Ik heb het nog lang volgehouden, maar kijk nu ook al maanden niet meer.quote:
Het topic is ook al tijden dood.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het nog lang volgehouden, maar kijk nu ook al maanden niet meer.
Gister gedaan (verveling, werk, hotel, Brugge), wat een verschrikkingquote:
Snap niet wat mensen in die Tom zienquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:39 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Gister gedaan (verveling, werk, hotel, Brugge), wat een verschrikking![]()
Wanneer mag hij met pensioen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen in die Tom zien
Ik zou best blij zijn met een stunt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:40 schreef Coco. het volgende:
Genieten hoe de godenzonen Feyenoord over de knie gaan leggen dit weekend.
Dachten we tegen de lampjes ook.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:40 schreef Coco. het volgende:
Genieten hoe de godenzonen Feyenoord over de knie gaan leggen dit weekend.
Jawel, maar dat gaat niet gebeuren. Het is Feyenoord.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zou best blij zijn met een stunt.
Wat hebben wij een kutkeeperquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Van den Brom is nog steeds smerig mad
scorebordjournalistiekquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Euhm psv op 0 punten in de cl hoor
Exact.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
volgend jaar er weer uit tegen osijek in de voorronde
Er waren mensen die Zoet beter vonden dan Cillessenquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ironisch genoeg speelt PSV gewoon goed (behalve Zoet)
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het draait om resultaat, niet of je leuk speelt of niet.
Ik was daar 1 vanquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren mensen die Zoet beter vonden dan Cillessen
Idemquote:
De Telegraaf is een kutkrant.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lokeren-trainer opgepakt in fraudezaak België
Lokeren-trainer Peter Maes is maandag gearresteerd in verband met de fraudezaak in het Belgische voetbal.
Dat meldt Het Belang Van Limburg. Dinsdag wordt de 54-jarige Maes voorgeleid bij de onderzoeksrechter. De arrestatie van de coach van de nummer voorlaatst van de Belgische hoogste klasse heeft wellicht te maken met Dejan Veljkovic.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-fraudezaak-belgie
In dat geval is het niks.quote:
Uh...goeie....quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij je middelbare school afgemaakt?
quote:
Welke namen doel je nu op?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het siert je dat je dit toegeeft.
Daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Het is wachten tot dat Veurmer wordt opgepakt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lokeren-trainer opgepakt in fraudezaak België
Lokeren-trainer Peter Maes is maandag gearresteerd in verband met de fraudezaak in het Belgische voetbal.
Dat meldt Het Belang Van Limburg. Dinsdag wordt de 54-jarige Maes voorgeleid bij de onderzoeksrechter. De arrestatie van de coach van de nummer voorlaatst van de Belgische hoogste klasse heeft wellicht te maken met Dejan Veljkovic.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-fraudezaak-belgie
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat Davy dat zelf wel weet.
Oh wacht
Op jouw diepzinnige filosofie kan ik niet tegen opquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
''
'Uh...goeie....'
Jij komt er wel hoor.
GGMM is er groot mee geworden.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
''
'Uh...goeie....'
Jij komt er wel hoor.
Op?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op jouw diepzinnige filosofie kan ik niet tegen op
Johan zit in zijn wekenlang geen eten fase.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan wil oliebollen van Nijhuis
Die liggen in de wijkenquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met zijn aandelen Munsterman gebeurd?
quote:
Ik vind de naam Constant(ijn) erger.quote:
Ik stel het mij voor, en nu?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zou trouwen met Bram van Polen
Bij Ziggy is een commentator die Krijn heet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind de naam Constant(ijn) erger.
Dit is nog steeds een heel bizar moment.quote:
Ik had bijna Lodewijk geheten (leuk feitje)quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Constanstijn (lol)quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Krijn Schuitemakerquote:Op maandag 22 oktober 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ziggy is een commentator die Krijn heet.
(Stijn)quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sommige mannen veranderen hun naam op Fok.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mannen veranderen hun naam niet als ze trouwen.
Domme idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |