john blijft het steeds zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
geloven die sukkels dat dit een leugendetector is
ze kreeg van mij een dikke vinger . dat ze meewerkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar Merel kan de pleures krijgen
en geld ?? en bokworstenquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mike heeft niet gepikt in Utopia. En die chocoladrepen toen met Jessie dan?
NLP.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de ene na de ander krijgt daar een podium. eerst die vrouw met haar uranisch denken en nu deze pastoor met een veerkrachtmeter. wat is het volgende? scientology?
Chocolade.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
heb je wel eens gepikt hier.
nee
dat liegt ie
Dat is geen pikken volgens Mike, dat noemt hij toe eigenen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft zijn stool al om. Benieuwd wie de gelukkige is die de laatste sacramenten van hem gaat krijgen.
Laat haar even acclimatiserenquote:
Ik zag van de week ook 50 euro van de kas naar een doosje van Mike verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
SLquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
Meik en Pikke... nahh
Laat Zien Meneer EmotieMeter
en dan de kraai die het even komt vertellenquote:
Over een uur gaat het licht uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:57 schreef Hagenesie het volgende:
In dit tempo zijn ze om 12 uur nog niet klaar
Materiaal voor dr sannuuhhh-column 😀quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Zeer raarrr dat ze braaf alle vragen van Merel ook beantwoorden.. de meest persoonlijke dingen
Dat maakt het allemaal wel heel erg Regie-BS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |