk ik ook juist steeds meer rassen hier, omdat men voor wat anders wil gaan.
Als je een sportpaard zoekt, kies je als leek niet voor de eerste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zien ja, maar iets minder weten wat het inhoudt..
Oh dom van me ja, dan kunnen ze hier niet ook wonen en paarden houden natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Russische paardenliefhebbers zijn geen Nederlanders.
De Teke is in Rusland populair.
Ik vind het wel mooi geweest, let's agree to disagreequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een sportpaard zoekt, kies je als leek niet voor de eerste.
Oh ja zo kan ik ook discussie voeren...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dom van me ja, dan kunnen ze hier niet ook wonen en paarden houden natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi geweest, let's agree to disagree
Jup!quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig! Is het nog gelukt met je kast?
Zie hierbovenquote:
Misschien.quote:
Hahaha.quote:
Nee, nooit last van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuwe mascara. Ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar ik moet t borsteltje 3miljoenmiljard keer langs de houder halen omdat er anders veeeel te veel mascara aan de borstel zit.
En dat is irritant.
prioriteitenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup!![]()
Date is wat later omdat zn moeder m belde
Typisch dat ik nu opeens ads te zien krijg voor matrassenquote:
Kan zowel een goed als een slecht teken zijn, wat betreft relatie met de mamaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup!![]()
Date is wat later omdat zn moeder m belde
Eens.quote:
Dat ja!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan zowel een goed als een slecht teken zijn, wat betreft relatie met de mamaNetflix and chillavondje gepland?
Ikea?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jagrotendeels. ik ben 1 zakje met scharnieren kwijt, dus 1 deur moet er nog in
De rest hangt en staat
Hij zorgt er vast wel voor dat je je mond houdtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb al een wijntje op dus denk eerder dat ik m de oren van de kop ga kletsen
Wat vanillaquote:
Nah... weet gewoon niet zo of ie het allemaal wel ziet zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie de rode zee bevaart?
*plop*quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij zorgt er vast wel voor dat je je mond houdt
Als 't flesje niet zo vol zit, dan kun je 'm misschien iets losser maken met een drupje bodylotion?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuwe mascara. Ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar ik moet t borsteltje 3miljoenmiljard keer langs de houder halen omdat er anders veeeel te veel mascara aan de borstel zit.
En dat is irritant.
Staat een beetje raar in de kroeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tssss, niet met je hoofdkussen knuffelen
Mogelijk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij zorgt er vast wel voor dat je je mond houdt
Kan wel een gat in de muur boren, denk alleen niet dat er iemand aan de andere kant gaat staan.quote:
Ikea jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ikea?Wel lekker als het bijna helemaal en straks helemaal af is
Bevalt de woning?
Ja, daar heb ik wel zin in jaquote:
Dat ga ik niet proberenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als 't flesje niet zo vol zit, dan kun je 'm misschien iets losser maken met een drupje bodylotion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |