Basic need. Beetje als water en lucht inderdaad. Snap niet hoe ik al die jaren zonder doequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:46 schreef Allures het volgende:
[..]
servetringen zijn een basic need Hosti!
Want dat zijn ze
En jij snapt niks
beetje als dat jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Basic need. Beetje als water en lucht inderdaad. Snap niet hoe ik al die jaren zonder doe
Vaatdoeken en toiletpapier vergeet je nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Tamieke vraagt straks allemaal nuttige sokken, handschoenen, een pyjama. Dat soort onleuke dingen.
Gewoon met textielstiften kek onderkladden eh personalizen danquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Tamieke vraagt straks allemaal nuttige sokken, handschoenen, een pyjama. Dat soort onleuke dingen.
Ik zei nog! Make up op en zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemiddag
Zonder make up met knotje in werd ik bij Ici Paris straal genegeerd. Nu was ik niet de enige, dus een eveneens genegeerde mevrouw naast me begon mij dingen te vragen![]()
Zadig Voltaire This is her ruikt lekker, maar verdwijnt een beetje dus wel erg subtiel. Op mijn andere pols is Aura van Thierry Mugler best aanwezig, een beetje in de categorie van HALLO HIER BEN IK [/liefdagboek]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietquote:
Batterijen setje vergeet je nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaatdoeken en toiletpapier vergeet je nog.
Ik geef dr wel gewoon meteen een vibrator.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Batterijen setje vergeet je nog.
Dat moet nu MK zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietZal me volgende keer opdirken en Versace of Armani aantrekken, al vraag ik me af of ze dat wel zien als het er niet opstaat..
Is het eigenlijk normaal hier om monsters te vragen? Of moet je daar vip lid voor zijn ofzo?
geen ideequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja ja, maar dit is mijn vrije dag en we waren toch boodschappen aan het doen dus even tussendoor snel wat snuffelen. De vrouw naast had me overigens wel make up en een verzorgd kapsel, hielp haar kennelijk ook nietZal me volgende keer opdirken en Versace of Armani aantrekken, al vraag ik me af of ze dat wel zien als het er niet opstaat..
Is het eigenlijk normaal hier om monsters te vragen? Of moet je daar vip lid voor zijn ofzo?
Beetje inspelen op die onzekerheid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou juist verwachten dat die onverzorgde types gewild doelwit zijn, makkelijk om shit aan te smeren.
In de Bijenkorf in Amsterdam bleek ik dat snel op te kunnen lossen, door per ongeluk in de weg te staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Verwaande kutten ook altijd in die winkels.
Ik word altijd genegeerd
Quequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet nu MK zijn geloof ik.
Nee, niet moeraskat.
Magnetronk0ffie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet nu MK zijn geloof ik.
Nee, niet moeraskat.
Parfum monsters bedoel ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:20 schreef Allures het volgende:
[..]
geen idee
Make up is niet zo mijn ding
Dan zou de helft van de mannelijke fokkers bij douglas moeten gaan werkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje inspelen op die onzekerheid.
Nee juist niet. Die onzekere meisjes die niet zonder make up de deur uit hoeven kun je veel makkelijker overtuigen dat ze dit nieuwe ding echt nodig hebben !!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou juist verwachten dat die onverzorgde types gewild doelwit zijn, makkelijk om shit aan te smeren.
quote:
Micheal Kors hoor ik de dames op kantoor over krijsen.quote:
Jij bent telemarketeer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Mensen die er zichtbaar geld aan uitgeven, zullen makkelijker nog meer eraan uitgeven en beter up- en cross sellen.
Zonet nog staan bakken.quote:
Nu wil ik ook pannenkoeken met spekquote:
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Micheal Kors hoor ik de dames op kantoor over krijsen.
Nee, gewoon naturel. Geen spek in huis en geen zin om daarom speciaal naar de supermarkt te lopen.quote:
Wel met stroop?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gewoon naturel. Geen spek in huis en geen zin om daarom speciaal naar de supermarkt te lopen.
Met poedersuiker en met Nutella. Ik houd niet zo van stroop.quote:
Nutellaquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met poedersuiker en met Nutella. Ik houd niet zo van stroop.
Ook lekker, maar niet op naturelquote:
Merkspul, hoe belangrijk dat was toen ik 16 was en nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"![]()
Heb 1 vestje van MK en dat is een afdankertje van iemand anders, want uit mezelf zou ik er niet zo snel voor gaan.
Oh youquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Likewisequote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And you!quote:
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
And you!
Vinnie, ik vind het juist op naturelle pannenkoeken lekker. Tenzij het een beetje zoete naturelle zijn met vanillesuiker in het beslag ofzo.
Hier maken we ze altijd met een beetje kaneelpoeder. Zo lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekker
Oe, dan ook met appel svpquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst met kaneel gemaakt, ook lekker
ik vind die tassen zooooo saai! Vooral voor het geldquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die ja. Ik zag een relatie die tijdelijk even uit was daar al mee gered worden. Nou ja, min of meer dan. Want ook na 2 MK tassen en juwelen van een paar k is het nog niet "goed (genoeg)"![]()
Heb 1 vestje van MK en dat is een afdankertje van iemand anders, want uit mezelf zou ik er niet zo snel voor gaan.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier maken we ze altijd met een beetje kaneelpoeder. Zo lekker.
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.quote:
Tassen zijn sowieso niet echt een zwak punt voor me en het prijskaartje speelt zo te zien voor een aantal mensen juist mee in de luxe belevingquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind die tassen zooooo saai! Vooral voor het geld
Als je de juiste verhoudingen gebruiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Als je de juiste verhoudingen gebruikt
Ja doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf pannenkoekenbeslag maken. Echt zoveel betere pannenkoeken krijg je dan.
Snapequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja voila. Echt wauw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Mijn eigen gezicht (be)schilderen gaat nog net, maar dan is er al een basis. Laat staan uit de losse pols zoiets doen met een tijdslimiet (aanbranden)
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.
Toch maar aan de make up en gelijk ook een hoedje op doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze delen hier in het dorp gratis poffertjes uit. Vraag me af of ik vaker mag langslopen.
Vermommen en gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Was een goede portiequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Poffertjes met boter en poedersuiker
Oh lekker! Is het feestweek daar ofzo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Was een goede portieen maandag schijnen ze kibbeling uit te delen op de markt.
So satisfyingquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
Deze lijkt me voor Miss[ afbeelding ]
Vandaag is er wel van alles aan de gang, maar ik denk dat ze de maandagmarkt ook proberen te promoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh lekker! Is het feestweek daar ofzo?
Is die nieuw dan of teruglopende bezoekers?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is er wel van alles aan de gang, maar ik denk dat ze de maandagmarkt ook proberen te promoten.
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is die nieuw dan of teruglopende bezoekers?
Omgquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt mooi gelukt ja, maar bij satisfying denk ik toch meer aan zoiets [ afbeelding ]
Niet zo gek op maandagquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.
Je verwacht het niet.quote:
Maandag wel tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik denk dat ie rustig is. Kom er zelf ook nooit.
Hier krijg ik bakzin van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt mooi gelukt ja, maar bij satisfying denk ik toch meer aan zoiets [ afbeelding ]
Ik ook, maar vooral vreetzinquote:
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral vreetzinKan alleen niet chill bakken nu, want man is aan het klussen. Heb lekkere appels gehaald voor appeltaart, dus dat gaat er binnenkort wel komen
Oh dat klinkt ook goed, lekker bezigquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaan
Ja als mijn eerste lezer dat hoofdstuk ook goed vind komt het einde heel dichtbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook goed, lekker bezig
Niet vergeten om ook nog even lekker van het nu nog aardige weer te gaan genieten hè. Overbodig misschien gezien je hond, maar tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O hemels! Ik ga niet bakken. Wil onderzoeksvraag 3 nog uitwerken dit weekend. Hierna nog 1 onderzoeksvraag dan kan ik weer een hoofdstuk ter beoordeling opsturen daarna nog maar 1 te gaan
Dat moet goed voelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja als mijn eerste lezer dat hoofdstuk ook goed vind komt het einde heel dichtbij
Heb er tegenwoordig 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet vergeten om ook nog even lekker van het nu nog aardige weer te gaan genieten hè. Overbodig misschien gezien je hond, maar toch
Nee, ik vind die andere beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
lekker ontbijtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat moet goed voelenBen benieuwd!
En[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |