Kees dan ook maar wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over een uur gaat het licht uit.
hij maakt zich alleen maar verdachterquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Owwww over pikken, daar moest hij over nadenken.....maar ja dat is nadenken en niet per se een leugen. Mijk: had ik eerder moeten antwoorden. Ik hoop wel dat jullie niet denken dat ehhhh..![]()
Mike: ik ben heel intelligent in het communiceren.![]()
![]()
Ik zou je vragen anders stellen ivm dat nadenken.![]()
![]()
leon is gewoon geweldig, lekker chill en geniet ontzettend van de tent en die luie kerelsquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Léon is fan van de gebroeders en hun voornaamste B&B bezoeker.
De AnkieGebit-Sjaal?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
wat is het nut om die sjaal zo te dragen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij maakt zich alleen maar verdachteroh merel verdenkt hem niet
Jaquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Baby Born is aan de beurt.![]()
Wat is geluk?
Jeff: dat ik goed slaap. Dat ik mezelf kan bewijzen.
Hij heet Jeffryquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Baby Born is aan de beurt.![]()
Wat is geluk?
Jeff: dat ik goed slaap. Dat ik mezelf kan bewijzen.
In de lijn van Utopianen dus wel, en roken, zuipen , neuken, roddelen, en Jongens afjatten van bestaande stelletjes ..quote:
Dat is toch niet best?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
jeff is hier om zich te bewijzen naar z'n ouders
Ben je jaloersquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de lijn van Utopianen dus wel, en roken, zuipen , neuken, roddelen, en Jongens afjatten van bestaande stelletjes ..
Nog een hoop te gaan voor LekkerLotusje
quote:
Bouke de Boer.quote:
Hij heet Jeffreyquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 21:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Malle Eppie aan de beurt
[ afbeelding ]
Ze blijven die Dagboekkamerfiguren per ½ jaar maar binnenloodsen.. de Psychs Achter willen ook "materiaal" voor hun dure geldquote:
Jeffry.quote:
Moet Mammaloe ook nog Hint hintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |